quote:Boeing 777 uit Amsterdam neergestort in Oekraine
Een Maleisische Boeing 777 uit Amsterdam is donderdag neergestort in Oekrane, niet ver van de Russische grens. Malaysia Airlines bevestigt dat het contact met het vliegtuig is verloren.
Het toestel was op weg van Amsterdam naar de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur en begon op vijftig kilometer van de Russische grens bij Donetsk hoogte te verliezen.
De Oekraense minister Anton Gerashchenko heeft tegen Interfax gezegd dat het vliegtuig met een raket is neergeschoten. Hij zegt dat alle inzittenden van de vlucht zijn omgekomen. De Maleisische premier zegt geschokt te zijn door het ongeluk. Hij is onmiddellijk een onderzoek gestart.
Persbureau Reuters News tweet dat er minstens 100 lichamen gezien zijn bij de plek van de crash.
Reisorganisatie D-Reizen zegt dat minstens 20 Nederlanders in het gecrashte toestel zaten
De Pro-Russische seperatisten zouden volgens geruchten het vliegtuig hebben neergeschoten. Dit is echter nog niet bevestigd. Een tweet van een militair leider waarin hij zegt vandaag een militair vliegtuig te hebben neergehaald, versterkt deze geruchten.
In theorie is het mogelijk dat de seperatisten een militair vliegtuig hebben verwisseld met het passagiersvliegtuig. De seperatisten melden echter dat zij niet beschikken over materiaal om vliegtuigen neer te halen.
Malaysia Airlines bevestigt het verliezen van contact nadat de maatschappij eerder meldde dat er een 'incident' had plaatsgevonden. Rond 17.00 uur was er voor het laatst contact
Het gaat om een dagelijkse lijnvlucht, een combinatie van KLM en Malaysia Airlines. De tweede naam van de vlucht was KL4103. De vlucht gaat van Amsterdam via Kuala Lumpur naar Jakarta in Indonesi.
KLM wil nog niet reageren op het incident. Ook is er nog geen noodnummer dat gebeld kan worden. Het vluchtnummer van de gecombineerde KLM-vlucht is: KL4103.
Canceled
Volgens de website Flightradars.eu is het vliegtuig MH017 om 12.00 uur van Schiphol vertrokken en vloog het door naar Jakarta. Bij de aankomsttijd in Kuala Lumpur staat 'canceled'.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:17 schreef Kirov het volgende:
Zeker 71 Nederlanders aan boord rampvliegtuig
Aan boord van het neergestorte toestel van Malaysia Airlines zaten tientallen Nederlanders. Dat blijkt uit een rondgang van RTL Nieuws.
Uit een belronde blijkt dat er tot nu toe 71 Nederlanders aan boord waren van het toestel: 25 reizigers van D-reizen, 1 van Djoser, 4 van ATP, 30 van Vliegtickets.nl/WTC en 16 van Cheaptickets/Budgetair/Vliegwinkel.
Hoeveel Nederlanders aan boord waren, is nog niet bekend. De vlucht van Malaysia Airlines was een gedeelde met de KLM.
Volgens persbureau Interfax zijn bij de crash zeker 300 mensen omgekomen.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)rgestort#node_961881
quote:DIT IS WAT WE PRECIES NU WETEN OVER VLUCHT MH17
• Iets na vijf uur kwamen de eerste berichten naar buiten over een neergestort passagierstoestel op de grens met Oekrane en Rusland
• Malaysia Airlines heeft om 17.36 bevestigd dat het contact met het toestel is verloren
• Het gaat om vlucht MH17, een Boeing 777-300 die om 12.30 vertrok vanaf Schiphol naar Kuala Lumpur
• In totaal waren er 280 passagiers en 15 bemanningsleden aan boord
• Uit de eerste beelden die om 18.30 binnenkwamen laten zien dat er weinig van het toestel over is
• Premier Rutte onderbreekt zijn vakantie en is onderweg naar Nederland "om vanuit Den Haag de situatie verder te volgen en te handelen"
• Luchtvaartmaatschappijen Lufthansa en Air France mijden met onmiddellijke ingang het Oost-Oekraense luchtruim
Al het overige, zoals berichten dat het vliegtuig zou zijn neergeschoten, is nog onbevestigd.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gestort-in-oekraine/
Gegevens van FlightRadar24quote:Mogelijk verkeerd toestel geraakt"
Een militaire leider van de separatisten heeft in een tweet met trots verklaard dat de separatisten een Oekraens legervliegtuig uit de lucht hebben geschoten rond de plaats waar de Boeing is gecrasht. NOS-correspondent David-Jan Godfroid meldt dat.
Het bericht werd rond het tijdstip dat het Maleisische vliegtuig van de radar verdween getwitterd.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Yep. Don't get all them panties up in a bunch.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wat er vandaag gebeurt is verhoogt of verkleint niet de kans dat er over een week wat gaat gebeuren. De volgende vlucht van MA is ook gewoon vertrokken, alleen vliegt het niet over dat deel van de Oekrane. Jou vlucht zal dus ook gewoon doorgaan. Dat noodnummer is voor andere mensen bedoeld.
twitter:cnnbrk twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:31:46#Ukraine's president invites Dutch experts to participate in probe of "terrorist action" http://t.co/bzIApsIBJi reageer retweet
twitter:quinsyg twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:57:29White lives matter more than brown ones. RT @NOS: Premier Rutte is diep geschokt over het neerstorten vlucht #MH17: http://t.co/KG5Z499WzN reageer retweet
Juist, er is momenteel veel "rust" in Irakquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:58 schreef MakkieR het volgende:
NAVO straks maar gewoon de Oekrane binnenvallen en het oosten wegvagen zodat er weer rust komt in die regio. Joegoslavi kon het, Irak kon het, dus waarom de Oekrane niet.
omdat de helft van de posts verwijderd wordenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef Fylax het volgende:
Waarom stond er eerst dat dit topic vol was en daarna niet meer huh
bedanktquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef marcodej het volgende:
twitter:quinsyg twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:57:29White lives matter more than brown ones. RT @NOS: Premier Rutte is diep geschokt over het neerstorten vlucht #MH17: http://t.co/KG5Z499WzN reageer retweet
hoe kan je de lul zijn als je iets niet gedaan hebtquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep. Don't get all them panties up in a bunch. Maar Rusland is waarschijnlijk wel goed de lul nu. (ongeacht of ze het wel/niet gedaan hebben)
Kijk eens in de OP.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb momenteel geen tv, heeft iemand een link (geen 4chan etc.) waar al het nieuws wordt gepubliceerd?
Had ik al gepost.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef marcodej het volgende:
waarom zouden ze de lul zijn als hen niks te verwijten zou zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep. Don't get all them panties up in a bunch.
Maar Rusland is waarschijnlijk wel goed de lul nu. (ongeacht of ze het wel/niet gedaan hebben)
De racismekaart kan hij zelf niet meer trekken. Dat scheelt alvast.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:58 schreef Tito_Otis het volgende:
Als die Quinsy nu nog 1x een podium krijgt om z'n caberetstukje op te voeren in de Nederlandse media ga ik voor het eerst van mijn leven zelf een klachtenbrief sturen.
Je hebt gelijk, ik begrijp het. Ben van plan mijn reis gewoon voort te zetten maar als je dan zo'n Bali/Lombok boekje op de grond ziet liggen met exact 1 week tijdsverschil dan ga je jezelf wel achter de oren krabben als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wat er vandaag gebeurt is verhoogt of verkleint niet de kans dat er over een week wat gaat gebeuren. De volgende vlucht van MA is ook gewoon vertrokken, alleen vliegt het niet over dat deel van de Oekrane. Jou vlucht zal dus ook gewoon doorgaan. Dat noodnummer is voor andere mensen bedoeld.
achterlijk om het nu al een terroristische daad te noemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef Roceco het volgende:
Mocht het nog niet gepost zijn.twitter:cnnbrk twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:31:46#Ukraine's president invites Dutch experts to participate in probe of "terrorist action" http://t.co/bzIApsIBJi reageer retweet
In welk opzicht? Denk niet dat Rusland echt iets te vrezen heeft van andere landen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar Rusland is waarschijnlijk wel goed de lul nu. (ongeacht of ze het wel/niet gedaan hebben)
Ik zou er geld voor over hebben om Quinsy met terugwerkende kracht in dat vliegtuig te krijgenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef marcodej het volgende:
Al gepostquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef marcodej het volgende:
Ja als je weggaat komt er vanzelf weer onrust.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Juist, er is momenteel veel "rust" in Irak
Had ik al getweet naar hem.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zou er geld voor over hebben om Quinsy met terugwerkende kracht in dat vliegtuig te krijgen
Die flikker mag wat mij betreft snel dood. Scoren bij je mattie´s over de rug van 300 doden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef marcodej het volgende:
Precies, hij wil onderzoekers, maar deze hebben eigenlijk volgens hem niets te onderzoeken aangezien het toch al een terroristische daad isquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef wise het volgende:
[..]
achterlijk om het nu al een terroristische daad te noemen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef marcodej het volgende:
Rust in Irak, wat een grap.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:58 schreef MakkieR het volgende:
NAVO straks maar gewoon de Oekrane binnenvallen en het oosten wegvagen zodat er weer rust komt in die regio. Joegoslavi kon het, Irak kon het, dus waarom de Oekrane niet.
Rusland zal de boel wel cold-war-style gaan ontkennen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
bedankt hansquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef marcodej het volgende:
Omdat iedereen denkt dat je het wel gedaan hebt. Want Russische rebellen, want 'ze schieten wel vaker vliegtuigen neer', etc. Sterk staan ze niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef wise het volgende:
[..]
hoe kan je de lul zijn als je iets niet gedaan hebt
Ze huren een vervangend toestel, of schakelen een andere vliegmaatschappij in om deze vlucht uit te voeren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef NoNickOne het volgende:
Ik vlieg aanstaande donderdag met Maylasia Airlines van Amsterdam naar Kuala Lumpur.. Ben me kapot geschrokken en had geen week eerder moeten gaan.![]()
Is er bekend hoe Malaysia Airlines vanaf nu met deze route omgaat? Ga anders dat noodnummer maar bellen voor opheldering.
Dat is leuk, zo kunnen wij als kijkers ons nog meer meeleven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef -0- het volgende:
Journalisten blijven ook een stel halve tammen h.
Mensen die met de volgende vlucht mee moeten interviewen.![]()
En al die fotografen en dergelijke bij de ingang naar de zaal waar de nabestaanden heen mogen.
Vieze muskieten.
En in zijn wereld ben jij nu ook racist. Zo denken zulke mensen. Ben je niet vr ze, dan ben je tegen ze.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die flikker mag wat mij betreft snel dood. Scoren bij je mattie´s over de rug van 300 doden.![]()
![]()
![]()
twitter:estherelisa twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:29:15Presentatrice Radio 1 vraagt verslaggever of hij bij nabestaanden kan komen. Verslaggever geeft enige juiste antwoord: dat wl ik niet. reageer retweet
Waar zeiden ze dat?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs als dat ding is neergeknald is het toch geen 'terroristische daad'
geen aandacht geven die trollquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die flikker mag wat mij betreft snel dood. Scoren bij je mattie´s over de rug van 300 doden.![]()
![]()
![]()
Mooi zo. Want mensen die dit roepen ben ik inderdaad tegen. Afschieten graag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef Messina het volgende:
[..]
En in zijn wereld ben jij nu ook racist. Zo denken zulke mensen. Ben je niet vr ze, dan ben je tegen ze.
Net alsof die wat kunnen.twitter:ABC twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:33:09JUST IN: UK calling for emergency meeting of UN Security Council to discuss loss of Flight MH17 and Ukraine - @WilliamsJon reageer retweet
Wat een racist die gast. Te triest voor woorden.quote:
Oorlogsmisdrijf dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef timmmmm het volgende:
De EU/US is ook een optie. Die hebben nog meer belang bij een nieuw conflict dan een stel separatisten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef PG18 het volgende:
Waarom zou Oekrane (volgens Rusland) een vliegtuig neerschieten die vanuit het westen overvliegt?Rusland of die Russische separatisten lijken me meer voor de hand liggend...
wat dan ?.. een ongeluk?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef timmmmm het volgende:
En waarom niet?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef timmmmm het volgende:
hangt af van je opvatting en intentie, als ze dit probeerde om de oorlog daar in die streek op te wakkeren - dan is het wel "terroristische daad" te noemen of ben ik zo mis met de definitie ervan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef marcodej het volgende:
twitter:estherelisa twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:29:15Presentatrice Radio 1 vraagt verslaggever of hij bij nabestaanden kan komen. Verslaggever geeft enige juiste antwoord: dat wl ik niet. reageer retweet
Misschien kunnen zij ook nog even de foto's uit dit topic en van 4chan aan die mensen laten zien. 'En, wat vindt u daar nu van, mevrouw? Emotioneel?'quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef -0- het volgende:
En al die fotografen en dergelijke bij de ingang naar de zaal waar de nabestaanden heen mogen.
Vieze muskieten.
jammer voor hem zijn de meeste aan boord nu zwart.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooi wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlandse ambassade in Kiev.
niet elke uithoek van de wereld heeft vanalles klaar voor vliegtuigongelukken hequote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Primitief uitgeruste brandweer daar wel
Dat kan dan weer wel. Maar zelfs als dit ding is neergeschoten, hebben ze dat echt niet bewust gedaanquote:
Prachtig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, een ongeluk. Denk je dat ze expres deze slechte propaganda over zich heen laten komen? (neemt niet weg dat er actie ondernomen moet worden tegen die rebellen als het zo blijkt te zijn imo)quote:
duidelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat iedereen denkt dat je het wel gedaan hebt. Want Russische rebellen, want 'ze schieten wel vaker vliegtuigen neer', etc. Sterk staan ze niet.
Verantwoordelijke? Ik zet geld op de EU/US. En nog eerder de Russische rebellen dan de 'overheid' of whatever.
wauwquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
dat weet je nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan dan weer wel. Maar zelfs als dit ding is neergeschoten, hebben ze dat echt niet bewust gedaan
Oef.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
gmtaquote:
Dat wordt nog veel leuker met ISIS.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:02 schreef GummyGadGet het volgende:
Tsjah, dat krijg je als je een zooitje debielen apparatuur geeft en ze maar laat gaan ...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef wise het volgende:
[..]
achterlijk om het nu al een terroristische daad te noemen.
Het lijkt me dat daar toch wel sprake van is.quote:Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld, of ernstige dreiging daarmee, met een politiek of religieus doel.
Zou wel heel dom zijn.quote:
Maar is dat wat die president van Oekraine probeert te zeggen? Dat het bewust door Rusland is? Ik snap zijn uitspraken totaal niet anders.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan dan weer wel. Maar zelfs als dit ding is neergeschoten, hebben ze dat echt niet bewust gedaan
Maar ook jij bent al de hele tijd aan het kijken en de nieuwssites aan het bijhouden terwijl je weet dat de kans op nieuws tov een uur geleden nihil is. En maar kwaad spreken over journalisten, die aan onze honger moeten voldoen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef -0- het volgende:
Vieze muskieten.
't is een huilneger die ze allang het land uit hadden moeten zetten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef MaJo het volgende:
Wie is die Quinsy, waar moet ik hem van kennen en waarom is zijn mening relevant in dit verband
Opzet zal het wel niet zijn maar wel een gevalletje 'grove schuld'quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oorlogsgebied, ze zijn daar de afgelopen tijd drukker bezig geweest met dingen in de brand steken dan met blussen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Primitief uitgeruste brandweer daar wel
Als dit geen miljoenen claim wordt...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef Loekie1 het volgende:
Risico's Oekraens luchtruim al langer bekend
WASHINGTON -
Amerikaanse en Europese luchtvaartautoriteiten hebben piloten al in april gewaarschuwd voor mogelijke risico's in of bij het Oekraense luchtruim.
De Amerikaanse federale luchtvaartautoriteit adviseerde op 23 april Amerikaanse piloten en luchtvaartmaatschappijen om niet in het luchtruim boven de stad Simferopol op de Krim te vliegen, zonder speciale goedkeuring van de Amerikaanse overheid. Daarnaast waarschuwde de autoriteit om boven andere Oekraense plaatsen, waaronder Kiev, Lviv, Djnepropetrovsk en Odessa „extreem voorzichtig te zijn”. De waarschuwing blijft van kracht tot 23 april 2015.
Ook de Europese luchtvaartautoriteit en de burgerluchtvaartorganisatie van de Verenigde Naties ICAO waarschuwden voor de gevaren en adviseerden piloten om een andere route te nemen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)langer_bekend__.html
Foutje, bedankt of verkeerde vliegtuig?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze claimen dat een Russische jet gisteren n van hun vliegtuigen heeft neergehaald, dan zou het mogelijk zijn dat sommige SAM eenheden nogal zenuwachtig zijn...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef PG18 het volgende:
Waarom zou Oekrane (volgens Rusland) een vliegtuig neerschieten die vanuit het westen overvliegt?Rusland of die Russische separatisten lijken me meer voor de hand liggend...
Wauw. Geweldige verslaggeverquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef marcodej het volgende:
Die van de Zwarte Piet-rellen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef MaJo het volgende:
Wie is die Quinsy, waar moet ik hem van kennen en waarom is zijn mening relevant in dit verband
Dat praat het natuurlijk niet goed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef Loekie1 het volgende:
WASHINGTON -
Amerikaanse en Europese luchtvaartautoriteiten hebben piloten al in april gewaarschuwd voor mogelijke risico's in of bij het Oekraense luchtruim.
De Amerikaanse federale luchtvaartautoriteit adviseerde op 23 april Amerikaanse piloten en luchtvaartmaatschappijen om niet in het luchtruim boven de stad Simferopol op de Krim te vliegen, zonder speciale goedkeuring van de Amerikaanse overheid. Daarnaast waarschuwde de autoriteit om boven andere Oekraense plaatsen, waaronder Kiev, Lviv, Djnepropetrovsk en Odessa „extreem voorzichtig te zijn”. De waarschuwing blijft van kracht tot 23 april 2015.
Ook de Europese luchtvaartautoriteit en de burgerluchtvaartorganisatie van de Verenigde Naties ICAO waarschuwden voor de gevaren en adviseerden piloten om een andere route te nemen.
De voorman van de anti-Zwarte Pietenbeweging.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef MaJo het volgende:
quote:'De partijen komen overeen, dat een gewapende aanval tegen een of meer van hen in Europa of in Noord-Amerika als een aanval tegen hen allen zal worden beschouwd; zij komen bijgevolg overeen dat, indien zulk een gewapende aanval plaatsvindt, ieder van hen de aldus aangevallen partij of partijen zal bijstaan, in de uitoefening van het recht tot individuele of collectieve zelfverdediging erkend in Artikel 51 van het Handvest van de Verenigde Naties, door terstond, individueel en in samenwerking met de andere parijen, op te treden op de wijze die zij nodig oordeelt - met inbegrip van het gebruik van gewapend geweld - om de veiligheid van het Noord-Atlantisch gebied te herstellen en te handhaven.
Elke dergelijke gewapende aanval en alle dientengevolge genoemde maatregelen moeten terstond ter kennis worden gebracht van de Veiligheidsraad. Deze maatregelen zullen worden opgeheven zodra de Veiligheidsraad de nodige maatregelen zal hebben genomen om de internationale vrede en veiligheid te herstellen en te handhaven.'
Lief van de Amerikanen en Europeanen, zij zullen het wel niet gedaan hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef Loekie1 het volgende:
WASHINGTON -
True.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heel dom ja, maar het zou nog steeds expres kunnen zijn.
Dalijk dikke storing in het vliegtuig waardoor deze neerging. (misschien ook de reden van dat andere vliegtuig van MA)quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me dat daar toch wel sprake van is.
Mooiquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
LaVieJanRoostwitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 17-07-2014 om 21:02:36Denk je dat alleen blanken met Malaysian Airlines vliegen, racistische totaalidioot @quinsyg? reageer retweet
Per ongeluk? Je schiet niet zomaar op 10 kilometer per ongeluk een vliegtuig uit de lucht. Die SAMs laten zich niet zomaar door elke idioot bedienen. Daar moet je voor opgeleid zijn, en goed ook. Dan schiet je niet perongeluk op een niet militair vliegtuigquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als dit geen miljoenen claim wordt...
Maar later wel bekend dus?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:04 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ze claimen dat een Russische jet gisteren n van hun vliegtuigen heeft neergehaald, dan zou het mogelijk zijn dat sommige SAM eenheden nogal zenuwachtig zijn...
In 2001 schoten ze bij een oefening in de zwarte zee een lijnvlucht naar Tel-Aviv neer, hebben ze toen dagenlang ontkent dat ze verantwoordelijk waren.
Het is dus niet onmogelijk...
Dan zou het daadwerkelijk de bedoeling moeten zijn dat passagiersvliegtuig neer te halen, en ik geloof geen seconde dat de separatisten dat zouden doen.quote:
Dat is die ZWARTE PIET IS RACISME figuur.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef MaJo het volgende:
Het westen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:04 schreef HerbalMart het volgende:
Ok, Wie heeft hier het meest 'baat' bij. VS of Rusland ?
Waarom zouden separatisten dat in vredesnaam doen? Kunnen ze alleen maar op verliezen?quote:
beide, want olie/gas in ukraine.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:04 schreef HerbalMart het volgende:
Ok, Wie heeft hier het meest 'baat' bij. VS of Rusland ?
Prachtig gebaar van die mensen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Janquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:04 schreef marcodej het volgende:
LaVieJanRoostwitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 17-07-2014 om 21:02:36Denk je dat alleen blanken met Malaysian Airlines vliegen, racistische totaalidioot @quinsyg? reageer retweet
hey! een vliegtuig... oh oeps...foutje..quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zouden separatisten dat in vredesnaam doen? Kunnen ze alleen maar op verliezen?
De EU/US verantwoordelijk voor het eventueel neerschieten van dit vliegtuig? Heeft iemand je niet met een koekenpan op het hoofd geslagen of begrijp ik je verkeerd?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
Verantwoordelijke? Ik zet geld op de EU/US. En nog eerder de Russische rebellen dan de 'overheid' of whatever.
Wat een racistquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geld, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Loekie1 het volgende:
De vraag is waarom KLM dat advies om niet die route te nemen, heeft genegeerd.
Omdat er geen acute dreiging leek te zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Loekie1 het volgende:
Alsof het uitmaakt eh. Tsjongejongequote:Op donderdag 17 juli 2014 21:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Tellen hoeveel nabestaanden er in de bussen zitten
serieus?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Christus volgende programma
Hello goodbye
Oh ja, daarom kwam ik niet in dit soort NWS-topicsquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
Inderdaad. Hoezo zou dat relevant zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat is wel heel triest danquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
De voorman van de anti-Zwarte Pietenbeweging.
De piloot.*quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Loekie1 het volgende:
Ze heeft iets knaps inderdaad, haast schattig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Yaaar het volgende:
Ik vind deze presentatrice echt supermooimaar ze weet soms niet helemaal wat ze moet zeggen.
Oh ja ik bedoelde in het geval van een aanval. Als daar geen sprake van is natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:04 schreef wise het volgende:
[..]
Dalijk dikke storing in het vliegtuig waardoor deze neerging. (misschien ook de reden van dat andere vliegtuig van MA)
Jammerlijk op verkeerd grondgebied op een zeer verkeer tijdstip.
Alles kan.
Stax is mooier.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Yaaar het volgende:
Ik vind deze presentatrice echt supermooi
Zo kunnen ze er misschien achter komen hoeveel Nederlandse slachtoffers zijn, heel dom maar toch doen ze 't.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoezo zou dat relevant zijn?
Storm toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Yaaar het volgende:
Ik vind deze presentatrice echt supermooimaar ze weet soms niet helemaal wat ze moet zeggen.
Begin maar vast met schrijven. Deze mafklapper krijgt een podia bij alle grote mediaplatformen voor zijn verhaal.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:58 schreef Tito_Otis het volgende:
Als die Quinsy nu nog 1x een podium krijgt om z'n caberetstukje op te voeren in de Nederlandse media ga ik voor het eerst van mijn leven zelf een klachtenbrief sturen.
Geen van beiden! Ga alle denkbare scenarios na. Waarom bepaalde dingen meteen al uitsluiten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
De EU/US verantwoordelijk voor het eventueel neerschieten van dit vliegtuig? Heeft iemand je niet met een koekenpan op het hoofd geslagen of begrijp ik je verkeerd?
Stelletje ongeduldige journalisten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo kunnen ze er misschien achter komen hoeveel Nederlandse slachtoffers zijn, heel dom maar toch doen ze 't.
Idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niet te lezen dit topic man, elke keer verspringt er shit doordat er posts worden verwijderd.
wooow!quote:
twitter:Reuters twitterde op donderdag 17-07-2014 om 21:08:05#BREAKING: Separatists willing to have up to three day ceasefire to allow for recovery work at site of downed airliner: RIA reageer retweet
ditquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niet te lezen dit topic man, elke keer verspringt er shit doordat er posts worden verwijderd.
Kijk maar in je guide op tv.quote:
Integere journalist bij de PO, presentatrice mag van mij exitquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef marcodej het volgende:
Uh nee, ik kwam net weer even kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar ook jij bent al de hele tijd aan het kijken en de nieuwssites aan het bijhouden terwijl je weet dat de kans op nieuws tov een uur geleden nihil is. En maar kwaad spreken over journalisten, die aan onze honger moeten voldoen...
Nee, deze vrouw heeft gewoon een prachtigmooiperfect gezicht. Maar ze weet soms echt niet wat ze moet zeggen en wat ze moet doen, ook qua interviews niet.quote:
Dat is wel aardig van ze.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:08 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Reuters twitterde op donderdag 17-07-2014 om 21:08:05#BREAKING: Separatists willing to have up to three day ceasefire to allow for recovery work at site of downed airliner: RIA reageer retweet
hoe triest kun je zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:05 schreef MrBadGuy het volgende:
jupquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:08 schreef Tito_Otis het volgende:
Is dit de eerste keer dat de NOS rapporteert over Obama?
Ik dacht al; huhquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:09 schreef Frutsel het volgende:
Bericht ff weer gewist, ik zag de bevestiging niet bij CNN sorry
Dat is best schattig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:08 schreef Yaaar het volgende:
Maar ze weet soms echt niet wat ze moet zeggen en wat ze moet doen, ook qua interviews niet.
Laat haar ander werk zoeken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:08 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, deze vrouw heeft gewoon een prachtigmooiperfect gezicht. Maar ze weet soms echt niet wat ze moet zeggen en wat ze moet doen, ook qua interviews niet.
Waarom niet gewoon de tekst hier typen ipv alles weghalen en alleen plaatje met tekst posten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:09 schreef mar456 het volgende:
http://puu.sh/afDOd/f9dbb07959.png
Het zou je maar gebeuren![]()
Nu zonder alle gegevens
Kende je ze?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:09 schreef Ratsnest89 het volgende:
Godver, echtpaar hier uit Maatricht zat ook in dat vliegtuig.
Gek he...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Yaaar het volgende:
Shit has hit the fan.quote:
Het was geen KLM vlucht, einsteinquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Loekie1 het volgende:
Omdat het wat logischer is dat de partijen die daar aan het vechten zijn een raketje op het vliegtuig hebben gestuurd dan twee partijen die enkel gemeen hebben dat er landgenoten op die vlucht zitten. Een beetje realisme mag best als je scenario's nagaat. Je hoeft niet helemaal wappie te gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen van beiden! Ga alle denkbare scenarios na. Waarom bepaalde dingen meteen al uitsluiten?
Wat was er mis met zijn poll?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of je maakt geen schijtlollige polls en post normaal mee.
Heb je gegevens toevallig? PMquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:09 schreef Ratsnest89 het volgende:
Godver, echtpaar hier uit Maatricht zat ook in dat vliegtuig.
De inslag zou op 10 km hoogte plaats hebben moeten gevonden, no shit dat er dan weinig ooggetuigen zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:08 schreef alwaysonhold het volgende:
Lees steeds meer op twitter dat ooggetuigen helemaal geen aanslag hebben gezien. Technisch mankement lijkt steeds meer aannemelijk.
Waarom wil je gegevens?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je gegevens toevallig? PM
enige reden dat die is gekozenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
propaganda voor NOS-App om het kwartier
vandaar, dank je, maar dat was niet voor tere zieltjes dacht ik, nou zou ik paspoortfoto's nog wel kunnen handelen maar heb geen zin in lichaamsdelen enzo.quote:
Wat heb je daar aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vanwege deze vraag?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Integere journalist bij de PO, presentatrice mag van mij exit
Hij weet misschien wel iets over het manipuleren icm zwarte dozen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef PG18 het volgende:
Een piloot moet z'n mening geven over dat die zwarte doos naar Rusland gaat?
Dont feed the trollquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er staat toch niet dat hij afgevuurd is door Rusland.quote:
lichaamsdelen worden nu ook geblurd op lifenewsquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
vandaar, dank je, maar dat was niet voor tere zieltjes dacht ik, nou zou ik paspoortfoto's nog wel kunnen handelen maar heb geen zin in lichaamsdelen enzo.
deelvlucht wel toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het was geen KLM vlucht, einstein
Wellicht heeft een 'derde partij' wel belang bij een (verdere) escalatie van het conflict? Ik herinner me toch echt dat zulke dingen wel eens vaker zijn gebeurd, om begrijpelijke redenen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Omdat het wat logischer is dat de partijen die daar aan het vechten zijn een raketje op het vliegtuig hebben gestuurd dan twee partijen die enkel gemeen hebben dat er landgenoten op die vlucht zitten. Een beetje realisme mag best als je scenario's nagaat. Je hoeft niet helemaal wappie te gaan.
Dat laatste. Ze hebben geen enkel belang bij het neerhalen van een 'westers' vliegtuig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef Edensnator het volgende:
Nu blijft de vraag of het vliegtuig een bewust doelwit was of dat ze het voor een ander vliegtuig aanzagen.
Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat ze dit vliegtuig aanzagen voor een militair vliegtuig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef Edensnator het volgende:
Nu blijft de vraag of het vliegtuig een bewust doelwit was of dat ze het voor een ander vliegtuig aanzagen.
Dan zou ik er niet aan beginnen, die stream is wel minder heftig als sommige foto's die hier werden geplaatst. De laatste keer dat ik naar die stream keek waren de paspoorten en lijken trouwens geblurred.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
vandaar, dank je, maar dat was niet voor tere zieltjes dacht ik, nou zou ik paspoortfoto's nog wel kunnen handelen maar heb geen zin in lichaamsdelen enzo.
Dat weet je niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat laatste. Ze hebben geen enkel belang bij het neerhalen van een 'westers' vliegtuig.
Ik vermoed het laatste, hoewel dat imo niet minder erg is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef Edensnator het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef Vasilevski het volgende:
Waarschijnlijk hebben de daders, wie het ook zijn, de NOS-app ook gebruikt om dat vliegtuig op 10km hoogte te vinden. Je kunt er ook alles mee. Downloaden die app dus.
Lijkt mij niet Luxaflexje. Ze hebben er geen reet aan en ze halen er alleen maar meer problemen mee op hun hals.quote:
Misschien hebben ze wel een PowerPoint presentatie waaruit blijkt dat de raket vanuit Russische richting kwam aangevlogen.quote:
Het gaat om een dagelijkse lijnvlucht, een combinatie van KLM en Malaysia Airlines. De tweede naam van de vlucht was KL4103. De vlucht gaat van Amsterdam via Kuala Lumpur naar Jakarta in Indonesi.quote:
En het pentagon zou dat nu al wetenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Er staat toch niet dat hij afgevuurd is door Rusland.
Het is een russische raket, wellicht geleverd aan de separatisten.
Deels KLM, idioot.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het was geen KLM vlucht, einstein
En de drie die overgeboekt zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Die kerel die deze vlucht niet meer kon boeken, heeft een engeltje op zijn schouder.
art. 5 navoquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef HighVolume het volgende:
Gaat Nederland uberhaupt nog iets ondernemen als soort van vergelding als blijkt dat het vliegtuig doelbewust uit de lucht is geknalt?
Hij klonk aardig teleurgesteld dat ZIJN TICKET verkocht was toen hij DE VOLGENDE DAG weer ging kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Die kerel die deze vlucht niet meer kon boeken, heeft een engeltje op zijn schouder.
quote:
Codesharing is wat anders dan een vlucht uitvoeren.quote:
Of wilt een mooi sprookje vertellen op tv.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoogstens in Navo-verband, maar zelfs dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef HighVolume het volgende:
Gaat Nederland uberhaupt nog iets ondernemen als soort van vergelding als blijkt dat het vliegtuig doelbewust uit de lucht is geknalt?
Nee Nederland doet helemaal niets, los van het eeuwige geneuzel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef HighVolume het volgende:
Keihard huilie huilie bij Brussel, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef HighVolume het volgende:
dan gaan ze dutchbat sturen..quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef HighVolume het volgende:
Als groep A het is geweest kunnen ze groep B de schuld geven en krijgt groep B op z'n flikker. Dan is het alsnog ''nuttig'' geweest voor groep A om een westers vliegtuig neer te halenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Lijkt mij niet Luxaflexje. Ze hebben er geen reet aan en ze halen er alleen maar meer problemen mee op hun hals.
Inderdaad. Militaire vliegtuigen vliegen over het algemeen lager dan 10 tot 12 km, en zien er totaal anders uit. Zo'n commercile airliner herken je echt wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat ze dit vliegtuig aanzagen voor een militair vliegtuig.
Over een paar jaar zal deze gebeurtenis waarschijnlijk te boek staan als het NOS-incident, gezien de belangrijke rol van de NOS-app om de achterlijke rest van de wereld op de hoogte te brengen van deze ramp.quote:
Dan gaan de UN iets ondernemen, lijkt me.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef HighVolume het volgende:
En de officiele statement van KLM waarin ze zeggen "deelvlucht" ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Codesharing is wat anders dan een vlucht uitvoeren.
The whole shebang will cry for war, trek de NAVO-verdragen er maar op na.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:14 schreef Roceco het volgende:
[..]
Hoogstens in Navo-verband, maar zelfs dat betwijfel ik.
Ja, bereid je maar vast voor als je dienstplicht hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef HighVolume het volgende:
Dat wel. Maar het zijn mensen die nergens iets te maken mee hebben daar. Ze vliegen alleen even over om naar huis of om op vakantie te gaan. Ze hebben er beide niks aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als groep A het is geweest kunnen ze groep B de schuld geven en krijgt groep B op z'n flikker. Dan is het alsnog ''nuttig'' geweest voor groep A om een westers vliegtuig neer te halen
Je quote een posting waar een tweet in zit. Je weet wel, je reageert op de tweet. Lees even terugquote:
Waarop?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kees Kwakman heeft ook gereageerd op Facebook.
Mark Rutte en Kees Kwakman, alle belangrijke Nederlanders hebben gereageerd
Smerige pro-Russische propaganda.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:14 schreef MartijnA3 het volgende:
Vergezocht?
http://rt.com/news/173672-malaysia-plane-crash-putin/
Klopt, maar het is geen apart iets dat de vlucht die je wilde boeken ineens vol is. Best aannemelijk verhaal wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:14 schreef PG18 het volgende:
[..]
Of wilt een mooi sprookje vertellen op tv.
Niet te verifiren namelijk.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:15 schreef TserrofEnoch het volgende:
Gezin van 6 uit mijn omgeving ook overleden.
Nu nog wachten op Leonard van Utregquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
sterktequote:Op donderdag 17 juli 2014 21:15 schreef TserrofEnoch het volgende:
Het is allemaal de schuld van Brian van Loo!quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeker dat die in de vlucht zaten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:15 schreef TserrofEnoch het volgende:
alsof rusland zo dom is.quote:
Vertel me, hoe? Sancties?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:15 schreef bierdrinker93 het volgende:
Putin gaat hiervoor zwaar boeten.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
In een andere tweet zegt hij dat de twee escortejagers het target waren, maar ik betwijfel het ook idd.quote:
Ik stel geen vraag, ik geef commentaarquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je quote een posting waar een tweet in zit. Je weet wel, je reageert op de tweet. Lees even terug
Dat is zo. In dat geval heeft hij inderdaad heel veel geluk gehad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Klopt, maar het is geen apart iets dat de vlucht die je wilde boeken ineens vol is. Best aannemelijk verhaal wel.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:15 schreef TserrofEnoch het volgende:
Volgens mij was het alleen niet de voetballer, maar iemand met dezelfde naam.quote:
Lees je eens in wat codesharing inhoudt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En de officiele statement van KLM waarin ze zeggen "deelvlucht" ?
Echt alleen het Nederlandse leger kan in Nederland aangeklaagd worden hoe vaag is dat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Haha en dan krijgen we weer een claim aan onze broek
De waarheid kom je nooit te weten. Beide kanten spinnen dit tot mooie propagandapraatjes. Ook die bloemen bij de NL ambassade in Kiev doet het ook goed als er stront aan de knikker is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:14 schreef MartijnA3 het volgende:
Vergezocht?
http://rt.com/news/173672-malaysia-plane-crash-putin/
2 ouders met hun 4 kinderen.quote:
Weinig overtuigend, de enige partij met werkelijke belangen is Rusland. De EU/US hebben tot nu toe enkel wat aan "window-dressing" gedaan, zoals ik al zei als je scenario's aan het nagaan ben zou ik wat meer realisme er op na houden. De enige partijen met de wapens om vliegtuigen uit de lucht te krijgen op 10 km hoogte in dat gebied is Rusland (en separatisten) en Oekrane.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wellicht heeft een 'derde partij' wel belang bij een (verdere) escalatie van het conflict? Ik herinner me toch echt dat zulke dingen wel eens vaker zijn gebeurd, om begrijpelijke redenen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:04 schreef marcodej het volgende:
Dat weten we niet en misschien krijgen we dat nooit te weten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:18 schreef affa het volgende:
zou het neergeschoten zijn door een misverstand of bewust?
Lees voorgaande 12 delen maar doorquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:18 schreef affa het volgende:
zou het neergeschoten zijn door een misverstand of bewust?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |