Ik vermoed het laatste, hoewel dat imo niet minder erg is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef Edensnator het volgende:
Nu blijft de vraag of het vliegtuig een bewust doelwit was of dat ze het voor een ander vliegtuig aanzagen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef Vasilevski het volgende:
Waarschijnlijk hebben de daders, wie het ook zijn, de NOS-app ook gebruikt om dat vliegtuig op 10km hoogte te vinden. Je kunt er ook alles mee. Downloaden die app dus.
Lijkt mij niet Luxaflexje. Ze hebben er geen reet aan en ze halen er alleen maar meer problemen mee op hun hals.quote:
Misschien hebben ze wel een PowerPoint presentatie waaruit blijkt dat de raket vanuit Russische richting kwam aangevlogen.quote:
Het gaat om een dagelijkse lijnvlucht, een combinatie van KLM en Malaysia Airlines. De tweede naam van de vlucht was KL4103. De vlucht gaat van Amsterdam via Kuala Lumpur naar Jakarta in Indonesië.quote:
En het pentagon zou dat nu al wetenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Er staat toch niet dat hij afgevuurd is door Rusland.
Het is een russische raket, wellicht geleverd aan de separatisten.
Deels KLM, idioot.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het was geen KLM vlucht, einstein
En de drie die overgeboekt zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Die kerel die deze vlucht niet meer kon boeken, heeft een engeltje op zijn schouder.
art. 5 navoquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef HighVolume het volgende:
Gaat Nederland uberhaupt nog iets ondernemen als soort van vergelding als blijkt dat het vliegtuig doelbewust uit de lucht is geknalt?
Hij klonk aardig teleurgesteld dat ZIJN TICKET verkocht was toen hij DE VOLGENDE DAG weer ging kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Die kerel die deze vlucht niet meer kon boeken, heeft een engeltje op zijn schouder.
quote:
Codesharing is wat anders dan een vlucht uitvoeren.quote:
Of wilt een mooi sprookje vertellen op tv.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoogstens in Navo-verband, maar zelfs dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef HighVolume het volgende:
Gaat Nederland uberhaupt nog iets ondernemen als soort van vergelding als blijkt dat het vliegtuig doelbewust uit de lucht is geknalt?
Nee Nederland doet helemaal niets, los van het eeuwige geneuzel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef HighVolume het volgende:
Keihard huilie huilie bij Brussel, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef HighVolume het volgende:
dan gaan ze dutchbat sturen..quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef HighVolume het volgende:
Als groep A het is geweest kunnen ze groep B de schuld geven en krijgt groep B op z'n flikker. Dan is het alsnog ''nuttig'' geweest voor groep A om een westers vliegtuig neer te halenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Lijkt mij niet Luxaflexje. Ze hebben er geen reet aan en ze halen er alleen maar meer problemen mee op hun hals.
Inderdaad. Militaire vliegtuigen vliegen over het algemeen lager dan 10 tot 12 km, en zien er totaal anders uit. Zo'n commerciële airliner herken je echt wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat ze dit vliegtuig aanzagen voor een militair vliegtuig.
Over een paar jaar zal deze gebeurtenis waarschijnlijk te boek staan als het NOS-incident, gezien de belangrijke rol van de NOS-app om de achterlijke rest van de wereld op de hoogte te brengen van deze ramp.quote:
Dan gaan de UN iets ondernemen, lijkt me.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef HighVolume het volgende:
En de officiele statement van KLM waarin ze zeggen "deelvlucht" ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Codesharing is wat anders dan een vlucht uitvoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |