En waarom niet?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs als dat ding is neergeknald is het toch geen 'terroristische daad'
hangt af van je opvatting en intentie, als ze dit probeerde om de oorlog daar in die streek op te wakkeren - dan is het wel "terroristische daad" te noemen of ben ik zo mis met de definitie ervan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs als dat ding is neergeknald is het toch geen 'terroristische daad'
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef marcodej het volgende:
twitter:estherelisa twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:29:15Presentatrice Radio 1 vraagt verslaggever of hij bij nabestaanden kan komen. Verslaggever geeft enige juiste antwoord: dat wíl ik niet. reageer retweet
Misschien kunnen zij ook nog even de foto's uit dit topic en van 4chan aan die mensen laten zien. 'En, wat vindt u daar nu van, mevrouw? Emotioneel?'quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef -0- het volgende:
Journalisten blijven ook een stel halve tammen hè.
Mensen die met de volgende vlucht mee moeten interviewen.![]()
En al die fotografen en dergelijke bij de ingang naar de zaal waar de nabestaanden heen mogen.
Vieze muskieten.
jammer voor hem zijn de meeste aan boord nu zwart.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die flikker mag wat mij betreft snel dood. Scoren bij je mattie´s over de rug van 300 doden.![]()
![]()
![]()
Mooi wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlandse ambassade in Kiev.
niet elke uithoek van de wereld heeft vanalles klaar voor vliegtuigongelukken hequote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Primitief uitgeruste brandweer daar wel
Dat kan dan weer wel. Maar zelfs als dit ding is neergeschoten, hebben ze dat echt niet bewust gedaanquote:
Prachtig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, een ongeluk. Denk je dat ze expres deze slechte propaganda over zich heen laten komen? (neemt niet weg dat er actie ondernomen moet worden tegen die rebellen als het zo blijkt te zijn imo)quote:
duidelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat iedereen denkt dat je het wel gedaan hebt. Want Russische rebellen, want 'ze schieten wel vaker vliegtuigen neer', etc. Sterk staan ze niet.
Verantwoordelijke? Ik zet geld op de EU/US. En nog eerder de Russische rebellen dan de 'overheid' of whatever.
wauwquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
dat weet je nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan dan weer wel. Maar zelfs als dit ding is neergeschoten, hebben ze dat echt niet bewust gedaan
Oef.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
gmtaquote:
Dat wordt nog veel leuker met ISIS.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:02 schreef GummyGadGet het volgende:
Tsjah, dat krijg je als je een zooitje debielen apparatuur geeft en ze maar laat gaan ...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef wise het volgende:
[..]
achterlijk om het nu al een terroristische daad te noemen.
Het lijkt me dat daar toch wel sprake van is.quote:Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld, of ernstige dreiging daarmee, met een politiek of religieus doel.
Zou wel heel dom zijn.quote:
Maar is dat wat die president van Oekraine probeert te zeggen? Dat het bewust door Rusland is? Ik snap zijn uitspraken totaal niet anders.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan dan weer wel. Maar zelfs als dit ding is neergeschoten, hebben ze dat echt niet bewust gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |