Wat was er mis met zijn poll?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of je maakt geen schijtlollige polls en post normaal mee.
Heb je gegevens toevallig? PMquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:09 schreef Ratsnest89 het volgende:
Godver, echtpaar hier uit Maatricht zat ook in dat vliegtuig.
De inslag zou op 10 km hoogte plaats hebben moeten gevonden, no shit dat er dan weinig ooggetuigen zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:08 schreef alwaysonhold het volgende:
Lees steeds meer op twitter dat ooggetuigen helemaal geen aanslag hebben gezien. Technisch mankement lijkt steeds meer aannemelijk.
Waarom wil je gegevens?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je gegevens toevallig? PM
enige reden dat die is gekozenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
propaganda voor NOS-App om het kwartier
vandaar, dank je, maar dat was niet voor tere zieltjes dacht ik, nou zou ik paspoortfoto's nog wel kunnen handelen maar heb geen zin in lichaamsdelen enzo.quote:
Wat heb je daar aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vanwege deze vraag?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Integere journalist bij de PO, presentatrice mag van mij exit
Hij weet misschien wel iets over het manipuleren icm zwarte dozen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef PG18 het volgende:
Een piloot moet z'n mening geven over dat die zwarte doos naar Rusland gaat?
Dont feed the trollquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er staat toch niet dat hij afgevuurd is door Rusland.quote:
lichaamsdelen worden nu ook geblurd op lifenewsquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
vandaar, dank je, maar dat was niet voor tere zieltjes dacht ik, nou zou ik paspoortfoto's nog wel kunnen handelen maar heb geen zin in lichaamsdelen enzo.
deelvlucht wel toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het was geen KLM vlucht, einstein
Wellicht heeft een 'derde partij' wel belang bij een (verdere) escalatie van het conflict? Ik herinner me toch echt dat zulke dingen wel eens vaker zijn gebeurd, om begrijpelijke redenen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Omdat het wat logischer is dat de partijen die daar aan het vechten zijn een raketje op het vliegtuig hebben gestuurd dan twee partijen die enkel gemeen hebben dat er landgenoten op die vlucht zitten. Een beetje realisme mag best als je scenario's nagaat. Je hoeft niet helemaal wappie te gaan.
Dat laatste. Ze hebben geen enkel belang bij het neerhalen van een 'westers' vliegtuig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef Edensnator het volgende:
Nu blijft de vraag of het vliegtuig een bewust doelwit was of dat ze het voor een ander vliegtuig aanzagen.
Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat ze dit vliegtuig aanzagen voor een militair vliegtuig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef Edensnator het volgende:
Nu blijft de vraag of het vliegtuig een bewust doelwit was of dat ze het voor een ander vliegtuig aanzagen.
Dan zou ik er niet aan beginnen, die stream is wel minder heftig als sommige foto's die hier werden geplaatst. De laatste keer dat ik naar die stream keek waren de paspoorten en lijken trouwens geblurred.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
vandaar, dank je, maar dat was niet voor tere zieltjes dacht ik, nou zou ik paspoortfoto's nog wel kunnen handelen maar heb geen zin in lichaamsdelen enzo.
Dat weet je niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat laatste. Ze hebben geen enkel belang bij het neerhalen van een 'westers' vliegtuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |