Putin is de regie kwijt over de pro Russen in Oekraïne.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:16 schreef Nintex het volgende:
[..]
Putin speelt een gevaarlijk potje blufpoker.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:17 schreef RemcoW23 het volgende:
http://www.flightradar24.com/MAS16/3d6ba55
Gaat er weer eentje terug.
hopen dat deze wel goed trerukomt anquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Syrie heeft ze wel rakketten voor lange afstanden. , en mochten ex leger ze meegenomen hebben ok.. Maar ik verwacht dat ze er dan al lang meerdere ingezet hadden.. Of in iedergeval ermee te koop lopen..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
ISIS bestaat deels uit ex-militairen. Bullshit dat ze die kennis niet hebben
filmpje over (oude) massavernietigingswapens niet over rakettenquote:
Verleden dinsdag ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Opmerkelijk, maar wanneer is dat bericht geplaatst? Ik zie 07/15/14 staan en daarachter (Tuesday).
Edit; afgelopen dinsdag geplaatst dus?
Helaas wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:17 schreef Reki het volgende:
Mensen die denken dat de VS, NAVO of Nederland maar iets gaan beginnen tegen RuslandHet zal wel tot een diplomatieke rel en zinloze "sancties" komen tegen Rusland de komende dagen/weken. De VN gaat ook niets doen omdat Rusland vetorecht heeft.
Over een paar weken/maanden is iedereen het alweer vergeten denk ik.
Denk ik ook ze spreken allemaal hun verontwaardiging uit en gaan weer verder tot de orde van de dag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:17 schreef Reki het volgende:
Mensen die denken dat de VS, NAVO of Nederland maar iets gaan beginnen tegen RuslandHet zal wel tot een diplomatieke rel en zinloze "sancties" komen tegen Rusland de komende dagen/weken. De VN gaat ook niets doen omdat Rusland vetorecht heeft.
lijkt me meer een stukje om Mosul heen voor de veiligheidquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik zei vanmiddag tegen mijn man: Ik vraag me af wanneer Rusland weer een passagiersvliegtuig gaat neerhalen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef anti-loper het volgende:
4chan doet wel een beetje eng de laatste tijd
[ afbeelding ]
In Rusland niet hoor. Dat is net China, daar wordt het volk geindoctrineerd en dom gehouden door de media.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk ik ook ze spreken allemaal hun verontwaardiging uit en gaan weer verder tot de orde van de dag.
Wel denk ik dat het de genadeslag is voor Poetin die kan nog meer stront er echt niet bij hebben in Rusland was zijn macht al tanende en dit is de doodsteek voor zijn rol als leider.
Denk je dat serieus??quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:17 schreef Reki het volgende:
IK ZEI HET TOCH!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:11 schreef Nober het volgende:
Jaaaaa, vier Fransen, croissants for everybody!!
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_17
Een vertaling gevonden:quote:
9/11 ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk je dat serieus??
De Bijlmerramp was ook nog jaren later in het nieuws.
Duitsland gaat hier ook niet bij laten zitten dat blijkt al uit de woorden van Merkel die zelden zo fel is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk ik ook ze spreken allemaal hun verontwaardiging uit en gaan weer verder tot de orde van de dag.
Wel denk ik dat het de genadeslag is voor Poetin die kan nog meer stront er echt niet bij hebben in Rusland was zijn macht al tanende en dit is de doodsteek voor zijn rol als leider.
poetin heeft nooit regie gehad over de anti eu-maidan oost oekrainers, en tief op met dat ge pro russen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Putin is de regie kwijt over de pro Russen in Oekraïne.
Welnee. Weken. Af en toe wel een itempje over mannen in witte pakken, asbest, complotten. Maar niet "jaren nog in het nieuws", nope.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk je dat serieus??
De Bijlmerramp was ook nog jaren later in het nieuws.
helderziendquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:20 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag tegen mijn man: Ik vraag me af wanneer Rusland weer een passagiersvliegtuig gaat neerhalen.
...
Tsja, hightech wapens in handen van wat veteranen en amateurs dat is het recept voor catastrofe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wat een bizarre situatie is dit ook. Dit gaat de geschiedenisboeken in als onderdeel van het Oekraïne conflict
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |