abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142476407
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, charter via natoverband 50 helicopters met zwaarbewapend miitairpersoneel en breng onderzoekers ter plekke, zegel de plaats af zet tenten neer voor obducties, beschouw het verder als strijdtoneel... ik wed dat die separatisten met hun staart tussen de benen afdruipen.
Dit dus..

Met 50 yanks onder de slachtoffers was dit al lang gebeurd.
pi_142476433
+1
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:42:11 #153
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142476438
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:40 schreef Parzival het volgende:
Mensen die denken dat we "even" 5000 man, apaches en commando's" klaar hebben staan voor een internationale interventie (oorlogsverklaring) zonder dat dat gelekt is naar de media ....
Die zijn er wel, NAVO troepen.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:42:13 #154
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142476439
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:41 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Dit dus..

Daarom hebben de "yanks" ook hun naam...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_142476461
quote:
Mensen die denken dat we "even" 5000 man, apaches en commando's" klaar hebben staan voor een internationale interventie (oorlogsverklaring) zonder dat dat gelekt is naar de media ....
Natuurlijk niet. Anders ging mijn docente wel huilen in de klas en bekennen dat haar man afgelopen nacht ineens naar een bepaalde plek in de wereld moest om met zijn mede commando's in de grijpen. Is serieus gebeurt, terwijl ze zwijgplicht heeft.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:42:49 #156
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476464
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:42 schreef DeJori het volgende:

[..]

Die zijn er wel, NAVO troepen.
ja. maar op het moment dat die richting Oekraine vliegen weet de hele wereld dat hoor
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:43:06 #157
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142476475
quote:
nou al dreigen we er mee, laat die separatisten maar merken dat ze ongewenst zijn en het gebied vrij moeten geven om tenminste de lichamen te bergen, dat het vliegtuig uit de lucht is geschoten en wie daar voor verantwoordelijk zijn lijken me door de huidige mentaliteit van die separatisten wel duidelijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142476487
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:42 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Daarom hebben de "yanks" ook hun naam...
Met een daadkrachtige US President had Rusland nooit zover kunnen komen. Obama's 'red line' is fataal gebleken voor de wereldpolitiek van de Amerikanen.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:43:38 #159
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142476497
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:42 schreef Parzival het volgende:

[..]

ja. maar op het moment dat die richting Oekraine vliegen weet de hele wereld dat hoor
Dat is toch niet erg? We zeggen hier ook niet dat we moeten gaan vechten, maar dat het gebied vrijgesteld moet worden, desnoods met militairen.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:43:52 #160
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142476503
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:41 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Dit dus..

Nee. Je hebt ook met Rusland en een EU te maken. Je praat niet over een land als Irak of ander conflict in het MO.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_142476525
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, charter via natoverband 50 helicopters met zwaarbewapend miitairpersoneel en breng onderzoekers ter plekke, zegel de plaats af zet tenten neer voor obducties, beschouw het verder als strijdtoneel... ik wed dat die separatisten met hun staart tussen de benen afdruipen.
Mijn zegen hebben ze.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:44:26 #162
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142476527
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:43 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nee. Je hebt ook met Rusland en een EU te maken. Je praat niet over een land als Irak of ander conflict in het MO.
dom volk dat gelijk oorlog wil.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_142476529
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:23 schreef H4ppy het volgende:

[..]

Goh, Oekraïne moderne wapens leveren. Jij hebt blijkbaar geen enkel verstand van wat er daar gaande is. Gisteren zijn er rond 40 onschuldige burgers om het leven gebracht door het Oekraïense leger. En dat allemaal onder het beleid van de nieuwe Oekrainse regering met wie de EU om de tafel zit. Over onmenselijkheid gesproken.

http://www.liveleak.com/view?i=0ae_1405699122
Handig ook dat jij meteen je oordeel klaar hebt maar goed vanuit je eerdere posts had ik niks anders moeten verwachten. Ja het is ernstig dat er zoveel onschuldige burgerslachtoffers daar vallen. hoe sneller Oekraïne dit tuig kan verjagen des te minder slachtoffers er zullen vallen.

Misschien dat je het niet door hebt maar er is een vliegtuig met 300 onschuldige burgerslachtoffers die niet eens uit het land komen neergeschoten. De separatisten die dan een onderzoek en de berging van slachtoffers tegenwerkt dat is een kwalijke zaak ja. Dit laat gewoon zien dat het een stel achterlijken zijn die willen laten zien wat voor een macht ze wel niet hebben. In elk ander civiel land zou zon onderzoek niet worden tegengewerkt.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:44:42 #164
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476541
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:43 schreef DeJori het volgende:

[..]

Dat is toch niet erg? We zeggen hier ook niet dat we moeten gaan vechten, maar dat het gebied vrijgesteld moet worden, desnoods met militairen.
maar dat vechten gaat er wel komen.. die separatisten zijn kleine jongetjes met hele grote pikkies.. die verdedigen het land daar met alles wat ze hebben.. ook tegen NATO.. en er zit geen land te wachten op dooie soldaten voor een vliegtuigramp
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:44:58 #165
301885 jenb2002
travel fan
pi_142476550
het is niet te hopen at de zwarte dozen inderdaad al zijn gevonden/opgehaald.
wanneer deze aan de "verkeerde"kant in handen zijn, kun je de informatie volgens mij nooit meer objectief gebruiken.
Zij vertellen alleen wat hen uitkomt, als ze het al niet manipuleren.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:45:47 #166
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142476571
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:44 schreef Parzival het volgende:

[..]

maar dat vechten gaat er wel komen.. die separatisten zijn kleine jongetjes met hele grote pikkies.. die verdedigen het land daar met alles wat ze hebben.. ook tegen NATO.. en er zit geen land te wachten op dooie soldaten voor een vliegtuigramp
nee maar ik zit wel te wachten op een land wat zegt, jullie fucken met onze landgenoten, wij met jullie
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:46:32 #167
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476601
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:44 schreef jenb2002 het volgende:
wanneer deze aan de "verkeerde"kant in handen zijn, kun je de informatie volgens mij nooit meer objectief gebruiken.
ik vraag me af of ze uberhaupt de techniek wel hebben om die dingen te manipuleren.. ze kunnen data weg maken.. maar manipuleren en terug plaatsen/.... dan moet je wel heel veel kennis hebben van die systemen.. alleen Rusland zou die mogelijkheid wellicht hebben
pi_142476611
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:44 schreef Parzival het volgende:

[..]

Dan doe je niets en dan laat je de mensen daar ontbinden op een zonnebloemveld in de Oekraïne terwijl er een stel idioten met hooivorken naast staan... het wordt al de derde dag, die lichamen moeten nu geborgen worden wmb.
In een oorlog wordt er gewoonlijk een staakt het vuren ingelast om slachtoffers te bergen, dit is een oorlog er zijn slachtoffers.
I´m back.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:46:57 #169
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142476618
Rebellenleider: lijken moeten weg
Toegevoegd: zaterdag 19 jul 2014, 13:32

Aleksander Borodai, een leider van de rebellen in het oosten van Oekraïne zegt dat zij het recht hebben de lichamen weg te halen van de rampplek van NH17. "De lichamen van onschuldige mensen liggen hier in de hitte."

De rebellen vinden dat de Oekraïense regering de aankomst van luchtvaartexperts vertraagt. "We hebben het recht, als de vertraging voortduurt, de lichamen te verwijderen." Daarom hebben de rebellen Rusland om hulp gevraagd. Hij zegt niet te weten waarom de experts vertraagd zijn.
Volksgezondheid

De Oekraïense regering beschuldigde eerder vandaag de rebellen ervan 38 lichamen mee te hebben genomen. Rusland heeft daar volgens Oekraïne bij geholpen. De rebellen zeggen zich zorgen te maken over de volksgezondheid, omdat de lichamen beginnen te ontbinden.

Borodai zegt dat zij het rampgebied niet hebben aangeraakt. Wel willen de rebellen de rampplek eerst zelf onderzoeken en pas daarna de resultaten delen met de OVSE-onderzoekers.
Zwarte dozen

Verder liet de rebellenleider weten dat de zwarte dozen van het neergestorte vliegtuig nog niet zijn gevonden. Bovendien zijn er volgens hem geen gesprekken geweest over het instellen van een veiligheidszone. De regering zei vanmorgen dat daar een akkoord over was bereikt.

Het is onduidelijk of de onderzoekers van de OVSE vrije toegang hebben tot het gebied. Ze zouden een deel van het gebied mogen bekijken en met omwonenden mogen praten, maar een getuige van Reuters zegt dat gewapende rebellen de onderzoekers de toegang versperden.

http://nos.nl/artikel/676(...)jken-moeten-weg.html

Oke... het heen en weer roepen gaat verder... |:(

Tijd om orde op zaken te stellen ter plekke...
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:47:01 #170
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476623
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:45 schreef Re het volgende:

[..]

nee maar ik zit wel te wachten op een land wat zegt, jullie fucken met onze landgenoten, wij met jullie
hhahahaha.. dan had je niet in NL geboren moeten worden.. maar in Israel.. die hebben dat soort ideeen idd
pi_142476629
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:44 schreef jenb2002 het volgende:
'Rebellenleider Aleksander Borodai, de zelfbenoemde premier van de 'Volksrepubliek Donetsk' geeft momenteel een persconferentie. Hij zegt dat de zwarte dozen nog niet zijn gevonden.'
http://nos.nl/liveblog/67(...)kraine-dag-drie.html

Ga er maar van uit dat die nooit meer gevonden worden.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:47:37 #172
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476640
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan doe je niets en dan laat je de mensen daar ontbinden op een zonnebloemveld in de Oekraïne terwijl en een stel idioten met hooivorken naast staan... het wordt al de derde dag, die lichamen moeten nu geborgen worden wmb.
zie de foto's... dat zijn ze al aan het doen.. alleen niet de OVSE maar de locals daar
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:48:01 #173
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142476654
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:23 schreef H4ppy het volgende:

[..]

Goh, Oekraïne moderne wapens leveren. Jij hebt blijkbaar geen enkel verstand van wat er daar gaande is. Gisteren zijn er rond 40 onschuldige burgers om het leven gebracht door het Oekraïense leger. En dat allemaal onder het beleid van de nieuwe Oekrainse regering met wie de EU om de tafel zit. Over onmenselijkheid gesproken.

http://www.liveleak.com/view?i=0ae_1405699122
indd.
Maar daar heeft de media even geen aandacht voor.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:48:02 #174
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142476655
Je mag hopen dat je Poetin zo ver krijgt dat hij zijn verantwoording neemt en het tuig uitlevert die verantwoordelijk zijn voor die lancering om berecht te kunnen worden. En dan mag je al blij zijn.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_142476661
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:45 schreef Re het volgende:

[..]

Was het maar zo. Ik denk dat de Nederlandse nabestaanden Rutte en zijn kornuiten inmiddels wel kunnen schieten. Laat hem persoonlijk die lijken uit de greppel trekken daar. Met zijn slappe praatjes. Extreem machteloos en vernederend.
pi_142476663
Facking zwijnen die rebellen.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:48:26 #177
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142476670
het enige wat die dozen ons kunnen vertellen is dat er geen technisch mankement was voordat het neerstortte, en dat willen die separatisten natuurlijk niet... en als ze echt overtuigd zijn dat oekraine dat gedaan had hadden ze die dozen gelijk overhandigd. Dus ze hebben geen enkel belang dat die dozen ooit nog boven water komen
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:48:40 #178
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_142476676
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:46 schreef Snowballed het volgende:

Aleksander Borodai, een leider van de rebellen in het oosten van Oekraïne zegt dat zij het recht hebben de lichamen weg te halen van de rampplek van NH17. "De lichamen van onschuldige mensen liggen hier in de hitte."

De rebellen vinden dat de Oekraïense regering de aankomst van luchtvaartexperts vertraagt. "We hebben het recht, als de vertraging voortduurt, de lichamen te verwijderen." Daarom hebben de rebellen Rusland om hulp gevraagd. Hij zegt niet te weten waarom de experts vertraagd zijn.
Volksgezondheid

De Oekraïense regering beschuldigde eerder vandaag de rebellen ervan 38 lichamen mee te hebben genomen. Rusland heeft daar volgens Oekraïne bij geholpen. De rebellen zeggen zich zorgen te maken over de volksgezondheid, omdat de lichamen beginnen te ontbinden.

Borodai zegt dat zij het rampgebied niet hebben aangeraakt. Wel willen de rebellen de rampplek eerst zelf onderzoeken en pas daarna de resultaten delen met de OVSE-onderzoekers.
Zwarte dozen

Verder liet de rebellenleider weten dat de zwarte dozen van het neergestorte vliegtuig nog niet zijn gevonden. Bovendien zijn er volgens hem geen gesprekken geweest over het instellen van een veiligheidszone. De regering zei vanmorgen dat daar een akkoord over was bereikt.

Het is onduidelijk of de onderzoekers van de OVSE vrije toegang hebben tot het gebied. Ze zouden een deel van het gebied mogen bekijken en met omwonenden mogen praten, maar een getuige van Reuters zegt dat gewapende rebellen de onderzoekers de toegang versperden.

Er is duidelijk op TV te zien dat de rebellen de boel vertragen, dus deze gozer lult uit z'n nek.
pi_142476682
Die vlucht van die Poolse president die in Rusland neerstortte is ook door de russen onderzocht, binnen dertig minuten na de crash had Poetin al gezegd dat het pilot error was. Na het onderzoek kregen de polen een opname van de cockpit voice recorder waar in was geknipt. En die bevestigde inderdaad de analyse van Poetin.

Die zwarte dozen van deze vlucht zijn al in Moskou, net als het luchtafweer systeem (of ze parkeren die even snel in Oekraïens gebied.)
De schuldige is of; dom geweest dan gaat hij naar een goelag, Of hij heeft in opdracht gehandeld van de grote baas zelf, dan krijgt hij Russisch paspoort en een villa cadeau.

Wat Poetin zegt is we geven volledige toegang.
Het laatste wat hij wil is de schuld krijgen, zolang die gasten allemaal gezien worden als ongeleide projectielen is het in zijn voordeel.
Tot mensen gaan uitzoeken of de seperatisten in actieve dienst zijn van het russische leger. Waarschijnlijk worden alle russische soldaten nu teruggetrokken over de grens.
De separatisten zijn ongeleide bloedhonden of ze handelen in opdracht.
pi_142476687
quote:

(..)
(..)

Wat een klojo's :r

Hun kinderspelletje "landje spelen" eerste prioriteit geven boven honderden onschuldige burgerslachtoffers uit andere landen... :r / :( / :') / 8)7 <--- Kies maar
pi_142476690
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:48 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Er is duidelijk op TV te zien dat de rebellen de boel verdragen, dus deze gozer lult uit z'n nek.
Misinformatie, typische KGB/FSB truc.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:50:23 #182
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142476723
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:48 schreef thesiren.nl het volgende:
Tot mensen gaan uitzoeken
Niemand gaat dat uitzoeken... is ook niet nodig..
pi_142476732
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat een klojo's :r

Hun kinderspelletje "landje spelen" eerste prioriteit geven boven honderden onschuldige burgerslachtoffers uit andere landen... :r / :( / :') / 8)7 <--- Kies maar
Laten doodschieten klinkt zo gek nog niet.
pi_142476733
Rioolkrant De Telegraaf heeft alle gezichten van de slachtoffers afgedrukt in de editie van vandaag. Want als je dood bent heb je volgens die NSB'ers kennelijk ook geen recht op privacy meer. :r
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:50:48 #185
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142476740
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:47 schreef Parzival het volgende:

[..]

hhahahaha.. dan had je niet in NL geboren moeten worden.. maar in Israel.. die hebben dat soort ideeen idd
nou ja een tussenweg is we ook wel, maar niet dis soort slap gebalde vuistjes
pi_142476768
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Rioolkrant De Telegraaf heeft alle gezichten van de slachtoffers afgedrukt in de editie van vandaag. Want als je dood bent heb je volgens die NSB'ers kennelijk ook geen recht op privacy meer. :r
Gelukkig doen buitenlandse media dat niet he
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:52:02 #187
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142476769
quote:
:')
VIVA LA ASSANGE¡
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:52:03 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142476770
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:48 schreef wise het volgende:

[..]

indd.
Maar daar heeft de media even geen aandacht voor.
de realiteit is dat die mongolen een vliegtuig uit de lucht hebben geschoten...
pi_142476784
quote:
dat is hetzelfde als paar jaar geleden met dat trivoli. dat ze dat jongetje interviewde.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:53:15 #190
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142476804
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:48 schreef thesiren.nl het volgende:
Die vlucht van die Poolse president die in Rusland neerstortte is ook door de russen onderzocht, binnen dertig minuten na de crash had Poetin al gezegd dat het pilot error was. Na het onderzoek kregen de polen een opname van de cockpit voice recorder waar in was geknipt. En die bevestigde inderdaad de analyse van Poetin.

Die zwarte dozen van deze vlucht zijn al in Moskou, net als het luchtafweer systeem (of ze parkeren die even snel in Oekraïens gebied.)
De schuldige is of; dom geweest dan gaat hij naar een goelag, Of hij heeft in opdracht gehandeld van de grote baas zelf, dan krijgt hij Russisch paspoort en een villa cadeau.

Wat Poetin zegt is we geven volledige toegang.
Het laatste wat hij wil is de schuld krijgen, zolang die gasten allemaal gezien worden als ongeleide projectielen is het in zijn voordeel.
Tot mensen gaan uitzoeken of de seperatisten in actieve dienst zijn van het russische leger. Waarschijnlijk worden alle russische soldaten nu teruggetrokken over de grens.
De separatisten zijn ongeleide bloedhonden of ze handelen in opdracht.
Rusland is echt niet zo dom om hier toe opdracht te geven.

die seperatisten ( oud-oekrainers) zijn gewoon hersenloze die niet met wapens om kunnen gaan.
VIVA LA ASSANGE¡
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:53:49 #191
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142476817
13:46 uur
Facebook rouwplek

Dankzij met name Facebook en Twitter wordt veel Nederlander in zijn 'tijdlijn' geconfronteerd met minstens één vriend, kennis of familielid die mensen kent die in het ramptoestel zaten.

Lees meer: Facebook rouwplek voor duizenden

13:43 uur
Famlierechercheurs op pad

Tachtig familierechercheurs van de Nationale Politie zijn vandaag op pad gegaan om nabestaanden van de vliegramp in Oekraïne te bezoeken. Families worden altijd door twee rechercheurs bezocht.

Lees meer: Familierechercheurs op pad

http://nos.nl/liveblog/67(...)kraine-dag-drie.html

Wat een werk hebben die familierechercheurs... (dat hadden ze al, maar in deze situatie is het wel heel belastend)

Ik heb een hekel aan de politie.. maar ^O^ voor deze lui..
pi_142476836
Gary Kasparov legt de vinger op de zere plek:

quote:
Is the West to blame? Did they push the button? No. They pretended that Ukraine was far away and would not affect them. They hoped that they could safely ignore Ukraine instead of defending the territorial integrity of a European nation under attack. They were paralyzed by fear and internal squabbles. They resisted strong sanctions on Russia because they were worried about the impact on their own economies. They protected jobs but lost lives.
http://time.com/3006917/g(...)ukraine-crash-putin/
pi_142476841
quote:

Volksgezondheid

Zwarte dozen

Tijd om die rebellenleider en zijn vrienden tegen de muur te zetten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_142476870
Snap niet dat mensen echt serieus denken dat militair ingrijpen ook maar ergens mee gaat helpen.

Eerst moet je die meuk daar krijgen en het is niet zo dat het om de hoek is.
Via land duurt het zeker een dag of 2 voordat je er bent, mits je direct kunt vertrekken en dat betwijfel ik.
Door de lucht is sneller, maar wat houdt de separatisten of wie dan ook tegen om straks onze militaire toestellen uit de lucht te knallen. Juist niks.

En zelfs als er dan bent, wat kun je dan. Die lui daar hebben duidelijk blijk te geven trigger happy te zijn, dus als wij er dan ook met ontgrendeld geweer tegen overstaan gaat het dodental rap oplopen en heeft er uiteindelijk niemand iets mee gewonnen. Nee, goed plan militair ingrijpen, ontregelt de boel alleen maar nog meer.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:55:34 #195
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142476874
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tijd om die rebellenleider en zijn vrienden tegen de muur te zetten.
Ja daar maak je een werkbare situatie mee.. |:(
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:56:02 #196
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476882
vraag me trouwens wel af of die rescue mensen daar geen trauma's overhouden aan het bergen van die slachtoffers.. denk dat sommigen er niet echt prettig bijliggen en erg veel ervaring zullen ze wel niet hebben
pi_142476898
Pauly@spz_trader ‏@spz_trader 4 Min.
Chatter on twitter accts unconfirmed reports of annother plane crash in Kramatorsk, Donetsk. No major wires repts tho. #caution mkt games

Gregor Peter ‏@L0gg0l 3 Min.

Rumor - Plane crashes near Ukraine's Kramatorsk (via @A_J_S_B)

marqs ‏@MarQs__ 2 Min.
Unconfirmed reports say a plane crashed near #Kramatorsk #Ukraine
pi_142476901
quote:
4s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:54 schreef Disorder het volgende:
Gary Kasparov legt de vinger op de zere plek:

[..]

http://time.com/3006917/g(...)ukraine-crash-putin/
Precies, wij hebben huizen etc te verliezen, zij niet.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:57:26 #199
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_142476916
quote:
Het is wachten op de 1e persoon die ineens zijn foto in de krant ziet omdat hij toevallig dezelfde naam heeft....
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:58:29 #200
54408 Parzival
Where it happens
pi_142476946
quote:
OSCE team stopped 100 meters from site. DNR guys flicked safeties off on AKs and brought out heavier machine guns. OSCE teams back in cars.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')