vraag aan hem of je die een nummer 154 meeneemt als jullie weer samen gaan etenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Krijg van Chinees de vraag: 154 Nederlanders dood, wat gaan jullie doen?
Ja, eh, Nederland kennende... Niet zo heel veel.
Moet je ff vragen naar de Chinese Revolutie en de massamoorden op het plein van de Hemelse Vrede dan houdt die zijn bek wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
De lichamen opeisen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
vraag aan hem of je die een nummer 154 meeneemt als jullie weer samen gaan eten
En dat er dan een romance groeit. Prachtig hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Titanic achtig verhaal waarbij ze bijna de vlucht missen maar alsnog gaan ofzo.
en de marteliungen niet te vergetenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je ff vragen naar de Chinese Revolutie en de massamoorden op het plein van de Hemelse Vrede dan houdt die zijn bek wel.
Wat een rare vraag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
vraag aan hem of je die een nummer 154 meeneemt als jullie weer samen gaan eten
Doorhalen is het beste wat je kan doen in dit geval.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:27 schreef LompeWorst het volgende:
Ik moet over 2.5 uur op om te werken.
Nog ff slapen of niet?
Valt wel mee, sensatiezoekerquote:
Wat had ie anders moeten zeggen? Vertel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:25 schreef El_Matador het volgende:
Die reactie ook van die dweep van Malaysia Airlines. Alsof ie het van de autocue voorlas. "we moeten het onderzoeken", ja, je hebt NOG een vliegtuig te vinden, dwaas.
Ik denk dat ik niet de enige ben die zeker niet met MA gaat vliegen. Niet om de gebeurtenissen, wel om hoe die lui omgaan met crises.
2.5 is beter dan 0 dus doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:27 schreef LompeWorst het volgende:
Nog ff slapen of niet?
Er zijn nog wel ergere dingen in de wereld....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:27 schreef LompeWorst het volgende:
Nog ff slapen of niet?
Als ze geen onderzoekers toelaten, dan trek je met de NAVO maar binnen. De VSAmerikaanse media hebben hun mening al klaar en praten al over optreden. Zal dikke crisis zijn in het Pentagon nu...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:26 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het vliegtuig is door een raket uit de lucht geschoten in een gebied bezet door Pro Russische seperatisten die geen hulpdiensten toelaten. Hoe wil je daar iets gaan uitrichten?
Eerste kennen ze wel, tweede niet. Was wel benieuwd of ze echt zo geïndoctrineerd zijn dus liet foto zien van tankmeneer. "Waar is dit?"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je ff vragen naar de Chinese Revolutie en de massamoorden op het plein van de Hemelse Vrede dan houdt die zijn bek wel.
Sensatiezoeker? Ik heb morgen vrij, jij zit hier nog terwijl je over 2.5 uur op moet om te gaan werkenquote:
Die gast geeft jou wel vertrouwen??quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat had ie anders moeten zeggen? Vertel.
Niet jij, die chinees.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:29 schreef Messina het volgende:
[..]
Sensatiezoeker? Ik heb morgen vrij, jij zit hier nog terwijl je over 2.5 uur op moet om te gaan werken
Die gast is er toch niet om mij vertrouwen te geven? Hij moet gewoon inlichten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die gast geeft jou wel vertrouwen??
Het is maar goed dat er geen republikein aan de macht is as we speak man man dan had je de poppen aan het dansen gehad nu.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze geen onderzoekers toelaten, dan trek je met de NAVO maar binnen. De VSAmerikaanse media hebben hun mening al klaar en praten al over optreden. Zal dikke crisis zijn in het Pentagon nu...
Op een kaart van een nieuwszender (weet niet meer welke, dacht NOS) zag je ook dat het vliegtuig steeds meer noordelijker zigzaggend is gaan vliegen (vooral bij Duitsland).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Verder heeft CNN veel uitleg. Begreep ook dat wellicht door slecht weer op de route ze daarom 200 Miles noorderlijker zijn gaan vliegen en meer in risico gebied vlogen dan gebruikelijk.. Allemaal factoren schijnbaar.
Maargoed wtf gehalte blijft te heftig aanwezig
Eerst foto's, dan zal ik er over nadenkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |