Als die klootzakken gewoon het forensisch team van Nederland toelaten tot het gebied dan konden die lichamen op de juiste manier worden geborgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:04 schreef dotKoen het volgende:
Ook bij een vliegramp in Nederland (zeker in als het hoogzomer is) worden lichamen geborgen voordat het onderzoek echt start. Ik snap uiteraard dat we door de oorlogssituatie in het gebied het veel te onzeker is waar de lichamen naartoe worden gebracht, maar in de zon in iemands achtertuin laten liggen is niet per definitie de juiste optie.
Met alle gevolgen van dien.... Dan zijn we geen klap meer waard door 30 keer zoveel onschuldige slachtoffers te maken..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, wat gelukkig zeg. Op sommige gebieden is het doodzonde dat 'wij' niet meer als 'hun' zijn.
nee hoor.. lichamen bergen gaat over het algemeen erg snel.. en dat die de morgue ingaan is ook wel duidelijk.. alleen in NL weten we precies waar dat is.. omdat we draaiboeken hebben.. dit is een achterlandje ergens zonder directe autoriteit en leiding.. dus dan gaat dat wat lastiger..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt alles gaat fout hier. Wat een blamage ook voor de nabestaanden. Trots op Nederland.
Het ligt er maar aan hoe het Putin uitkomt of ze gelieerd zijn aan Rusland of op eigen houtje handelende sjappies. Ondanks alles lijkt Putin me nog redelijk intelligent en streetwise en vindt ie ze nu een stel idioten, waar ie niet mee geassocieerd wil worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:01 schreef Infection het volgende:
[..]
Die 'separatisten' waar jij het over hebt zijn ook gewoon Russen in opdracht van Putin hoor. Ik dacht dat iedereen dat ondertussen al wel wist.
Als de Russische tanks bij Arnhem zijn roep jij wellicht ook nog: "Dit hoeft allemaal niet tot oorlog te leiden'' Nou, begin maar vast met Russisch leren danquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Epic sadness...
Zelfs 9/11 leidde niet tot dit soort totale oorlogen en we weten allemaal hoe de oorlogen zijn verlopen n.a.v. die aanslagen
Ik vrees dat een gemiddelde morgue daar niet meer is dan een betegelde zaal waar de lichamen worden opgestapeld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:07 schreef Parzival het volgende:
[..]
nee hoor.. lichamen bergen gaat over het algemeen erg snel.. en dat die de morgue ingaan is ook wel duidelijk.. alleen in NL weten we precies waar dat is.. omdat we draaiboeken hebben.. dit is een achterlandje ergens zonder directe autoriteit en leiding.. dus dan gaat dat wat lastiger..
Dit dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:08 schreef Andromache het volgende:
ik kijk nu NOS Journaal. wat denkt die arrogante lamlul van een separatist wel niet? 'je kunt een nieuwe afspraak maken' er liggen mensen in dat weiland!!! Absoluut geen vertrouwen meer in de medemenselijkheid....
Ja, om eerlijk te zijn, dat vind ik vrij gek, als je weet dat je wordt weggestuurd als je het wél doet.quote:
wat vaker het geval is bij vliegtuig ongelukken.. soms is het een ziekenhuis, soms een koelcel van een fabriek..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:08 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vrees dat een gemiddelde morgue daar niet meer is dan een betegelde zaal waar de lichamen worden opgestapeld.
ik ben al blij als er iets van koeling isquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:08 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vrees dat een gemiddelde morgue daar niet meer is dan een betegelde zaal waar de lichamen worden opgestapeld.
Neem jij ook orders van mij aan dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:09 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, om eerlijk te zijn, dat vind ik vrij gek, als je weet dat je wordt weggestuurd als je het wél doet.
Inmiddels zijn ze weer weggejaagd. Die gasten hebben vreedzame militaire begeleiding nodig. Waar hebben we in godsnaam nu een leger voor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:05 schreef Messina het volgende:
[..]
Op het NOS stonden ze er anders bij.
Yup.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:09 schreef Parzival het volgende:
[..]
wat vaker het geval is bij vliegtuig ongelukken.. soms is het een ziekenhuis, soms een koelcel van een fabriek..
Waarom? Nabestaanden kunnen hun familieleden zéér waarschijnlijk toch al niet meer zien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:09 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik ben al blij als er iets van koeling is
Ja, dat is echt precies hetzelfde. Goede vergelijking. 10/10.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Neem jij ook orders van mij aan dan?
nee dat gaan dichte kisten worden hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Waarom? Nabestaanden kunnen hun familieleden zéér waarschijnlijk toch al niet meer zien.
Stoere praatjes achter je pcquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:10 schreef nils7 het volgende:
Die OVSE moet ballen tonen en gewoon door zetten... als er 1 van hen afgeknald wordt dan snijden ze zichzelf wel behoorlijk in die vingers die Semi-Russen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, dat is echt precies hetzelfde. Goede vergelijking. 10/10.
Dat vond ik ook al een beetje inderdaad.. gewoon doorlopen.. hij schiet je niet direct door je kop...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:10 schreef nils7 het volgende:
Die OVSE moet ballen tonen en gewoon door zetten... als er 1 van hen afgeknald wordt dan snijden ze zichzelf wel behoorlijk in die vingers die Semi-Russen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |