abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142394178
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
CruisinDen, hiker regio Amsterdam

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
pi_142394801
Rond deze tijd is gewoon weinig werk, dus je kan bellen maar hoop niet teveel
Zie!
pi_142397026
En weer in Groningen. :) Prima dagje zo, heerlijk weer, radio flink hard... ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_142398553
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:23 schreef Sarasi het volgende:
En weer in Groningen. :) Prima dagje zo, heerlijk weer, radio flink hard... ^O^
Ik ben met een halfuurtje in Groningen! Moet alleen wel de trein naar Leeuwarden hebben, dus een meet zit er niet in :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_142398720
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:07 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik ben met een halfuurtje in Groningen! Moet alleen wel de trein naar Leeuwarden hebben, dus een meet zit er niet in :P
En ik zit helemaal aan de andere kant van de stad ook. :P
pi_142398828
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:07 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik had trouwens tussen 10-12 in Veenendaal moeten zijn. :')

12.30 Autoreset belt hoe laat ik in V'daal ben, ik geef 13.10 door.

13.15 Ik bel de CP dat ik op V'daal West (NS) sta, klein beetje vergist in adres, of hij me even kan oppikken. Hij geeft aan dat zijn vriendin tot 1u had gewacht, hij in Amersfoort zat, dus de LM moest maar wat anders regelen.

13.17 Ik bel AR en leg het verhaal uit, zij gingen de LM in Oosterhout bellen.

13.20, CP belt mij weer: zijn vriendin kwam me ophalen, die auto moest weg.

13.25 AR belt mij en geeft aan dat de LM de rit geannuleerd heeft, ik leg de situatie uit en zij gingen het doorgeven aan de LM.

Enfin, auto bij de LM, hoop heisa, nu naar huis. _O_
pi_142398894
Waarom bellen ze nog als ze gewoon kunnen zien waar je bent? :P
pi_142398930
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En ik zit helemaal aan de andere kant van de stad ook. :P
Och, het is dat ik nu naar huis moet en dan weer terug naar Leeuwarden, maar anders was ik voor een koud biertje wel even langsgekomen :P
pi_142398991
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:17 schreef trolley het volgende:

[..]

Och, het is dat ik nu naar huis moet en dan weer terug naar Leeuwarden, maar anders was ik voor een koud biertje wel even langsgekomen :P
Haha, troost je, de koelkast is leeg. Ik ga zo die van mijn broertje plunderen. :')
pi_142399039
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik had trouwens tussen 10-12 in Veenendaal moeten zijn. :')

12.30 Autoreset belt hoe laat ik in V'daal ben, ik geef 13.10 door.

13.15 Ik bel de CP dat ik op V'daal West (NS) sta, klein beetje vergist in adres, of hij me even kan oppikken. Hij geeft aan dat zijn vriendin tot 1u had gewacht, hij in Amersfoort zat, dus de LM moest maar wat anders regelen.

13.17 Ik bel AR en leg het verhaal uit, zij gingen de LM in Oosterhout bellen.

13.20, CP belt mij weer: zijn vriendin kwam me ophalen, die auto moest weg.

13.25 AR belt mij en geeft aan dat de LM de rit geannuleerd heeft, ik leg de situatie uit en zij gingen het doorgeven aan de LM.

Enfin, auto bij de LM, hoop heisa, nu naar huis. _O_
Hahaha lekker bezig! _O_
pi_142399058
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:16 schreef Sarasi het volgende:
Waarom bellen ze nog als ze gewoon kunnen zien waar je bent? :P
Om je te vragen of je nog een rit wil?
pi_142399091
Dat ze je dat nog toevertrouwden ^^

[ Bericht 1% gewijzigd door OMGitsSander op 17-07-2014 15:22:12 (grammah) ]
pi_142399107
Ik wil ook bier. Ik zit nu ergens op een verlaten bushalte met m'n 1.5L fles Fanta die bijna leeg is. :'(
pi_142399149
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:21 schreef OMGitsSander het volgende:
Dat ze je dat nog toevertrouwden ^^
Wat? :?
pi_142399187
quote:
15s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat? :?
Een nieuwe rit na dat gedoe in Veenendaal ;)
pi_142399258
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:24 schreef OMGitsSander het volgende:

[..]

Een nieuwe rit na dat gedoe in Veenendaal ;)
Snapt iemand dit?

Ik heb geen derde rit vandaag.
pi_142399314
Haha, vergeet 't. Misschien heb ik je eerdere posts verkeerd begrepen ;)
pi_142399401
quote:
15s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Lokquote
Trouwens Amoeba, die auto die ik in Amsterdam moest ophalen was dus een privé adres he. Dus ik bel daar zo aan, zegt een mevrouw via de intercom ja loop maar door. Dus ik kom daar binnen, zit er gewoon een fucking milf haar kind borstvoeding te geven :D :')
pi_142400091
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:32 schreef trolley het volgende:

[..]

Trouwens Amoeba, die auto die ik in Amsterdam moest ophalen was dus een privé adres he. Dus ik bel daar zo aan, zegt een mevrouw via de intercom ja loop maar door. Dus ik kom daar binnen, zit er gewoon een fucking milf haar kind borstvoeding te geven :D :')
Haha, had ze goeie? ^O^
pi_142400210
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:28 schreef OMGitsSander het volgende:
Haha, vergeet 't. Misschien heb ik je eerdere posts verkeerd begrepen ;)
Ik snap je sowieso niet.

Die heisa is soms gewoon onderdeel van je werk, goed het was niet even beleefd van me om om een liftje te vragen, maar nood breekt wet. Ze zei, beter even op en neer crossen dan die rit annuleren omdat het OV daar niet bepaald meezat. Dan heb ik m'n tijd verdaan, zij moeten nog een dag thuiszitten voor die auto, LM niet blij, AR niet blij.

Prima zo.
pi_142400322
Ik zat je ook helemaal niet te bashen ofzo. 't Was een klein grapje die voor mij in de context wel kon, maar verkeerd begrepen klonk 't misschien raar. Ik ben het helemaal eens met je gang van zaken.
pi_142400332
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:53 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Haha, had ze goeie? ^O^
Ik zei eerst tegen haar: "oh, eh, ik wacht anders wel even op de gang." :')

Nee zegt ze, hoeft niet. Ben toch bijna klaar :')

Op zo'n moment doe je je best om niet te kijken natuurlijk, maar ja, the man inside couldn't resist that :D

Maar ze had wel goeie ja, zeker! Daar zou menigeen wel een puntje aan willen zuigen :@
pi_142400616
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:00 schreef OMGitsSander het volgende:
Ik zat je ook helemaal niet te bashen ofzo. 't Was een klein grapje die voor mij in de context wel kon, maar verkeerd begrepen klonk 't misschien raar. Ik ben het helemaal eens met je gang van zaken.
Ach zo. Prima. ^O^

Sowieso is hiken nu best genieten. Veel mooie dames in zomerkleding. _O_
pi_142400681
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ach zo. Prima. ^O^

Sowieso is hiken nu best genieten. Veel mooie dames in zomerkleding. _O_
Zeker weten, zonnebrilletje op. En onbeschaamd rondkijken 8-)
pi_142402594
Morgen naar A in Breda noooooooooooooooooooooooooooooooooo
Zie!
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:36:19 #26
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_142403739
Tering ik ben kapot, kut hete kut pak. Anyway, het was gezellig ik heb genoeg gedronken en er zijn genoeg leuke zomerse dames gespot.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_142404171
Morgen auto ophalen om 7.00, dus ik moet de bus van 5:39 nemen :{

Anyhow, ik ben blij dat ik werk heb en het is een lange rit (Born - Amsterdam) een A6 dus dat is prima. Daarna nog Purmerend - Eindhoven in een Touran.
pi_142405788
Ik heb morgen een rit naar Meerkerk in de steenstraat. De auto moet ik ophalen in Nijmegen bij een andere leasemaatschappij die ook begint met een A. Is dit niet vreemd?
pi_142406223
Morgen Meerkerk-Maastricht in een C1 :') en Landgraaf-Harderwijk in een Seat Leon.
pi_142406328
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:27 schreef jurgenov het volgende:
Morgen Meerkerk-Maastricht in een C1 :') en Landgraaf-Harderwijk in een Seat Leon.
Landgraaf :r :r

Bushalte 3 kwartier verder op.
pi_142407061
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

3 kwartier? Ik moet regelmatig bij bedrijf in Landgraaf zijn waar de bushalte nog geen 5 minuten vandaan ligt.
pi_142407165
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

3 kwartier? Ik moet regelmatig bij bedrijf in Landgraaf zijn waar de bushalte nog geen 5 minuten vandaan ligt.
Ja, moest daar één keer wezen op een mini-bedrijventerrein. 3 kwartier moeten lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte (Bij een Shell weet ik nog).
pi_142408593
Had de beschikbaarheid voor morgenochtend eruit gehaald, omdat vanavond feest van een klasgenote in Leeuwarden. Dus had vanaf 12:00 uur beschikbaar gezet vanuit Leeuwarden. Krijg ik om 18:04 een telefoontje van EW voor een rit voor morgenmiddag ... Om 15:30 uur ophalen in Leeuwarden en naar Wijchen brengen :')

Nouja, 't is werk zullen we maar zeggen :P Maar het was wel relaxed geweest als ik die auto om 12:00 uur had kunnen ophalen :P

Oja, en 't is een Opel Corsa :')
pi_142408853
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:15 schreef trolley het volgende:
Had de beschikbaarheid voor morgenochtend eruit gehaald, omdat vanavond feest van een klasgenote in Leeuwarden. Dus had vanaf 12:00 uur beschikbaar gezet vanuit Leeuwarden. Krijg ik om 18:04 een telefoontje van EW voor een rit voor morgenmiddag ... Om 15:30 uur ophalen in Leeuwarden en naar Wijchen brengen :')

Nouja, 't is werk zullen we maar zeggen :P Maar het was wel relaxed geweest als ik die auto om 12:00 uur had kunnen ophalen :P

Oja, en 't is een Opel Corsa :')
Bij H......man?
pi_142408976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:20 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Bij H......man?
Jep, daar inderdaad!
pi_142409083
Morgen ritje Renkum - Zoeterwoude: BMW 318.
Daarna naar Leiderdorp met een bus die één keer in 't uur rijdt.. Ik haat dat soort dingen, zit me altijd tegen en dan haal ik 'm net niet..
Daar moet ik een Honda Insight ophalen. Wat is dat voor een vage auto dan?
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:40:57 #37
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142409976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef OMGitsSander het volgende:
Daar moet ik een Honda Insight ophalen. Wat is dat voor een vage auto dan?
Neem een accubooster mee :Y

2x zo'n kutbak meegehad en 2x gewoon leeg na kleine week stilstand :{w

En als je hem dan rijdend hebt is het weer zo'n klote CVT. Man ik haat CVT :r
pi_142410139
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:40 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Neem een accubooster mee :Y

2x zo'n kutbak meegehad en 2x gewoon leeg na kleine week stilstand :{w

En als je hem dan rijdend hebt is het weer zo'n klote CVT. Man ik haat CVT :r
Great.. Zie er naar uit.. :r
pi_142410158
Nog meer mensen bij de ING die ook nog steeds geen loon hebben?
Morgen maar even bellen... :')
pi_142413092
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:20 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Bij H......man?
Nachtstalling van A ;)
pi_142414819
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Nah, moet naar een privéadres dus valt wel mee. :P
pi_142414907
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:44 schreef S-RS het volgende:
Nog meer mensen bij de ING die ook nog steeds geen loon hebben?
Morgen maar even bellen... :')
Gisterenochtend al binnen kerel.

Bij iemand trouwens nog meer veel loonheffing ingehouden? Bij mijn vorige loonstroken nergens loonheffing afzonderlijk vermeld, verdien ik een keer 'veel' en wordt er 100,- ingehouden :( Niets aan mijn situatie veranderd overigens.

[ Bericht 21% gewijzigd door Shefkee op 17-07-2014 21:26:24 ]
pi_142417254
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 21:17 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Gisterenochtend al binnen kerel.
Haha ja, ik dacht wellicht wat vertraging. Maar dit is wel erg veel zo ;)

Niet best met een rekening waar nog ¤1,49 op staat :')
pi_142417464
Op m'n loonstrook staat ook ineens rekeningnummer: 0
Morgen half 9 hang ik aan de lijn :9
pi_142419834
Stuur maar meteen een mailtje naar administratie@easyway.nl ;)
Ik had dit twee maanden geleden ook en ik kreeg dit als reactie:

quote:
Door een fout in ons systeem is het salaris nog niet overgemaakt op je rekening. Het zal zo spoedig mogelijk overgemaakt worden.
Dus laat ze even weten dat jij er ook last van hebt, dan hoop ik dat ze het vrijdag nog overmaken.
pi_142419908
Morgen een rannggieeeeeeeee :D
Zie!
pi_142421241
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 22:39 schreef DrSnuggle het volgende:
Stuur maar meteen een mailtje naar administratie@easyway.nl ;)
Ik had dit twee maanden geleden ook en ik kreeg dit als reactie:

[..]

Dus laat ze even weten dat jij er ook last van hebt, dan hoop ik dat ze het vrijdag nog overmaken.
Thanks, zal ik gelijk even doen!
pi_142430369
Onbekend kenteken blijkt Audi A6 te zijn. ^O^
pi_142432064
Waagt iemand zich vandaag in een korte broek :D?
Zie!
pi_142432198
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 09:40 schreef johnson555 het volgende:
Dat nooit, maar wel gewoon een casual shirt aan. En op locatie even gauw overhemd aan, want dat wil abc..z graag... Zometeen voor het eerst in anderhalf jaar EW een ritje naar Zeeland.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_142432954
Kut, bus gemist omdat ik boven sta te wachten, komen ineens al die bussen beneden. :N

Iets met een storing bij een tunnel, gaat om die bushalte De Hoek in Hoofddorp/Rozenburg.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 10:16:55 #52
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_142433027
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 09:45 schreef qua111 het volgende:

[..]

Dat nooit, maar wel gewoon een casual shirt aan. En op locatie even gauw overhemd aan, want dat wil abc..z graag... Zometeen voor het eerst in anderhalf jaar EW een ritje naar Zeeland.
Geinig, Zeeland is de enige provincie waar ik voor EW nog niet ben geweest. Moest wel een keer een auto afleveren in het plaatsje Zeeland, maar dat ligt in Noord-Brabant. :P
pi_142433106
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 10:16 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Geinig, Zeeland is de enige provincie waar ik voor EW nog niet ben geweest. Moest wel een keer een auto afleveren in het plaatsje Zeeland, maar dat ligt in Noord-Brabant. :P
Volgens mij heb ik ooit een spoedje naar Vlissingen afgeslagen.
pi_142433150
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 09:40 schreef johnson555 het volgende:
Sowieso! Maar ik ga dan ook naar de intocht van de vierdaagse. :D
pi_142434039
Korte broek zou ik niet proberen. Werd vorige week vrijdag gebeld voor een spoedje vanuit Groningen, alleen ik was al in Leeuwarden om tentamen te maken 's ochtends in korte broek en t shirt. Dus toen ik dat vertelde aan de telefoon gingen ze iemand anders zoeken. En terecht wel imo.

Het is maar goed dat ik die auto vanmiddag pas om 15:30 kan ophalen, veel eerder had ik ook niet mogen rijden na vannacht :')

Wel een top avond gehad. Gecrashed bij m'n Duitse studiegenote in Leeuwarden :D Zo eerst maar eens koffie, dan terug naar Joure om m'n spullen en een fatsoenlijke douche en dan weer terug naar Leeuwarden :P
pi_142434541
Spijkerbroek, nette patta's en overhemd. Zweet me kapot. :r

Wel lange reis naar Waddinxveen, ben maar omgereisd via Schiphol omdat die bus niet kwam opdagen.

Maar uiterste aflevertijd is om 17.00, dus tijd zat. :)
pi_142434616
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 10:16 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik heb een keer Zevenaar - Hulst moeten rijden in een Opel Corsa. Erg leuke dag.. Overal file en toen werd ik nog aangehouden voor een controle.. Ik helemaal nerveus omdat ik geen kentekenpapieren had. Uiteindelijk met zoveel vertraging aangekomen.. Bedrijf was niet meer gevestigd in Hulst maar ergens in Koewacht.. Zo laat dat ik mijn 2e rit (starten in Middelharnis) en 3e niet meer kon doen. EW chagrijnig omdat ze mij niet konden bereiken (geen netwerk daar).. Ik nog chagrijniger tegen EW. Kon ik dus vanuit Hulst naar Doetinchem met het OV.. Ik heb nog nooit zo'n lange OV reis gehad.
pi_142434662
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:05 schreef Amoeba het volgende:

Wel lange reis naar Waddinxveen, ben maar omgereisd via Schiphol omdat die bus niet kwam opdagen.

:'(
  vrijdag 18 juli 2014 @ 11:22:39 #59
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_142435101
Lief dagboek:

Gisteren belde het uitzendbureau, ik was dus gelijk blij want dat zal wel werk betekenen voor vrijdag of zaterdag. Helaas, de mevrouw aan de telefoon vroeg mij of ik zsm mijn uren wilde invullen en of ik daar wel even op wilde letten! Nou wil het geval dat ik een week geleden de volgende mail ontving:

quote:
Beste chauffeur,

Hierbij een mededeling over het invullen van de gewerkte uren bij CXX AMERSFOORT. Jullie krijgen de netto uren uitbetaald die bij de diensten horen. Deze staan in het routeboek bij de route. Door een wijziging in de werkwijze hoeven jullie de gewerkte uren bij CXX AMERSFOORT niet meer in my aethon te zetten! Tenzij er bijzonderheden zijn en de dienst langer of korter duurde. In dat geval dien je wel je uren in te vullen en bij opmerkingen het aantal gewerkte netto uren te zetten en wat de reden is van de afwijkende tijden.

Hopelijk is dit allemaal duidelijk, mochten er vragen zijn dan hoor ik deze graag!

Met vriendelijke groet,
Hierna verwees ik als reden voor de niet doorgegeven uren, volgens de telefoonmevrouw had ik beter moet lezen en ging dit pas per Augustus in.

Klacht: Ik zie nergens staan dat het per Augustus is, en ik heb geen werk.

Anti-klacht: Ik zit in m'n korte broek in de tuin.
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_142435368
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:22 schreef Fiorano het volgende:
Lief dagboek:

Gisteren belde het uitzendbureau, ik was dus gelijk blij want dat zal wel werk betekenen voor vrijdag of zaterdag. Helaas, de mevrouw aan de telefoon vroeg mij of ik zsm mijn uren wilde invullen en of ik daar wel even op wilde letten! Nou wil het geval dat ik een week geleden de volgende mail ontving:

]Beste chauffeur,

Hierbij een mededeling over het invullen van de gewerkte uren bij CXX AMERSFOORT. Jullie krijgen de netto uren uitbetaald die bij de diensten horen. Deze staan in het routeboek bij de route. Door een wijziging in de werkwijze hoeven jullie de gewerkte uren bij CXX AMERSFOORT niet meer in my aethon te zetten! Tenzij er bijzonderheden zijn en de dienst langer of korter duurde. In dat geval dien je wel je uren in te vullen en bij opmerkingen het aantal gewerkte netto uren te zetten en wat de reden is van de afwijkende tijden.

Hopelijk is dit allemaal duidelijk, mochten er vragen zijn dan hoor ik deze graag!

Met vriendelijke groet,

Hierna verwees ik als reden voor de niet doorgegeven uren, volgens de telefoonmevrouw had ik beter moet lezen en ging dit pas per Augustus in.

Klacht: Ik zie nergens staan dat het per Augustus is, en ik heb geen werk.

Anti-klacht: Ik zit in m'n korte broek in de tuin.
Je moet gewoon beter lezen. :)

@DrSnuggle:

Ok ok, ik draag keurig lederen schoeisel, voorzien van de nodige krassen die bij de hikerwerkzaamheden horen.

Antiklacht: Chick gunt me inkijk op haar slipje. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2014 11:30:36 ]
pi_142436003
Mooi, ze belde om half 9 al om m'n enkeltje Groningen - Meerkerk aan te vullen met Utrecht - Almere :)
pi_142436032
Beschikbaarheid voor maandag en dinsdag ook maar open gezet. Kan het geld net iets te goed gebruiken...
pi_142436780
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Sarasi het volgende:
Beschikbaarheid voor maandag en dinsdag ook maar open gezet. Kan het geld net iets te goed gebruiken...
AR maakte me net ruim 240 over waarvan 30 euro benzinegeld. Veel gewerkt vorige week :')

Maar de AR apptesters worden op een voorkeurslijst geplaatst volgens Esther, dus twee weken lang iedere dag hiken. :)

Slechts één ritje had natuurlijk weinig zin, daar was ze het roerend mee eens. ^O^

Morgen een wisselrit Friesche Palen, heen per Jag en terug waarschijnlijk ook. :N ik wil die 600SS ook wel terug rijden. :)
pi_142437373
Klacht: zweet en dorst

Antiklacht : chicksssssssss :D :')
Zie!
pi_142437773
Amoeba, waar moet je zijn in waddinxveen
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_142438505
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:26 schreef qua111 het volgende:
Amoeba, waar moet je zijn in waddinxveen
Dreef, bij die bouwplaat daar. Hoezo?
pi_142438768
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:44 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dreef, bij die bouwplaat daar. Hoezo?
Omdat mijn ouders daar 300 meter vandaan wonen, en ik daar zometeen langs kom gelopen =p
pi_142442891
Lekker twee uur reizen om ter plekke erachter te komen dat de auto al is opgehaald :')
Zie!
pi_142443905
Jongen jongen... Die eco auto's mogen ze van mij d'r uit gooien. Sta je bij een stoplicht, slaat tie de motor af. Nja ok.. Zet tie ook de airco uit... Ja eh, 't is 30 graden gek... Elke keer terug naar z'n neutraal schakelen -_-

Maar nu: PILS!
pi_142443970
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:00 schreef OMGitsSander het volgende:
Jongen jongen... Die eco auto's mogen ze van mij d'r uit gooien. Sta je bij een stoplicht, slaat tie de motor af. Nja ok.. Zet tie ook de airco uit... Ja eh, 't is 30 graden gek... Elke keer terug naar z'n neutraal schakelen -_-

Maar nu: PILS!
laat je hem toch in de 1 staan? Doe ik ook altijd.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_142444070
En we rollen weer terug naar Leeuwarden. Ik hoop wel dat die Corsa airco heeft, anders wordt het afzien naar Wijchen, ik zweet me nu al de tyfus :')
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:06:59 #72
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142444143
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dit inderdaad, of gewoon start-stop even uitzetten met het knopje...
pi_142444469
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Automaat was 't. Als je 'm in drive had staan en op de rem stond en stil stond, ging alles uit..
pi_142444512
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef OMGitsSander het volgende:

[..]

Automaat was 't. Als je 'm in drive had staan en op de rem stond en stil stond, ging alles uit..
En dan moet je terug naar neutraal? Wat voor auto was dat dan?
Nee.
pi_142444891
Maandag locatiewerk in Assen. :)
pi_142444983
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:17 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

En dan moet je terug naar neutraal? Wat voor auto was dat dan?
Ja wel als je de airco aan wilde hebben als je 2 min. voor een stoplicht moest wachten. :P
Alles ging weer aan wanneer ik de voet van de rem haalde, maar in drive kan dat natuurlijk niet..
Was een Honda Insight, wil je ook helemaal niet in rijden.. Het display voor de snelheid zat ook achter de bovenkant van 't stuur verstopt. Dus als ik snelheid wilde checken moest ik half overeind komen..
pi_142446102
Maandag weer 2 ritten:
Assen - Lelystad
Aalsmeer - Assen

Hopelijk blijft het de hele vakantie zo een beetje doorrollen :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef Sarasi het volgende:
Maandag locatiewerk in Assen. :)
Waar dat? Hoop niet dat EW locatiewerk gaat doen ergens in omgeving Groningen :D
pi_142446171
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:53 schreef S-RS het volgende:
Maandag weer 2 ritten:
Assen - Lelystad
Aalsmeer - Assen

Hopelijk blijft het de hele vakantie zo een beetje doorrollen :)

[..]

Waar dat? Hoop niet dat EW locatiewerk gaat doen ergens in omgeving Groningen :D
Vogel, geloof ik dat het hier heet. :P Eerste keer dat ik voor locatiewerk ben gebeld, maar ik mag in T-shirt en zolang het een lange broek is, hoeft 'ie niet netjes te zijn. *O*
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:03:15 #79
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_142446531
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef OMGitsSander het volgende:

[..]

Ja wel als je de airco aan wilde hebben als je 2 min. voor een stoplicht moest wachten. :P
Alles ging weer aan wanneer ik de voet van de rem haalde, maar in drive kan dat natuurlijk niet..
Was een Honda Insight, wil je ook helemaal niet in rijden.. Het display voor de snelheid zat ook achter de bovenkant van 't stuur verstopt. Dus als ik snelheid wilde checken moest ik half overeind komen..
Rempedaal even heeel diep intrappen, gaat ie weer aan en blijft ie aan. Tenminste dat werkt bij oa automaten van MB
pi_142446768
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vogel, geloof ik dat het hier heet. :P Eerste keer dat ik voor locatiewerk ben gebeld, maar ik mag in T-shirt en zolang het een lange broek is, hoeft 'ie niet netjes te zijn. *O*
Vogel? Ken ik niet, ook geen idee wat het zou kunnen zijn :p

Dat is wel chill! Zeker in die hitte, haha
pi_142446858
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vogel kun je ook best wel in een korte broek doen hoor. :')
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:09 schreef S-RS het volgende:

[..]

Met De Vogel wordt die Sterngroep bedoeld.
pi_142446917
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:09 schreef S-RS het volgende:

[..]

DM. :)

En ik neem sowieso een korte broek mee. We zien vanzelf wel hoe strikt ze zijn. :P
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:27:17 #83
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_142447530
Nooit geweten dat een VW Up dik kon worden

#26 || Luciano da Silva
pi_142447939
Maandag Putten-Vlissingen in een Seat Leon FR! :D
pi_142449296
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:27 schreef joppie_saus het volgende:
Nooit geweten dat een VW Up dik kon worden

[ afbeelding ]
Hij is nog steeds niet dik.
pi_142450169
Als
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hij is nog steeds niet dik.
Als dat mij ooit passeert zou ik direct met mn pinkie zwaaien maar de eigenaar, wist niet dat een Up nog dieper kon zinken dan de basisversie :')
pi_142455165
Lief dagboek,

Waar ik vanochtend in Leeuwarden de dag begon met een flinke kater, was de kater en alcohol rond half 4 dusdanig uitgewerkt dat ik mezelf wel in staat achtte om een ritje Leeuwarden - Wijchen uit te voeren.

Laat ik beginnen met het feit dat ik op het moment van schrijven al op station Zwolle had kúnnen zijn. De harde realiteit echter is dat ik net station Nijmegen achter me laat.

Terug naar half 4. Auto in Leeuwarden ingenomen en op weg naar Wijchen. Mocht hij bestaan, thank God voor de airco in de Corsa, én de cc! Vol goede moed vervolgde ik mijn weg.

Bij Heerenveen liep alles al in het honderd. Daar ik de TomTom wou aanzetten, bleef het scherm gitzwart. Ik voelde de bui al hangen en inderdaad, die TomTom was met geen mogelijkheid aan te krijgen. Op 538 had ik inmiddels gehoord dat er tussen Zwolle en Amersfoort een file stond van 7km waarop ik besloot om te keren bij Heerenveen en de geliefde A6 te nemen. In Joure nog snel langs huis gereden voor een geprinte routebeschrijving, zodat ik in ieder geval in Wijchen wist te geraken. Het was 16:35 toen ik de A6 bij Joure opdraaide. De rest van de rit verliep gelukkig zonder problemen.

18:12 ik draai het terrein op in Wijchen om de auto af te leveren. Moet de auto achter het hek parkeren en sleutels afgeven aan de balie.

18:16 ik loop richting de bushalte die op steenworp afstand ligt waar de bus om 18:20 had moeten komen. Gelukkig was het geluk aan mijn zijde, en zag ik de bus om 18:18 al voorbij rijden ;(

19:16 ik kom eindelijk aan opNijmegen CS, en ik had er natuurlijk geen moment bij stilgestaan dat het vandaag de slotdag van de Vierdaagse is :')
Twee minuten overstaptijd van bus op trein, op station Nijmegen is sowieso al een hele opgave, laat staan met zo'n evenement. Dus inderdaad, ik loop de stationshal binnen en zie de trein wegrijden :')

Toen heb ik eerst maar voedsel gehaald bij Julia's Pasta. Goede shit is dat trouwens! :)

Als alles verder vlekkeloos verloopt, en ik zeg áls, ben ik om 22:00 uur weer eens terug in het mooie Friese land.

Bedankt voor het luisterend oor, en tot morgen!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 20:21:08 #88
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_142455643
Ja ja, zo maak je nog eens wat mee hè met het hiken. :P

Ik mag maandag een Up! van Assen naar Oldemarkt rijden en vervolgens de groene kentekens terugbrengen MET HET OPENBAAR VERVOER (aldus EW). Voor de verandering is het gelukkig wel de 75 pk uitvoering.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schaafkaas op 18-07-2014 20:26:09 ]
pi_142455682
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:06 schreef trolley het volgende:
Lief dagboek,

Waar ik vanochtend in Leeuwarden de dag begon met een flinke kater, was de kater en alcohol rond half 4 dusdanig uitgewerkt dat ik mezelf wel in staat achtte om een ritje Leeuwarden - Wijchen uit te voeren.

Laat ik beginnen met het feit dat ik op het moment van schrijven al op station Zwolle had kúnnen zijn. De harde realiteit echter is dat ik net station Nijmegen achter me laat.

Terug naar half 4. Auto in Leeuwarden ingenomen en op weg naar Wijchen. Mocht hij bestaan, thank God voor de airco in de Corsa, én de cc! Vol goede moed vervolgde ik mijn weg.

Bij Heerenveen liep alles al in het honderd. Daar ik de TomTom wou aanzetten, bleef het scherm gitzwart. Ik voelde de bui al hangen en inderdaad, die TomTom was met geen mogelijkheid aan te krijgen. Op 538 had ik inmiddels gehoord dat er tussen Zwolle en Amersfoort een file stond van 7km waarop ik besloot om te keren bij Heerenveen en de geliefde A6 te nemen. In Joure nog snel langs huis gereden voor een geprinte routebeschrijving, zodat ik in ieder geval in Wijchen wist te geraken. Het was 16:35 toen ik de A6 bij Joure opdraaide. De rest van de rit verliep gelukkig zonder problemen.

18:12 ik draai het terrein op in Wijchen om de auto af te leveren. Moet de auto achter het hek parkeren en sleutels afgeven aan de balie.

18:16 ik loop richting de bushalte die op steenworp afstand ligt waar de bus om 18:20 had moeten komen. Gelukkig was het geluk aan mijn zijde, en zag ik de bus om 18:18 al voorbij rijden ;(

19:16 ik kom eindelijk aan opNijmegen CS, en ik had er natuurlijk geen moment bij stilgestaan dat het vandaag de slotdag van de Vierdaagse is :')
Twee minuten overstaptijd van bus op trein, op station Nijmegen is sowieso al een hele opgave, laat staan met zo'n evenement. Dus inderdaad, ik loop de stationshal binnen en zie de trein wegrijden :')

Toen heb ik eerst maar voedsel gehaald bij Julia's Pasta. Goede shit is dat trouwens! :)

Als alles verder vlekkeloos verloopt, en ik zeg áls, ben ik om 22:00 uur weer eens terug in het mooie Friese land.

damn.. enige wat ik kan zeggen is dat ik dit berichtje lees met een wit biertje in de hand. Hoop dat dat je vrolijker maakt :-P ik proost op een voorspoedige terugreis!
pi_142455714
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:03 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Rempedaal even heeel diep intrappen, gaat ie weer aan en blijft ie aan. Tenminste dat werkt bij oa automaten van MB
bedankt voor de tip!
pi_142457161
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:06 schreef trolley het volgende:
Lief dagboek,

Ik kan je melden dat ik zojuist mijn tijd heb verknald aan een pilsje pakken met een niet nader te noemen Kevin en daarna de TU/e campus geprobeerd heb blauw te maken, de kleuren van mijn faction op Ingress.

OT:

Ik was mijn oordopjes vergeten op de luchthaven bij de car rental in Eindhoven, dus ik dacht ik race ff daarheen na al die OV problemen vanmiddag toen ik eindelijk in Waddinxveen op locatie was.

Het begon mooi. De benzinetank had net iets meer bereik, volgens de computer, dan ik moest rijden. Ik denk, ik waag 't erop. Beetje rustig rijden, 80-100 op de teller, achter vrachtwagens hangen, dan hoef ik 't niet voor te schieten he. :)

Toen ging het mis. File. A2 's-Hertogenbosch - Eindhoven, ongeval bij Boxtel. Stilstaand verkeer, en mijn zeer geliefde Flitsmeister vertelde mij dat er wellicht 30 minuten gewacht kon gaan worden. Ik besloot anders, bij knooppunt Vught draaide ik de A65 op om zodoende in Vught-Centrum een Shell station op te zoeken. Aldaar vervloekte ik Autoreset voor het niet uitdelen van Shell-tankpassen en ik tankte 10L diesel.

Vervolgens nam ik de toeristische route Vught - Esch/Haaren - Boxtel om vervolgens wederom het asfalt van de A2 te berijden. Goed, terug naar die oordopjes. Ik draaide de luchthaven op, en sommige mensen weten wel waar die car rental zit, eigenlijk aan het grote parkeerterrein voor Eindhoven Airport, je moet zo'n kiss & ride kaartje kopen tegen het tarief van ¤0,- en daar had ik eigenlijk geen zin in. Dus ik draai linksaf op de rotonde om met voorbedachte rade het volgende delict te plegen:

Ik draaide rechtsaf een eenrichtingsweg op en parkeerde de auto op de stoep vlakbij de car rental. Ik zou één minuutje weg zijn en dacht dat dit wel kon. Maar daar verkeek ik mij lelijk, de mensen met de geelrode hesjes die ik voor :') gemeentewerkers :') aanzag kwamen zich direct melden:

"Meneer, u maakt zojuist twee overtredingen."

ik: "Oh, ja ik moet even iets ophalen en ben binnen een minuut weg."

"Niets mee te maken, straks komt er een bus uit en die ramt tegen je wagen en daarvoor ben je niet verzekerd. Als de marechaussee dit ziet gaan ze schrijven en dat kost je 90 euro, en als zij het niet doen doe ik het en ik ben duurder. Dan kost het je 330 euro."

ik: "Oh, bent u van de politie dan?"

"Nee, ik ben verkeersregelaar. MET BEVOEGDHEDEN! "

Op dat moment was ik blij dat ik na zijn eerste zin niet had gezegd: "Niet twee maar drie meneer, ik had ook geen gordel om."

Zonder te mopperen stapte ik in mijn :) Renault Clio :) :) en maakte rechtsomkeer om vervolgens op juiste wijze mijn auto te parkeren en mijn oordopjes op te halen.

Gelukkig geen prent gehad, die vent had wel gelijk. Ik dacht dat kan wel effe. :')

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2014 21:06:34 ]
pi_142457496
Ik ben een vrouw. Ik ben per definitie gevaarlijk in het verkeer. :')
pi_142457656
Haha, jullie maken wat mee. Wat dat betreft zijn mijn ritten uneventful...
pi_142458033
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 21:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

OT:

Beetje rustig rijden, 80-100 op de teller, achter vrachtwagens hangen, dan hoef ik 't niet voor te schieten he. :)
Toen haakte ik af.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 21:40:32 #95
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_142458780
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:05 schreef Amoeba het volgende:

Moet je niet in :') pantalon :')
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_142459132
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 21:40 schreef LompeWorst het volgende:

[..]

Moet je niet in :') pantalon :')
Ik heb de hele dag zo ongeveer dat overhemd in m'n rugzak gehad. Een effen wit shirt staat niet bepaald boven een pantalon, daarom maar een donkere spijkerbroek aan gedaan. Ik had een ritje tussen twee vestigingen van een car rental en ik moest op een bouwplaat een auto ophalen en afgooien op een kantoor. Kwam nergens thuis, en dat volk op die bouwplaat zijn eerlijke lui. Die zien je liever in een vuile werkbroek komen dan in glimmende schoenen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 21:23 schreef Mallet het volgende:

[..]

Toen haakte ik af.
Mooi man. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 21:09 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben een vrouw. Ik ben per definitie gevaarlijk in het verkeer. :')
Haal je ooit rechts in? :')
pi_142459262
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 21:23 schreef Mallet het volgende:

[..]

Toen haakte ik af.
Wedden dat je het hele verhaal hebt gelezen :')
pi_142459513
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Haal je ooit rechts in? :')
Nee. :') Ik rijd best netjes, maar wel altijd max+3 op de teller enzo, dus stiekem net te langzaam. :P En ik kan niet fileparkeren.
pi_142461542
quote:
Ik kan je melden dat ik zojuist mijn tijd heb verknald aan een pilsje pakken met een niet nader te noemen Kevin en daarna de TU/e campus geprobeerd heb blauw te maken, de kleuren van mijn faction op Ingress.
^O^
quote:
"Niets mee te maken, straks komt er een bus uit en die ramt tegen je wagen en daarvoor ben je niet verzekerd. Als de marechaussee dit ziet gaan ze schrijven en dat kost je 90 euro, en als zij het niet doen doe ik het en ik ben duurder. Dan kost het je 330 euro."
Prachtig voorbeeld van hoe scheef de regels hier in Nederland zijn, waarom bij de ene instantie 90 euro en bij de andere 330. Ergens gaat het toch mis zou je zeggen. :')
quote:
Op dat moment was ik blij dat ik na zijn eerste zin niet had gezegd: "Niet twee maar drie meneer, ik had ook geen gordel om."
_O- _O_ Eigenlijk had je dat gewoon moeten zeggen ja :P
  vrijdag 18 juli 2014 @ 23:23:09 #100
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142463083
Hoppa net ff van 140 vol in de ABS gehangen op de A4 richting Amsterdam

Alleen maar omdat zo'n stomme hoer met 90 op de meest linker rijbaan bleef rijden terwijl ze 4 banen kon opschuiven.... Die vent voor me had het snelheidsverschil een beetje laat door dus op het allerlaatste moment in de remmen.

Hij ging er gelijk rechts langs, ik heb nog een minuut met groot licht geseind en toeterend erachter gereden, maar zelfs dat mocht niet baten om haar naar rechts te krijgen.

Sommige mensen... :X
pi_142463294
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:23 schreef QuiCk01 het volgende:
Hoppa net ff van 140 vol in de ABS gehangen op de A4 richting Amsterdam

Alleen maar omdat zo'n stomme hoer met 90 op de meest linker rijbaan bleef rijden terwijl ze 4 banen kon opschuiven.... Die vent voor me had het snelheidsverschil een beetje laat door dus op het allerlaatste moment in de remmen.

Hij ging er gelijk rechts langs, ik heb nog een minuut met groot licht geseind en toeterend erachter gereden, maar zelfs dat mocht niet baten om haar naar rechts te krijgen.

Sommige mensen... :X
Eigenlijk moet je zo'n bordje: VOLG POLITIE hebben, gewoon om mensen even mee te lokken naar een P en ze daar op hun flikker te geven.

Goedeavond mevrouw, agent Amoeba, verkeerspolitie Eindhoven. Ik houd u staande in verband met uw rijgedrag.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 23:30:37 #102
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142463443
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je zo'n bordje: VOLG POLITIE hebben, gewoon om mensen even mee te lokken naar een P en ze daar op hun flikker te geven.

Goedeavond mevrouw, agent Amoeba, verkeerspolitie Eindhoven. Ik houd u staande in verband met uw rijgedrag.
Haha ja dat zou wel nice zijn. OF VOLG POLITIE aanzetten en dan vol gas met 200+ wegrijden :')

Of gewoon alleen waarschuwen:

pi_142472880
Mogen we trouwens Air Miles te sparen dmv tanpas EW?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 11:50:00 #104
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_142473340
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:24 schreef Exorbitantes het volgende:
Mogen we trouwens Air Miles te sparen dmv tanpas EW?
Gewoon doen, bij het afrekenen je airmiles pas afgeven of koppelen. Deed ik ook met de Esso punten.
pi_142484278
Mijn nieuwe slurper.

pi_142484599
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:29 schreef Amoeba het volgende:
Mijn nieuwe slurper.

[ afbeelding ]
Ajax :N
pi_142484830
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:36 schreef trolley het volgende:

[..]

Ajax :N
Ik was vlakbij Joure jongen, Fryske Peallen jwz. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2014 17:44:22 ]
pi_142486128
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik was vlakbij Joure jongen, Fryske Peallen jwz. :D
Was langsgekomen dan! Had je wel pils koffie kunnen krijgen :)
  zaterdag 19 juli 2014 @ 20:45:24 #109
414827 Wave103
It's not pop music
pi_142490742
Joduuuuuuuuuh ^O^
pi_142491084
Mensen die niet voor Feyenoord zijn :')
pi_142494126
Maar leuk stuk schroot he.
pi_142494465
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:15 schreef Amoeba het volgende:
Maar leuk stuk schroot he.
Leuk speelgoed ja! :)
pi_142494720
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:22 schreef trolley het volgende:

[..]

Leuk speelgoed ja! :)
Hij rijdt ook prima. Ik heb de rustigere stukken gereden, vanaf het tankstation in Drachten naar de P tussen knooppunt Lankhorst en Zwolle. Daar de motor aan m'n vader gegeven, dat is toch verstandiger.

Wel bijna een deuk in de Jag gekregen, kon maar ternauwernood een faalhaas in zijn Ka duidelijk maken dat het geen geschikt moment was om van rijbaan te wisselen.

En nog Lieshout - Deurne gereden, binnendoor via Aarle-Rixtel en Bakel. Maar daar ken ik de weg op m'n duimpje. :P (lees: gas erop)
pi_142505450
Zo, dat was de vakantie. Vandaag jarig *G* en morgen weer werken.. -O-
Maar gelukkig ga ik eind augustus alweer een week weg. 8-)
pi_142506090
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 09:01 schreef Marco001 het volgende:
Zo, dat was de vakantie. Vandaag jarig *G* en morgen weer werken.. -O-
Maar gelukkig ga ik eind augustus alweer een week weg. 8-)
Gefeliciteerd!
pi_142507204
Gefeliciteerd!

Autoresetters, hoe doen jullie het met de invoeren van ov-kosten? Je moet bij elke rit de ov-kosten invoeren, maar deze zijn niet altijd direct zichtbaar in m'n ov-chipkaart account. Voeren jullie dan gewoon de kosten in die 9292ov aangeeft? Of een aantal dagen wachten met het invoeren van je ritten?
.
pi_142507400
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:20 schreef Pizzabodem het volgende:
Gefeliciteerd!

Autoresetters, hoe doen jullie het met de invoeren van ov-kosten? Je moet bij elke rit de ov-kosten invoeren, maar deze zijn niet altijd direct zichtbaar in m'n ov-chipkaart account. Voeren jullie dan gewoon de kosten in die 9292ov aangeeft? Of een aantal dagen wachten met het invoeren van je ritten?
Dat laatste. Je kunt ook 's ochtends je saldo opvragen en 's avonds.
pi_142508059
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat laatste. Je kunt ook 's ochtends je saldo opvragen en 's avonds.
Dat ik niet gedacht had aan het opvragen van m'n saldo :D
OV-kosten hoeven namelijk niet verdeeld te worden over meerdere ritten staat in het 'handboek', dus dan is dat gewoon een prima manier om toch snel de kosten in te voeren.
.
pi_142510955
Ik zoek gewoon op op ov9292 hoeveel het kostte en vermenigvuldig dat met 0,6. Die OV-site doet er best lang over om te updaten namelijk (NS meestal een dag, lokaal busvervoer soms veel langer).
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_142511043
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:48 schreef driekeerdrie het volgende:
Ik zoek gewoon op op ov9292 hoeveel het kostte en vermenigvuldig dat met 0,6. Die OV-site doet er best lang over om te updaten namelijk (NS meestal een dag, lokaal busvervoer soms veel langer).
Dus je neemt 40% van de kosten voor eigen rekening? Waarom?
pi_142511125
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:48 schreef driekeerdrie het volgende:
NS is bij mij eigenlijk vrijwel direct dezelfde dag nog. Lokaal busvervoer varieert van één tot twee dagen.

Trouwens, via 9292ov kun je ook de ritprijs met korting opvragen. Linksonder bij de prijsspecificatie zit zo'n linkje. Maar die is niet altijd even correct. Ik wacht gewoon wel die paar dagen met het opsturen van de ritbonnen, ik ga in ieder geval niks aan OV kosten zelf betalen. Nog geen hele cent.

Edit: Weet niet of je voor EW of AR werkt, maar voor EW moet je zo'n specificatie meesturen bij je ritbon, daar volstaat alleen het bedrag niet. Bang voor fraudeurs :')
pi_142511419
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Dus je neemt 40% van de kosten voor eigen rekening? Waarom?
Omdat je 40% korting hebt?
pi_142511430
Al geeft 9292 geloof ik ook gewoon het kortingstarief.
pi_142512019
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:53 schreef trolley het volgende:

[..]

NS is bij mij eigenlijk vrijwel direct dezelfde dag nog. Lokaal busvervoer varieert van één tot twee dagen.

Trouwens, via 9292ov kun je ook de ritprijs met korting opvragen. Linksonder bij de prijsspecificatie zit zo'n linkje. Maar die is niet altijd even correct. Ik wacht gewoon wel die paar dagen met het opsturen van de ritbonnen, ik ga in ieder geval niks aan OV kosten zelf betalen. Nog geen hele cent.

Edit: Weet niet of je voor EW of AR werkt, maar voor EW moet je zo'n specificatie meesturen bij je ritbon, daar volstaat alleen het bedrag niet. Bang voor fraudeurs :')
Dat wist ik niet, handig . Bij AR hoeven we trouwens geen specificatie oid meesturen en die paar eurocent meer of minder maakt me ook niet zo extreem veel uit.
pi_142513907
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:18 schreef driekeerdrie het volgende:

[..]

Dat wist ik niet, handig . Bij AR hoeven we trouwens geen specificatie oid meesturen en die paar eurocent meer of minder maakt me ook niet zo extreem veel uit.
Alleen daarom is AR al ziek chill. Ik moest 33 euro voor een taxi afrekenen, ik declareer die, nooit naar een bewijs gevraagd.

Ik denk helaas wel dat veel lui zo even een paar euro frauderen met OV ofzo. :')
pi_142513961
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:02 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Omdat je 40% korting hebt?
Helemaal vergeten. :') Ben ook al 2 jaar geen student meer.
pi_142514086
Zo, ik ga ook maar eens even de hele papierhandel bij AR invoeren. :')

Ik heb deze keer de ritnummers op de tankbonnen geschreven. Ik denk dat ik al minstens 5x de administratie heb gemaild dat ik de tankbon bij de verkeerde rit heb gedeclareerd. :D

Ik zie nu dat ik sowieso even vanaf woensdag moet nalopen of m'n OV wel klopt. Ik mis hier namelijk in het OV overzicht het bustraject De Hoek (Hoofddorp) - Schiphol Plaza.

Dit moet echt sneller gaan, het gaat hier over vrijdag ja. :')

Ik mis ook nog een buurtbustraject, van die rotonde bij de Logistiekweg in Oosterhout naar het Gemeentehuis in Made. 8.gif

Ik ga ook gewoon m'n saldo bijhouden nu. 't is goed met ze.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2014 15:39:21 ]
pi_142514996
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef Amoeba het volgende:
Zo, ik ga ook maar eens even de hele papierhandel bij AR invoeren. :')

Ik heb deze keer de ritnummers op de tankbonnen geschreven. Ik denk dat ik al minstens 5x de administratie heb gemaild dat ik de tankbon bij de verkeerde rit heb gedeclareerd. :D

Ik zie nu dat ik sowieso even vanaf woensdag moet nalopen of m'n OV wel klopt. Ik mis hier namelijk in het OV overzicht het bustraject De Hoek (Hoofddorp) - Schiphol Plaza.

Dit moet echt sneller gaan, het gaat hier over vrijdag ja. :')

Ik mis ook nog een buurtbustraject, van die rotonde bij de Logistiekweg in Oosterhout naar het Gemeentehuis in Made. [ afbeelding ]

Ik ga ook gewoon m'n saldo bijhouden nu. 't is goed met ze.
Ja dat overzicht is soms wel vaag inderdaad. Ik heb nu al een aantal keer het traject Heerenveen - Leeuwarden (en v.v.) afgelegd in de periode dat de OV kaart niet volledig geldig is, en op de site geeft het overzicht aan dat er ¤2,70 voor een enkele reis is afgeschreven, dat terwijl wanneer ik uitcheck op station Leeuwarden of Heerenveen het paaltje waar ik uitcheck een ritprijs van ¤3,40 heeft afgeschreven :')
pi_142515357
Wederom snap ik niet helemaal waar de administratie mee bezig is.

Het bovenste stuk is van vorige week (dus feitelijk over de uren die ik gemaakt heb van 30 juni-4 juli), zoals je ziet wordt daar geen belasting op ingehouden.

De onderste zijn de uren van 7-11 juli. Waarom wordt daar nu wél ineens belasting op ingehouden :?

Edit: bovenaan staat

Flexwerker
Personeelsnummer :x Tijdvak : Week 28 (2014) Geboortedatum : 13-01-1994 Loonheffing : Ja met korting
Burgerservicenummer : x Periode: 07-07-2014 t/m 13-07-2014 Datum in dienst : 05-11-2013 Burgerlijke staat : Ongehuwd
Dossiernummer : Minimum loon : ¤ 212,20 Tabel/voordeelregel : Week / nee CAO : NBBU Fase 2

Als in het 'minimum loon' overschrijd, dan wordt er loonbelasting ingehouden? :o

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2014 16:02:32 ]
pi_142516241
Nee zo werkt het niet denk ik. Er werd namelijk op mijn loon ook belasting ingehouden terwijl mijn loon 147,72 was.
pi_142520747
Komt er morgen nog even gezellig iemand langs bij de vogel in Assen? O-)
pi_142522692
quote:
15s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:59 schreef Amoeba het volgende:
Wederom snap ik niet helemaal waar de administratie mee bezig is.

[ afbeelding ]

Het bovenste stuk is van vorige week (dus feitelijk over de uren die ik gemaakt heb van 30 juni-4 juli), zoals je ziet wordt daar geen belasting op ingehouden.

De onderste zijn de uren van 7-11 juli. Waarom wordt daar nu wél ineens belasting op ingehouden :?

Edit: bovenaan staat

Flexwerker
Personeelsnummer :x Tijdvak : Week 28 (2014) Geboortedatum : 13-01-1994 Loonheffing : Ja met korting
Burgerservicenummer : x Periode: 07-07-2014 t/m 13-07-2014 Datum in dienst : 05-11-2013 Burgerlijke staat : Ongehuwd
Dossiernummer : Minimum loon : ¤ 212,20 Tabel/voordeelregel : Week / nee CAO : NBBU Fase 2

Als in het 'minimum loon' overschrijd, dan wordt er loonbelasting ingehouden? :o

Loonstroken lezen is een vak apart. Als ik (voor mijn werk) een aanvraag voor een lening moet beoordelen zit ik eerst 10 minuten naar een loonstrook te kijken voordat ik helder heb wat iemand nu aan loon heeft. Ik weet niet helemaal zeker hoe het zit, maar het heeft ermee te maken dat als jij onder een bepaald bedrag per maand blijft je geen loonheffing hoeft te betalen. De kortingen die je krijgt zijn dan voldoende om ervoor te zorgen dat je geen loonheffing hoeft af te dragen. Op het moment dat je meer gaat werken en je dus boven je kortingen uitkomt ga je loonheffing betalen om ervoor te zorgen dat je aan het einde van het jaar niet te weinig belasting hebt betaald.

Rekensommetje: ¤ 106,92 x 52 = ¤ 5559,84
Over dit loon zou je 36,25% belasting moeten betalen = ¤ 2015,44

De Algemene Heffingskorting in 2013 is ¤ 2103.

Los van het feit of je nog recht hebt op extra kortingen zorgt de algemene heffingskorting er al voor dat je geen belasting hoeft te betalen maar zelfs wat terug kan vragen.

Rekensommetje: ¤ 238,96 x 52 = ¤ 12.425,92
Over dit loon zou je 36,25% belasting moeten betalen = ¤ 4504,40 (meer loon dan korting, dus belasting / loonheffing betalen).

Snap je?

[ Bericht 7% gewijzigd door Mallet op 20-07-2014 19:22:22 ]
pi_142522905
Ik heb morgen een wisselritje voor de snelweglocatie. Hopelijk komt er nog wat achteraan :P Anders ben ik daar om 11:30 ofzo al weer klaar.
.
  maandag 21 juli 2014 @ 00:27:51 #134
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_142538226
Hey allen,

Even een update vanuit het altijd zonnige Colorado. Ik ben inmiddels aardig "geland" en heb zelfs al een onderkomen gevonden voor het komende half jaar. Ik wil voor de studie begint nog een roadtrip maken naar onder andere San Francisco, Los Angeles, Las Vegas en een paar natuurparken daar tussenin. Waarschijnlijk ben ik vanaf morgen (maandag) eigenaar van een ultrafoute Subaru Legacy 2.5GT met 165pk. Spoiler en luchthapper zijn aanwezig uiteraard. In Nederland zou ik me schamen met deze auto, maar hier kan het gewoon :7 . Het beestje slurpt natuurlijk aardig, maar benzine kost hier omgerekend nog geen 70 eurocent de liter _O_ . Uiteraard zijn er foto's!

Deze gaat me 2700 dollar kosten met 198k miles, maar hij is in redelijk goede staat en ze zijn enorm waardevast (ik kan hem verkopen voor 2500 dollar mits er geen gekke dingen gebeuren).
  maandag 21 juli 2014 @ 02:10:02 #135
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_142541379
Als je bij EasyWay in een nette/donkere spijkerbroek komt, zal je dan gewoon weggestuurd worden?

Ik vind pantalons zo :')
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Ik mag jou _O_
pi_142541499
quote:
16s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:10 schreef LompeWorst het volgende:
Als je bij EasyWay in een nette/donkere spijkerbroek komt, zal je dan gewoon weggestuurd worden?

Ga nu maar zo bij je sollicitatie. Wat je daarna doet moet je zelf weten.
pi_142541997
quote:

Wat denk je zelf? Als jij als bedrijf een vacature uitschrijft met daarin kleding eisen, en vervolgens is er van de vijf die komen opdagen één die zich daar niet aan houdt. Wat zou je doen?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_142542530
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef Sjouveur het volgende:
Hey allen,

Even een update vanuit het altijd zonnige Colorado. Ik ben inmiddels aardig "geland" en heb zelfs al een onderkomen gevonden voor het komende half jaar. Ik wil voor de studie begint nog een roadtrip maken naar onder andere San Francisco, Los Angeles, Las Vegas en een paar natuurparken daar tussenin. Waarschijnlijk ben ik vanaf morgen (maandag) eigenaar van een ultrafoute Subaru Legacy 2.5GT met 165pk. Spoiler en luchthapper zijn aanwezig uiteraard. In Nederland zou ik me schamen met deze auto, maar hier kan het gewoon :7 . Het beestje slurpt natuurlijk aardig, maar benzine kost hier omgerekend nog geen 70 eurocent de liter _O_ . Uiteraard zijn er foto's!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Deze gaat me 2700 dollar kosten met 198k miles, maar hij is in redelijk goede staat en ze zijn enorm waardevast (ik kan hem verkopen voor 2500 dollar mits er geen gekke dingen gebeuren).
Verkopen die dingen snel? Stel dat je wilt vertrekken lijkt het me handig dat je 'm kwijt bent voordat je op het vliegtuig naar Nederland springt.

Toffe wagen verder. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2014 03:42:48 ]
  maandag 21 juli 2014 @ 04:14:52 #139
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_142542716
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:53 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Als jij als bedrijf een vacature uitschrijft met daarin kleding eisen, en vervolgens is er van de vijf die komen opdagen één die zich daar niet aan houdt. Wat zou je doen?
Aan de hand van de rest van het gesprek kijken welke het beste zou functioneren.
Kuddevolk :')
Ik mag jou _O_
pi_142542972
quote:
Hey allen,

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nice! Veel plezier daar! :D
pi_142542979
quote:
16s.gif Op maandag 21 juli 2014 04:14 schreef LompeWorst het volgende:

[..]

Aan de hand van de rest van het gesprek kijken welke het beste zou functioneren.
Kuddevolk :')
Ohja en dat zou echt degene zijn die nog geen simpel kledingvoorschrift kan opvolgen. :')
  maandag 21 juli 2014 @ 07:25:59 #142
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_142543175
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2014 03:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Verkopen die dingen snel? Stel dat je wilt vertrekken lijkt het me handig dat je 'm kwijt bent voordat je op het vliegtuig naar Nederland springt.

Toffe wagen verder. ^O^
In deze prijsklasse zijn ze met een paar dagen verkocht, zeker in de winter wanneer 4WD geen overbodige luxe is!
pi_142543545
quote:

Bij mijn sollicitatie was ik de enige met een pantalon. Iedereen was aangenomen (wel met een opmerking over de kleding).
pi_142543793
AR gunt me nog een dagje. :)

Eindje - Schiphol
Amsterdam - Velddriel

Ik moet die auto ophalen bij Ford, wat bedoelen ze met een 'optisch volle tank'? Dat het wijzertje gewoon op max staat?
  maandag 21 juli 2014 @ 10:45:33 #145
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_142545930
quote:
Hey allen,

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoezo ultrafoute? :'( dit zijn echt bazenauto's, kunnen vrijwel niet kapot, en met 4wd zit je helemaal goed.
Ik had een versie voor deze legacy, gekocht voor 430 euro, in de tijd dat ik hem had (zo'n 7000km) alleen 5 liter olie hoeven bij te vullen. ^^

Maar heel veel plezier daar, een roadtrip langs die steden staat ook nog op mijn lijstje. :)
pi_142545959
Zelf een spoedje gefixed! ^O^

Zuidhorn - Ede it is. Ik heb niet te klagen over de hoeveelheid werk deze zomerperiode :)
pi_142546576
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 08:56 schreef Amoeba het volgende:
AR gunt me nog een dagje. :)

Eindje - Schiphol
Amsterdam - Velddriel

Ik moet die auto ophalen bij Ford, wat bedoelen ze met een 'optisch volle tank'? Dat het wijzertje gewoon op max staat?
Ja. Heb het destijds bij de Ford dealer gevraagd en die zei dat ik hem maar gewoon vol moest gooien.
pi_142547979
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 10:46 schreef trolley het volgende:
Ik heb niet te klagen over de hoeveelheid werk deze zomerperiode :)
Eens. Ik ook niet. :)

Wel veel spoedjes, maar krijg meestal wel een volle dag gefixt.

Duits kenteken bleek een Seat Toledo te zijn. Last van m'n rug joh… :')
pi_142548839
Wat een kut dag. De bussen zijn me niet gezind vandaag. Al een paar keer flink nat geregend.

Het toppunt was net toch wel in Lelystad. De weg ligt daar open en daardoor staat de hele zooi in alle richtingen muur vast. Inmiddels stond ik al een uur bij de bushalte te wachten en er kwam maar geen bus. Toen kwam er een bus van de tegengestelde richting aan. Daar komt een meisje uit en verteld me dat ze er TWEE UUR over heeft gedaan om van het station naar het industrieterrein te komen en zei dat ik maar beter een taxi kon bellen. Fuck, dan zal mijn terugreis niet veel beter gaan.
Inmiddels kwam het met bakken uit de lucht en was wachten bij de bushalte ook geen optie meer door het gebrek aan een bushokje.
Dus ik was maar naar een leegstaand bedrijfspand gelopen en daar onder het afdak gaan staan. Ik sta er nog maat net en er komt een bus met een rotgang aan rijden en vliegt midden op het kruispunt vol in de ankers. Heeeul snel daar heen gerend door de stromende regen en gelukkig deed hij de deur open. Hij was verdwaald en hoorde daar helemaal niet te zijn, maar hij probeerde de files te ontwijken. Gelukkig voormij boeide het hem geen fuck dat hij nog haltes in het centrum moest hebben, dus ging hij vrolijk met een omweg van een kwartier over de snelweg achterlangs weer Lelystad in. Dat bespaarde me gelukkig weer twee uurtjes file :D

Uiteindelijk ben ik vandaag al 3x nat geregend en voel ik me echt een ranzige hond :')

Ohja, werken zonder muziek. Oordoppen vrijdag vergeten in de bus. Domme loel :')

[ Bericht 0% gewijzigd door S-RS op 21-07-2014 12:31:02 ]
pi_142549444
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:22 schreef S-RS het volgende:
Wat een kut dag. De bussen zijn me niet gezind vandaag. Al een paar keer flink nat geregend.

Het toppunt was net toch wel in Lelystad. De weg ligt daar open en daardoor staat de hele zooi in alle richtingen muur vast. Inmiddels stond ik al een uur bij de bushalte te wachten en er kwam maar geen bus. Toen kwam er een bus van de tegengestelde richting aan. Daar komt een meisje uit en verteld me dat ze er TWEE UUR over heeft gedaan om van het station naar het industrieterrein te komen en zei dat ik maar beter een taxi kon bellen. Fuck, dan zal mijn terugreis niet veel beter gaan.
Inmiddels kwam het met bakken uit de lucht en was wachten bij de bushalte ook geen optie meer door het gebrek aan een bushokje.
Dus ik was maar naar een leegstaand bedrijfspand gelopen en daar onder het afdak gaan staan. Ik sta er nog maat net en er komt een bus met een rotgang aan rijden en vliegt midden op het kruispunt vol in de ankers. Heeeul snel daar heen gerend door de stromende regen en gelukkig deed hij de deur open. Hij was verdwaald en hoorde daar helemaal niet te zijn, maar hij probeerde de files te ontwijken. Gelukkig voormij boeide het hem geen fuck dat hij nog haltes in het centrum moest hebben, dus ging hij vrolijk met een omweg van een kwartier over de snelweg achterlangs weer Lelystad in. Dat bespaarde me gelukkig weer twee uurtjes file :D

Uiteindelijk ben ik vandaag al 3x nat geregend en voel ik me echt een ranzige hond :')

Ohja, werken zonder muziek. Oordoppen vrijdag vergeten in de bus. Domme loel :')
Welkom terug.
pi_142550679
Hier ook file rijden :')

5 kilometer voor knooppunt Heerenveen. Ik dacht slim te doen door over het industrieterrein IBF Heerenveen te knallen en afslag Tjalleberd te nemen, maar kennelijk was ik niet de enige met die briljante ingeving :')

Ben nu eindelijk bijna bij de stoplichten waar ik de snelweg weer kan opdraaien :')
pi_142550809
Eerste bekeuring binnen.. 33 euries, industrieterrein 7 te hard. Ach ja, woensdag voor 3 weken naar Italië!
pi_142551020
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:30 schreef OMGitsSander het volgende:
Eerste bekeuring binnen.. 33 euries, industrieterrein 7 te hard. Ach ja, woensdag voor 3 weken naar Italië!
Datum van overtreding? Ben benieuwd hoeveel tijd er over heen gaat.

Rij zelf vaak genoeg 160 met flitsmeister op de achtergrond.

Fijne vakantie!
pi_142551714
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:36 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Datum van overtreding? Ben benieuwd hoeveel tijd er over heen gaat.

Fijne vakantie!
02/07. Thanks!
pi_142551903
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:30 schreef OMGitsSander het volgende:
Voor EW/AR?
pi_142552110
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:59 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Voor EW/AR?
Kiek onder m'n naam ;) AR.
pi_142552213
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:05 schreef OMGitsSander het volgende:

[..]

Kiek onder m'n naam ;) AR.
Ik ben aan het werk en FOK! dus mobiel. Zit nu in het OV naar Eindje.

Krijg je gewoon een mailtje van de administratie of een belletje? :P
pi_142552246
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:08 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ben aan het werk en FOK! dus mobiel. Zit nu in het OV naar Eindje.

Krijg je gewoon een mailtje van de administratie of een belletje? :P
Ah, oke! Ik kreeg een mailtje in dit geval.
  maandag 21 juli 2014 @ 15:21:45 #159
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_142555223
De eerste 720 km van de vakantie zit er op. 7 uur over gereden inclusief 2 keer stoppen. Paar forse buien maat af en toe ook lekker een stuk 150/160 kunnen rijden met m'n 89pk :D
pi_142555888
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:36 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Jij bent de enige hiker die niet per uur betaald wordt? ;)
pi_142556627
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:38 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Jij bent de enige hiker die niet per uur betaald wordt? ;)
Misschien wel de enige die de resterende tijd gebruikt om onderweg rustig te gaan eten. De Mac of Kentucky. O+
pi_142556719
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Misschien wel de enige die de resterende tijd gebruikt om onderweg rustig te gaan eten. De Mac of Kentucky. O+
Totdat je een mooie boete af mag gaan rekenen.

Binnenkort ook weer eens macvoer gaan scoren. Weer eens zin in. :)

Eerstvolgende keer Meerkerk ofzo.
pi_142556909
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Of je rijdt gewoon normaal en gaat dan eten waar je wil? :P Dat deed ik altijd.
pi_142556990
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:00 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Of je rijdt gewoon normaal en gaat dan eten waar je wil? :P Dat deed ik altijd.
Vaak zit ik gebonden aan tijd. Afleveren voor XX:XX.. Maar als ik ruim de tijd heb dan rijd ik gewoon op normale snelheid. :)
pi_142558352
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:26 schreef trolley het volgende:
Hier ook file rijden :')

5 kilometer voor knooppunt Heerenveen. Ik dacht slim te doen door over het industrieterrein IBF Heerenveen te knallen en afslag Tjalleberd te nemen, maar kennelijk was ik niet de enige met die briljante ingeving :')

Ben nu eindelijk bijna bij de stoplichten waar ik de snelweg weer kan opdraaien :')
Haha, ik kwam er wel prima omheen. Moest in Heerenveen zelf zijn. :P

Nu in een Audi A4! O+ Dream come true, eindelijk een fucking Audi. :P
pi_142558612
Ik ook mn eerste bekeuring binnen, zes te hard na correctie op de snelweg. 41 eutjes. Toch zonde -O-
pi_142561654
Goed bezig jongens. _O-
  maandag 21 juli 2014 @ 17:43:53 #168
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_142561855
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 10:45 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Hoezo ultrafoute? :'( dit zijn echt bazenauto's, kunnen vrijwel niet kapot, en met 4wd zit je helemaal goed.
Ik had een versie voor deze legacy, gekocht voor 430 euro, in de tijd dat ik hem had (zo'n 7000km) alleen 5 liter olie hoeven bij te vullen. ^^

Maar heel veel plezier daar, een roadtrip langs die steden staat ook nog op mijn lijstje. :)
Ultrafout vanwege het petjesimago van Subaru's met luchthappers en spoilers in Nederland (er hangt meestal een halve rioolbuis aan uitlaat onder). Hier worden de Subaru's gebruikt waar ze voor gebouwd zijn, 4WD is hier geen overbodige luxe. De meeste hier hebben net als die van mij een normale uitlaat, de boxermoter klinkt van zichzelf ook al best leuk :)

Goed om te zien dat jullie nog best wat opdrachten krijgen in de zomer trouwens.
pi_142561965
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:01 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Vaak zit ik gebonden aan tijd. Afleveren voor XX:XX.. Maar als ik ruim de tijd heb dan rijd ik gewoon op normale snelheid. :)
Ah ja dat klopt, die tijden waren bij ons minder specifiek.
pi_142577391
Ook maar even een vakantietje geboekt. Van 8 augustus tot 23 augustus ben ik te vinden in Vilnius, Riga, Helsinki en Tallinn :7

Wel alles per vliegtuig en niet per auto :P
  maandag 21 juli 2014 @ 23:22:18 #171
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142578748
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel alles per vliegtuig en niet per auto :P
Amateur!!! :{w
pi_142579896
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:22 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Amateur!!! :{w
Ja, dit jaar helaas geen auto kunnen lospeuteren bij m'n ouders :D

En ik ga dit keer heulemaal in m'n eentje op vakantie, dus ook weinig zin om alles alleen te rijden :')
pi_142580642
Morgen een enkeltje. Groningen - Doetinchem, kan hem pas om 2 uur ophalen. Duss 's ochtends tijd om uit te slapen en een rondje te wielrennen ^O^
  dinsdag 22 juli 2014 @ 00:21:31 #174
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142581505
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 00:02 schreef S-RS het volgende:
Morgen een enkeltje. Groningen - Doetinchem, kan hem pas om 2 uur ophalen. Duss 's ochtends tijd om uit te slapen en een rondje te wielrennen ^O^
Ah dat is relaxt!

Ik kan morgen ook uitslapen omdat ik te beroerd ben geweest om die OV-chipkaart te registreren :')
Morgen echt ff uitzoeken hoe ik dat kan doen met die transacties online bekijken enz.
pi_142585237
Vandaag Groningen - Doetinchem en Drachten - Groningen. :)
pi_142585559
Ik moet vandaag taxi rijden, een rondje door de dorpjes hier in de omgeving en tussendoor een terrasje pakken met de klant. Duurt zo'n 2,5 uur en daar betaald hij 125 Euro voor. Weer eens wat anders dan naar Dusseldorf rijden :D
Nee.
pi_142590508
Leuk van EW ^O^

Heeft iedereen hem ontvangen?
pi_142590673
Autoreset heeft nog niet eens voor een spoedje gebeld.

Moet om 6 uur bij de rijschool zijn, dus denk niet dat er nog een paar uurtjes werk inzit.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:21:14 #179
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_142593116
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:15 schreef S-RS het volgende:
Leuk van EW ^O^

[ afbeelding ]

Ik heb 'm net ontvangen! :D Inderdaad leuk van EW.
De bijbehorende vriendelijke brief over het openbaar vervoer in de zomer en het invullen van je beschikbaarheid is ook stukken beter dan de dreigmailtjes van vroeger. :P
pi_142593654
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:21 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik heb 'm net ontvangen! :D Inderdaad leuk van EW.
De bijbehorende vriendelijke brief over het openbaar vervoer in de zomer en het invullen van je beschikbaarheid is ook stukken beter dan de dreigmailtjes van vroeger. :P
Haha, dat is inderdaad een hele verbetering :D
pi_142595982
http://parttimechauffeur.nl/Vacatures/1/Hikers

Neemt Autoreset tegenwoordig MBO'ers aan? :')
pi_142596027
Ik heb me ook aangemeld als hiker :Y
Benieuwd of het wat wordt :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_142596068
quote:
19s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb me ook aangemeld als hiker :Y
Benieuwd of het wat wordt :)
Regio?
Bij Autoreset of Easyway?
pi_142596517
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Regio?
Bij Autoreset of Easyway?
Easyway, regio Enschede :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_142598197
quote:
19s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Easyway, regio Enschede :)
Dit gaat je beter bevallen dan burgers flippen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:10:20 #186
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_142599585
quote:
Leuk van EW ^O^

[ afbeelding ]

Ik heb nog niks. :'( misschien dat ze alleen naar voorbeeldige chauffeurs sturen. ^^
pi_142599739
Huisgenootje is privé gepakt met 350 ugl. Kreeg hij gisteren post, het CBR naait hem even een EMG aan. _O-

Wat zou een boete zijn voor 350 ugl, iemand een idee?

Hier staat 350 euro:

http://www.om.nl/onderwer(...)rugs/boetes_alcohol/

Maar die boete wordt toch bepaald door de OvJ? Als je het voor de rechter laat komen, kun je dan die EMG aanvechten?
pi_142600616
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:15 schreef Amoeba het volgende:
Huisgenootje is privé gepakt met 350 ugl. Kreeg hij gisteren post, het CBR naait hem even een EMG aan. _O-

Wat zou een boete zijn voor 350 ugl, iemand een idee?

Hier staat 350 euro:

http://www.om.nl/onderwer(...)rugs/boetes_alcohol/

Maar die boete wordt toch bepaald door de OvJ? Als je het voor de rechter laat komen, kun je dan die EMG aanvechten?
Lach hem even uit namens mij. Als je zo stom bent om als beginnend bestuurder nog steeds een pilsje of 4 te nemen als je moet rijden is dit een gevalletje karma.

OT: volgens mij valt er weinig aan te vechten via de simpele kanalen. Zijn blijkbaar wel wat tenten gespecialiseerd in aanvechten van deze maatregel(google), maar daar zal je minstens net zo veel geld aan kwijt zijn.
pi_142601125
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:37 schreef qua111 het volgende:

[..]

Lach hem even uit namens mij. Als je zo stom bent om als beginnend bestuurder nog steeds een pilsje of 4 te nemen als je moet rijden is dit een gevalletje karma.

OT: volgens mij valt er weinig aan te vechten via de simpele kanalen. Zijn blijkbaar wel wat tenten gespecialiseerd in aanvechten van deze maatregel(google), maar daar zal je minstens net zo veel geld aan kwijt zijn.
Excuus, het is trouwens een EMA. Educatieve Maatregel Alcohol.

Maar hij hoeft geen alcoholslot te laten inbouwen, dat scheelt dan weer wel.
pi_142601411
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Excuus, het is trouwens een EMA. Educatieve Maatregel Alcohol.

Maar hij hoeft geen alcoholslot te laten inbouwen, dat scheelt dan weer wel.
Kost alsnog een pegel of 800 las ik zojuist? o|O
pi_142601480
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:52 schreef qua111 het volgende:

[..]

Kost alsnog een pegel of 800 las ik zojuist? o|O
Ja, ik had een WGR topic geopend. Dacht dat je dat wel met succes kon aanvechten, maar nu net nog even die brief gelezen, is inderdaad een EMA. 850 euro en de boete van 350-500 euro zal nog wel komen.

Hij had ook 2x met 140 zondagmiddag door de trajectcontrole op de A2 Maarssen - Holendrecht geknald. Staan die nog aan? :P
pi_142601549
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:53 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja, ik had een WGR topic geopend. Dacht dat je dat wel met succes kon aanvechten, maar nu net nog even die brief gelezen, is inderdaad een EMA. 850 euro en de boete van 350-500 euro zal nog wel komen.

Hij had ook 2x met 140 zondagmiddag door de trajectcontrole op de A2 Maarssen - Holendrecht geknald. Staan die nog aan? :P
Ik hoop t >:)
En nu op naar huis, blijft wennen dit 9 tot 5 leven.
pi_142608360
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dit gaat je beter bevallen dan burgers flippen.
Dat zeer zeker.
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:15:30 #194
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142612303
Kak, dat was m'n "carrière"( :') ) vrees ik, navigatiesysteem is kapot...

En aangezien ik nog maar een paar dagen kan werken heeft een nieuwe kopen niet heel veel zin denk ik... :'(
pi_142612704
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:15 schreef QuiCk01 het volgende:

En aangezien ik nog maar een paar dagen kan werken heeft een nieuwe kopen niet heel veel zin denk ik... :'(
Doe je het toch met je telefoon :{
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:44:55 #196
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142613796
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:22 schreef S-RS het volgende:

[..]

Doe je het toch met je telefoon :{
Lang leve iPhones, stuk uit scherm gevallen en accu werkt nog ongeveer 2 uur of valt op willekeurige momenten uit ^O^
pi_142615675
quote:
Leuk van EW ^O^

[ afbeelding ]

Hier ook ontvangen, sturen zeker enkel naar Groningen op :P
Nee, toch niet
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:29:04 #198
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_142616107
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:15 schreef QuiCk01 het volgende:

Hebben je ouders/vrienden/kennissen misschien een navigatiesysteem dat je kunt lenen?
pi_142616216
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:44 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Lang leve iPhones, stuk uit scherm gevallen en accu werkt nog ongeveer 2 uur of valt op willekeurige momenten uit ^O^
Van te voren op Google Maps kijken en het uitprinten?
pi_142616912
Op mijn eerste tweede dag voor AR, in 2011, ging mijn navigatiesysteem kapot. Smartphone had ik wel, maar nog geen internet op dat ding (9292 printjes enzo :') ). Moest in Groningen zijn op de Malmoweg, maar thv Meerkerk ging mijn navigatiesysteem uit om nooit meer aan te gaan ;(. Groningen kon ik nog wel vinden, toen daar per toeval de goede afrit genomen. Ik zag de Osloweg, dus maar wat rondjes gereden omdat de Malmoweg daar dan wel in de buurt moest zitten dacht ik.

Sindsdien kijk ik altijd even op Google Maps voor ik vertrek. Navigatie eigenlijk niet meer nodig voor de meeste adressen. Toch super vaak hetzelfde. Staat meer aan voor de snelheid, flitsers enzo.

//Morgen weer een vrije dag denk ik. Nog geen ritten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pizzabodem op 22-07-2014 22:53:48 ]
.
pi_142618096
Vandaag 2 spoedritten gehad, Amersfoort-Breda in een VW Crafter van Postnl en Rotterdam-Ede. Van die laatste was het kenteken nog niet bekend, maar bleek uiteindelijk een Audi A6 te zijn. _O_
SPOILER
pi_142618527
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:53 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja, die staat aan.
Nee.
pi_142619238
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:09 schreef jurgenov het volgende:
Vandaag 2 spoedritten gehad, Amersfoort-Breda in een VW Crafter van Postnl en Rotterdam-Ede. Van die laatste was het kenteken nog niet bekend, maar bleek uiteindelijk een Audi A6 te zijn. _O_
SPOILER
Damn, jaloers. Ik kon vandaag niet werken want ben inpakken voor vakantie. Woon in Ede, er was een kans! :P
pi_142619346
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:17 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ja, die staat aan.
Krijg je ook een punt op je rijbewijs als je slechts geflitst bent, of moet je daarvoor aangehouden worden?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:35:27 #205
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142619463
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:29 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Hebben je ouders/vrienden/kennissen misschien een navigatiesysteem dat je kunt lenen?
Geloof het niet, vet ouderwets ook zo'n los ding :X

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Van te voren op Google Maps kijken en het uitprinten?
Ik ben geografisch gehandicapt dus 1 verkeerde afslag en ik ben fucked :')

Heb trouwens nog wel een navigatie liggen die ik in USA heb gekocht 2 jaar geleden, ff kijken of ik daar ook nederlandse maps op kan krijgen.
pi_142619552
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:35 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Geloof het niet, vet ouderwets ook zo'n los ding :X

[..]

Ik ben geografisch gehandicapt dus 1 verkeerde afslag en ik ben fucked :')

Heb trouwens nog wel een navigatie liggen die ik in USA heb gekocht 2 jaar geleden, ff kijken of ik daar ook nederlandse maps op kan krijgen.
Gebruik gewoon routebeschrijvingen. :D _O-

Ik neem m'n losse navigatie nooit meer mee. Ik heb nu die TomTom 'gekocht' met de nieuwste kaarten van Europa. Nooit gezeik mee, werkt prima. I.c.m. Flitsmeister mijn helden. _O_
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:42:06 #207
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142619723
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gebruik gewoon routebeschrijvingen. :D _O-

Ik neem m'n losse navigatie nooit meer mee. Ik heb nu die TomTom 'gekocht' met de nieuwste kaarten van Europa. Nooit gezeik mee, werkt prima. I.c.m. Flitsmeister mijn helden. _O_
Flitsmeister is fucking briljant inderdaad, vanmiddag nog ff flink geld bespaard op kruising van A4 en ring van Amsterdam _O_
pi_142626749
Tussen Eindhoven en Hilversum worden de snelwegen A2 en A27 aan het eind van de middag afgesloten. Gaat om het transport van de lichamen van de vliegramp.
Dus mocht je rond die tijd daar langs moeten met de auto, dan succes. :)
pi_142627666
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:13 schreef DrSnuggle het volgende:
Tussen Eindhoven en Hilversum worden de snelwegen A2 en A27 aan het eind van de middag afgesloten. Gaat om het transport van de lichamen van de vliegramp.
Dus mocht je rond die tijd daar langs moeten met de auto, dan succes. :)
Goed voor de uurtjes! :)

Ik heb mezelf vandaag een vrije dag gegund. Straks met vrienden met een boot het water op, naar het Skûtsjesilen! ^O^
pi_142627788
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:58 schreef trolley het volgende:

[..]

Goed voor de uurtjes! :)

Ik heb mezelf vandaag een vrije dag gegund. Straks met vrienden met een boot het water op, naar het Skûtsjesilen! ^O^
Verdomme jaloers :'(. Het lijkt mij heerlijk om nu op een bootje in Friesland te zitten, biertje erbij en gezelligheid. :D
Veel plezier ;)
pi_142627886
Net Jehova's aan de deur gehad hier. Waren serieus twee chicks van een jaar of 22 :o O+

En dan doe ik de deur open in m'n pyjama en onderbroek :')

quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:04 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Verdomme jaloers :'(. Het lijkt mij heerlijk om nu op een bootje in Friesland te zitten, biertje erbij en gezelligheid. :D
Veel plezier ;)
Thanks! :)
Beter kun je het inderdaad niet hebben op zo'n dag als vandaag. Bootje, biertje, chicks en gezelligheid! :7
pi_142628424
Belde net met AR, maar ze hebben echt helemaal niks in de regio. Waarschijnlijk is dat inclusief Tilburg en 's-Hertogenbosch ofzo. :')

Maar Gino zou me direct bellen als er wat binnenkwam. 'fingers crossed'
pi_142628444
Dat transactieoverzicht is toch geupdate om 14:00 de volgende dag? Dus m'n transacties van maandag staan er nu op.

Ik heb maandag op de heenweg in 3 bussen gezeten, en op de terugweg in 2, maar hij heeft in totaal maar 2 transacties staan(de 2e bus heen, en de 1e bus terug). Die transacties komen er nu niet ineens bij toch?
pi_142628485
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:26 schreef kweenie1 het volgende:
Dat transactieoverzicht is toch geupdate om 14:00 de volgende dag? Dus mijn transacties van maandag zouden er al op moeten staan?

Ik heb maandag op de heenweg in 3 bussen gezeten, en op de terugweg in 2, maar hij heeft in totaal maar 2 transacties staan(de 2e bus heen, en de 1e bus terug). Die transacties komen er nu niet ineens bij toch?
Dat systeem deugt niet. Je kunt het beste je saldoverandering bijhouden.

Ik zat even terug ook al te klagen dat ik twee transacties niet kon zien op dat online transactieoverzicht.

Althans, voor AR: je hoeft geen bewijs te overleggen (tenzij ze daarom eens bellen)
Moet je voor EW een printscreen indienen van je transactieoverzicht?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2014 10:28:36 ]
pi_142628658
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat systeem deugt niet. Je kunt het beste je saldoverandering bijhouden.

Ik zat even terug ook al te klagen dat ik twee transacties niet kon zien op dat online transactieoverzicht.

Althans, voor AR: je hoeft geen bewijs te overleggen (tenzij ze daarom eens bellen)
EW wil inderdaad een transactieoverzicht. Nu kan ik ook al niet naar zo'n paal toe want ik heb gister ook zeker 5x in en uit gecheckt :')

Zit even terug te bladeren in m'n transacties, maar daar staat wel gewoon alles. Zal dus gewoon nog even wachten zijn... Heb er al een hekel aan dat ik m'n ritbon nu niet direct op de dag in kan vullen, nu moet ik nog extra wachten...
pi_142628790
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:04 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Veel plezier ;)
Vorige week naar Texel, Vlieland en Terschelling gezeild, komend weekend weer naar Vlieland. ^O^
pi_142629409
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]
Ik dacht dat je aan het eind van de maand je OV-transactieoverzicht moest opsturen?
Dat heb ik iig in de zomer van 2012 en 2013 gedaan.
.
pi_142629437
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:53 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Ik dacht dat je aan het eind van de maand je OV-transactieoverzicht moest opsturen?
Dat heb ik iig in de zomer van 2012 en 2013 gedaan.
Ik heb daar in ieder geval niets over gelezen. Mailden ze daarover?

16-07-2014: Reiskosten Studentchauffeurs: vanaf vandaag is de StudentenOV een maand lang niet geldig. Reiskosten (incl. korting) kun je declareren. Om de hoogte van de kosten te kunnen teruglezen moet je een account aanmaken/wijzigen op www.ov-chipkaart.nl. LET OP! Doe dit voordat je gaat rijden, anders worden je reizen niet opgeslagen.

That's all.
pi_142629739
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:36 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Vorige week naar Texel, Vlieland en Terschelling gezeild, komend weekend weer naar Vlieland. ^O^
Flikker op! :'(
Ik wil nog een keer met mn broers een weekje weg met een zeilboot,en dan over het IJsselmeer en eventueel richting een aantal eilanden. Tot nu hebben we alleen ervaring met Valkjes op diverse meertjes in Friesland, dus eerst nog wat leren over de 'grotere' zeilboten.
pi_142630825
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:54 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb daar in ieder geval niets over gelezen. Mailden ze daarover?

16-07-2014: Reiskosten Studentchauffeurs: vanaf vandaag is de StudentenOV een maand lang niet geldig. Reiskosten (incl. korting) kun je declareren. Om de hoogte van de kosten te kunnen teruglezen moet je een account aanmaken/wijzigen op www.ov-chipkaart.nl. LET OP! Doe dit voordat je gaat rijden, anders worden je reizen niet opgeslagen.

That's all.
Volgens mij stond dat in het handboek, of heeft dat ooit in een nieuwsbrief gestaan. Overzicht van ov-chipkaart moet uiterlijk 2 weken na het aflopen van de maand worden opgestuurd ivm met eventuele controle door de belastingdienst heb ik ooit eens ergens gelezen in iets van AR.

Nog geen spoedje. Alleen maandag een kort ritje gehad.
.
pi_142631406
Zat er vanmorgen nog een hiker uit regio Groningen in de bus richting Driebond via Kardine? Dat leek me ook een Hiker :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:44 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Haha, tijd voor de iPhone 6 hoor ik al :9

Die navi die je nog hebt liggen uit the USA, is dat een Garmin toevallig?
pi_142636918
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:34 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Volgens mij stond dat in het handboek, of heeft dat ooit in een nieuwsbrief gestaan. Overzicht van ov-chipkaart moet uiterlijk 2 weken na het aflopen van de maand worden opgestuurd ivm met eventuele controle door de belastingdienst heb ik ooit eens ergens gelezen in iets van AR.

Nog geen spoedje. Alleen maandag een kort ritje gehad.
Dat zou kunnen. Over vergoedingen OV is Autoreset geen belasting verschuldigd, dus als ze te veel 'vergoeding' overmaken is dat gewoon verkapt inkomen en dient AR/hiker daar loonbelasting over te betalen.
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:10:28 #223
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142647224
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:55 schreef S-RS het volgende:
Zat er vanmorgen nog een hiker uit regio Groningen in de bus richting Driebond via Kardine? Dat leek me ook een Hiker :)

[..]

Haha, tijd voor de iPhone 6 hoor ik al :9

Die navi die je nog hebt liggen uit the USA, is dat een Garmin toevallig?
Jep!

Nee is een TomTom. Zie dat je een kaartupdate kan kopen voor 40 euro, dus misschien doe ik dat nog wel ff. Kan ik toch nog ff snel cashen die paar dagen....
pi_142648729
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:10 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Jep!

Nee is een TomTom. Zie dat je een kaartupdate kan kopen voor 40 euro, dus misschien doe ik dat nog wel ff. Kan ik toch nog ff snel cashen die paar dagen....
Je mag mijn oude S3 zolang wel gebruiken. Knal ik die navigatie app er voor je op, kost het je ook geen 40 euro.

Zit wel een barst in het scherm en ik zou een autolader fixen, maar verder doet ie 't nog prima. :)
pi_142655473
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:10 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Jep!

Je kan gemakkelijk je TomTom hacken en kaarten downloaden. Scheelt je veel pegels, en kost amper moeite. Beetje à la Android rooten of iDevices jailbreaken
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:43:21 #226
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_142656806
Zo ik heb me toch een gruwelijke snelweg gereden in Italië, heerlijke bochtjes gepakt. Ook de Gotthard pas gereden maar dat vond ik qua rijden niet zo spectaculair. Tentje staat inmiddels, heerlijk vakantie leven...
pi_142659576
Ok, deze vraag is vast al duizend keer gesteld, maar ik stel 'm toch.

Kun je vanaf Meerkerk (snelweglocatie) bus 388 nemen naar Utrecht bij bushalte P+R/A27?

Het was toch iets dat het alleen een uitstaphalte was ofzo?
pi_142659962
Naar Utrecht kan sowieso wel, de andere kant op wil nog wel eens voorbij rijden.
pi_142660326
Weer niks voor morgen! -O-

Hoop dat Esther wat kan regelen…
pi_142660887
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:43 schreef Fiorano het volgende:
Zo ik heb me toch een gruwelijke snelweg gereden in Italië, heerlijke bochtjes gepakt. Ook de Gotthard pas gereden maar dat vond ik qua rijden niet zo spectaculair. Tentje staat inmiddels, heerlijk vakantie leven...
Waar zit je in Italië? Ik ga volgende week voor het eerst van m'n leven naar Italië :P, vlieg naar Pisa. Even bij m'n ouders langs. Is het verkeer inderdaad zo chaotisch? En is het brood inderdaad zo vies? Hoor allemaal verhalen over zoutloos brood dat niet te vreten is :D

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:47 schreef Rubenr3 het volgende:
Naar Utrecht kan sowieso wel, de andere kant op wil nog wel eens voorbij rijden.
Volgens mij kan het tegenwoordig ook in de richting van Dordrecht. Bus 388 moet toch de afrit bij Meerkerk hebben, maar je moet gewoon zorgen dat de chauffeur je ziet staan.

quote:
15s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:54 schreef Amoeba het volgende:
Weer niks voor morgen! -O-

Hoop dat Esther wat kan regelen…
Ik ook weer niets. Maandag 5 uur gemaakt, dinsdag en woensdag niets gekregen.
.
pi_142661538
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:04 schreef Pizzabodem het volgende:

Ja ik ook zoiets.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:29:53 #232
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142662397
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je mag mijn oude S3 zolang wel gebruiken. Knal ik die navigatie app er voor je op, kost het je ook geen 40 euro.

Zit wel een barst in het scherm en ik zou een autolader fixen, maar verder doet ie 't nog prima. :)
Toch besloten om ff die kaarten te kopen, maar bedankt voor je aanbod! ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:12 schreef qua111 het volgende:

[..]

Je kan gemakkelijk je TomTom hacken en kaarten downloaden. Scheelt je veel pegels, en kost amper moeite. Beetje à la Android rooten of iDevices jailbreaken
Ik had wat shit doorgelezen en toen dacht ik fuck it dit gaat me totaal langer duren dan de 4 uur waarin ik het heb terugverdiend en "gratis" updates :)
pi_142662671
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:29 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Toch besloten om ff die kaarten te kopen, maar bedankt voor je aanbod! ^O^

[..]

Ik had wat shit doorgelezen en toen dacht ik fuck it dit gaat me totaal langer duren dan de 4 uur waarin ik het heb terugverdiend en "gratis" updates :)
Al moest ik de halve avond kutten met SD kaartjes en downloads, had ik het nog gedaan. 40 euro voor iets wat ik wel grappig vind ^O^
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:38:29 #234
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142662908
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Al moest ik de halve avond kutten met SD kaartjes en downloads, had ik het nog gedaan. 40 euro voor iets wat ik wel grappig vind ^O^
Het kan nu ook aan het weer liggen, met deze temperaturen pak ik nog de auto naar de supermarkt terwijl ik op steenworp afstand van het centrum woon. Ff lekker afkoelen :')

Echt ff geen zin om te gaan zitten kutten met die TomTom hij moet gewoon betrouwbaar zijn en snel werken haha. Dan maar 4x minder stoppen bij die kut pomp om weer geld aan troep uit te geven.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:07:50 #235
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_142671892
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:04 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Waar zit je in Italië? Ik ga volgende week voor het eerst van m'n leven naar Italië :P, vlieg naar Pisa. Even bij m'n ouders langs. Is het verkeer inderdaad zo chaotisch? En is het brood inderdaad zo vies? Hoor allemaal verhalen over zoutloos brood dat niet te vreten is :D

[..]

Volgens mij kan het tegenwoordig ook in de richting van Dordrecht. Bus 388 moet toch de afrit bij Meerkerk hebben, maar je moet gewoon zorgen dat de chauffeur je ziet staan.

[..]

Zit nu in Sestri Levante, onder Genua. Ontzettend kutweer maar trekt morgen weer bij...

Verkeer is wel aardig chaotisch Ja, richting aangeven doen ze niet aan. Wel een flikkeren met groot licht als je niet snel genoeg van de linker baan gaat en een hoop getoeter. Ciabatta's zijn prima te eten!
pi_142674509
Belt Ruthger net op van de planning :')

Dus ik dacht hey een ritje, heb je ooit dat je humeur van :) naar :r gaat?

Zie hier:

Ze hadden van 6t (met de 6 op z'n Engels) een mailtje gekregen met een schadeformulier over die schade in april. Dus ik reageer nuchter met 'niks ernstigs dus, niks nieuws'. Hij was het daar niet helemaal mee eens: ik had schade gereden.

Okay, prima.

Ik ga nu het formulier naar je opsturen.
Ga je het formulier invullen?

Ik reageer: zal wel moeten he?

:') beter had ik gewoon 'ja' gezegd. :')
pi_142674663
Goh. :')
pi_142674731
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:47 schreef Sarasi het volgende:
Goh. :')
Hij belde me wakker. Ik denk dat ik dan niet maximaal communicatief vaardig ben. :')
pi_142674818
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hij belde me wakker. Ik denk dat ik dan niet maximaal communicatief vaardig ben. :')
Ik denk dat je dat sowieso niet echt bent. _O- Wat wss het ook alweer, mensen van de planning waren meer collega's dus zo kon je ook prima met ze communiceren? :')
pi_142675136
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:52 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat sowieso niet echt bent. _O- Wat wss het ook alweer, mensen van de planning waren meer collega's dus zo kon je ook prima met ze communiceren? :')
Jazeker.
pi_142675720
Had je die schade niet gemeld dan? Wat voor schade was het?

Er zijn zeker geen spoedjes vandaag. Nog steeds niets. Hopelijk morgen een ritje, anders is dit wel echt een mager weekje.
.
pi_142676218
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:21 schreef Pizzabodem het volgende:
Had je die schade niet gemeld dan? Wat voor schade was het?

Er zijn zeker geen spoedjes vandaag. Nog steeds niets. Hopelijk morgen een ritje, anders is dit wel echt een mager weekje.
Jawel, schadeformulier ingevuld en alles inc. transportformulieren naar Autoreset gestuurd.
Dit is dat schadeformulier van 6t zelf, 3 pagina's aan moeilijke dingen. :o

Met achteruit een inrit oprijden een auto geraakt. Stom natuurlijk. :')

Eens w.b. morgen, ik heb ook compleet niks te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2014 12:36:08 ]
pi_142676491
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Jawel, schadeformulier ingevuld en alles inc. transportformulieren naar Autoreset gestuurd.
Dit is dat schadeformulier van 6t zelf, 3 pagina's aan moeilijke dingen. :o

Met achteruit een inrit oprijden een auto geraakt. Stom natuurlijk. :')

Eens w.b. morgen, ik heb ook compleet niks te doen.
2,5 jaar terug voor het laatst een ritje gedaan voor 6T. Die wilden een kopie van m'n rijbewijs, id, adresgegevens etc toen ik daar een auto op haalde. Ze zijn daar nog al van de papieren volgens mij.

Iedereen is druk aan het werk, ik heb door mijn afstuderen en de (onterechte *O* ) onzekerheid daarover helemaal niet naar wat anders gezocht. Ook niet zo veel te doen dus heb ik San Andreas en SA-MP maar weer eens uit de kast gehaald :D
.
pi_142676578
Ze willen dat uiterlijk de 28ste hebben lees ik nu. Zal dat voor het weekend maar per post naar Amsterdam sturen dan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2014 12:48:36 ]
pi_142676615
Ik heb teveel werk. Iemand geïnteresseerd om me een weekje af te lossen? :') Dinsdag na een volle dag AR om vier uur nog gebeld of ik nog een enkeltje Eindhoven wilde doen, was nog aan het rijden. Had ik best leuk gevonden (01u weer thuis oid), als ik de volgende dag niet weer om zes uur had hoeven beginnen. Gisteren van zes tot twee gewerkt, word ik om twaalf gebeld door de vogel, of ik die middag nog locatiewerk kon komen doen. Zondag ben ik eindelijk een dagje vrij, na tien achtereenvolgende werkdagen. Dus komt naar Groningen en slaat uw slag. :')
pi_142676695
quote:
15s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:48 schreef Amoeba het volgende:
Ze willen dat uiterlijk de 28ste hebben lees ik nu. Zal dat voor het weekend maar per post naar Amsterdam sturen dan.
En anders?
Dan willen ze dat je een nieuwe auto koopt voor ze? Dat huurding repareren ze waarschijnlijk toch niet, een seizoen of jaar verhuren en de auto's gaan toch weer weg.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:49 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb teveel werk. Iemand geïnteresseerd om me een weekje af te lossen? :') Dinsdag na een volle dag AR om vier uur nog gebeld of ik nog een enkeltje Eindhoven wilde doen, was nog aan het rijden. Had ik best leuk gevonden (01u weer thuis oid), als ik de volgende dag niet weer om zes uur had hoeven beginnen. Gisteren van zes tot twee gewerkt, word ik om twaalf gebeld door de vogel, of ik die middag nog locatiewerk kon komen doen. Zondag ben ik eindelijk een dagje vrij, na tien achtereenvolgende werkdagen. Dus komt naar Groningen en slaat uw slag. :')
Zo druk hoeft het van mij ook weer niet. Maar Utrecht en Meerkerk waar ik veel vandaan werk zijn zeker rustig deze week. Locatiewerk voor de Vogel weiger ik, ben er ook al een half jaar niet meer voor gebeld.
.
pi_142676968
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:52 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

En anders?
Dan willen ze dat je een nieuwe auto koopt voor ze? Dat huurding repareren ze waarschijnlijk toch niet, een seizoen of jaar verhuren en de auto's gaan toch weer weg.

[..]

Zo druk hoeft het van mij ook weer niet. Maar Utrecht en Meerkerk waar ik veel vandaan werk zijn zeker rustig deze week. Locatiewerk voor de Vogel weiger ik, ben er ook al een half jaar niet meer voor gebeld.
Weet ik veel. Laat ik die gok maar eens niet nemen en vandaag even dat formulier invullen en opsturen. Inclusief begeleidende brief dat ik er anderhalf uur mee bezig geweest ben wegens mijn beroerde beheersing der Engelse taal en deze anderhalf uur wens uitbetaald te worden. :)

Of niet.
pi_142677815
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:00 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Weet ik veel. Laat ik die gok maar eens niet nemen en vandaag even dat formulier invullen en opsturen. Inclusief begeleidende brief dat ik er anderhalf uur mee bezig geweest ben wegens mijn beroerde beheersing der Engelse taal en deze anderhalf uur wens uitbetaald te worden. :)

Of niet.
Nee heb je, ja kun je krijgen... *O*

-O- :{ ;(
pi_142678178
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:23 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Nee heb je, ja kun je krijgen... *O*

-O- :{ ;(
Was een grapje man. :')

Ik kan godverdehodver m'n portemonnee niet vinden. ;(
pi_142678187
En dan sta je met 5 man en 1 vrouw :) in Maarssen om busjes op te halen. En we mogen een uur wachten tot ze klaar staan.
pi_142678320
Is wel een klachtbrief waardig Amoeba, vind ik dan. Ik zou er een naar AR sturen
Zie!
pi_142678404
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:37 schreef johnson555 het volgende:
Is wel een klachtbrief waardig Amoeba, vind ik dan. Ik zou er een naar AR sturen
Matige grap man.
pi_142680093
quote:
13s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Matige grap man.
Jouw "grap" was niet veel beter. En je kan het toch proberen, misschien krijg je dan een extra 12(?) euro loon, kan je weer een kratje bier van halen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 15:01:24 #254
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142681366
Binnenkort weer dikke auto's rijden naar LM's!

http://www.groen7.nl/zake(...)r&utm_source=twitter

Dit vraagt om misbruik natuurlijk... :Y
pi_142681418
Eerst maar een nieuwe bankpas aanvragen, daarna een nieuwe OV chipkaart. Zou ik met de pas van m'n huisgenoot kunnen reizen voor 2-3 dagen?
pi_142681589
quote:
15s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:03 schreef Amoeba het volgende:
Eerst maar een nieuwe bankpas aanvragen, daarna een nieuwe OV chipkaart. Zou ik met de pas van m'n huisgenoot kunnen reizen voor 2-3 dagen?
Per bus zou je het kunnen overwegen, per trein zou ik het er niet op wagen. Als je gecontroleerd wordt, en ze gaan de foto vergelijken, dan ben je aan de beurt. Heb je een dag voor niks gewerkt. Laat staan dat je dit twee keer op één werkdag overkomt.

Maar nergens terug te vinden, die portemonnee?
pi_142683058
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:08 schreef trolley het volgende:

[..]

Per bus zou je het kunnen overwegen, per trein zou ik het er niet op wagen. Als je gecontroleerd wordt, en ze gaan de foto vergelijken, dan ben je aan de beurt. Heb je een dag voor niks gewerkt. Laat staan dat je dit twee keer op één werkdag overkomt.

Maar nergens terug te vinden, die portemonnee?
Buiten op het balkon in een hoekje. :') godverdomme
Had net de request om mijn OV te blokkeren en een nieuwe aan te vragen verstuurd (maar nog niet afgerekend) dus ga ff vlug met die pipo's bellen straks als mijn OV nu geblokkeerd is. :r

Enfin, nieuwe bankpas is aangevraagd. Kosten: 0 euro
Is niet zo erg, ik moest meestal bij de plaatselijke Albert Heijn 3-4 keer opnieuw proberen voordat hij die pas eindelijk eens pikte. Was hard versleten. :P

Nu douchen. Voel me echt een partij ontzettend smerig na dit gestress en gezweet. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2014 16:07:20 ]
pi_142685851
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Jouw "grap" was niet veel beter. En je kan het toch proberen, misschien krijg je dan een extra 12(?) euro loon, kan je weer een kratje bier van halen.
Idd, je doet soms alsof iedereen je vijand is en jou probeert te dwarsbomen. Hij doet ook gwn zn werk.
Zie!
pi_142686059
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:54 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Buiten op het balkon in een hoekje. :') godverdomme
Had net de request om mijn OV te blokkeren en een nieuwe aan te vragen verstuurd (maar nog niet afgerekend) dus ga ff vlug met die pipo's bellen straks als mijn OV nu geblokkeerd is. :r

Enfin, nieuwe bankpas is aangevraagd. Kosten: 0 euro
Is niet zo erg, ik moest meestal bij de plaatselijke Albert Heijn 3-4 keer opnieuw proberen voordat hij die pas eindelijk eens pikte. Was hard versleten. :P

Nu douchen. Voel me echt een partij ontzettend smerig na dit gestress en gezweet. :')
_O-
pi_142687213
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:59 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Idd, je doet soms alsof iedereen je vijand is en jou probeert te dwarsbomen. Hij doet ook gwn zn werk.
Ik zei toch dat ik beter 'ja' had kunnen kunnen zeggen. :P
pi_142688083
Voor morgen voorlopig een enkel ritje Urk ( :')) - Groningen, naar de Wismarweg. Hopelijk nog iets erachter aan :)
pi_142688892
Uiteindelijk 2 uur mogen wachten in Maarssen. Om 3 uur stonden er 12 chauffeurs en 3 chaufeuses :). Prima kunnen babbelen met de collega's.
Werden er vanaf 1 uur al auto's buitengereden, maar niemand had kentekens ontvangen. Komt eindelijk de persoon die het moest gaan regelen weet hij ook geen kentekens. Moesten maar een auto pakken en rijden. Dat had om 1 uur ook al wel gekund. Toen een fijn ritje naar Vlissingen en nu weer een goeie 2 uur naar huis om bij een barbecue aan te sluiten :)

Morgen weer nieuwe PostNL bussen omwisselen. Tot dusver alleen gisteren geen werk gehad. Dikke prima :)
pi_142692504
Morgen weer geen werk. 9.gif
Ik word de beste AR apptester ooit. _O_

Enfin, auto is weer thuis. 2 dagen werk aan die ophanging gehad, hoefde alleen een bierpakket af te rekenen. :) Goeie handel.

Even totaal wat anders, ik zag net iemand best wel een smerige overtreding maken. Om een auto hoeken en vol door rood, stel dat iemand dat gefilmd had en bij de politie af zou gooien (NSB praktijken wel), kan hij dan een bekeuring verwachten?

Ik weet niet of dat geldig bewijsmateriaal is. Immers zou het kenteken bewerkt kunnen zijn etc.
pi_142693783
Voor de AR mensen, als je inlogt op de website van Autoreset, kun je dan ook gewoon voorbij de eerste login komen en als je dan op beschikbaar/declaraties invoeren drukt dat hij dan een ongeldige gebruikersnaam/wachtwoord combinatie geeft?

Edit: echt :')

Krijg je die foutmelding, kijk je naar de URL, staat er dit:

http://xt2.autoreset.nl/autoresetweb/login.aspx?User=Amoeba&Pwd='plain text password'

Echt gewoon in plain text. Niet eens via SSL (beveiligde verbinding) verzonden. Stelletje amateurs.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2014 20:45:10 ]
pi_142695365
Past, op fok wordt volgens mij ook geen ssl gebruikt. ;)
pi_142695425
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:07 schreef Marco001 het volgende:
Past, op fok wordt volgens mij ook geen ssl gebruikt. ;)
Tussen FOK! en een elektronische omgeving van Autoreset waar je je uren in moet voeren zit wel een subtiel verschil. :P
pi_142697630
//nerdmodus aan:
Dat valt me al bijna 3 jaar op. Maar volgens mij heb ik ooit eens gehoord dat er aan een nieuwe website werd gewerkt?

Maar ze gebruiken zelfs gewoon een standaard hostingpakketje, niet eens een vps-server of een eigen bak. Staan in totaal 281 websites op die server. De webhostingprovider kan dus gewoon in de serverlogs alle login gegevens zien. En bij heel veel webhosts zijn die serverlogs ook nog eens dusdanig slecht beveiligd dat het 'hele internet' ze kan zien.

Ze hadden op zijn minst gebruik kunnen maken van MD5 encrypted logingegevens en zelfs dat is onveilig. SSL lijkt me wel noodzakelijk.

En meer verstand heb ik niet meer van dat soort dingen, ben nu 3 jaar weg uit de ICT wereld.
//

Vandaag toch nog een spoedje gehad! Toch weer 4,5 uur gemaakt :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Pizzabodem op 25-07-2014 17:24:50 ]
.
pi_142697851
Godver, wil ik zo'n 12V duo autolader bestellen op bol.com, heeft die kut Rabobank weer een storing in hun internetbankieren systeem :r
pi_142698107
.
pi_142698614
quote:
:D _O_
pi_142699972
quote:
8s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:55 schreef trolley het volgende:
Godver, wil ik zo'n 12V duo autolader bestellen op bol.com, heeft die kut Rabobank weer een storing in hun internetbankieren systeem :r
Kijk toch gewoon even op ebay.com. Die van mij was 1 cent en werkt perfect. :D
pi_142709029
Zo, weer in de bus. Vandaag:
Schipborg - Groningen
Groningen - Nijmegen - Groningen
Groningen - Schipborg

Ben benieuwd hoe het gaat, ben nu al een paar dagen dikke vrienden met m'n paracetamollen :')
pi_142709777
Wordt ik gebeld door AR of ik mijn wisselrit wil inwisselen voor een dag locatiewerk (bij die andere grote keten die niet de vogel is). Heb ik maandag en dinsdag ook al gedaan dus ik had er niet zo veel zin in. Vindt AR dat arelaxed als je dat weigert? Krijg je daar problemen mee?
pi_142711698
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:54 schreef driekeerdrie het volgende:
Wordt ik gebeld door AR of ik mijn wisselrit wil inwisselen voor een dag locatiewerk (bij die andere grote keten die niet de vogel is). Heb ik maandag en dinsdag ook al gedaan dus ik had er niet zo veel zin in. Vindt AR dat arelaxed als je dat weigert? Krijg je daar problemen mee?
Nah. Je hebt al een wisselrit he. :P

Sowieso mag je altijd weigeren als ze je bellen. Spoedjes heb ik ook wel eens afgeslagen omdat ik net wat anders ging doen.

Edit: even met de administratie gebeld. Vage fout in het systeem oid, fixed.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2014 10:31:20 ]
pi_142716240
Net een senior AR tegengekomen in Groningen. Wat een kerel was dat zeg :')

Polo, spijkerbroek en sandalen :') hij had er nog net geen wollen sokken bij aan _O-

Heel verhaal gehad met die kerel, vraagt hij echt na een kwartier ofzo: ''wat voor werk doe jij eigenlijk?" Dus ik zeg zo: "ik ben uw concurrent" :+
pi_142719120
Vandaag al 2 ritten voor zaterdag moeten afslaan. Had wel eens leuk geweest om op zaterdag te werken, maar geen tijd.
pi_142719860
Gisteren teruggekomen van 11 dagen in Chersonissos, wat een vakantie! :)

Vandaag bijkomen, en vanaf dit weekend voor wat dat waard is en heel volgende week weer beschikbaar om te werken. Elke dag een volle dag zal het wel niet worden maar hoop wel dat ik nog wat uren kan maken!
pi_142721260
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:13 schreef Ordinateur het volgende:
Gisteren teruggekomen van 11 dagen in Chersonissos, wat een vakantie! :)

Vandaag bijkomen, en vanaf dit weekend voor wat dat waard is en heel volgende week weer beschikbaar om te werken. Elke dag een volle dag zal het wel niet worden maar hoop wel dat ik nog wat uren kan maken!
AR Eindhoven toch?

Het is mager man. -O-
pi_142721347
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

AR Eindhoven toch?

Het is mager man. -O-
Jep, ik had het al een beetje teruggelezen. Ik heb me sowieso al voorgenomen om zelfs halve dagen locatiewerk met beide handen aan te pakken, hopelijk trekt het werk weer wat aan!
pi_142721563
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:54 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Jep, ik had het al een beetje teruggelezen. Ik heb me sowieso al voorgenomen om zelfs halve dagen locatiewerk met beide handen aan te pakken, hopelijk trekt het werk weer wat aan!
Ik pak alles wat ze aanbieden. Vd week een paar keer de planning gebeld, maar dikke niks man. Maandag maandwissel, als ik dan al niks krijg. :')
pi_142721681
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:59 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik pak alles wat ze aanbieden. Vd week een paar keer de planning gebeld, maar dikke niks man. Maandag maandwissel, als ik dan al niks krijg. :')
Maandag al maandwissel? Is dat niet een beetje vroeg?
pi_142721691
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:03 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Maandag al maandwissel? Is dat niet een beetje vroeg?
28ste toch?

Goed, misschien woensdag dan. :+

Ik profileer mij graag als een ruimdenkend mens.14.gif

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2014 16:04:34 ]
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:00:52 #283
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_142723506
Ik denk aan jullie jongens. Ik heb vanmiddag net heerlijk gedobberd in de Middellandse Zee.
pi_142725408
Helemaal nada niks noppes voor maandag -O-
pi_142727379
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:11 schreef trolley het volgende:
Helemaal nada niks noppes voor maandag -O-
pi_142728377
Ik ook helemaal niets.
.
pi_142728628
Nothing
pi_142731983
Zo, vandaag weer 10 uurtjes gemaakt. Maar ik had wel even de afgang van de eeuw bij de receptioniste van een bedrijf. Werken als je ziek bent is niet slim, je mist enige scherpte en zicht 8)7 8)7 8)7

Monday:
Winschoten - Breda --> Focus
Dordrecht - Almere --> Passai
pi_142732818
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:45 schreef S-RS het volgende:
Zo, vandaag weer 10 uurtjes gemaakt. Maar ik had wel even de afgang van de eeuw bij de receptioniste van een bedrijf. Werken als je ziek bent is niet slim, je mist enige scherpte en zicht 8)7 8)7 8)7

Monday:
Winschoten - Breda --> Focus
Dordrecht - Almere --> Passai
Vertel over je afgang :)
pi_142745822
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:45 schreef S-RS het volgende:
Maar ik had wel even de afgang van de eeuw bij de receptioniste van een bedrijf.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Dit inderdaad :Y
pi_142761566
Ik heb mijzelf inmiddels bij het rijtje ex-hikers neergezet. Werk al een half jaar niet meer voor EW maar heb het toch wel gemist deze afgelopen weken :'(
pi_142773509
Vandaag mijn eerste verkeersdode gemaakt. Schrale troost, met 130 km/u was hij op slag dood.

RIP vogel
pi_142777580
Even een vraagje.

Afgelopen vrijdag heb ik een rit gereden voor een LM uit Groningen, die aan de Wismarweg. Nu staat er in de ritinformatie dat ik het transportformulier binnen 3 dagen moet mailen naar *naam CP*. Alleen ik heb die auto daar in Groningen moeten afleveren, waar ze al een kopie van het formulier hebben gemaakt. Moet ik nu alsnog dat formulier mailen, of hoeft dat alleen maar als je voor hen een auto naar elders rijdt?
pi_142778426
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:13 schreef trolley het volgende:
Even een vraagje.

Afgelopen vrijdag heb ik een rit gereden voor een LM uit Groningen, die aan de Wismarweg. Nu staat er in de ritinformatie dat ik het transportformulier binnen 3 dagen moet mailen naar *naam CP*. Alleen ik heb die auto daar in Groningen moeten afleveren, waar ze al een kopie van het formulier hebben gemaakt. Moet ik nu alsnog dat formulier mailen, of hoeft dat alleen maar als je voor hen een auto naar elders rijdt?
Meneer M. wil het formulier dan alsnog op de mail hebben, heb het hem laatst even gevraagd.
pi_142780657
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:45 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Meneer M. wil het formulier dan alsnog op de mail hebben, heb het hem laatst even gevraagd.
Thanks. Dan regelen we dat! ^O^
pi_142805785
Ik denk dat ik gewoon m'n eigen auto aanmeld bij AR voor een servicebeurt in Delfzijl ofzo.
pi_142808176
Yes, straks nog naar Schiphol :)
  maandag 28 juli 2014 @ 12:26:59 #298
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_142808218
2 ritten vandaag en de eerste net weggebracht... Nu wachten op de bus. Een half uur.. Geen bushokje... :'( :'(
pi_142808390
Hoelaat schiphol Amoeba? Ik ben nu onderweg naar schiphol op vanuit Lummen (B).

Ben er rond 3 uur.
Nee.
pi_142809203
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:35 schreef trolley het volgende:

[..]

[..]

Dit inderdaad :Y
Iets met een glazendeur die wel heel schoon en doorzichtig was... Iets zegt me dat jullie de rest zelf wel kunnen invullen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')