abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142432954
Kut, bus gemist omdat ik boven sta te wachten, komen ineens al die bussen beneden. :N

Iets met een storing bij een tunnel, gaat om die bushalte De Hoek in Hoofddorp/Rozenburg.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 10:16:55 #52
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_142433027
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 09:45 schreef qua111 het volgende:

[..]

Dat nooit, maar wel gewoon een casual shirt aan. En op locatie even gauw overhemd aan, want dat wil abc..z graag... Zometeen voor het eerst in anderhalf jaar EW een ritje naar Zeeland.
Geinig, Zeeland is de enige provincie waar ik voor EW nog niet ben geweest. Moest wel een keer een auto afleveren in het plaatsje Zeeland, maar dat ligt in Noord-Brabant. :P
pi_142433106
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 10:16 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Geinig, Zeeland is de enige provincie waar ik voor EW nog niet ben geweest. Moest wel een keer een auto afleveren in het plaatsje Zeeland, maar dat ligt in Noord-Brabant. :P
Volgens mij heb ik ooit een spoedje naar Vlissingen afgeslagen.
pi_142433150
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 09:40 schreef johnson555 het volgende:
Waagt iemand zich vandaag in een korte broek :D?
Sowieso! Maar ik ga dan ook naar de intocht van de vierdaagse. :D
pi_142434039
Korte broek zou ik niet proberen. Werd vorige week vrijdag gebeld voor een spoedje vanuit Groningen, alleen ik was al in Leeuwarden om tentamen te maken 's ochtends in korte broek en t shirt. Dus toen ik dat vertelde aan de telefoon gingen ze iemand anders zoeken. En terecht wel imo.

Het is maar goed dat ik die auto vanmiddag pas om 15:30 kan ophalen, veel eerder had ik ook niet mogen rijden na vannacht :')

Wel een top avond gehad. Gecrashed bij m'n Duitse studiegenote in Leeuwarden :D Zo eerst maar eens koffie, dan terug naar Joure om m'n spullen en een fatsoenlijke douche en dan weer terug naar Leeuwarden :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_142434541
Spijkerbroek, nette patta's en overhemd. Zweet me kapot. :r

Wel lange reis naar Waddinxveen, ben maar omgereisd via Schiphol omdat die bus niet kwam opdagen.

Maar uiterste aflevertijd is om 17.00, dus tijd zat. :)
pi_142434616
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 10:16 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik heb een keer Zevenaar - Hulst moeten rijden in een Opel Corsa. Erg leuke dag.. Overal file en toen werd ik nog aangehouden voor een controle.. Ik helemaal nerveus omdat ik geen kentekenpapieren had. Uiteindelijk met zoveel vertraging aangekomen.. Bedrijf was niet meer gevestigd in Hulst maar ergens in Koewacht.. Zo laat dat ik mijn 2e rit (starten in Middelharnis) en 3e niet meer kon doen. EW chagrijnig omdat ze mij niet konden bereiken (geen netwerk daar).. Ik nog chagrijniger tegen EW. Kon ik dus vanuit Hulst naar Doetinchem met het OV.. Ik heb nog nooit zo'n lange OV reis gehad.
pi_142434662
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:05 schreef Amoeba het volgende:
Spijkerbroek, nette patta's en overhemd. Zweet me kapot. :r

Wel lange reis naar Waddinxveen, ben maar omgereisd via Schiphol omdat die bus niet kwam opdagen.

Maar uiterste aflevertijd is om 17.00, dus tijd zat. :)
:'(
  vrijdag 18 juli 2014 @ 11:22:39 #59
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_142435101
Lief dagboek:

Gisteren belde het uitzendbureau, ik was dus gelijk blij want dat zal wel werk betekenen voor vrijdag of zaterdag. Helaas, de mevrouw aan de telefoon vroeg mij of ik zsm mijn uren wilde invullen en of ik daar wel even op wilde letten! Nou wil het geval dat ik een week geleden de volgende mail ontving:

quote:
Beste chauffeur,

Hierbij een mededeling over het invullen van de gewerkte uren bij CXX AMERSFOORT. Jullie krijgen de netto uren uitbetaald die bij de diensten horen. Deze staan in het routeboek bij de route. Door een wijziging in de werkwijze hoeven jullie de gewerkte uren bij CXX AMERSFOORT niet meer in my aethon te zetten! Tenzij er bijzonderheden zijn en de dienst langer of korter duurde. In dat geval dien je wel je uren in te vullen en bij opmerkingen het aantal gewerkte netto uren te zetten en wat de reden is van de afwijkende tijden.

Hopelijk is dit allemaal duidelijk, mochten er vragen zijn dan hoor ik deze graag!

Met vriendelijke groet,
Hierna verwees ik als reden voor de niet doorgegeven uren, volgens de telefoonmevrouw had ik beter moet lezen en ging dit pas per Augustus in.

Klacht: Ik zie nergens staan dat het per Augustus is, en ik heb geen werk.

Anti-klacht: Ik zit in m'n korte broek in de tuin.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_142435368
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:22 schreef Fiorano het volgende:
Lief dagboek:

Gisteren belde het uitzendbureau, ik was dus gelijk blij want dat zal wel werk betekenen voor vrijdag of zaterdag. Helaas, de mevrouw aan de telefoon vroeg mij of ik zsm mijn uren wilde invullen en of ik daar wel even op wilde letten! Nou wil het geval dat ik een week geleden de volgende mail ontving:

]Beste chauffeur,

Hierbij een mededeling over het invullen van de gewerkte uren bij CXX AMERSFOORT. Jullie krijgen de netto uren uitbetaald die bij de diensten horen. Deze staan in het routeboek bij de route. Door een wijziging in de werkwijze hoeven jullie de gewerkte uren bij CXX AMERSFOORT niet meer in my aethon te zetten! Tenzij er bijzonderheden zijn en de dienst langer of korter duurde. In dat geval dien je wel je uren in te vullen en bij opmerkingen het aantal gewerkte netto uren te zetten en wat de reden is van de afwijkende tijden.

Hopelijk is dit allemaal duidelijk, mochten er vragen zijn dan hoor ik deze graag!

Met vriendelijke groet,

Hierna verwees ik als reden voor de niet doorgegeven uren, volgens de telefoonmevrouw had ik beter moet lezen en ging dit pas per Augustus in.

Klacht: Ik zie nergens staan dat het per Augustus is, en ik heb geen werk.

Anti-klacht: Ik zit in m'n korte broek in de tuin.
Je moet gewoon beter lezen. :)

@DrSnuggle:

Ok ok, ik draag keurig lederen schoeisel, voorzien van de nodige krassen die bij de hikerwerkzaamheden horen.

Antiklacht: Chick gunt me inkijk op haar slipje. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2014 11:30:36 ]
pi_142436003
Mooi, ze belde om half 9 al om m'n enkeltje Groningen - Meerkerk aan te vullen met Utrecht - Almere :)
pi_142436032
Beschikbaarheid voor maandag en dinsdag ook maar open gezet. Kan het geld net iets te goed gebruiken...
Your opinion of me is none of my business.
pi_142436780
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Sarasi het volgende:
Beschikbaarheid voor maandag en dinsdag ook maar open gezet. Kan het geld net iets te goed gebruiken...
AR maakte me net ruim 240 over waarvan 30 euro benzinegeld. Veel gewerkt vorige week :')

Maar de AR apptesters worden op een voorkeurslijst geplaatst volgens Esther, dus twee weken lang iedere dag hiken. :)

Slechts één ritje had natuurlijk weinig zin, daar was ze het roerend mee eens. ^O^

Morgen een wisselrit Friesche Palen, heen per Jag en terug waarschijnlijk ook. :N ik wil die 600SS ook wel terug rijden. :)
pi_142437373
Klacht: zweet en dorst

Antiklacht : chicksssssssss :D :')
Zie!
pi_142437773
Amoeba, waar moet je zijn in waddinxveen
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_142438505
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:26 schreef qua111 het volgende:
Amoeba, waar moet je zijn in waddinxveen
Dreef, bij die bouwplaat daar. Hoezo?
pi_142438768
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:44 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dreef, bij die bouwplaat daar. Hoezo?
Omdat mijn ouders daar 300 meter vandaan wonen, en ik daar zometeen langs kom gelopen =p
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_142442891
Lekker twee uur reizen om ter plekke erachter te komen dat de auto al is opgehaald :')
Zie!
pi_142443905
Jongen jongen... Die eco auto's mogen ze van mij d'r uit gooien. Sta je bij een stoplicht, slaat tie de motor af. Nja ok.. Zet tie ook de airco uit... Ja eh, 't is 30 graden gek... Elke keer terug naar z'n neutraal schakelen -_-

Maar nu: PILS!
pi_142443970
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:00 schreef OMGitsSander het volgende:
Jongen jongen... Die eco auto's mogen ze van mij d'r uit gooien. Sta je bij een stoplicht, slaat tie de motor af. Nja ok.. Zet tie ook de airco uit... Ja eh, 't is 30 graden gek... Elke keer terug naar z'n neutraal schakelen -_-

Maar nu: PILS!
laat je hem toch in de 1 staan? Doe ik ook altijd.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_142444070
En we rollen weer terug naar Leeuwarden. Ik hoop wel dat die Corsa airco heeft, anders wordt het afzien naar Wijchen, ik zweet me nu al de tyfus :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:06:59 #72
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142444143
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dit inderdaad, of gewoon start-stop even uitzetten met het knopje...
pi_142444469
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Automaat was 't. Als je 'm in drive had staan en op de rem stond en stil stond, ging alles uit..
pi_142444512
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef OMGitsSander het volgende:

[..]

Automaat was 't. Als je 'm in drive had staan en op de rem stond en stil stond, ging alles uit..
En dan moet je terug naar neutraal? Wat voor auto was dat dan?
Nee.
pi_142444891
Maandag locatiewerk in Assen. :)
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')