quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef marcodej het volgende:
twitter:quinsyg twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:57:29White lives matter more than brown ones. RT @NOS: Premier Rutte is diep geschokt over het neerstorten vlucht #MH17: http://t.co/KG5Z499WzN reageer retweet
twitter:quinsyg twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:57:29White lives matter more than brown ones. RT @NOS: Premier Rutte is diep geschokt over het neerstorten vlucht #MH17: http://t.co/KG5Z499WzN reageer retweet
Rust in Irak, wat een grap.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:58 schreef MakkieR het volgende:
NAVO straks maar gewoon de Oekraïne binnenvallen en het oosten wegvagen zodat er weer rust komt in die regio. Joegoslavië kon het, Irak kon het, dus waarom de Oekraïne niet.
Rusland zal de boel wel cold-war-style gaan ontkennen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep. Don't get all them panties up in a bunch.
Maar Rusland is waarschijnlijk wel goed de lul nu. (ongeacht of ze het wel/niet gedaan hebben)
bedankt hansquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef marcodej het volgende:
Omdat iedereen denkt dat je het wel gedaan hebt. Want Russische rebellen, want 'ze schieten wel vaker vliegtuigen neer', etc. Sterk staan ze niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef wise het volgende:
[..]
hoe kan je de lul zijn als je iets niet gedaan hebt¿
Ze huren een vervangend toestel, of schakelen een andere vliegmaatschappij in om deze vlucht uit te voeren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef NoNickOne het volgende:
Ik vlieg aanstaande donderdag met Maylasia Airlines van Amsterdam naar Kuala Lumpur.. Ben me kapot geschrokken en had geen week eerder moeten gaan.![]()
Is er bekend hoe Malaysia Airlines vanaf nu met deze route omgaat? Ga anders dat noodnummer maar bellen voor opheldering.
Dat is leuk, zo kunnen wij als kijkers ons nog meer meeleven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef -0- het volgende:
Journalisten blijven ook een stel halve tammen hè.
Mensen die met de volgende vlucht mee moeten interviewen.![]()
En al die fotografen en dergelijke bij de ingang naar de zaal waar de nabestaanden heen mogen.
Vieze muskieten.
En in zijn wereld ben jij nu ook racist. Zo denken zulke mensen. Ben je niet vóór ze, dan ben je tegen ze.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die flikker mag wat mij betreft snel dood. Scoren bij je mattie´s over de rug van 300 doden.![]()
![]()
![]()
twitter:estherelisa twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:29:15Presentatrice Radio 1 vraagt verslaggever of hij bij nabestaanden kan komen. Verslaggever geeft enige juiste antwoord: dat wíl ik niet. reageer retweet
Waar zeiden ze dat?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs als dat ding is neergeknald is het toch geen 'terroristische daad'
geen aandacht geven die trollquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die flikker mag wat mij betreft snel dood. Scoren bij je mattie´s over de rug van 300 doden.![]()
![]()
![]()
Mooi zo. Want mensen die dit roepen ben ik inderdaad tegen. Afschieten graag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef Messina het volgende:
[..]
En in zijn wereld ben jij nu ook racist. Zo denken zulke mensen. Ben je niet vóór ze, dan ben je tegen ze.
Net alsof die wat kunnen.twitter:ABC twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:33:09JUST IN: UK calling for emergency meeting of UN Security Council to discuss loss of Flight MH17 and Ukraine - @WilliamsJon reageer retweet
Wat een racist die gast. Te triest voor woorden.quote:
Oorlogsmisdrijf dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef timmmmm het volgende:
De EU/US is ook een optie. Die hebben nog meer belang bij een nieuw conflict dan een stel separatisten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef PG18 het volgende:
Waarom zou Oekraïne (volgens Rusland) een vliegtuig neerschieten die vanuit het westen overvliegt?Rusland of die Russische separatisten lijken me meer voor de hand liggend...
wat dan ?.. een ongeluk?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef timmmmm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |