Putin speelt een gevaarlijk potje blufpoker. Ik denk dat hij niet lang blijft zitten als hij verder probeert de boel te ontregelen. Hij zit daar alleen maar dankzij de olie en gas inkomsten uit Europa, als die wegvallen en wij een trui aantrekken is de Russische Federatie in 1 klap failliet. Nee, dit is een streep door het hele plan voor de seperatisten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat moet er dan gebeuren? Ik wil ook absoluut geen oorlog maar symboolpolitiek is ook zo irritant, Poetin kan morgen over de Nederlandse vlag heen pissen en zeggen "wat dan?" en er kan nog niets gebeuren tegen de Russen.
Dus buiten eindeloos gelul zijn we eigenlijk gedwongen tot een ogen omlaag en doorwerken situatie omdat we als land/eu weinig voorstellen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef anti-loper het volgende:
4chan doet wel een beetje eng de laatste tijd
[ afbeelding ]
Inmiddels alweer verwijderd door iemand.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:11 schreef Nober het volgende:
Jaaaaa, vier Fransen, croissants for everybody!!
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_17
Pro-Russische separatisten is al bekend toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:15 schreef El_Matador het volgende:
Het lijkt me zaak dat de Nederlandse onderzoekers dit gaan uitzoeken, niet de Oekraieners en al helemaal niet de Maleiers.
Niet gelijk bombarderen, maar goed uitzoeken WIE hierachter zit...
Ik geloof dat er al een team Nederlanders en een team Amerikanen heen is. Maar of die de vrijheid krijgen om goed onderzoek te doen....?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:15 schreef El_Matador het volgende:
Het lijkt me zaak dat de Nederlandse onderzoekers dit gaan uitzoeken, niet de Oekraieners en al helemaal niet de Maleiers.
Nederlanders dan ook niet. want die zijn te betrokken bij deze ramp om onafhankelijk onderzoek te doenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:15 schreef El_Matador het volgende:
Dat eerder neergehaalde vrachtvliegtuig vloog op 7,5 Km, dus de waarschuwing was er.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Of gewoon die gasten eerst hun oorlogje uit laten vechten en je lesje leren van deze fout.
Het was bekend dat die raketten gestolen waren dagen geleden, je weet dus niet wie ze exact in handen heeft en met welk doel ze gestolen zijn en toch ga je over dat gebied vliegen?
En nu allemaal opeens wel voor safe gaan over Roemenië vliegen ook al is dat wat duurder.
Is toch stom man.
Dit is zeker nep?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef anti-loper het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt wel moeilijk hoor. Ben wel benieuwd hoe de scenarioschrijver de Amerikaanse heldenrol gaat invullen. Misschien iemand die de raket zag vliegen in de richting van Kiev, de besturing van het vliegtuig overnam en de raket zo 'opgevangen' heeft. Om al die mensen in Kiev te redden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
23 yanks, dat wordt weer een film over een paar jaar.
Je kunt hier zelfs in BNW een nep Nostradamus aanwijzen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:14 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Daar maken ze elke dag zo'n post.
Net als 70 twitter accounts maken en daarmee de wereldkampioen voetbal voorspellen
Opmerkelijk, maar wanneer is dat bericht geplaatst? Ik zie 07/15/14 staan en daarachter (Tuesday).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef anti-loper het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lelijke taal is dat toch ookquote:
Ja joh, de Nederlandse overheid laten regelen. Weet je twee jaar later pas hoe het zit en dan betalen we een boete aan Rusland omdat we per ongeluk wat formulieren verkeerd hebben aangevraagd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:15 schreef El_Matador het volgende:
Pfff...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef anti-loper het volgende:
[ afbeelding ]
wrsch gaaty de NTSB het onderzoekenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nederlanders dan ook niet. want die zijn te betrokken bij deze ramp om onafhankelijk onderzoek te doen
Dat weet jij of ik niet. Ze hebben in ieder geval wel genoeg keus om te trainen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:14 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
ja, en het is algemeen bekend dat allah akbarschreeuwers de kennis hebben om met computergestuurde SAM's om te kunnen gaan.
nee realquote:
Die geven de andere strijdende partij de schuld toch? En zij hen? Lijkt me onmogelijk daarop af te gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Pro-Russische separatisten is al bekend toch?
Dat iedereen dood is, neergeschoten door een raket en verder geen idee nog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef pussycatdoll het volgende:
Hey,
Ben aan het werk dus heb geen tijd om het nieuws te volgen, maar kan iemand mij updaten? 25 topics is te veel om door te lezen.
Wat weten we tot zo ver?
Thanks in advance.
Filmpje is nep.quote:
15/07 is dinsdag iddquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Opmerkelijk, maar wanneer is dat bericht geplaatst? Ik zie 07/15/14 staan en daarachter (Tuesday).
Edit; afgelopen dinsdag geplaatst dus?
Putin is de regie kwijt over de pro Russen in Oekraïne.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:16 schreef Nintex het volgende:
[..]
Putin speelt een gevaarlijk potje blufpoker.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:17 schreef RemcoW23 het volgende:
http://www.flightradar24.com/MAS16/3d6ba55
Gaat er weer eentje terug.
hopen dat deze wel goed trerukomt anquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Syrie heeft ze wel rakketten voor lange afstanden. , en mochten ex leger ze meegenomen hebben ok.. Maar ik verwacht dat ze er dan al lang meerdere ingezet hadden.. Of in iedergeval ermee te koop lopen..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
ISIS bestaat deels uit ex-militairen. Bullshit dat ze die kennis niet hebben
filmpje over (oude) massavernietigingswapens niet over rakettenquote:
Verleden dinsdag ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Opmerkelijk, maar wanneer is dat bericht geplaatst? Ik zie 07/15/14 staan en daarachter (Tuesday).
Edit; afgelopen dinsdag geplaatst dus?
Helaas wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:17 schreef Reki het volgende:
Mensen die denken dat de VS, NAVO of Nederland maar iets gaan beginnen tegen RuslandHet zal wel tot een diplomatieke rel en zinloze "sancties" komen tegen Rusland de komende dagen/weken. De VN gaat ook niets doen omdat Rusland vetorecht heeft.
Over een paar weken/maanden is iedereen het alweer vergeten denk ik.
Denk ik ook ze spreken allemaal hun verontwaardiging uit en gaan weer verder tot de orde van de dag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:17 schreef Reki het volgende:
Mensen die denken dat de VS, NAVO of Nederland maar iets gaan beginnen tegen RuslandHet zal wel tot een diplomatieke rel en zinloze "sancties" komen tegen Rusland de komende dagen/weken. De VN gaat ook niets doen omdat Rusland vetorecht heeft.
lijkt me meer een stukje om Mosul heen voor de veiligheidquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik zei vanmiddag tegen mijn man: Ik vraag me af wanneer Rusland weer een passagiersvliegtuig gaat neerhalen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef anti-loper het volgende:
[ afbeelding ]
In Rusland niet hoor. Dat is net China, daar wordt het volk geindoctrineerd en dom gehouden door de media.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk ik ook ze spreken allemaal hun verontwaardiging uit en gaan weer verder tot de orde van de dag.
Wel denk ik dat het de genadeslag is voor Poetin die kan nog meer stront er echt niet bij hebben in Rusland was zijn macht al tanende en dit is de doodsteek voor zijn rol als leider.
Denk je dat serieus??quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:17 schreef Reki het volgende:
IK ZEI HET TOCH!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:11 schreef Nober het volgende:
Jaaaaa, vier Fransen, croissants for everybody!!
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_17
Een vertaling gevonden:quote:
9/11 ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk je dat serieus??
De Bijlmerramp was ook nog jaren later in het nieuws.
Duitsland gaat hier ook niet bij laten zitten dat blijkt al uit de woorden van Merkel die zelden zo fel is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk ik ook ze spreken allemaal hun verontwaardiging uit en gaan weer verder tot de orde van de dag.
Wel denk ik dat het de genadeslag is voor Poetin die kan nog meer stront er echt niet bij hebben in Rusland was zijn macht al tanende en dit is de doodsteek voor zijn rol als leider.
poetin heeft nooit regie gehad over de anti eu-maidan oost oekrainers, en tief op met dat ge pro russen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Putin is de regie kwijt over de pro Russen in Oekraïne.
Welnee. Weken. Af en toe wel een itempje over mannen in witte pakken, asbest, complotten. Maar niet "jaren nog in het nieuws", nope.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk je dat serieus??
De Bijlmerramp was ook nog jaren later in het nieuws.
helderziendquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:20 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag tegen mijn man: Ik vraag me af wanneer Rusland weer een passagiersvliegtuig gaat neerhalen.
...
Tsja, hightech wapens in handen van wat veteranen en amateurs dat is het recept voor catastrofe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wat een bizarre situatie is dit ook. Dit gaat de geschiedenisboeken in als onderdeel van het Oekraïne conflict
Ja ze nemen enkel een massavernietigings wapen mee en laten al het andere materieel liggen, duidelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:18 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Syrie heeft ze wel rakketten voor lange afstanden. , en mochten ex leger ze meegenomen hebben ok.. Maar ik verwacht dat ze er dan al lang meerdere ingezet hadden.. Of in iedergeval ermee te koop lopen..
[..]
filmpje over (oude) massavernietigingswapens niet over raketten
Hoeveel mensen hoor je daar nog over in het dagelijks leven?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mensen die denken dat ze dit vergeten.
9/11 is na al die jaren toch ook niet vergeten of welsoms
gemiddeld 3quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:22 schreef Messina het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hoor je daar nog over in het dagelijks leven?
in Amerika ongeveer 70-80% hoezo?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:22 schreef Messina het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hoor je daar nog over in het dagelijks leven?
Vliegen er wel een paar overheen, maar 2 niet idd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
lijkt me meer een stukje om Mosul heen voor de veiligheid
Dat is ook al 100 keer gepost vandaagquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een vertaling gevonden:
http://pastebin.com/RwwSFDm5
"About the shot plane (updated)"
17 July 2014 about 16:20
rebels under the command of 'Bes'
(Citizen of the Russian Federation I. Bezler)
using the Russian-made anti-missile system shot
passenger plane 'Boeing-777'
Malaysia Airlines
(Flight Amsterdam - Kuala Lumpur
At about 16:40 'Bes' reported the shot plane to his curator
The colonel
of Main Intelligence Directorate of the general staff of the armed forces of the russian federation
GERANIN
Vasily Nikolaevich
-Just now, just now shot down a plane. "Miner"'s group Crashed near Yenakievo.
-Pilots? Where are pilots?
-[We] went to look for them and make photos of the shot plane. It smokes.
-Fine. How many minutes ago?
-Like 30 minutes ago, give or take.
Having reached the crach scene terrorists found out they shot the civil plane.
-Yes, this is 'Major'
-Well it's Chernulhino people shot the plane
(-Who? Who?)
From the Chernukhino blockhouse. Cossacks from there.
The plane fell apart airborne, near the Petropavlovskaya mine. First '200' (a military jargon for "dead body"), discovered the first '200'. A civilian.
-So what's going on?
-Well damn totally sure it's a passenger aircraft.
-How many people?
-Fuck! Debris were falling right in the gardens.
-What's the aircraft?
-I haven't found out yet. Haven't seen the main part. I'm in the plase where first bodies fell down, looking around. I see stiffeners, chairs, bodies
-Any weapons found?
-Absolutely nothing. Civil stuff, broken medicine chests, towels, toilet paper.
-Any papers?
-Yes. A student from Indonesia. Tompson University, fuck.
-About the plane shot down near Snezhno-Tores.
-So?
-Found out to be civil. Crashed near Grabovo, sea of dead women and children there. Cossacks are there, looking at all this.
-TV says it was Ukrainian Cargo An-26, but they say it had 'Malaysia Airlines' livery. What it could be doing over the Ukraine?
-Well importing spies I believe. Got it?
-Yes sir.
-Why the fuck fly over the war zone?
-Understood.
Russen zijn geen Chinezen wat dat betreft hoor er is echt wel kritiek hij heeft niet voor niets zijn greep op staatstelevisie etc flink versterkt recent al na de conflicten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In Rusland niet hoor. Dat is net China, daar wordt het volk geindoctrineerd en dom gehouden door de media.
Maar dit helpt Poetin niet wat betreft sympathie en onderhandelen met NAVO landen inderdaad.
Titanic achtig verhaal waarbij ze bijna de vlucht missen maar alsnog gaan ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt wel moeilijk hoor. Ben wel benieuwd hoe de scenarioschrijver de Amerikaanse heldenrol gaat invullen. Misschien iemand die de raket zag vliegen in de richting van Kiev, de besturing van het vliegtuig overnam en de raket zo 'opgevangen' heeft. Om al die mensen in Kiev te redden.
Ja, dat zou nog kunnen.
Amerikanen zijn, met alle respect, sowieso nogal dramaqueen'erig.quote:
Die crash was wel wat groter.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
9/11 is na al die jaren toch ook niet vergeten of welsoms
Ik vraag alleen om een bron, die heeft niemand, dus het is speculatie.. Maar back on topic..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja ze nemen enkel een massavernietigings wapen mee en laten al het andere materieel liggen, duidelijk.
O, ben niet zo lang thuisquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:24 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dat is ook al 100 keer gepost vandaag
Potverdorie zeg. Tis wat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou hij vliegt toch over puntje van Oekraïne heen.
nou eigenwijs hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar gewoon over het gebied dat wel in handen is van Oekrainequote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof je er wat aan hebt als hij met jou moet omgaanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:25 schreef El_Matador het volgende:
Die reactie ook van die dweep van Malaysia Airlines. Alsof ie het van de autocue voorlas. "we moeten het onderzoeken", ja, je hebt NOG een vliegtuig te vinden, dwaas.
Ik denk dat ik niet de enige ben die zeker niet met MA gaat vliegen. Niet om de gebeurtenissen, wel om hoe die lui omgaan met crises.
Het vliegtuig is door een raket uit de lucht geschoten in een gebied bezet door Pro Russische seperatisten die geen hulpdiensten toelaten. Hoe wil je daar iets gaan uitrichten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:25 schreef El_Matador het volgende:
Die reactie ook van die dweep van Malaysia Airlines. Alsof ie het van de autocue voorlas. "we moeten het onderzoeken", ja, je hebt NOG een vliegtuig te vinden, dwaas.
Ik denk dat ik niet de enige ben die zeker niet met MA gaat vliegen. Niet om de gebeurtenissen, wel om hoe die lui omgaan met crises.
Dat zijn ze niet gewend daar en nu helemaal overspannen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:25 schreef El_Matador het volgende:
Het leuke bijzondere is, is dat MA voor de eerste ramp een van de beste maatschapijen was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:25 schreef El_Matador het volgende:
vraag aan hem of je die een nummer 154 meeneemt als jullie weer samen gaan etenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Krijg van Chinees de vraag: 154 Nederlanders dood, wat gaan jullie doen?
Ja, eh, Nederland kennende... Niet zo heel veel.
Moet je ff vragen naar de Chinese Revolutie en de massamoorden op het plein van de Hemelse Vrede dan houdt die zijn bek wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
De lichamen opeisen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
vraag aan hem of je die een nummer 154 meeneemt als jullie weer samen gaan eten
En dat er dan een romance groeit. Prachtig hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Titanic achtig verhaal waarbij ze bijna de vlucht missen maar alsnog gaan ofzo.
en de marteliungen niet te vergetenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je ff vragen naar de Chinese Revolutie en de massamoorden op het plein van de Hemelse Vrede dan houdt die zijn bek wel.
Wat een rare vraag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
vraag aan hem of je die een nummer 154 meeneemt als jullie weer samen gaan eten
Doorhalen is het beste wat je kan doen in dit geval.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:27 schreef LompeWorst het volgende:
Ik moet over 2.5 uur op om te werken.
Nog ff slapen of niet?
Valt wel mee, sensatiezoekerquote:
Wat had ie anders moeten zeggen? Vertel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:25 schreef El_Matador het volgende:
2.5 is beter dan 0 dus doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:27 schreef LompeWorst het volgende:
Nog ff slapen of niet?
Er zijn nog wel ergere dingen in de wereld....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:27 schreef LompeWorst het volgende:
Nog ff slapen of niet?
Als ze geen onderzoekers toelaten, dan trek je met de NAVO maar binnen. De VSAmerikaanse media hebben hun mening al klaar en praten al over optreden. Zal dikke crisis zijn in het Pentagon nu...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:26 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het vliegtuig is door een raket uit de lucht geschoten in een gebied bezet door Pro Russische seperatisten die geen hulpdiensten toelaten. Hoe wil je daar iets gaan uitrichten?
Eerste kennen ze wel, tweede niet. Was wel benieuwd of ze echt zo geïndoctrineerd zijn dus liet foto zien van tankmeneer. "Waar is dit?"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je ff vragen naar de Chinese Revolutie en de massamoorden op het plein van de Hemelse Vrede dan houdt die zijn bek wel.
Sensatiezoeker? Ik heb morgen vrij, jij zit hier nog terwijl je over 2.5 uur op moet om te gaan werkenquote:
Die gast geeft jou wel vertrouwen??quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat had ie anders moeten zeggen? Vertel.
Niet jij, die chinees.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:29 schreef Messina het volgende:
[..]
Sensatiezoeker? Ik heb morgen vrij, jij zit hier nog terwijl je over 2.5 uur op moet om te gaan werken
Die gast is er toch niet om mij vertrouwen te geven? Hij moet gewoon inlichten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die gast geeft jou wel vertrouwen??
Het is maar goed dat er geen republikein aan de macht is as we speak man man dan had je de poppen aan het dansen gehad nu.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze geen onderzoekers toelaten, dan trek je met de NAVO maar binnen. De VSAmerikaanse media hebben hun mening al klaar en praten al over optreden. Zal dikke crisis zijn in het Pentagon nu...
Op een kaart van een nieuwszender (weet niet meer welke, dacht NOS) zag je ook dat het vliegtuig steeds meer noordelijker zigzaggend is gaan vliegen (vooral bij Duitsland).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Verder heeft CNN veel uitleg. Begreep ook dat wellicht door slecht weer op de route ze daarom 200 Miles noorderlijker zijn gaan vliegen en meer in risico gebied vlogen dan gebruikelijk.. Allemaal factoren schijnbaar.
Maargoed wtf gehalte blijft te heftig aanwezig
Eerst foto's, dan zal ik er over nadenkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |