abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142475484

De slachtoffers krijgen een gezicht

Actueel:
Spoedbijeenkomst VN Veiligheidsraad: http://webtv.un.org/
Livestream NPO 1 (NOS): http://www.npo.nl/live

Situatie vlucht MH17:
Passagiersvlucht MH17 van Malaysia Airlines vertrok donderdag 17 juli om 12:15 Nederlandse tijd van Schiphol Airport Amsterdam richting Kuala Lumpur. Het toestel (een Boeing 777) verdween van de radar boven de Krim om 16:15 Nederlandse tijd volgens de Oekraense luchtverkeersleiding. Niet veel later werd bekend dat het toestel was neergestort, waarbij alle 298 inzittende zijn omgekomen. Naar verluid is het toestel uit de lucht geschoten door een raket.

Slachtoffers:
Nationaliteiten slachtoffers vlucht MH17
193 Nederland
44 Maleisi
27 Australi
12 Indonesi
10 Verenigd Koninkrijk
4 Belgi
4 Duitsland
3 Filippijnen
1 Canada
1 Nieuw-Zeeland
Totaal: 298

Uitgelekte passagierslijst

Belangrijk LET OP!!!
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Verder: Grappen kunnen in ONZ (incl. 'toch wel dichtbij' onzin), samenzweringstheorien kunnen naar TRU/BNW, klachten naar Feedback.

Samenvatting:

• Vlucht MH17 is even na 5 uur op 17 juli (lokale tijd) neergestort. Wraktstukken en lichamen liggen over een gebied van 10-15 km verspreid.
• Hoewel nog niet officieel bevestigd, wijst alles op dat het vliegtuig is neergehaald met een raket vanaf de grond
• Veel landen leggen de schuld bij pro-Russische separatisten in Oekrane
• Rusland legt de schuld bij de Oekraense overheid
• Nederland wacht verdere berichtgeving af voordat een schuldige wordt aangewezen, maar Rutte beloofde dat de daders vervolgd en berecht zullen worden.
• Obama wijst geen schuldige aan, maar maakt duidelijk dat alles lijkt te wijzen op de schuld van de rebellen, en dat dergelijke wapens en training daarvoor alleen mogelijk zouden zijn met Russische inbreng
• OVSE experts zijn gearriveerd
• Separatisten bezetten de crashsite en weigeren/limiteren toegang voor de onafhankelijke onderzoekers
• Bovendien zouden de rebellen lichamen en ander bewijsmateriaal hebben weggehaald

Overige feiten/speculaties

• Het raketsysteem zou een BUK missile system zijn. Een raket van dit systeem vliegt met ruim Mach 3 en heeft een maximaal hoogtebereik van ongeveer 25 km.

• MH17 vloog op 33000 ft (ong. 10 km). Dit deel van het luchtruim was veilig verklaard door zowel IATA als ICAO

• Malaysia Airlines stelt per direct $5000 per passagier aan de nabestaanden voor directe kosten, de volledige schadevergoeding volgt. Bovendien zal MA eventueel vervoer van en naar de crashsite in Oekrane als daar voldoende vraag naar is

• Onder de slachtoffers bevonden zich ongeveer 100 wetenschappers en experts die onderweg waren naar Melbourne voor een conferentie over HIV/AIDS. Ook oud-president van de International AIDS Society, Joep Lange, is n van de slachtoffers

Uitspraak Rutte in de middag van 18 juli
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwsberichten omtrent slachtoffers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens van FlightRadar24
Signal from #MH17 was lost over Ukraine just before Russian border , Signal was lost around 13:21 UTC at 33,000 feet.

Video Persconferentie 17 juli 22.30 uur
NOS Video Persco: Zeker 154 Nederlanders aan boord neergestort vliegtuig

Video speech Obama omtrent MH17

Video's VN Veiligheidsraad spoedbijeenkomst
SPOILER
Verklaringen Malaysia Airlines:
Friday, July 18, 08:20 PM GMT +0800 Media Statement 4 : MH17 Incident

Video's
SPOILER
pi_142475499
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:07 schreef Parzival het volgende:

[..]

nee hoor.. lichamen bergen gaat over het algemeen erg snel.. en dat die de morgue ingaan is ook wel duidelijk.. alleen in NL weten we precies waar dat is.. omdat we draaiboeken hebben.. dit is een achterlandje ergens zonder directe autoriteit en leiding.. dus dan gaat dat wat lastiger..
Kennelijk werken we alleen nog maar met draaiboeken en beleid. Gezond verstand is er niet meer bij. Pipo de Clown praktijken van jewelste hier.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:12:31 #3
54408 Parzival
Where it happens
pi_142475513
denk dat je als OVSE waarnemer niet echt in een cel wil belanden daar.. maar idd gelijk.. als er 1 afgeknald wordt dan heb je pas echt troubles daar..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142475516
Praten praten praten, tot je erbij neer valt. Man man man, laffe rothouding.
pi_142475518
OVSE opnieuw tegengewerkt bij onderzoek

Waarnemers van de OVSE worden zaterdag wederom tegengewerkt bij hun onderzoek in het rampgebied waar donderdag de Boeing van Malaysia Airlines neerkwam. Dat meldde een getuige aan het Britse persbureau Reuters.

De pro-Russische separatisten die het gebied controleren, zouden de onderzoekers tegenhouden aan de rand van het gebied. Een woordvoerder van de rebellen zou hebben gezegd dat de OVSE-waarnemers later zullen worden genformeerd over de resultaten van een onderzoek dat de rebellen zelf zouden hebben uitgevoerd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_tegengewerkt__.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:12:54 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_142475521
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:07 schreef Shreyas het volgende: [..] Als de Russische tanks bij Arnhem zijn roep jij wellicht ook nog: "Dit hoeft allemaal niet tot oorlog te leiden'' Nou, begin maar vast met Russisch leren dan ^O^
Waarom zou Rusland in hemelsnaam interesse hebben in Arnhem :')? Jij hebt iets teveel Red Alert gespeeld ofzo :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_142475529
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:12 schreef Falco het volgende:

[..]

Waarom zou Rusland in hemelsnaam interesse hebben in Arnhem :')? Jij hebt iets teveel Red Alert gespeeld ofzo :')
:')
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:13:19 #8
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_142475532
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Stoere praatjes achter je pc :') "Als er 1 van hen afgeknald wordt"

Het is geen potje call of doetie hoor
Prettig is anders dat begrijp ik maar mag hopen dat die Semi-Russen niet zo lomp zijn om daadwerkelijk te schieten.
Punt 1 dat staat zo op Twitter en Punt 2 dan hebben ze nog meer stront aan de knikker
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_142475541
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:12 schreef Scrummie het volgende:
Inderdaad, zo volwassen en juridisch correct. We hadden allang 3 nukes kunnen gooien.
pi_142475557
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:13 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Inderdaad, zo volwassen en juridisch correct. We hadden allang 3 nukes kunnen gooien.
Waar zeg ik dat?
pi_142475564
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Waarnemers van de OVSE worden zaterdag wederom tegengewerkt bij hun onderzoek in het rampgebied waar donderdag de Boeing van Malaysia Airlines neerkwam. Dat meldde een getuige aan het Britse persbureau Reuters.

De pro-Russische separatisten die het gebied controleren, zouden de onderzoekers tegenhouden aan de rand van het gebied. Een woordvoerder van de rebellen zou hebben gezegd dat de OVSE-waarnemers later zullen worden genformeerd over de resultaten van een onderzoek dat de rebellen zelf zouden hebben uitgevoerd.
:r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:14:31 #12
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142475569
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:12 schreef Parzival het volgende:
denk dat je als OVSE waarnemer niet echt in een cel wil belanden daar.. maar idd gelijk.. als er 1 afgeknald wordt dan heb je pas echt troubles daar..
Er word een hoop gedreigd (zo is de mentaliteit van die lui) maar daadwerkelijk schieten lijkt me niet realistisch.. die schieten eerst langs je voeten in de grond...

Het zijn achterlijke machos..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:14:32 #13
54408 Parzival
Where it happens
pi_142475570
denk dat het niet lang meer gaat duren voor er iemand gaat ingrijpen hoor.. eigen onderzoek.. dat zal wat zijn
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:14:38 #14
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142475575
obk twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 13:06:49 De lijken worden door de lokale hulpdiensten uit de velden gehaald, in bodybags. Onduidelijk of ze worden afgevoerd. Nu in ieder geval niet reageer retweet
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_142475580
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:'). Rot op zeg.
In all seriousness, als ik daar zou worden toegelaten om dat werk te doen, zou ik zr voorzichtig zijn en zorgen dat ik niet op de teentjes trap van zo'n achterlijke seperatistenleider. Beter 300 foto's van een afstandje dan niks, toch?
Het liefst zou ik ook zien dat er ingegrepen wordt en die wapendragende gekken aan de kant geslingerd worden door wiens leger dan ook, zodat alles goed onderzocht kan worden en de lichamen z.s.m. geborgen, onderzocht kunnen worden en terug naar Nederland gebracht kunnen worden, maar op dit moment lukt dat niet en ben ik van mening dat de OVSE zich beter even aan de (bizarre) regeltjes van die idioten kunnen houden.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_142475592
quote:

Dit geloof je toch niet
pi_142475608
quote:
Een woordvoerder van de rebellen zou hebben gezegd dat de OVSE-waarnemers later zullen worden genformeerd over de resultaten van een onderzoek dat de rebellen zelf zouden hebben uitgevoerd.
Wat voor 'zware' economische sancties zal Rutte hiervoor weer gaan eisen?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:15:51 #18
54408 Parzival
Where it happens
pi_142475612
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:15 schreef RVer het volgende:

[..]

Dit geloof je toch niet
tuurlijk wel.. even je eigen fouten verbergen en wat Oekrains bewijsmateriaal neerleggen
pi_142475620
quote:
[b]Een woordvoerder van de rebellen zou hebben gezegd dat de OVSE-waarnemers later zullen worden genformeerd over de resultaten van een onderzoek dat de rebellen zelf zouden hebben uitgevoerd.
En de uitkomst is dat Oekrane erachter zit. Poetin moet zulk dom tuig geen eens willen in zijn land.
Hallo
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:16:20 #20
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142475628
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:14 schreef Parzival het volgende:
denk dat het niet lang meer gaat duren voor er iemand gaat ingrijpen hoor.. eigen onderzoek.. dat zal wat zijn
Ik weet zeker dat dat ook zal gaan gebeuren... Maar dat zal pas naar buiten worden gebracht als het daadwerkelijk (is) gebeurt
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:16:40 #21
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_142475634
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:07 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Als de Russische tanks bij Arnhem zijn roep jij wellicht ook nog: "Dit hoeft allemaal niet tot oorlog te leiden'' Nou, begin maar vast met Russisch leren dan ^O^
Volgens mij heb je de indruk dat NL Rusland ook maar een klein beetje boeit. Russische Tanks die Nederland binnenvallen, je hebt al het hele plaatje voor jezelf verzonnen :')

Voor de rest loop je maar wat te schreeuwen terwijl je 0 verstand hebt van zaken hebt. En met een postgeschiedenis welke alleen over het WK gaat is het nog moeilijker om jou serieus te nemen. Ondanks wat je onderbuikgevoel je ook zegt, en hoe graag je ook wilt dat er militaire consequenties voor Rusland komen, er gaat niks gebeuren behalve dat er voor de zoveelste keer met economische sancties wordt gedreigd.

Of je dat fijn vindt of niet :W
pi_142475637
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:14 schreef Messina het volgende:

[..]

In all seriousness, als ik daar zou worden toegelaten om dat werk te doen, zou ik zr voorzichtig zijn en zorgen dat ik niet op de teentjes trap van zo'n achterlijke seperatistenleider. Beter 300 foto's van een afstandje dan niks, toch?
Het liefst zou ik ook zien dat er ingegrepen wordt en die wapendragende gekken aan de kant geslingerd worden door wiens leger dan ook, zodat alles goed onderzocht kan worden en de lichamen z.s.m. geborgen, onderzocht kunnen worden en terug naar Nederland gebracht kunnen worden, maar op dit moment lukt dat niet en ben ik van mening dat de OVSE zich beter even aan de (bizarre) regeltjes van die idioten kunnen houden.
Mja, sorry van dat 'rot op zeg'. Als je het zo zegt ben ik het deels met je eens, al ben ik misschien wat minder rationeel. Ik ben van mening dat die separatisten er in feite niets hebben te vertellen, dus zou ik geen orders van ze aannemen. "beter" escaleert het om vervolgens wel op het punt te komen waar je wil zijn. Zoiets als ruzie in een relatie en daarna goedmaak sex. (over slechte vergelijkingen gesproken..)
pi_142475640
Mensen die nu nog geloven dat er een eerlijk en onafhankelijk onderzoek komt :')
pi_142475641
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:12 schreef Scrummie het volgende:
Dit. :') Die onderzoekers hebben vreedzame militaire begeleiding nodig. Waar hebben we nu in godsnaam nu een leger voor. :') Eindeloos oefenen, ceremonieel doen en islamitische kastanjes uit het vuur halen. Mooie boel.

Zodra er honderden burgers dood in een veld liggen laten we ze lekker rotten en kaalplunderen. Ik kan die tronies op televisie niet meer zien. Eerst die lichamen bergen, dan feitelijk onderzoek.

Niets schieten of platbombarderen, we weten nog weinig. Maar als er al geschoten wordt bij berging (onder vreedzame militaire begeleiding), dan is het terecht oorlog met die gasten. Los van het verdere onderzoek en de uitkomsten daarvan.

Geef die nabestaanden in ieder geval het vertrouwen dat je als regering je best doet.
pi_142475662
Misschien wordt het tijd om Oekrane de moderne wapens te leveren zodat ze dit zooitje ongeregeld wat leuk oorlogje wil spelen kan worden opgerold. Het is gewoon onmenselijk wat die lui daar doen. Mensen die dit nog goed proberen te praten beginnen ook aardig ongeloofwaardig te worden.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:18:30 #26
54408 Parzival
Where it happens
pi_142475674
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mensen die nu nog geloven dat er een eerlijk en onafhankelijk onderzoek komt :')
die NTSB jongetjes kunnen heeeeeel veel boven water halen hoor.. er is al beeldmateriaal van de raket.. en foto's van de lanceer inrichting.. en denk dat de NSA ook nog wel wat informatie heeft..
pi_142475677
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mja, sorry van dat 'rot op zeg'. Als je het zo zegt ben ik het deels met je eens, al ben ik misschien wat minder rationeel. Ik ben van mening dat die separatisten er in feite niets hebben te vertellen, dus zou ik geen orders van ze aannemen. "beter" escaleert het om vervolgens wel op het punt te komen waar je wil zijn. Zoiets als ruzie in een relatie en daarna goedmaak sex. (over slechte vergelijkingen gesproken..)
Je hoeft geen sorry te zeggen :D Ik was ook lekker sarcastisch in het bericht waar je op reageerde.

Ze hebben er ook geen fuck te zoeken, ze moeten er ook opdonderen, maar ze hebben wel wapens en ik vrees dat je het daar gewoon niet van wint als onderzoeker of pers. Er moet daar een leger heen!
pi_142475679
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:12 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik gaf een voorbeeld. Het feit dat jij die vergelijking maakt zegt meer iets over jou
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_142475688
Waarom worden er niet gewoon NAVO troepen meegestuurd met die waarnemers?
pi_142475695
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:18 schreef Messina het volgende:

[..]

Je hoeft geen sorry te zeggen :D Ik was ook lekker sarcastisch in het bericht waar je op reageerde.

Ze hebben er ook geen fuck te zoeken, ze moeten er ook opdonderen, maar ze hebben wel wapens en ik vrees dat je het daar gewoon niet van wint als onderzoeker of pers. Er moet daar een leger heen!
^O^ Vooral dat laatste!
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:19:17 #31
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_142475701
Die separatist op het journaal :') je wil niet in stereotypen denken, maar die gast bevestigde ze even allemaal tegelijk. Dronken cowboys met geweren, die met haantjesgedrag even willen laten zien wie de grootste heeft.

Dat er veel andere belangen spelen, zeker voor henzelf, is ze totaal vreemd.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:19:19 #32
54408 Parzival
Where it happens
pi_142475702
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:18 schreef Infection het volgende:
dat kost 4 weken vergaderen.. en dan nog 2 weken voorbereiding.. we hebben geen direct response units
pi_142475714
Deze meneer heeft wel gelijk naar mijn mening over de afwezigheid van een rookspoor in de lucht voorafgaand de crash, ook al praat hij zo enorm overdreven...

http://www.liveleak.com/view?i=02a_1405706832
pi_142475719
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:19 schreef Parzival het volgende:

[..]

dat kost 4 weken vergaderen.. en dan nog 2 weken voorbereiding.. we hebben geen direct response units
Wat een onzin weer... :')

Vind je het gek dat Rusland maar zijn gang gaat. Ze lachen zich kapot om ons.
pi_142475720
quote:
Ze moeten eerst vergaderen, en vergaderen, en vergaderen....
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:19:59 #36
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142475723
13:11 uur
Persconferentie rebellen

Rebellenleider Aleksander Borodai, de zelfbenoemde premier van de 'Volksrepubliek Donetsk' geeft momenteel een persconferentie. Hij zegt dat de zwarte dozen nog niet zijn gevonden. Hij heeft de hulp van Rusland ingeroepen om de lichamen te bergen. Hij vindt dat ze er niet te lang kunnen blijven liggen omdat ze snel ontbinden in de hitte. Er wordt verder niet gepraat over het instellen van een veiligheidszone in het gebied. Over het tegenwerken door rebellen van OVSE-waarnemers zei hij niets.

http://nos.nl/liveblog/67(...)kraine-dag-drie.html
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:20:07 #37
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142475730
quote:
Omdat niemand ruzie wilt met Rusland
pi_142475740
quote:
Wie weet wat ze aan het organiseren zijn, daar worden wij natuurlijk niet van op de hoogte gehouden ;)
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:20:56 #39
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142475754
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:14 schreef DeJori het volgende:
obk twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 13:06:49 De lijken worden door de lokale hulpdiensten uit de velden gehaald, in bodybags. Onduidelijk of ze worden afgevoerd. Nu in ieder geval niet reageer retweet
Het is daar ook zomer. Nergens schaduw. Kan me enigsinds wel voorstellen wat voor tyfusstank het moet zijn daar. Met alle respect er liggen meer dan 300 (inclusief hond en vogels tussen de vracht) in staat van ontbinding in het zonnetje. Opruimen in bodybaggs en in de schaduw leggen gaat alleen maar goed zijn voor snelle identificatie. Maar dan ga ik uit van het positieve van de hulpdiensten. En Assume makes an ass out of U and Me.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_142475756
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik denk dat het militaire industriele complex uit de VS daar nog wel keer over na wel denken.
pi_142475759
quote:
Ze zijn bang voor Poetin, voor economische schade en voor nog meer doden.. zoiets zal het wel zijn
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:21:07 #42
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_142475762
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:20 schreef Messina het volgende:

[..]

Wie weet wat ze aan het organiseren zijn, daar worden wij natuurlijk niet van op de hoogte gehouden ;)
Mag hopen dat ze die F35 ook meteen de sporen geven daar in Oost-Oekraine!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:21:15 #43
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_142475768
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:18 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik gaf een voorbeeld. Het feit dat jij die vergelijking maakt zegt meer iets over jou
Die vergelijking met die dramatisch verlopen oorlogen in naam van 9/11 was in ieder geval zinniger dan jouw opmerking dat de Russen (of sjappies die zich er aan verbonden voelen) na de Krim en Donetsk verder door marcheren naar Arnhem.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:21:25 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142475771
daar moet gvd toch een soort interventie komen daar, stelletje primitieven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142475772
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Mooie boel als je daar al ruzie om krijgt. Het is soms echt een stel kinderachtige haantjes bij elkaar.
pi_142475779
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:19 schreef Parzival het volgende:

[..]

Die heeft de NAVO wel, 13.000 man om precies te zijn:
http://www.nato.int/cps/en/natolive/topics_49755.htm

Zijn ook al een aantal keren in actie gekomen bij rampsituaties.
pi_142475781
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:20 schreef Red_85 het volgende:
Met alle respect er liggen meer dan 300 (inclusief hont en vogels tussen de vracht) in staat van ontbinding in het zonnetje.
:'(
#superniger2020
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:21:47 #48
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142475782
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:20 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Ik denk dat het militaire industriele complex uit de VS daar nog wel keer over na wel denken.
Rusland is geen Irak. Daar ga je niet even heen om Putin van de troon te stoten
pi_142475785
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:16 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dit. :') Die onderzoekers hebben vreedzame militaire begeleiding nodig. Waar hebben we nu in godsnaam nu een leger voor. :') Eindeloos oefenen, ceremonieel doen en islamitische kastanjes uit het vuur halen. Mooie boel.

Zodra er honderden burgers dood in een veld liggen laten we ze lekker rotten en kaalplunderen. Ik kan die tronies op televisie niet meer zien. Eerst die lichamen bergen, dan feitelijk onderzoek.

Niets schieten of platbombarderen, we weten nog weinig. Maar als er al geschoten wordt bij berging (onder vreedzame militaire begeleiding), dan is het terecht oorlog met die gasten. Los van het verdere onderzoek en de uitkomsten daarvan.

Geef die nabestaanden in ieder geval het vertrouwen dat je als regering je best doet.
Eens.
pi_142475791
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:16 schreef H4ppy het volgende:

[..]

Volgens mij heb je de indruk dat NL Rusland ook maar een klein beetje boeit. Russische Tanks die Nederland binnenvallen, je hebt al het hele plaatje voor jezelf verzonnen :')
Kijk wie ik quote en dan weet je dat ik een voorbeeld gaf. Sommige mensen zijn zo bang voor Rusland dat ze nog geen oorlog willen als Rusland ons binnenvalt (STEL dat dat zou gebeuren). Dat bedoelde ik.

quote:
Voor de rest loop je maar wat te schreeuwen terwijl je 0 verstand hebt van zaken hebt. En met een postgeschiedenis welke alleen over het WK gaat is het nog moeilijker om jou serieus te nemen.
Waarom is dit relevant? Er is 1 keer in de vier jaar een WK en ja dan post ik veel daar. Verschillende hoogleraren die ook van voetbal houden en en WK intensief volgen. Het feit dat jij conclusies trekt op basis van iemands interesse en hobbies zegt veel over jou.

quote:
Ondanks wat je onderbuikgevoel je ook zegt, en hoe graag je ook wilt dat er militaire consequenties voor Rusland komen, er gaat niks gebeuren behalve dat er voor de zoveelste keer met economische sancties wordt gedreigd.
Dat weet ik, maar ik weet ook dat het geen goede beslissing is.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:22:02 #51
361691 DeJori
pi_142475794
obk twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 13:19:41 OVSE vraagt toestemming aan de rebellen om een zijweg in te slaan. 'Nee', zegt de rebellenleider. De OVSE luistert. reageer retweet
pffff
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_142475797
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Maar dat hoeft ook niet.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:22:40 #53
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142475813
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:21 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Mooie boel als je daar al ruzie om krijgt. Het is soms echt een stel kinderachtige haantjes bij elkaar.
Ja raar h dat de Russen geen zin hebben dat o.a. de Amerikanen direct op de grens zitten :')
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:22:59 #54
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142475823
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:15 schreef RVer het volgende:

[..]

Dit geloof je toch niet
Tja als dit gebied gecontroleerd word door rebellen is dit niet zo gek. Rusland levert wapens aan dit tuig en dat is het dan ook. Niets helpt en al helemaal geen inval of een economische sanctie. Zolang de VS, Frankrijk etc levert aan rebellen(bijvoorbeeld Syri, Afghanistan) kan je niets anders doen dan slap lullen en wel zo lang dat we achter een maand de zaak al weer vergeten zijn. Helaas. Ik zou het graag anders zien.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_142475828
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:22 schreef DeJori het volgende:
obk twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 13:19:41 OVSE vraagt toestemming aan de rebellen om een zijweg in te slaan. 'Nee', zegt de rebellenleider. De OVSE luistert. reageer retweet
pffff
Gvd... wat een schoothondjes zijn die OVSE waarnemers ook. Alsof die separatisten ook maar n schot zullen lossen op die waarnemers. :')
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:23:14 #56
54408 Parzival
Where it happens
pi_142475829
quote:
pffff
die gasten krijgen met de minuut een grotere pik
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:23:18 #57
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_142475833
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:19 schreef Snowballed het volgende:
13:11 uur
Persconferentie rebellen

Rebellenleider Aleksander Borodai, de zelfbenoemde premier van de 'Volksrepubliek Donetsk' geeft momenteel een persconferentie. Hij zegt dat de zwarte dozen nog niet zijn gevonden. Hij heeft de hulp van Rusland ingeroepen om de lichamen te bergen. Hij vindt dat ze er niet te lang kunnen blijven liggen omdat ze snel ontbinden in de hitte. Er wordt verder niet gepraat over het instellen van een veiligheidszone in het gebied. Over het tegenwerken door rebellen van OVSE-waarnemers zei hij niets.

Het treurigste is dat door deze piswedstrijd de nabestaanden enorm verder onrecht wordt aangedaan. Je kan juist nu je van je grootse kant laten zien als rebellenfactie en een open internationaal onderzoek zoveel mogelijk faciliteren, maar het is onderhand wel duidelijk dat met deze versnipperde verzameling dronkemanscowboys dat nooit zal gaan gebeuren.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:23:20 #58
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_142475836
Jezus, wat naar voor de nabestaanden dat er zo met de lichamen omgegaan wordt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:23:22 #59
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_142475840
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:18 schreef Tukker87 het volgende:
Misschien wordt het tijd om Oekrane de moderne wapens te leveren zodat ze dit zooitje ongeregeld wat leuk oorlogje wil spelen kan worden opgerold. Het is gewoon onmenselijk wat die lui daar doen. Mensen die dit nog goed proberen te praten beginnen ook aardig ongeloofwaardig te worden.
Goh, Oekrane moderne wapens leveren. Jij hebt blijkbaar geen enkel verstand van wat er daar gaande is. Gisteren zijn er rond 40 onschuldige burgers om het leven gebracht door het Oekraense leger. En dat allemaal onder het beleid van de nieuwe Oekrainse regering met wie de EU om de tafel zit. Over onmenselijkheid gesproken.

http://www.liveleak.com/view?i=0ae_1405699122
pi_142475843
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Die kun je beter uit de lucht schieten
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:23:29 #61
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142475845
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:21 schreef superniger het volgende:

[..]

:'(
Fuck you _O-

You had me there, for a second....
1947-2016
pi_142475848
quote:
pffff
Bom op de hoofden van die rebellen, wat mij betreft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_142475860
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:23 schreef Infection het volgende:

[..]

Gvd... wat een schoothondjes zijn die OVSE waarnemers ook. Alsof die separatisten ook maar n schot zullen lossen op die waarnemers. :')
Zou jij dat risico nemen als jij daar zou rondlopen? Ik niet, die separatisten zijn zo onvoorspelbaar als wat (ze hebben immers naar verluid een volle Boeing uit de lucht geschoten)
pi_142475861
quote:
pffff
Zeker Nederlanders _O-
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:24:18 #65
361691 DeJori
pi_142475866
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:24 schreef RVer het volgende:

[..]

Zeker Nederlanders _O-
Deels :9
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:24:25 #66
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142475871
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bom op de hoofden van die rebellen, wat mij betreft.
Maar nu hebben ze nog wel even de lichamen. Dus de macht.
1947-2016
pi_142475878
Zal er vandaag nog een persco komen van Rutte of 1 van die droeftoeters?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:24:42 #68
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142475879
quote:
pffff
Ik snap dus niet dat ze niet gewoon doorlopen tot er serieus gedreigd word...
Straal een beetje autoriteit uit zeg...
Ze schieten je niet zomaar voor je harses..
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:24:58 #69
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:25:17 #70
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_142475889
quote:

[..]

Neuh, een Boeing uit de lucht schieten is geen probleem maar n zo'n koekenbakker zullen ze niet aanraken. Ik zou het risico ook niet nemen.

Wat een achterlijke post, zeg.
pi_142475891
quote:

[..]

En wat moet het handjevol ongewapende burgers precies doen als de meerderheid die wel wapens heeft nee zegt?
pi_142475892
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:24 schreef AchJa het volgende:
Aan alle legerinzet figuren:

Waar waren jullie de afgelopen 20 jaar toen defensie tot op het bot en verder wegbezuinigd is?
Op het werk voornamelijk. Jij?
pi_142475897
quote:

[..]

Dat is makkelijk te zeggen natuurlijk van achter de veilige computer.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:25:34 #74
54408 Parzival
Where it happens
pi_142475900
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:24 schreef Snowballed het volgende:

[..]

nou..... dat deden ze wel bij een vliegtuig..

en het kan ook even een afweging zijn van de leiding he.. laat die klojo's maar even hun gang gaan.. laten we zien dat we ze respecteren..
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:25:36 #75
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_142475902
quote:

[..]

En toen reed je met je dwarse harses een mijnenveld in... :')
pi_142475906
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:24 schreef AchJa het volgende:
Aan alle legerinzet figuren:

Waar waren jullie de afgelopen 20 jaar toen defensie tot op het bot en verder wegbezuinigd is?
Werk, thuis, school.
pi_142475909
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja raar h dat de Russen geen zin hebben dat o.a. de Amerikanen direct op de grens zitten :')
Lijkt me toch duidelijk waarom die gasten daar komen.

Hup, acht militaire helikopters volladen met specialisten en die op het veld zitten. Laat ze hun onderzoek & bergingswerk doen zonder verder offensief te handelen. Krampachtig gedoe.

Als Rusland daar al over jankt dan mogen ze het zelf doen.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:26:07 #78
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_142475917
quote:

[..]

Ik wil jou wel stoer zien doen terwijl er een paar bosapen wapens op je richten.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:26:23 #79
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142475924
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:25 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Lijkt me toch duidelijk waarom die gasten daar komen.

Hup, acht militaire helikopters volladen met specialisten en die op het veld zitten. Laat ze hun werk doen zonder verder offensief te handelen. Krampachtig gedoe.
Je weet dat er een burgeroorlog aan de gang is? :')
pi_142475930
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja en?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:26:40 #81
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142475934
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:24 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Zou jij dat risico nemen als jij daar zou rondlopen? Ik niet, die separatisten zijn zo onvoorspelbaar als wat (ze hebben immers naar verluid een volle Boeing uit de lucht geschoten)
Leer mij de mentaliteit daar kennen... het is gewoon macho gedoe...
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:26:49 #82
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142475940
ik begin wel steeds bozer te worden maar ja .. ben benieuwd als de gasten van maleysia aankomen die hebben beveiliging bij hun
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:27:04 #83
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_142475947
quote:

[..]

Zegt iemand veilig vanuit zijn zolderkamer :').

Je kan hier echt niks zinnigs over zo'n situatie zeggen, behalve dat zeer frustrerend is.
pi_142475948
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:26 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik wil jou wel stoer zien doen terwijl er een paar bosapen wapens op je richten.
Net alsof die echt gaan schieten :')
Er lopen tientallen journalisten mee
pi_142475952
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:26 schreef Re het volgende:
ik begin wel steeds bozer te worden maar ja .. ben benieuwd als de gasten van maleysia aankomen die hebben beveiliging bij hun
Wanneer is dat?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:27:12 #86
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142475954
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:25 schreef dotKoen het volgende:

[..]

En wat moet het handjevol ongewapende burgers precies doen als de meerderheid die wel wapens heeft nee zegt?
Dit, je hebt geen keus. Helaas. het liefst zou je een bom op die gasten willen gooien maar dat is wensdenken.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:27:15 #87
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_142475957
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:26 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Leer mij de mentaliteit daar kennen... het is gewoon macho gedoe...
Oh, vertel ons eens hoe jij de separatistenexpert bent geworden
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:27:22 #88
54408 Parzival
Where it happens
pi_142475960
quote:
bron?
pi_142475962
quote:

[..]

Precies.. zou me ook niet verbazen als zo'n halfdronken IQ-loze bosaap daadwerkelijk gaat lopen knallen als je als OVSE gewoon doorloopt
pi_142475971
quote:

[..]

Teveel naar Rambo gekeken? :')
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:27:45 #91
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_142475972
quote:

[..]

Dat doen ze wel :'). Je ziet het al aan die koppen van die gasten, die wil je niet tegenkomen op het verkeerde moment.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:27:50 #92
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142475975
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wanneer is dat?
weet niet gisteren is er een team van 74 man naar Kiev gevlogen, weet niet hoe ze verder gaan
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:28:05 #93
54408 Parzival
Where it happens
pi_142475984
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:27 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Precies.. zou me ook niet verbazen als zo'n halfdronken IQ-loze bosaap daadwerkelijk gaat lopen knallen als je als OVSE gewoon doorloopt
laat er 1 een held zijn/worden..
pi_142475988
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:27 schreef PirE het volgende:

[..]

Dat doen ze wel :'). Je ziet het al aan die koppen van die gasten, die wil je niet tegenkomen op het verkeerde moment.
Die willen ons ook niet tegen komen op het verkeerde moment.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:28:57 #95
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_142476007
quote:
Hopelijk meer dan twee man, zou mooi zijn.
pi_142476014
Begint steeds macaberder te worden, je kunt die mensen daar toch niet dagen achtereen laten liggen...?
I´m back.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:29:12 #97
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142476015
quote:

[..]

Er worden geen wapens op ze gericht.. ze vroegen of het mocht.. er word ze iets gezegd..
Je kan ook gewoon de kant op lopen waar je heen wil.. het is niet zo zwart wit...
Ze zullen eerst in de lucht schieten...
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:29:12 #98
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476016
we weten al wat er gebeurd is en wie het gedaan heeft.. wie de wapens heeft geleverd.. en dus kunnen we de napalm uit de kast halen.. en gewoon over dat hele gebied halen.. al die separatisten weg.. klaar..
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:29:18 #99
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142476020
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Stoere boy

Dat is te zien ja aan de manier van handelen :')
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:29:44 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142476029
pi_142476031
Ik vraag me een ding af. Eerder werd gezegd dat de zwarte doos(dozen?) waren gevonden en ze deze naar Rusland wilden sturen. Nu zegt die kerel in de persconferentie volgens NOS dat de zwarte dozen nog niet gevonden zijn. Was het eerdere nieuws niet waar of zeggen de rebellen dit omdat ze het bewijs willen vernietigen?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:29:46 #102
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_142476033
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Die soldaten/beveiligers gaan mee als kennelijk broodnodige beveiliging. Niet als aggressors. Als die rebellen hun poten thuis houden gebeurt ze niets.
pi_142476034
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:29 schreef Parzival het volgende:
we weten al wat er gebeurd is en wie het gedaan heeft.. wie de wapens heeft geleverd.. en dus kunnen we de napalm uit de kast halen.. en gewoon over dat hele gebied halen.. al die separatisten weg.. klaar..
En de burgers die er niets mee te maken hebben?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:30:07 #105
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_142476041
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zou dan eerst een balkangast moeten inhuren om dat probleem op te lossen voor mij ;( :').
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:30:43 #106
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476065
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:29 schreef Messina het volgende:

[..]

het was sarcasme..
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:31:30 #107
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_142476090
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:29 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Er worden geen wapens op ze gericht.. ze vroegen of het mocht.. er word ze iets gezegd..
Je kan ook gewoon de kant op lopen waar je heen wil.. het is niet zo zwart wit...
Ze zullen eerst in de lucht schieten...
Ok is goed :') Niet getrainde onbewapende Europeanen moeten gewoon een paar onvoorspelbare met wapens zwaaiende separatisten omver lopen. Okay! Laten we dat gaan doen.
pi_142476095
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:30 schreef Parzival het volgende:

[..]

het was sarcasme..
:@
Ik ga de hond uitlaten, het is warm. :D
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:31:43 #109
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142476097
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:27 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Oh, vertel ons eens hoe jij de separatistenexpert bent geworden
Nee.. het is de mentaliteit van het volk in die regionen...

Kijk naar de bijlen die door vrouwen in een auto worden gemept als hun vent vreemdgaat...
Het is een volkje wat goed kan dreigen en enorm macho zijn/doen...

Voor onze begrippen zijn ze knettergek.. maar daar moet je niet te zwaar aan tillen..
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:31:43 #110
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_142476098
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:29 schreef Messina het volgende:

[..]

En Adidas, al die mensen daar lopen in Adidas rond :').
pi_142476104
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:29 schreef AchJa het volgende:

[..]

Met lede ogen toezien hoe defensie verder afgebroken werd en proberen te roeien met de riemen die mij beloofd waren.
Meer met minder, het motto van de Nederlandse politiek als het om defensie gaat.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_142476106
Wat zou Timmermans nu aan het doen zijn?
ws vergaderen
pi_142476115
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:30 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik zou dan eerst een balkangast moeten inhuren om dat probleem op te lossen voor mij ;( :').
Mietje :).
pi_142476117
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Pleun2011 op 19-07-2014 13:32:55 ]
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:32:52 #115
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142476138
al hadden we het sterkste leger van Europa hadden we daar nog niet gezeten, dat vergt wel iets meer dan dat, maar een ander soort interventie lijkt me wel op zijn plaats
pi_142476162
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:31 schreef RVer het volgende:
ws vergaderen
Vind dat zo'n heerlijke man, hij spreekt achtendertig talen met dito accenten en heeft een daadkracht en moreel kompas waar veel mensen een voorbeeld aan mogen nemen. Onze Timmerfrans, de bescheten gladiool.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:33:53 #117
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476163
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:32 schreef Re het volgende:
al hadden we het sterkste leger van Europa hadden we daar nog niet gezeten, dat vergt wel iets meer dan dat, maar een ander soort interventie lijkt me wel op zijn plaats
ja.. laten we een land gaan bezetten...

of wil je de oekrainse overheid dat gebied laten veroveren.. oh wacht!
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:33:55 #118
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142476165
Die zwarte dozen vinden ze nooit meer vrees ik.
pi_142476190
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:33 schreef Twiitch het volgende:
Die hadden ze toch al? Volgens mij heeft de geheime dienst ze nu
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:34:53 #120
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142476193
13:25 uur
Merkel en Poetin bellen

De Duitse bondskanselier Merkel heeft de Russische president Poetin in een telefoongesprek opnieuw opgeroepen om zijn invloed in Oost-Oekrane te gebruiken. Beiden benadrukken dat het onderzoek naar de crash van MH17 onafhankelijk moet zijn. Verder moeten er snel vredesbesprekingen op gang komen in Oekrane.
13:22 uur
Russische burgers

De Oekraense inlichtingendienst zegt overtuigend bewijs te hebben dat het zogeheten 'Boek'-raketafweersysteem is bediend door Russische burgers.

zaterdag 19 juli 2014 @ 13:34:59 #121
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_142476196
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:31 schreef PirE het volgende:

[..]

En Adidas, al die mensen daar lopen in Adidas rond :').

Is toch stylish?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:35:01 #122
361691 DeJori
pi_142476199
BBCWillVernon twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 13:20:15 Bodies have been collected but then just left by side of road - v hot here #MH17 http://t.co/LeuQzRf0YY reageer retweet
De foto, lijken in bodybags:
SPOILER
pi_142476200
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:33 schreef Twiitch het volgende:
Gaan ook vrij weinig vertellen als dat vliegtuig uit de lucht is geschoten.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:35:06 #124
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_142476203
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:31 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Meer met minder, het motto van de Nederlandse politiek als het om defensie gaat.
In werkelijkheid is het altijd minder met minder geweest. Maar met allerlei truuks en het oppoetsen van het spul dat het nog deed is dat lang onzichtbaar gebleven.
The End Times are wild
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:35:19 #125
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476211
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:34 schreef RVer het volgende:

[..]

Die hadden ze toch al? Volgens mij heeft de geheime dienst ze nu
ik denk eerder een amateur technicien die denkt.. cool! even kijken wat we kunnen vinden
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:35:31 #126
361691 DeJori
pi_142476218
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:34 schreef H4ppy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Is toch stylish?
Slav squat _O_
pi_142476224
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:31 schreef RVer het volgende:
ws vergaderen
Proberen te regelen dat er mensen bij d e crash kunnen.
#superniger2020
pi_142476235
Ik neem aan dat er al wat Nederlandse commando's rondzwerven in het gebied om alles te documenteren? Ook vermoed ik dat in de ovse delegatie niet iedereen onderzoeker is...

Ik frustreer me wel mateloos dat wij die perimeter niet zelf veilig stellen en dat de navo een luchtbrug opent met heli's. Ondertussen kan de navo oost ukraine zuiveren en aan Ukraine overdragen. Rusland zou wel gek zijn om daar op te reageren..
pi_142476252
Ik denk ook wel dat er ingegrepen gaat worden in Rusland, militair of economische sancties.
Maar dat gaat niet van de een op de andere dag, hoewel veel mensen dat anders willen zien.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:36:42 #130
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142476255
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:33 schreef Parzival het volgende:

[..]

tijdelijk cordon of iets zodat het gebied totdat alles is verwerkt tot niemandsland wordt aangewezen
pi_142476257
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:34 schreef H4ppy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Is toch stylish?
Mi Otkriti :7
pi_142476260
Dat het om een ongeluk gaat kunnen we wel vergeten. De schutter heeft afgestemd op de vlieghoogte van 10km, waar dagelijks 40 tot 50 burgerkisten passeren. Dit is geen komplotdenken maar ratio.

Donetsk People's Republic kan de oorlog worden verklaard, niet? Je moet je vijanden wel uitkiezen natuurlijk ;)
pi_142476273
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:32 schreef Re het volgende:
Ja, charter via natoverband 50 helicopters met zwaarbewapend miitairpersoneel en breng onderzoekers ter plekke, zegel de plaats af zet tenten neer voor obducties, beschouw het verder als strijdtoneel... ik wed dat die separatisten met hun staart tussen de benen afdruipen.
I´m back.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:37:35 #134
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142476289
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:33 schreef Parzival het volgende:

[..]

Och dat is hetzelfde tuig. Ook zij hebben al eens een burger vliegtuig door een verdwaalde raket de lucht uitgeschoten.
OEKRAINE 2001: Een Toepolev van de Russische maatschappij Sibir stort neer in de Zwarte Zee. Alle 78 inzittenden komen om. Het toestel blijkt geraakt door een verdwaalde raket van het Oekraense leger. Het vliegtuig was onderweg van Tel Aviv naar het Siberische Novosibirsk. Aan boord zaten vooral Isralirs van Russische komaf.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:37:40 #135
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142476295
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:36 schreef sneakydesert het volgende:
Ik denk ook wel dat er ingegrepen gaat worden in Rusland, militair of economische sancties.
Maar dat gaat niet van de een op de andere dag, hoewel veel mensen dat anders willen zien.
Nee... hooguit word er een corridor ingesteld... maar dat gaat nog wel even duren..
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:38:01 #136
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476300
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, charter via natoverband 50 helicopters met zwaarbewapend miitairpersoneel en breng onderzoekers ter plekke, zegel de plaats af zet tenten neer voor obducties, beschouw het verder als strijdtoneel... ik wed dat die separatisten met hun staart tussen de benen afdruipen.
tot 1 separatist een goed schot heeft en zo'n heli uit de lucht haalt..
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:38:19 #137
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142476312
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Gaan ook vrij weinig vertellen als dat vliegtuig uit de lucht is geschoten.
Natuurlijk wel :')
pi_142476319
quote:

[..]

Dit! _O_
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:38:59 #139
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476332
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:38 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Natuurlijk wel :')
nee hoor.. daar hoor je een klik op en dat is het.. en de data records is gewoon.. alles is in orde.. en geen data
pi_142476336
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:37 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nee... hooguit word er een corridor ingesteld... maar dat gaat nog wel even duren..
Ik ben wel van mening dat het zo ver kan komen dat alle separatisten uit Oekrane worden weggejaagd.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:39:27 #141
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142476346
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:38 schreef Parzival het volgende:

[..]

Om de dooie dood niet...
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:39:29 #142
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_142476348
Om even alles in perspectief te plaatsen qua gevechtskracht en de mogelijkheden van Nederland: We hebben zo ongeveer nog n pantserinfanteriebataljon inzetbaar, als we alles wat we hebben bij elkaar schrapen. Daarmee kunnen we ongeveer n compagnie aanvallen.
Ik denk dat Rusland zo'n 12.000 compagnieen heeft.

Zie het als Risken, waarbij wij n legertje hebben en de Russen 12.000. Zou je dan dobbelen?
The End Times are wild
pi_142476352
quote:

[..]

Die apaches neutraliseren dat soort gevaar.
I´m back.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:39:56 #144
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142476364
quote:

[..]

nee hoor.. daar hoor je een klik op en dat is het.. en de data records is gewoon.. alles is in orde.. en geen data
Ja, je hebt gelijk, die zwarte doos waar ze nu naarstig naar op zoek zijn kunnen ze beter laten liggen, hebben ze niks aan.

Denk eens na man :')
pi_142476370
quote:

[..]

Moeten ze zelf weten, want dan worden ze van de kaart geveegd. Mag hopen dat Poetin het daar ook mee eens is.

Dit gaat niet eens over de schuldvraag of whatever. Het betreft een stelletje malloten die de boel lopen te verhinderen.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:40:18 #146
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142476377
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:39 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Ik ben wel van mening dat het zo ver kan komen dat alle separatisten uit Oekrane worden weggejaagd.
Nee het word geen militair/politiek ingrijpen
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:40:38 #147
361691 DeJori
pi_142476384
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:39 schreef LXIV het volgende:
Om even alles in perspectief te plaatsen qua gevechtskracht en de mogelijkheden van Nederland: We hebben zo ongeveer nog n pantserinfanteriebataljon inzetbaar, als we alles wat we hebben bij elkaar schrapen. Daarmee kunnen we ongeveer n compagnie aanvallen.

Zie het als Risken, waarbij wij n legertje hebben en de Russen 12.000. Zou je dan dobbelen?
Die discussies zijn ook lekker relevant. Niet dat het ooit zal gebeuren, maar als er zo'n conflict komt is dat echt niet bilateraal :9
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:40:58 #148
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476392
Mensen die denken dat we "even" 5000 man, apaches en commando's" klaar hebben staan voor een internationale interventie (oorlogsverklaring) zonder dat dat gelekt is naar de media ....
pi_142476396
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:39 schreef LXIV het volgende:

50-50 kans.
#superniger2020
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:41:17 #150
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142476401
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:35 schreef DeJori het volgende:
BBCWillVernon twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 13:20:15 Bodies have been collected but then just left by side of road - v hot here #MH17 http://t.co/LeuQzRf0YY reageer retweet
De foto, lijken in bodybags:
SPOILER
Mooi, klaar voor transport. Daar wachten ze op.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE
pi_142476407
quote:

[..]

Dit dus..

Met 50 yanks onder de slachtoffers was dit al lang gebeurd.
pi_142476433
+1
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:42:11 #153
361691 DeJori
pi_142476438
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:40 schreef Parzival het volgende:
Mensen die denken dat we "even" 5000 man, apaches en commando's" klaar hebben staan voor een internationale interventie (oorlogsverklaring) zonder dat dat gelekt is naar de media ....
Die zijn er wel, NAVO troepen.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:42:13 #154
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142476439
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:41 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Dit dus..

Daarom hebben de "yanks" ook hun naam...
pi_142476461
quote:
Natuurlijk niet. Anders ging mijn docente wel huilen in de klas en bekennen dat haar man afgelopen nacht ineens naar een bepaalde plek in de wereld moest om met zijn mede commando's in de grijpen. Is serieus gebeurt, terwijl ze zwijgplicht heeft.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:42:49 #156
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476464
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:42 schreef DeJori het volgende:

[..]

Die zijn er wel, NAVO troepen.
ja. maar op het moment dat die richting Oekraine vliegen weet de hele wereld dat hoor
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:43:06 #157
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142476475
quote:
nou al dreigen we er mee, laat die separatisten maar merken dat ze ongewenst zijn en het gebied vrij moeten geven om tenminste de lichamen te bergen, dat het vliegtuig uit de lucht is geschoten en wie daar voor verantwoordelijk zijn lijken me door de huidige mentaliteit van die separatisten wel duidelijk
pi_142476487
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:42 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Daarom hebben de "yanks" ook hun naam...
Met een daadkrachtige US President had Rusland nooit zover kunnen komen. Obama's 'red line' is fataal gebleken voor de wereldpolitiek van de Amerikanen.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:43:38 #159
361691 DeJori
pi_142476497
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:42 schreef Parzival het volgende:

[..]

ja. maar op het moment dat die richting Oekraine vliegen weet de hele wereld dat hoor
Dat is toch niet erg? We zeggen hier ook niet dat we moeten gaan vechten, maar dat het gebied vrijgesteld moet worden, desnoods met militairen.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:43:52 #160
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142476503
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:41 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Dit dus..

Nee. Je hebt ook met Rusland en een EU te maken. Je praat niet over een land als Irak of ander conflict in het MO.
pi_142476525
quote:

[..]

Mijn zegen hebben ze.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:44:26 #162
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142476527
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:43 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nee. Je hebt ook met Rusland en een EU te maken. Je praat niet over een land als Irak of ander conflict in het MO.
dom volk dat gelijk oorlog wil.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE
pi_142476529
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:23 schreef H4ppy het volgende:

[..]

Goh, Oekrane moderne wapens leveren. Jij hebt blijkbaar geen enkel verstand van wat er daar gaande is. Gisteren zijn er rond 40 onschuldige burgers om het leven gebracht door het Oekraense leger. En dat allemaal onder het beleid van de nieuwe Oekrainse regering met wie de EU om de tafel zit. Over onmenselijkheid gesproken.

Handig ook dat jij meteen je oordeel klaar hebt maar goed vanuit je eerdere posts had ik niks anders moeten verwachten. Ja het is ernstig dat er zoveel onschuldige burgerslachtoffers daar vallen. hoe sneller Oekrane dit tuig kan verjagen des te minder slachtoffers er zullen vallen.

Misschien dat je het niet door hebt maar er is een vliegtuig met 300 onschuldige burgerslachtoffers die niet eens uit het land komen neergeschoten. De separatisten die dan een onderzoek en de berging van slachtoffers tegenwerkt dat is een kwalijke zaak ja. Dit laat gewoon zien dat het een stel achterlijken zijn die willen laten zien wat voor een macht ze wel niet hebben. In elk ander civiel land zou zon onderzoek niet worden tegengewerkt.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:44:42 #164
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476541
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:43 schreef DeJori het volgende:

[..]

Dat is toch niet erg? We zeggen hier ook niet dat we moeten gaan vechten, maar dat het gebied vrijgesteld moet worden, desnoods met militairen.
maar dat vechten gaat er wel komen.. die separatisten zijn kleine jongetjes met hele grote pikkies.. die verdedigen het land daar met alles wat ze hebben.. ook tegen NATO.. en er zit geen land te wachten op dooie soldaten voor een vliegtuigramp
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:44:58 #165
301885 jenb2002
travel fan
pi_142476550
het is niet te hopen at de zwarte dozen inderdaad al zijn gevonden/opgehaald.
wanneer deze aan de "verkeerde"kant in handen zijn, kun je de informatie volgens mij nooit meer objectief gebruiken.
Zij vertellen alleen wat hen uitkomt, als ze het al niet manipuleren.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:45:47 #166
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142476571
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:44 schreef Parzival het volgende:

[..]

maar dat vechten gaat er wel komen.. die separatisten zijn kleine jongetjes met hele grote pikkies.. die verdedigen het land daar met alles wat ze hebben.. ook tegen NATO.. en er zit geen land te wachten op dooie soldaten voor een vliegtuigramp
nee maar ik zit wel te wachten op een land wat zegt, jullie fucken met onze landgenoten, wij met jullie
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:46:32 #167
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476601
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:44 schreef jenb2002 het volgende:
wanneer deze aan de "verkeerde"kant in handen zijn, kun je de informatie volgens mij nooit meer objectief gebruiken.
ik vraag me af of ze uberhaupt de techniek wel hebben om die dingen te manipuleren.. ze kunnen data weg maken.. maar manipuleren en terug plaatsen/.... dan moet je wel heel veel kennis hebben van die systemen.. alleen Rusland zou die mogelijkheid wellicht hebben
pi_142476611
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:44 schreef Parzival het volgende:

[..]

Dan doe je niets en dan laat je de mensen daar ontbinden op een zonnebloemveld in de Oekrane terwijl er een stel idioten met hooivorken naast staan... het wordt al de derde dag, die lichamen moeten nu geborgen worden wmb.
In een oorlog wordt er gewoonlijk een staakt het vuren ingelast om slachtoffers te bergen, dit is een oorlog er zijn slachtoffers.
I´m back.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:46:57 #169
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142476618
Rebellenleider: lijken moeten weg
Toegevoegd: zaterdag 19 jul 2014, 13:32

Aleksander Borodai, een leider van de rebellen in het oosten van Oekrane zegt dat zij het recht hebben de lichamen weg te halen van de rampplek van NH17. "De lichamen van onschuldige mensen liggen hier in de hitte."

De rebellen vinden dat de Oekraense regering de aankomst van luchtvaartexperts vertraagt. "We hebben het recht, als de vertraging voortduurt, de lichamen te verwijderen." Daarom hebben de rebellen Rusland om hulp gevraagd. Hij zegt niet te weten waarom de experts vertraagd zijn.
Volksgezondheid

De Oekraense regering beschuldigde eerder vandaag de rebellen ervan 38 lichamen mee te hebben genomen. Rusland heeft daar volgens Oekrane bij geholpen. De rebellen zeggen zich zorgen te maken over de volksgezondheid, omdat de lichamen beginnen te ontbinden.

Borodai zegt dat zij het rampgebied niet hebben aangeraakt. Wel willen de rebellen de rampplek eerst zelf onderzoeken en pas daarna de resultaten delen met de OVSE-onderzoekers.
Zwarte dozen

Verder liet de rebellenleider weten dat de zwarte dozen van het neergestorte vliegtuig nog niet zijn gevonden. Bovendien zijn er volgens hem geen gesprekken geweest over het instellen van een veiligheidszone. De regering zei vanmorgen dat daar een akkoord over was bereikt.

Het is onduidelijk of de onderzoekers van de OVSE vrije toegang hebben tot het gebied. Ze zouden een deel van het gebied mogen bekijken en met omwonenden mogen praten, maar een getuige van Reuters zegt dat gewapende rebellen de onderzoekers de toegang versperden.

http://nos.nl/artikel/676(...)jken-moeten-weg.html

Oke... het heen en weer roepen gaat verder... |:(

Tijd om orde op zaken te stellen ter plekke...
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:47:01 #170
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476623
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:45 schreef Re het volgende:

[..]

nee maar ik zit wel te wachten op een land wat zegt, jullie fucken met onze landgenoten, wij met jullie
hhahahaha.. dan had je niet in NL geboren moeten worden.. maar in Israel.. die hebben dat soort ideeen idd
pi_142476629
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:44 schreef jenb2002 het volgende:
'Rebellenleider Aleksander Borodai, de zelfbenoemde premier van de 'Volksrepubliek Donetsk' geeft momenteel een persconferentie. Hij zegt dat de zwarte dozen nog niet zijn gevonden.'

Ga er maar van uit dat die nooit meer gevonden worden.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:47:37 #172
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476640
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan doe je niets en dan laat je de mensen daar ontbinden op een zonnebloemveld in de Oekrane terwijl en een stel idioten met hooivorken naast staan... het wordt al de derde dag, die lichamen moeten nu geborgen worden wmb.
zie de foto's... dat zijn ze al aan het doen.. alleen niet de OVSE maar de locals daar
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:48:01 #173
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142476654
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:23 schreef H4ppy het volgende:

[..]

indd.
Maar daar heeft de media even geen aandacht voor.
VIVA LA ASSANGE
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:48:02 #174
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142476655
Je mag hopen dat je Poetin zo ver krijgt dat hij zijn verantwoording neemt en het tuig uitlevert die verantwoordelijk zijn voor die lancering om berecht te kunnen worden. En dan mag je al blij zijn.
pi_142476661
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:45 schreef Re het volgende:

[..]

Was het maar zo. Ik denk dat de Nederlandse nabestaanden Rutte en zijn kornuiten inmiddels wel kunnen schieten. Laat hem persoonlijk die lijken uit de greppel trekken daar. Met zijn slappe praatjes. Extreem machteloos en vernederend.
pi_142476663
Facking zwijnen die rebellen.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:48:26 #177
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142476670
het enige wat die dozen ons kunnen vertellen is dat er geen technisch mankement was voordat het neerstortte, en dat willen die separatisten natuurlijk niet... en als ze echt overtuigd zijn dat oekraine dat gedaan had hadden ze die dozen gelijk overhandigd. Dus ze hebben geen enkel belang dat die dozen ooit nog boven water komen
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:48:40 #178
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_142476676
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:46 schreef Snowballed het volgende:

Aleksander Borodai, een leider van de rebellen in het oosten van Oekrane zegt dat zij het recht hebben de lichamen weg te halen van de rampplek van NH17. "De lichamen van onschuldige mensen liggen hier in de hitte."

De rebellen vinden dat de Oekraense regering de aankomst van luchtvaartexperts vertraagt. "We hebben het recht, als de vertraging voortduurt, de lichamen te verwijderen." Daarom hebben de rebellen Rusland om hulp gevraagd. Hij zegt niet te weten waarom de experts vertraagd zijn.
Volksgezondheid

De Oekraense regering beschuldigde eerder vandaag de rebellen ervan 38 lichamen mee te hebben genomen. Rusland heeft daar volgens Oekrane bij geholpen. De rebellen zeggen zich zorgen te maken over de volksgezondheid, omdat de lichamen beginnen te ontbinden.

Borodai zegt dat zij het rampgebied niet hebben aangeraakt. Wel willen de rebellen de rampplek eerst zelf onderzoeken en pas daarna de resultaten delen met de OVSE-onderzoekers.
Zwarte dozen

Verder liet de rebellenleider weten dat de zwarte dozen van het neergestorte vliegtuig nog niet zijn gevonden. Bovendien zijn er volgens hem geen gesprekken geweest over het instellen van een veiligheidszone. De regering zei vanmorgen dat daar een akkoord over was bereikt.

Het is onduidelijk of de onderzoekers van de OVSE vrije toegang hebben tot het gebied. Ze zouden een deel van het gebied mogen bekijken en met omwonenden mogen praten, maar een getuige van Reuters zegt dat gewapende rebellen de onderzoekers de toegang versperden.

Er is duidelijk op TV te zien dat de rebellen de boel vertragen, dus deze gozer lult uit z'n nek.
pi_142476682
Die vlucht van die Poolse president die in Rusland neerstortte is ook door de russen onderzocht, binnen dertig minuten na de crash had Poetin al gezegd dat het pilot error was. Na het onderzoek kregen de polen een opname van de cockpit voice recorder waar in was geknipt. En die bevestigde inderdaad de analyse van Poetin.

Die zwarte dozen van deze vlucht zijn al in Moskou, net als het luchtafweer systeem (of ze parkeren die even snel in Oekraens gebied.)
De schuldige is of; dom geweest dan gaat hij naar een goelag, Of hij heeft in opdracht gehandeld van de grote baas zelf, dan krijgt hij Russisch paspoort en een villa cadeau.

Wat Poetin zegt is we geven volledige toegang.
Het laatste wat hij wil is de schuld krijgen, zolang die gasten allemaal gezien worden als ongeleide projectielen is het in zijn voordeel.
Tot mensen gaan uitzoeken of de seperatisten in actieve dienst zijn van het russische leger. Waarschijnlijk worden alle russische soldaten nu teruggetrokken over de grens.
De separatisten zijn ongeleide bloedhonden of ze handelen in opdracht.
pi_142476687
quote:

(..)
(..)

Wat een klojo's :r

Hun kinderspelletje "landje spelen" eerste prioriteit geven boven honderden onschuldige burgerslachtoffers uit andere landen... :r / :( / :') / 8)7 <--- Kies maar
pi_142476690
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:48 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Er is duidelijk op TV te zien dat de rebellen de boel verdragen, dus deze gozer lult uit z'n nek.
Misinformatie, typische KGB/FSB truc.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:50:23 #182
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142476723
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:48 schreef thesiren.nl het volgende:
Tot mensen gaan uitzoeken
Niemand gaat dat uitzoeken... is ook niet nodig..
pi_142476732
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat een klojo's :r

Hun kinderspelletje "landje spelen" eerste prioriteit geven boven honderden onschuldige burgerslachtoffers uit andere landen... :r / :( / :') / 8)7 <--- Kies maar
Laten doodschieten klinkt zo gek nog niet.
pi_142476733
Rioolkrant De Telegraaf heeft alle gezichten van de slachtoffers afgedrukt in de editie van vandaag. Want als je dood bent heb je volgens die NSB'ers kennelijk ook geen recht op privacy meer. :r
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:50:48 #185
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142476740
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:47 schreef Parzival het volgende:

[..]

hhahahaha.. dan had je niet in NL geboren moeten worden.. maar in Israel.. die hebben dat soort ideeen idd
nou ja een tussenweg is we ook wel, maar niet dis soort slap gebalde vuistjes
pi_142476768
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Rioolkrant De Telegraaf heeft alle gezichten van de slachtoffers afgedrukt in de editie van vandaag. Want als je dood bent heb je volgens die NSB'ers kennelijk ook geen recht op privacy meer. :r
Gelukkig doen buitenlandse media dat niet he
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:52:02 #187
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142476769
quote:
:')
VIVA LA ASSANGE
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:52:03 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142476770
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:48 schreef wise het volgende:

[..]

indd.
Maar daar heeft de media even geen aandacht voor.
de realiteit is dat die mongolen een vliegtuig uit de lucht hebben geschoten...
pi_142476784
quote:
dat is hetzelfde als paar jaar geleden met dat trivoli. dat ze dat jongetje interviewde.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:53:15 #190
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142476804
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:48 schreef thesiren.nl het volgende:
Die vlucht van die Poolse president die in Rusland neerstortte is ook door de russen onderzocht, binnen dertig minuten na de crash had Poetin al gezegd dat het pilot error was. Na het onderzoek kregen de polen een opname van de cockpit voice recorder waar in was geknipt. En die bevestigde inderdaad de analyse van Poetin.

Die zwarte dozen van deze vlucht zijn al in Moskou, net als het luchtafweer systeem (of ze parkeren die even snel in Oekraens gebied.)
De schuldige is of; dom geweest dan gaat hij naar een goelag, Of hij heeft in opdracht gehandeld van de grote baas zelf, dan krijgt hij Russisch paspoort en een villa cadeau.

Wat Poetin zegt is we geven volledige toegang.
Het laatste wat hij wil is de schuld krijgen, zolang die gasten allemaal gezien worden als ongeleide projectielen is het in zijn voordeel.
Tot mensen gaan uitzoeken of de seperatisten in actieve dienst zijn van het russische leger. Waarschijnlijk worden alle russische soldaten nu teruggetrokken over de grens.
De separatisten zijn ongeleide bloedhonden of ze handelen in opdracht.
Rusland is echt niet zo dom om hier toe opdracht te geven.

die seperatisten ( oud-oekrainers) zijn gewoon hersenloze die niet met wapens om kunnen gaan.
VIVA LA ASSANGE
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:53:49 #191
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142476817
13:46 uur
Facebook rouwplek

Dankzij met name Facebook en Twitter wordt veel Nederlander in zijn 'tijdlijn' geconfronteerd met minstens n vriend, kennis of familielid die mensen kent die in het ramptoestel zaten.

Lees meer: Facebook rouwplek voor duizenden

13:43 uur
Famlierechercheurs op pad

Tachtig familierechercheurs van de Nationale Politie zijn vandaag op pad gegaan om nabestaanden van de vliegramp in Oekrane te bezoeken. Families worden altijd door twee rechercheurs bezocht.

Lees meer: Familierechercheurs op pad

Wat een werk hebben die familierechercheurs... (dat hadden ze al, maar in deze situatie is het wel heel belastend)

Ik heb een hekel aan de politie.. maar ^O^ voor deze lui..
pi_142476836
Gary Kasparov legt de vinger op de zere plek:

quote:
Is the West to blame? Did they push the button? No. They pretended that Ukraine was far away and would not affect them. They hoped that they could safely ignore Ukraine instead of defending the territorial integrity of a European nation under attack. They were paralyzed by fear and internal squabbles. They resisted strong sanctions on Russia because they were worried about the impact on their own economies. They protected jobs but lost lives.
http://time.com/3006917/g(...)ukraine-crash-putin/
pi_142476841
quote:

Volksgezondheid

Zwarte dozen

Tijd om die rebellenleider en zijn vrienden tegen de muur te zetten.
pi_142476870
Snap niet dat mensen echt serieus denken dat militair ingrijpen ook maar ergens mee gaat helpen.

Eerst moet je die meuk daar krijgen en het is niet zo dat het om de hoek is.
Via land duurt het zeker een dag of 2 voordat je er bent, mits je direct kunt vertrekken en dat betwijfel ik.
Door de lucht is sneller, maar wat houdt de separatisten of wie dan ook tegen om straks onze militaire toestellen uit de lucht te knallen. Juist niks.

En zelfs als er dan bent, wat kun je dan. Die lui daar hebben duidelijk blijk te geven trigger happy te zijn, dus als wij er dan ook met ontgrendeld geweer tegen overstaan gaat het dodental rap oplopen en heeft er uiteindelijk niemand iets mee gewonnen. Nee, goed plan militair ingrijpen, ontregelt de boel alleen maar nog meer.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:55:34 #195
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142476874
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tijd om die rebellenleider en zijn vrienden tegen de muur te zetten.
Ja daar maak je een werkbare situatie mee.. |:(
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:56:02 #196
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476882
vraag me trouwens wel af of die rescue mensen daar geen trauma's overhouden aan het bergen van die slachtoffers.. denk dat sommigen er niet echt prettig bijliggen en erg veel ervaring zullen ze wel niet hebben
pi_142476898
Pauly@spz_trader ‏@spz_trader 4 Min.
Chatter on twitter accts unconfirmed reports of annother plane crash in Kramatorsk, Donetsk. No major wires repts tho. #caution mkt games

Gregor Peter ‏@L0gg0l 3 Min.

Rumor - Plane crashes near Ukraine's Kramatorsk (via @A_J_S_B)

marqs ‏@MarQs__ 2 Min.
Unconfirmed reports say a plane crashed near #Kramatorsk #Ukraine
pi_142476901
quote:
4s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:54 schreef Disorder het volgende:
Gary Kasparov legt de vinger op de zere plek:

[..]

http://time.com/3006917/g(...)ukraine-crash-putin/
Precies, wij hebben huizen etc te verliezen, zij niet.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:57:26 #199
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_142476916
quote:
Het is wachten op de 1e persoon die ineens zijn foto in de krant ziet omdat hij toevallig dezelfde naam heeft....
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:58:29 #200
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476946
quote:
OSCE team stopped 100 meters from site. DNR guys flicked safeties off on AKs and brought out heavier machine guns. OSCE teams back in cars.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:58:32 #201
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142476949
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:56 schreef Parzival het volgende:
vraag me trouwens wel af of die rescue mensen daar geen trauma's overhouden aan het bergen van die slachtoffers.. denk dat sommigen er niet echt prettig bijliggen
Die zijn wel wat gewend... dus ook dat ze die beelden niet meer vergeten...
(maar gek genoeg denk ik dat ze na de zoveelste, er op een voor ons rare manier, anders over na gaan denken..)
pi_142476956
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:56 schreef Parzival het volgende:
vraag me trouwens wel af of die rescue mensen daar geen trauma's overhouden aan het bergen van die slachtoffers.. denk dat sommigen er niet echt prettig bijliggen en erg veel ervaring zullen ze wel niet hebben
Die zullen daar wel trauma's aan overhouden denk ik, ook is er daar geen tot slecht bereikbare slachtofferhulp.
pi_142477003
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:51 schreef TLC het volgende:

[..]

Gelukkig doen buitenlandse media dat niet he
Precies.. kwam het ook tegen in Daily Mail en dat soort kranten
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:00:14 #204
361691 DeJori
pi_142477007
shelomovskiy twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 12:57:45 Osce monitors finally made it to the main crash side of #mh17 to find out there's not much to monitor reageer retweet
shelomovskiy twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 13:57:45 - are you satisfied?- yes.They shook hands with the commander carrying armed Kalashnikov machinegun and took off. Making statement now reageer retweet
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:00:21 #205
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142477015
die rescue teams hebben een prima traumaverwerkingsteam rondom hun heen
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:00:35 #206
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142477022
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:58 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Die zullen daar wel trauma's aan overhouden denk ik, ook is er daar geen tot slecht bereikbare slachtofferhulp.
Ook met slachtofferhulp heb je trauma's.. dat hoort er bij.. en zie je ook bij de meeste veteranen waar wel hulp aan geboden word..
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:00:58 #207
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:01:02 #208
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142477039
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:56 schreef RVer het volgende:
Pauly@spz_trader ‏@spz_trader 4 Min.
Chatter on twitter accts unconfirmed reports of annother plane crash in Kramatorsk, Donetsk. No major wires repts tho. #caution mkt games

Gregor Peter ‏@L0gg0l 3 Min.

Rumor - Plane crashes near Ukraine's Kramatorsk (via @A_J_S_B)

marqs ‏@MarQs__ 2 Min.
Unconfirmed reports say a plane crashed near #Kramatorsk #Ukraine
is het oekrainsche leger wat aan het schieten is;

http://www.rightnow.io/br(...)n_1405766012917.html
VIVA LA ASSANGE
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:01:36 #209
361691 DeJori
pi_142477061
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:00 schreef AchJa het volgende:

[..]

Precies, we keken allemaal de andere kant op. Hell, onze mindef vond carnaval vieren belangrijker toen het daar los ging.

[ afbeelding ]
Carnaval is dan ook belangrijker dan wat dan ook.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:01:55 #210
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142477073
Geen idee wie het is.. maar:

13:58 uur
Bontes: troepen sturen

Tweede Kamerlid Louis Bontes vindt dat het lang genoeg heeft geduurd met de rebellen. Zijn geduld is op:

Louis_Bontes twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 13:53:52 #MH17 Nu het gebied ingaan met special forces van VS, GB en Ned. We laten onze mensen toch niet wegrotten daar omdat gajes ons tegenhoudt. reageer retweet
pi_142477090
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:01 schreef Snowballed het volgende:

Tweede Kamerlid Louis Bontes vindt dat het lang genoeg heeft geduurd met de rebellen. Zijn geduld is op:

Louis_Bontes twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 13:53:52 #MH17 Nu het gebied ingaan met special forces van VS, GB en Ned. We laten onze mensen toch niet wegrotten daar omdat gajes ons tegenhoudt. reageer retweet
Ex-pvver
Hallo
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:02:36 #212
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142477095
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:00 schreef Re het volgende:
die rescue teams hebben een prima traumaverwerkingsteam rondom hun heen
Dit. Daarbij zijn dit over het algemeen mensen die tegen een stootje kunnen. Neemt niet weg dat het altijd zal blijven hangen en dat er bij een aantal toch wel eens de emmer overloopt.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:03:17 #213
361691 DeJori
pi_142477110
quote:

Damnit, als hij het gaat zeggen weten we zeker dat het niet gaat gebeuren.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:03:18 #214
54408 Parzival
Where it happens
pi_142477111
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:02 schreef clavier het volgende:

[..]

Ex-pvver
laten we de tweede kamer van reces terugroepen om daarover te stemmen.. :S
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:03:27 #215
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142477115
quote:

[..]

Ex-pvver
Dat zegt dan genoeg.
pi_142477123
quote:

[..]

Ex-pvver
Ongeacht wat zijn politieke partij was heeft hij een punt, alhoewel we eerst maar berichtgeving van OSCE af moeten wachten.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:04:12 #217
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142477131
quote:

wat een oorlogspraat van deze mafkees :r
VIVA LA ASSANGE
pi_142477132
Eens met Bonte.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:04:23 #219
28033 Pek
je moet wat
pi_142477137
Leuk man, die fake tweets
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_142477145
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:04 schreef wise het volgende:

[..]

Heeft 100% gelijk en het word hier de hele dag ook al geroepen door velen.
pi_142477147
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:03 schreef DeJori het volgende:

[..]

Damnit, als hij het gaat zeggen weten we zeker dat het niet gaat gebeuren.
Inderdaad _O-
pi_142477159
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:02 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dit. Daarbij zijn dit over het algemeen mensen die tegen een stootje kunnen. Neemt niet weg dat het altijd zal blijven hangen en dat er bij een aantal toch wel eens de emmer overloopt.
Zou er verschil zijn of je ter plekke bent of graphic video's / foto's voorbij ziet komen? Heb bijvoorbeeld ook die foto gezien van een dode baby, maar je registreert het en voelt er verder niks bij.
pi_142477161
Misselijkmakend, die beelden van die brulaap van Russische seperatisten die de OVSE-waarnemers even verteld wat ze wel en niet mogen doen. Mladic-Karremans flashback.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_142477164
quote:

[..]

Hij heeft gelijk, over een aantal jaar en een aantal aanslagen verder (en dus nog eens 1000 onschuldige slachtoffers) ga jij dat ook inzien. Maar het merendeel is nu te bang voor Rusland en laten dit gaan. Dat gaat ons nog peperduur komen te staan.
pi_142477169
quote:

[..]

Dit is geen oorlogspraat, hij wil gewoon dat er gewerkt kan worden. Zou jij dit ook allemaal zo lekker vinden als er familie van jou in dat veldje weg lag te rotten terwijl een stel oost-europese hillbillies iedereen tegenhoudt?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:05:58 #226
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142477181
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Och ja hij zou Poetin moeten smeken om de Spetsnaz erop af te sturen.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:06:12 #227
104871 remlof
Europees federalist
pi_142477189
quote:

[..]

Louis wil effe WO3 ontketenen :')
pi_142477192
quote:

Dat is vast ook een FOKker ^O^
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:06:28 #229
54408 Parzival
Where it happens
pi_142477200
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:06:51 #230
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142477207
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

80%

Gajes en dat soort bewoordingen helpen geen fuck... eerder het tegenovergestelde...
Gewoon een corridor opwerpen.. niet meer en niet minder...
Maar wel zo spoedig mogelijk en in goed overleg..
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:07:15 #231
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142477218
quote:
Nou fantastisch zeg :')
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142477223
quote:
Die reacties :')

Laat die man lekker een terrasje pakken.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:07:28 #234
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142477225
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:05 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Dit is geen oorlogspraat, hij wil gewoon dat er gewerkt kan worden. Zou jij dit ook allemaal zo lekker vinden als er familie van jou in dat veldje weg lag te rotten terwijl een stel oost-europese hillbillies iedereen tegenhoudt?
is oorlogsgebied, dus ik heb daar niks te zoeken. En daarbij, wie wil er nou een geplet gebroken bebloed kapot lichaam van een familielid zien :{
VIVA LA ASSANGE
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:08:00 #235
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142477236
quote:
Chillen..? zie je die telefoon niet ofzo..?

Of moet ie in pak in een kantoor zitten om zaken te regelen..?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:08:13 #236
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142477240
quote:
mensen natuurlijk hierover vallen :|W
VIVA LA ASSANGE
pi_142477242
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:05 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Ik zou het meer dan vervelend vinden alleen om er gelijk speciale eenheden heen te sturen :')

Je moet het op een groter geheel zien.
pi_142477243
quote:
Ook best een contextloze foto, hij kan best daar zitten en ondertussen aan het werk zijn. Zijn minister van Buitenlandse zaken is in Oekraine, wat willen ze dan dat hij doet? Hij kan niet veel meer op het moment dan berichtgeving van zijn afgezanten afwachten en dat hoeft hij van mij niet een kelder te doen.
pi_142477246
quote:
Hmm, dat verbaast me wel. Ik dacht dat hij wel bij zijn ambtenaren zou blijven. Daarnaast, niet zo heel slim om zo gefotografeerd te worden als regeringsleider op dit tijdstip.
pi_142477247
Moet toch steeds denken aan de film Black Hawk Down.. paar Amerikaanse heli's neergeschoten in Mogadishu, maar die gasten deden er alles aan om hun maten en KIA's terug te krijgen en de 'crash site' veilig te stellen.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:08:30 #241
8369 speknek
Another day another slay
pi_142477250
Alsof onderzoek nog nodig is bij zo'n opstelling.

Gewoon internationaal de rebellen de schuld geven. Als ze het er niet mee eens zijn moeten ze het onderzoek maar niet frustreren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_142477251
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:07 schreef wise het volgende:

[..]

is oorlogsgebied, dus ik heb daar niks te zoeken. En daarbij, wie wil er nou een geplet gebroken bebloed kapot lichaam van een familielid zien :{
je wilt toch dat het terug naar NL komt?
Ik beld me in dat het een direct familielid of mijn vriendin was. Godver.
pi_142477260
quote:
Die reacties daaronder :')
pi_142477271
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:07 schreef wise het volgende:

[..]

Het gaat niet om het zien, het gaat om respect maar goed jij voelt dat niet aan dus dan valt er ook niet over te discussieren.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:09:11 #245
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142477277
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:06 schreef Snowballed het volgende:

[..]

80%

Gajes en dat soort bewoordingen helpen geen fuck... eerder het tegenovergestelde...
Gewoon een corridor opwerpen.. niet meer en niet minder...
Maar wel zo spoedig mogelijk en in goed overleg..
deze man snapt het _O_
geweld met geweld oplossen :|W
Zelfde is al jaren aan de gang in israel/gaza, schiet niet op.
VIVA LA ASSANGE
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:09:48 #246
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142477297
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:08 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Idd wat een onzin zeg :')
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142477300
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:08 schreef Bozepiemel het volgende:

[..]

Ik zou het meer dan vervelend vinden alleen om er gelijk speciale eenheden heen te sturen :')

Je moet het op een groter geheel zien.
Welk groter geheel? Speciale eenheden zullen indruk maken en juist ervoor zorgen dat die seperatisten het niet in hun hoofd halen om te schieten. Speciale eenheden erheen sturen betekent niet dat je ze erheen stuurt om iedereen af te knallen.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:10:12 #248
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142477308
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:08 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik beld me in dat het een direct familielid of mijn vriendin was. Godver.
Niet doen.. dat helpt niets... en veranderd niets..
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:10:15 #249
54408 Parzival
Where it happens
pi_142477309
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:08 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Hmm, dat verbaast me wel. Ik dacht dat hij wel bij zijn ambtenaren zou blijven. Daarnaast, niet zo heel slim om zo gefotografeerd te worden als regeringsleider op dit tijdstip.
dit..

tuurlijk mag die man ook van zn weekend genieten.. maar het is niet slim zo gefotografeerd te worden.. ook al is die heel hard aan het werk
pi_142477317
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:08 schreef speknek het volgende:

Gewoon internationaal de rebellen de schuld geven.
Dat doen ze toch ook
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:10:54 #251
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142477332
quote:

[..]

sukkels met geen inzicht :')

quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:08 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

tuurlijk, maar je kan hoog of laag springen...heeft tijd nodig.
VIVA LA ASSANGE
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:12:08 #252
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142477376
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:10 schreef Parzival het volgende:
maar het is niet slim zo gefotografeerd te worden..
Al lag ie in de Yabyum.. zolang ie zn werk maar doet... op welke manier maakt niet uit..
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:13:47 #253
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142477421
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:12 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Al lag ie in de Yabyum.. zolang ie zn werk maar doet... op welke manier maakt niet uit..
Was hij niet stiekem heaumeau?
1947-2016
pi_142477424
quote:

[..]

Yabyum? Die zit gewoon op Grindr hoor...
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:14:20 #255
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_142477436
quote:
als ik hier toch eens van kon zeggen wat ik er van vind.......
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:14:25 #256
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142477441
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Was hij niet stiekem heaumeau?
Dat mag ook... (zelfs tegelijk ;) )
pi_142477460
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:14 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nou, doe je beste gooi er eens naar, ik ben wel benieuwd.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:15:29 #258
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142477467
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:14 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dat mag ook... (zelfs tegelijk ;) )
Ik vind het ook prima, maar impliceren dat hij dan bij een yabyum achtig iets zou zitten, is dan fout op alle fronten :)
1947-2016
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:15:35 #259
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142477474
quote:

[..]

aka Miss Hap
Doet je naam eer aan...
pi_142477483
quote:

[..]

Ik neem aan dat je op een terras niet vertrouwelijk kunt spreken met ambtenaren of andere regeringsleiders, dus heel hard aan het werk kan hij natuurlijk niet zijn op dit moment. Natuurlijk heeft ook Rutte gewoon recht op pauze.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:16:16 #261
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142477487
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik vind het ook prima, maar impliceren dat hij dan bij een yabyum achtig iets zou zitten, is dan fout op alle fronten :)
Dat doe ik helemaal niet.. ik zeg: al zat ie daar
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:16:25 #262
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142477495
quote:

[..]

nou zeg het eens :')
vast iets heel doms in de trand van dat hij meer moet doen voor de slachtoffers en hij zich zwak opstelt.
VIVA LA ASSANGE
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:17:40 #263
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142477524
14:15 uur
Heel Nederland rouwt

In heel Nederland wordt gerouwd in plaatsen waar stad- of dorpsgenoten zijn omgekomen bij de vliegramp boven Oost-Oekrane. Festiviteiten gaan niet door of worden aangepast en belangstellenden kunnen condoleanceregisters tekenen. Ook worden er herdenkingsbijeenkomsten gehouden.

Lees meer: Collectieve rouw in Nederland

pi_142477526
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:16 schreef wise het volgende:

[..]

nou zeg het eens :')
vast iets heel doms in de trand van dat hij meer moet doen voor de slachtoffers en hij zich zwak opstelt.
Vraag me af wat die mensen verwachten dat die kerel op het moment moet doen, we zitten nu in een afwacht periode.
Erge is dat dat vee wel elke 4 jaar naar de stembus mag :')
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 juli 2014 @ 14:18:13 #265
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_142477539
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:08 schreef speknek het volgende:

Gewoon internationaal de rebellen de schuld geven. Als ze het er niet mee eens zijn moeten ze het onderzoek maar niet frustreren.
Dit dus. Er is een smoking gun. En degene die de smoking gun vasthoudt doet er alles aan om het onderzoek te frustreren... wat valt er nog te onderzoeken dan. Schuld staat vast. Er nu naar handelen. Verregaande internationale boycot van Rusland om mee te beginnen.
pi_142477547
quote:

[..]

Vertel....? Hij is aan het bellen, wat kan jou het rotten hoe hij zijn werk doet. Hij was een dag op vakantie en jij verwacht dat hij hier door de hele dag in pak rond aan het huppelen is?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:19:06 #267
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142477556
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:17 schreef Snowballed het volgende:
14:15 uur
Heel Nederland rouwt

In heel Nederland wordt gerouwd in plaatsen waar stad- of dorpsgenoten zijn omgekomen bij de vliegramp boven Oost-Oekrane. Festiviteiten gaan niet door of worden aangepast en belangstellenden kunnen condoleanceregisters tekenen. Ook worden er herdenkingsbijeenkomsten gehouden.

Lees meer: Collectieve rouw in Nederland

overdreven much
VIVA LA ASSANGE
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:19:14 #268
28033 Pek
je moet wat
pi_142477557
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dit dus. Er is een smoking gun. En degene die de smoking gun vasthoudt doet er alles aan om het onderzoek te frustreren... wat valt er nog te onderzoeken dan. Schuld staat vast. Er nu naar handelen. Verregaande internationale boycot van Rusland om mee te beginnen.
...en dan draait Putin de gaskraan dicht, gaat niet gebeuren.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:19:30 #269
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_142477564
Het is toch werkelijkwaar om te huilen hoe het hele land reageert als er eens wat nederlanders dood gaan. Dat er elke dag duizenden mensen omkomen door Drone aanvallen, honger of andere dingen maakt geen zak uit maar als er nederlanders dood gaan is het een hele zwarte dag opeens.

Echt wat een hypocriet gelul. -O-
Feyenoord!
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:19:51 #270
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142477571
quote:
Verregaande internationale boycot van Rusland om mee te beginnen.
Daar is Obama al mee bezig als ik zn eerdere woorden mag geloven..
pi_142477573
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef wise het volgende:

[..]

overdreven much
Ja een ramp als dit gebeurd dagelijks voor Nederland :')
  Admin zaterdag 19 juli 2014 @ 14:20:05 #272
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142477577
quote:

[..]

wat een hysterische reacties. De man luncht in spijkerbroek en zit ondertussen te werken. Nou nou afzetten die man.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_142477582
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef Japie77 het volgende:
Het is toch werkelijkwaar om te huilen hoe het hele land reageert als er eens wat nederlanders dood gaan. Dat er elke dag duizenden mensen omkomen door Drone aanvallen, honger of andere dingen maakt geen zak uit maar als er nederlanders dood gaan is het een hele zwarte dag opeens.

Kerel, je praat poep. Meer woorden zal ik er niet aan vuil maken.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:20:37 #274
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_142477594
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Ja een ramp als dit gebeurd dagelijks voor Nederland :')
Nou en? Het is dus erger als er Nederlanders dood gaan dan als er bv Fransen dood gaan?
Feyenoord!
pi_142477601
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:20 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nou en? Het is dus erger als er Nederlanders dood gaan dan als er bv Fransen dood gaan?
Ja, zo werkt het nou eenmaal.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:21:03 #276
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_142477606
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:20 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Kerel, je praat poep. Meer woorden zal ik er niet aan vuil maken.
Ah goed argument. Je hebt me overtuigd, goed punt..... :W
Feyenoord!
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:21:05 #277
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_142477608
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef Pek het volgende:

[..]

En? :')
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:21:14 #278
28033 Pek
je moet wat
pi_142477611
quote:

[..]

Yup, zo werkt het.
pi_142477612
quote:

[..]

Op rationeel vlak niet, voor ons Nederlanders op emotioneel vlak wel.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 juli 2014 @ 14:21:18 #280
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_142477616
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef Pek het volgende:

[..]

Boeien. We hebben zelf gas. En het is zomer.
pi_142477618
quote:

[..]

Dan Fransen sowieso.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:21:28 #282
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142477622
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef Japie77 het volgende:

beetje hard verwoord, maar zit wel een kern van waarheid in.
VIVA LA ASSANGE
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:21:38 #283
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_142477624
Die column van Youp van het Hek! _O_ ^O^
Rossoneri siamo noi.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 juli 2014 @ 14:21:44 #284
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_142477626
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Obama wel ja.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:21:51 #285
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_142477629
Gaan we die moralisten weer krijgen.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:21:56 #286
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_142477635
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:20 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja, zo werkt het nou eenmaal.
Nee zo werkt het helemaal niet. Het boeit mij echt geen ene fuck dat er nu 194 Nederlanders dood zijn. Vind het veel erger als er Afrikaanse kinderen omkomen van de honger.
Feyenoord!
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:22:00 #287
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_142477636
Denk eens na Japie... meer wil ik er niet over kwijt.

En wat Rutte betreft, gun die man ook z'n pauze. Het is verdomde warm en die man z'n baan is al zwaar genoeg. Zeikerds ook altijd }:| }:|
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:22:01 #288
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142477637
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Boeien. We hebben zelf gas. En het is zomer.
ho ho, hier moeten we tegen de Groningers op boksen he :r
VIVA LA ASSANGE
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:22:06 #289
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142477640
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef wise het volgende:

[..]

overdreven much
Maar wel de waarheid:

http://www.skutsjesilen.n(...)bestaanden-vliegramp
Ja ik weet: Friezen.. :')
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:22:16 #290
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142477650
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Louis wil effe WO3 ontketenen :')
Die komt er sowieso wel binnen nu en 50 jaar.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:22:38 #291
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142477656
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]
Vind het veel erger als er Afrikaanse kinderen omkomen van de honger.
:') boeie, houdt de populatie beetje in peil daar.
VIVA LA ASSANGE
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 juli 2014 @ 14:22:41 #292
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_142477660
quote:

[..]

Nee zo werkt het helemaal niet. Het boeit mij echt geen ene fuck dat er nu 194 Nederlanders dood zijn. Vind het veel erger als er Afrikaanse kinderen omkomen van de honger.
Prima, ga een put slaan in Nigeria. Doei.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:22:50 #293
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_142477664
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:21 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Op rationeel vlak niet, voor ons Nederlanders op emotioneel vlak wel.
Dan ben je dus zwaar geindoctrineerd dat je gelooft dat Nederlanders op een of andere manier belangrijker zijn dan mensen uit andere landen. Probeer je denken eens te veranderen zou ik zeggen.
Feyenoord!
pi_142477665
Klopt het dat er van de 193 Nederlandse doden 80 kinderen waren?
pi_142477666
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:21 schreef wise het volgende:

[..]

beetje hard verwoord, maar zit wel een kern van waarheid in.
Nee, het is gewoon simpel:

Jij vindt het ook vervelender wanneer jouw auto gestolen wordt dan wanneer de auto van je buurman gestolen wordt, dit betekent niet dat het je niks interesseert wanneer je buurmans auto gestolen wordt.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:22:54 #296
28033 Pek
je moet wat
pi_142477668
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:21 schreef Valerie. het volgende:

[..]

En? :')
En...dus komt er geen boycot. Het is geen rocketsience :P
pi_142477669
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

wat een hysterische reacties. De man luncht in spijkerbroek en zit ondertussen te werken. Nou nou afzetten die man.
Nou inderdaad! Schandalig dat die man zomaar in een spijkerbroek zit te lunchen, hij moet een strijdplan maken enzo :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:23:04 #298
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142477673
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:22 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Maar wel de waarheid:

http://www.skutsjesilen.n(...)bestaanden-vliegramp
Ja ik weet: Friezen.. :')
er staat kut in die link :')
VIVA LA ASSANGE
pi_142477682
quote:

[..]

Zo heeft iedereen zijn eigen mening en emoties bij dingen.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:23:30 #300
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142477684
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Klopt het dat er van de 193 Nederlandse doden 80 kinderen waren?
Nee.. 80 kinderen van alle slachtoffers..
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:23:31 #301
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142477685
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Helpt niet. Rusland kan dan nog altijd zaken doen met China etc. Daarbij hebben sancties nog nooit iets uitgehaald maar de kans op meer conflicten in die regio zal alleen maar toenemen.
  Admin zaterdag 19 juli 2014 @ 14:24:16 #302
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142477703
quote:

[..]

hoho denk aan onze bloembollen.
Wat hebben wij de rebellen de afgelopen dagen laten zien,dat we mensen zonder ballen zijn. Er is voor hun geen enkele reden om naar balloze lui te luisteren.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')