serieus?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Christus volgende programma
Hello goodbye
Oh ja, daarom kwam ik niet in dit soort NWS-topicsquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
Verantwoordelijke? Ik zet geld op de EU/US. En nog eerder de Russische rebellen dan de 'overheid' of whatever.
Inderdaad. Hoezo zou dat relevant zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Tellen hoeveel nabestaanden er in de bussen zitten
Dat is wel heel triest danquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
De voorman van de anti-Zwarte Pietenbeweging.
De piloot.*quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Loekie1 het volgende:
De vraag is waarom KLM dat advies om niet die route te nemen, heeft genegeerd.
Ze heeft iets knaps inderdaad, haast schattig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Yaaar het volgende:
Ik vind deze presentatrice echt supermooimaar ze weet soms niet helemaal wat ze moet zeggen.
Oh ja ik bedoelde in het geval van een aanval. Als daar geen sprake van is natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:04 schreef wise het volgende:
[..]
Dalijk dikke storing in het vliegtuig waardoor deze neerging. (misschien ook de reden van dat andere vliegtuig van MA)
Jammerlijk op verkeerd grondgebied op een zeer verkeer tijdstip.
Alles kan.
Stax is mooier.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Yaaar het volgende:
Ik vind deze presentatrice echt supermooi
Zo kunnen ze er misschien achter komen hoeveel Nederlandse slachtoffers zijn, heel dom maar toch doen ze 't.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoezo zou dat relevant zijn?
Storm toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Yaaar het volgende:
Ik vind deze presentatrice echt supermooimaar ze weet soms niet helemaal wat ze moet zeggen.
Begin maar vast met schrijven. Deze mafklapper krijgt een podia bij alle grote mediaplatformen voor zijn verhaal.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:58 schreef Tito_Otis het volgende:
Als die Quinsy nu nog 1x een podium krijgt om z'n caberetstukje op te voeren in de Nederlandse media ga ik voor het eerst van mijn leven zelf een klachtenbrief sturen.
Geen van beiden! Ga alle denkbare scenarios na. Waarom bepaalde dingen meteen al uitsluiten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
De EU/US verantwoordelijk voor het eventueel neerschieten van dit vliegtuig? Heeft iemand je niet met een koekenpan op het hoofd geslagen of begrijp ik je verkeerd?
Stelletje ongeduldige journalisten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo kunnen ze er misschien achter komen hoeveel Nederlandse slachtoffers zijn, heel dom maar toch doen ze 't.
Idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niet te lezen dit topic man, elke keer verspringt er shit doordat er posts worden verwijderd.
wooow!quote:
twitter:Reuters twitterde op donderdag 17-07-2014 om 21:08:05#BREAKING: Separatists willing to have up to three day ceasefire to allow for recovery work at site of downed airliner: RIA reageer retweet
ditquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niet te lezen dit topic man, elke keer verspringt er shit doordat er posts worden verwijderd.
Kijk maar in je guide op tv.quote:
Integere journalist bij de PO, presentatrice mag van mij exitquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef marcodej het volgende:
twitter:estherelisa twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:29:15Presentatrice Radio 1 vraagt verslaggever of hij bij nabestaanden kan komen. Verslaggever geeft enige juiste antwoord: dat wíl ik niet. reageer retweet
Uh nee, ik kwam net weer even kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar ook jij bent al de hele tijd aan het kijken en de nieuwssites aan het bijhouden terwijl je weet dat de kans op nieuws tov een uur geleden nihil is. En maar kwaad spreken over journalisten, die aan onze honger moeten voldoen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |