Dit dus..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, charter via natoverband 50 helicopters met zwaarbewapend miitairpersoneel en breng onderzoekers ter plekke, zegel de plaats af zet tenten neer voor obducties, beschouw het verder als strijdtoneel... ik wed dat die separatisten met hun staart tussen de benen afdruipen.
Die zijn er wel, NAVO troepen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:40 schreef Parzival het volgende:
Mensen die denken dat we "even" 5000 man, apaches en commando's" klaar hebben staan voor een internationale interventie (oorlogsverklaring) zonder dat dat gelekt is naar de media ....
Daarom hebben de "yanks" ook hun naam...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dit dus..
Met 50 yanks onder de slachtoffers was dit al lang gebeurd.
Natuurlijk niet. Anders ging mijn docente wel huilen in de klas en bekennen dat haar man afgelopen nacht ineens naar een bepaalde plek in de wereld moest om met zijn mede commando's in de grijpen. Is serieus gebeurt, terwijl ze zwijgplicht heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:40 schreef Parzival het volgende:
Mensen die denken dat we "even" 5000 man, apaches en commando's" klaar hebben staan voor een internationale interventie (oorlogsverklaring) zonder dat dat gelekt is naar de media ....
ja. maar op het moment dat die richting Oekraine vliegen weet de hele wereld dat hoorquote:
nou al dreigen we er mee, laat die separatisten maar merken dat ze ongewenst zijn en het gebied vrij moeten geven om tenminste de lichamen te bergen, dat het vliegtuig uit de lucht is geschoten en wie daar voor verantwoordelijk zijn lijken me door de huidige mentaliteit van die separatisten wel duidelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:40 schreef Parzival het volgende:
Met een daadkrachtige US President had Rusland nooit zover kunnen komen. Obama's 'red line' is fataal gebleken voor de wereldpolitiek van de Amerikanen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Daarom hebben de "yanks" ook hun naam...
Dat is toch niet erg? We zeggen hier ook niet dat we moeten gaan vechten, maar dat het gebied vrijgesteld moet worden, desnoods met militairen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:42 schreef Parzival het volgende:
[..]
ja. maar op het moment dat die richting Oekraine vliegen weet de hele wereld dat hoor
Nee. Je hebt ook met Rusland en een EU te maken. Je praat niet over een land als Irak of ander conflict in het MO.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dit dus..
Met 50 yanks onder de slachtoffers was dit al lang gebeurd.
Mijn zegen hebben ze.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, charter via natoverband 50 helicopters met zwaarbewapend miitairpersoneel en breng onderzoekers ter plekke, zegel de plaats af zet tenten neer voor obducties, beschouw het verder als strijdtoneel... ik wed dat die separatisten met hun staart tussen de benen afdruipen.
dom volk dat gelijk oorlog wil.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:43 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nee. Je hebt ook met Rusland en een EU te maken. Je praat niet over een land als Irak of ander conflict in het MO.
Handig ook dat jij meteen je oordeel klaar hebt maar goed vanuit je eerdere posts had ik niks anders moeten verwachten. Ja het is ernstig dat er zoveel onschuldige burgerslachtoffers daar vallen. hoe sneller Oekraïne dit tuig kan verjagen des te minder slachtoffers er zullen vallen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:23 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Goh, Oekraïne moderne wapens leveren. Jij hebt blijkbaar geen enkel verstand van wat er daar gaande is. Gisteren zijn er rond 40 onschuldige burgers om het leven gebracht door het Oekraïense leger. En dat allemaal onder het beleid van de nieuwe Oekrainse regering met wie de EU om de tafel zit. Over onmenselijkheid gesproken.
http://www.liveleak.com/view?i=0ae_1405699122
maar dat vechten gaat er wel komen.. die separatisten zijn kleine jongetjes met hele grote pikkies.. die verdedigen het land daar met alles wat ze hebben.. ook tegen NATO.. en er zit geen land te wachten op dooie soldaten voor een vliegtuigrampquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg? We zeggen hier ook niet dat we moeten gaan vechten, maar dat het gebied vrijgesteld moet worden, desnoods met militairen.
nee maar ik zit wel te wachten op een land wat zegt, jullie fucken met onze landgenoten, wij met julliequote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:44 schreef Parzival het volgende:
[..]
maar dat vechten gaat er wel komen.. die separatisten zijn kleine jongetjes met hele grote pikkies.. die verdedigen het land daar met alles wat ze hebben.. ook tegen NATO.. en er zit geen land te wachten op dooie soldaten voor een vliegtuigramp
ik vraag me af of ze uberhaupt de techniek wel hebben om die dingen te manipuleren.. ze kunnen data weg maken.. maar manipuleren en terug plaatsen/.... dan moet je wel heel veel kennis hebben van die systemen.. alleen Rusland zou die mogelijkheid wellicht hebbenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:44 schreef jenb2002 het volgende:
het is niet te hopen at de zwarte dozen inderdaad al zijn gevonden/opgehaald.
wanneer deze aan de "verkeerde"kant in handen zijn, kun je de informatie volgens mij nooit meer objectief gebruiken.
Zij vertellen alleen wat hen uitkomt, als ze het al niet manipuleren.
Dan doe je niets en dan laat je de mensen daar ontbinden op een zonnebloemveld in de Oekraïne terwijl er een stel idioten met hooivorken naast staan... het wordt al de derde dag, die lichamen moeten nu geborgen worden wmb.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:44 schreef Parzival het volgende:
[..]
maar dat vechten gaat er wel komen.. die separatisten zijn kleine jongetjes met hele grote pikkies.. die verdedigen het land daar met alles wat ze hebben.. ook tegen NATO.. en er zit geen land te wachten op dooie soldaten voor een vliegtuigramp
hhahahaha.. dan had je niet in NL geboren moeten worden.. maar in Israel.. die hebben dat soort ideeen iddquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:45 schreef Re het volgende:
[..]
nee maar ik zit wel te wachten op een land wat zegt, jullie fucken met onze landgenoten, wij met jullie
'Rebellenleider Aleksander Borodai, de zelfbenoemde premier van de 'Volksrepubliek Donetsk' geeft momenteel een persconferentie. Hij zegt dat de zwarte dozen nog niet zijn gevonden.'quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:44 schreef jenb2002 het volgende:
het is niet te hopen at de zwarte dozen inderdaad al zijn gevonden/opgehaald.
wanneer deze aan de "verkeerde"kant in handen zijn, kun je de informatie volgens mij nooit meer objectief gebruiken.
Zij vertellen alleen wat hen uitkomt, als ze het al niet manipuleren.
zie de foto's... dat zijn ze al aan het doen.. alleen niet de OVSE maar de locals daarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan doe je niets en dan laat je de mensen daar ontbinden op een zonnebloemveld in de Oekraïne terwijl en een stel idioten met hooivorken naast staan... het wordt al de derde dag, die lichamen moeten nu geborgen worden wmb.
indd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:23 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Goh, Oekraïne moderne wapens leveren. Jij hebt blijkbaar geen enkel verstand van wat er daar gaande is. Gisteren zijn er rond 40 onschuldige burgers om het leven gebracht door het Oekraïense leger. En dat allemaal onder het beleid van de nieuwe Oekrainse regering met wie de EU om de tafel zit. Over onmenselijkheid gesproken.
http://www.liveleak.com/view?i=0ae_1405699122
Was het maar zo. Ik denk dat de Nederlandse nabestaanden Rutte en zijn kornuiten inmiddels wel kunnen schieten. Laat hem persoonlijk die lijken uit de greppel trekken daar. Met zijn slappe praatjes. Extreem machteloos en vernederend.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:45 schreef Re het volgende:
[..]
nee maar ik zit wel te wachten op een land wat zegt, jullie fucken met onze landgenoten, wij met jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |