hoe triest kun je zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Tellen hoeveel nabestaanden er in de bussen zitten
jupquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:08 schreef Tito_Otis het volgende:
Is dit de eerste keer dat de NOS rapporteert over Obama?
Ik dacht al; huhquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:09 schreef Frutsel het volgende:
Bericht ff weer gewist, ik zag de bevestiging niet bij CNN sorry
Dat is best schattig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:08 schreef Yaaar het volgende:
Maar ze weet soms echt niet wat ze moet zeggen en wat ze moet doen, ook qua interviews niet.
Laat haar ander werk zoeken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:08 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, deze vrouw heeft gewoon een prachtigmooiperfect gezicht. Maar ze weet soms echt niet wat ze moet zeggen en wat ze moet doen, ook qua interviews niet.
Waarom niet gewoon de tekst hier typen ipv alles weghalen en alleen plaatje met tekst posten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:09 schreef mar456 het volgende:
http://puu.sh/afDOd/f9dbb07959.png
Het zou je maar gebeuren![]()
Nu zonder alle gegevens
Kende je ze?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:09 schreef Ratsnest89 het volgende:
Godver, echtpaar hier uit Maatricht zat ook in dat vliegtuig.
Gek he...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Yaaar het volgende:
Ik vind deze presentatrice echt supermooimaar ze weet soms niet helemaal wat ze moet zeggen.
Shit has hit the fan.quote:
Het was geen KLM vlucht, einsteinquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Loekie1 het volgende:
De vraag is waarom KLM dat advies om niet die route te nemen, heeft genegeerd.
Omdat het wat logischer is dat de partijen die daar aan het vechten zijn een raketje op het vliegtuig hebben gestuurd dan twee partijen die enkel gemeen hebben dat er landgenoten op die vlucht zitten. Een beetje realisme mag best als je scenario's nagaat. Je hoeft niet helemaal wappie te gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen van beiden! Ga alle denkbare scenarios na. Waarom bepaalde dingen meteen al uitsluiten?
Wat was er mis met zijn poll?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of je maakt geen schijtlollige polls en post normaal mee.
Heb je gegevens toevallig? PMquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:09 schreef Ratsnest89 het volgende:
Godver, echtpaar hier uit Maatricht zat ook in dat vliegtuig.
De inslag zou op 10 km hoogte plaats hebben moeten gevonden, no shit dat er dan weinig ooggetuigen zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:08 schreef alwaysonhold het volgende:
Lees steeds meer op twitter dat ooggetuigen helemaal geen aanslag hebben gezien. Technisch mankement lijkt steeds meer aannemelijk.
Waarom wil je gegevens?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je gegevens toevallig? PM
enige reden dat die is gekozenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
propaganda voor NOS-App om het kwartier
vandaar, dank je, maar dat was niet voor tere zieltjes dacht ik, nou zou ik paspoortfoto's nog wel kunnen handelen maar heb geen zin in lichaamsdelen enzo.quote:
Wat heb je daar aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vanwege deze vraag?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Integere journalist bij de PO, presentatrice mag van mij exit
Hij weet misschien wel iets over het manipuleren icm zwarte dozen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef PG18 het volgende:
Een piloot moet z'n mening geven over dat die zwarte doos naar Rusland gaat?
Dont feed the trollquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er staat toch niet dat hij afgevuurd is door Rusland.quote:
lichaamsdelen worden nu ook geblurd op lifenewsquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
vandaar, dank je, maar dat was niet voor tere zieltjes dacht ik, nou zou ik paspoortfoto's nog wel kunnen handelen maar heb geen zin in lichaamsdelen enzo.
deelvlucht wel toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het was geen KLM vlucht, einstein
Wellicht heeft een 'derde partij' wel belang bij een (verdere) escalatie van het conflict? Ik herinner me toch echt dat zulke dingen wel eens vaker zijn gebeurd, om begrijpelijke redenen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Omdat het wat logischer is dat de partijen die daar aan het vechten zijn een raketje op het vliegtuig hebben gestuurd dan twee partijen die enkel gemeen hebben dat er landgenoten op die vlucht zitten. Een beetje realisme mag best als je scenario's nagaat. Je hoeft niet helemaal wappie te gaan.
Dat laatste. Ze hebben geen enkel belang bij het neerhalen van een 'westers' vliegtuig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef Edensnator het volgende:
Nu blijft de vraag of het vliegtuig een bewust doelwit was of dat ze het voor een ander vliegtuig aanzagen.
Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat ze dit vliegtuig aanzagen voor een militair vliegtuig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef Edensnator het volgende:
Nu blijft de vraag of het vliegtuig een bewust doelwit was of dat ze het voor een ander vliegtuig aanzagen.
Dan zou ik er niet aan beginnen, die stream is wel minder heftig als sommige foto's die hier werden geplaatst. De laatste keer dat ik naar die stream keek waren de paspoorten en lijken trouwens geblurred.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
vandaar, dank je, maar dat was niet voor tere zieltjes dacht ik, nou zou ik paspoortfoto's nog wel kunnen handelen maar heb geen zin in lichaamsdelen enzo.
Dat weet je niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat laatste. Ze hebben geen enkel belang bij het neerhalen van een 'westers' vliegtuig.
Ik vermoed het laatste, hoewel dat imo niet minder erg is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef Edensnator het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef Vasilevski het volgende:
Waarschijnlijk hebben de daders, wie het ook zijn, de NOS-app ook gebruikt om dat vliegtuig op 10km hoogte te vinden. Je kunt er ook alles mee. Downloaden die app dus.
Lijkt mij niet Luxaflexje. Ze hebben er geen reet aan en ze halen er alleen maar meer problemen mee op hun hals.quote:
Misschien hebben ze wel een PowerPoint presentatie waaruit blijkt dat de raket vanuit Russische richting kwam aangevlogen.quote:
Het gaat om een dagelijkse lijnvlucht, een combinatie van KLM en Malaysia Airlines. De tweede naam van de vlucht was KL4103. De vlucht gaat van Amsterdam via Kuala Lumpur naar Jakarta in Indonesië.quote:
En het pentagon zou dat nu al wetenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Er staat toch niet dat hij afgevuurd is door Rusland.
Het is een russische raket, wellicht geleverd aan de separatisten.
Deels KLM, idioot.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het was geen KLM vlucht, einstein
En de drie die overgeboekt zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Die kerel die deze vlucht niet meer kon boeken, heeft een engeltje op zijn schouder.
art. 5 navoquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef HighVolume het volgende:
Gaat Nederland uberhaupt nog iets ondernemen als soort van vergelding als blijkt dat het vliegtuig doelbewust uit de lucht is geknalt?
Hij klonk aardig teleurgesteld dat ZIJN TICKET verkocht was toen hij DE VOLGENDE DAG weer ging kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Die kerel die deze vlucht niet meer kon boeken, heeft een engeltje op zijn schouder.
quote:
Codesharing is wat anders dan een vlucht uitvoeren.quote:
Of wilt een mooi sprookje vertellen op tv.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef BarrieButsers het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |