sukkels met geen inzichtquote:
tuurlijk, maar je kan hoog of laag springen...heeft tijd nodig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
je wilt toch dat het terug naar NL komt?
Al lag ie in de Yabyum.. zolang ie zn werk maar doet... op welke manier maakt niet uit..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:10 schreef Parzival het volgende:
maar het is niet slim zo gefotografeerd te worden..
Was hij niet stiekem heaumeau?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Al lag ie in de Yabyum.. zolang ie zn werk maar doet... op welke manier maakt niet uit..
Yabyum? Die zit gewoon op Grindr hoor...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Al lag ie in de Yabyum.. zolang ie zn werk maar doet... op welke manier maakt niet uit..
als ik hier toch eens van kon zeggen wat ik er van vind.......quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:06 schreef Parzival het volgende:
https://twitter.com/Quent(...)861444149248/photo/1
rutte aan het chillen
Dat mag ook... (zelfs tegelijkquote:
Nou, doe je beste gooi er eens naar, ik ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
als ik hier toch eens van kon zeggen wat ik er van vind.......
Ik vind het ook prima, maar impliceren dat hij dan bij een yabyum achtig iets zou zitten, is dan fout op alle frontenquote:
aka Miss Hapquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op een terras niet vertrouwelijk kunt spreken met ambtenaren of andere regeringsleiders, dus heel hard aan het werk kan hij natuurlijk niet zijn op dit moment. Natuurlijk heeft ook Rutte gewoon recht op pauze.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet.. ik zeg: al zat ie daarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima, maar impliceren dat hij dan bij een yabyum achtig iets zou zitten, is dan fout op alle fronten
nou zeg het eensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
Vraag me af wat die mensen verwachten dat die kerel op het moment moet doen, we zitten nu in een afwacht periode.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:16 schreef wise het volgende:
[..]
nou zeg het eens![]()
vast iets heel doms in de trand van dat hij meer moet doen voor de slachtoffers en hij zich zwak opstelt.
Dit dus. Er is een smoking gun. En degene die de smoking gun vasthoudt doet er alles aan om het onderzoek te frustreren... wat valt er nog te onderzoeken dan. Schuld staat vast. Er nu naar handelen. Verregaande internationale boycot van Rusland om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:08 schreef speknek het volgende:
Alsof onderzoek nog nodig is bij zo'n opstelling.
Gewoon internationaal de rebellen de schuld geven. Als ze het er niet mee eens zijn moeten ze het onderzoek maar niet frustreren.
Vertel....? Hij is aan het bellen, wat kan jou het rotten hoe hij zijn werk doet. Hij was een dag op vakantie en jij verwacht dat hij hier door de hele dag in pak rond aan het huppelen is?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
overdreven much¿quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:17 schreef Snowballed het volgende:
14:15 uur
Heel Nederland rouwt
In heel Nederland wordt gerouwd in plaatsen waar stad- of dorpsgenoten zijn omgekomen bij de vliegramp boven Oost-Oekraïne. Festiviteiten gaan niet door of worden aangepast en belangstellenden kunnen condoleanceregisters tekenen. Ook worden er herdenkingsbijeenkomsten gehouden.
Lees meer: Collectieve rouw in Nederland
http://nos.nl/liveblog/67(...)kraine-dag-drie.html
...en dan draait Putin de gaskraan dicht, gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit dus. Er is een smoking gun. En degene die de smoking gun vasthoudt doet er alles aan om het onderzoek te frustreren... wat valt er nog te onderzoeken dan. Schuld staat vast. Er nu naar handelen. Verregaande internationale boycot van Rusland om mee te beginnen.
Daar is Obama al mee bezig als ik zn eerdere woorden mag geloven..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Verregaande internationale boycot van Rusland om mee te beginnen.
wat een hysterische reacties. De man luncht in spijkerbroek en zit ondertussen te werken. Nou nou afzetten die man.quote:
Kerel, je praat poep. Meer woorden zal ik er niet aan vuil maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef Japie77 het volgende:
Het is toch werkelijkwaar om te huilen hoe het hele land reageert als er eens wat nederlanders dood gaan. Dat er elke dag duizenden mensen omkomen door Drone aanvallen, honger of andere dingen maakt geen zak uit maar als er nederlanders dood gaan is het een hele zwarte dag opeens.
Echt wat een hypocriet gelul.
Nou en? Het is dus erger als er Nederlanders dood gaan dan als er bv Fransen dood gaan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ja een ramp als dit gebeurd dagelijks voor Nederland
Ja, zo werkt het nou eenmaal.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou en? Het is dus erger als er Nederlanders dood gaan dan als er bv Fransen dood gaan?
Ah goed argument. Je hebt me overtuigd, goed punt.....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:20 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Kerel, je praat poep. Meer woorden zal ik er niet aan vuil maken.
En?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef Pek het volgende:
[..]
...en dan draait Putin de gaskraan dicht, gaat niet gebeuren.
Yup, zo werkt het.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou en? Het is dus erger als er Nederlanders dood gaan dan als er bv Fransen dood gaan?
Op rationeel vlak niet, voor ons Nederlanders op emotioneel vlak wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Boeien. We hebben zelf gas. En het is zomer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef Pek het volgende:
[..]
...en dan draait Putin de gaskraan dicht, gaat niet gebeuren.
Dan Fransen sowieso.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
beetje hard verwoord, maar zit wel een kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef Japie77 het volgende:
Het is toch werkelijkwaar om te huilen hoe het hele land reageert als er eens wat nederlanders dood gaan. Dat er elke dag duizenden mensen omkomen door Drone aanvallen, honger of andere dingen maakt geen zak uit maar als er nederlanders dood gaan is het een hele zwarte dag opeens.
Echt wat een hypocriet gelul.
Obama wel ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Daar is Obama al mee bezig als ik zn eerdere woorden mag geloven..
Nee zo werkt het helemaal niet. Het boeit mij echt geen ene fuck dat er nu 194 Nederlanders dood zijn. Vind het veel erger als er Afrikaanse kinderen omkomen van de honger.quote:
ho ho, hier moeten we tegen de Groningers op boksen hequote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Boeien. We hebben zelf gas. En het is zomer.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Vind het veel erger als er Afrikaanse kinderen omkomen van de honger.
Prima, ga een put slaan in Nigeria. Doei.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee zo werkt het helemaal niet. Het boeit mij echt geen ene fuck dat er nu 194 Nederlanders dood zijn. Vind het veel erger als er Afrikaanse kinderen omkomen van de honger.
Dan ben je dus zwaar geindoctrineerd dat je gelooft dat Nederlanders op een of andere manier belangrijker zijn dan mensen uit andere landen. Probeer je denken eens te veranderen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:21 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Op rationeel vlak niet, voor ons Nederlanders op emotioneel vlak wel.
Nee, het is gewoon simpel:quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:21 schreef wise het volgende:
[..]
beetje hard verwoord, maar zit wel een kern van waarheid in.
En...dus komt er geen boycot. Het is geen rocketsiencequote:
Nou inderdaad! Schandalig dat die man zomaar in een spijkerbroek zit te lunchen, hij moet een strijdplan maken enzoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
wat een hysterische reacties. De man luncht in spijkerbroek en zit ondertussen te werken. Nou nou afzetten die man.
er staat kut in die linkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Maar wel de waarheid:
http://www.skutsjesilen.n(...)bestaanden-vliegramp
Ja ik weet: Friezen..
Zo heeft iedereen zijn eigen mening en emoties bij dingen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee zo werkt het helemaal niet. Het boeit mij echt geen ene fuck dat er nu 194 Nederlanders dood zijn. Vind het veel erger als er Afrikaanse kinderen omkomen van de honger.
Nee.. 80 kinderen van alle slachtoffers..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Klopt het dat er van de 193 Nederlandse doden 80 kinderen waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |