Landgraafquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:27 schreef jurgenov het volgende:
Morgen Meerkerk-Maastricht in een C1en Landgraaf-Harderwijk in een Seat Leon.
3 kwartier? Ik moet regelmatig bij bedrijf in Landgraaf zijn waar de bushalte nog geen 5 minuten vandaan ligt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Landgraaf![]()
![]()
Bushalte 3 kwartier verder op.
Ja, moest daar één keer wezen op een mini-bedrijventerrein. 3 kwartier moeten lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte (Bij een Shell weet ik nog).quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
3 kwartier? Ik moet regelmatig bij bedrijf in Landgraaf zijn waar de bushalte nog geen 5 minuten vandaan ligt.
Bij H......man?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:15 schreef trolley het volgende:
Had de beschikbaarheid voor morgenochtend eruit gehaald, omdat vanavond feest van een klasgenote in Leeuwarden. Dus had vanaf 12:00 uur beschikbaar gezet vanuit Leeuwarden. Krijg ik om 18:04 een telefoontje van EW voor een rit voor morgenmiddag ... Om 15:30 uur ophalen in Leeuwarden en naar Wijchen brengen
Nouja, 't is werk zullen we maar zeggenMaar het was wel relaxed geweest als ik die auto om 12:00 uur had kunnen ophalen
Oja, en 't is een Opel Corsa
Jep, daar inderdaad!quote:
Neem een accubooster meequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef OMGitsSander het volgende:
Daar moet ik een Honda Insight ophalen. Wat is dat voor een vage auto dan?
Great.. Zie er naar uit..quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:40 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Neem een accubooster mee![]()
2x zo'n kutbak meegehad en 2x gewoon leeg na kleine week stilstand
En als je hem dan rijdend hebt is het weer zo'n klote CVT. Man ik haat CVT![]()
Nah, moet naar een privéadres dus valt wel mee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Landgraaf![]()
![]()
Bushalte 3 kwartier verder op.
Gisterenochtend al binnen kerel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:44 schreef S-RS het volgende:
Nog meer mensen bij de ING die ook nog steeds geen loon hebben?
Morgen maar even bellen...
Haha ja, ik dacht wellicht wat vertraging. Maar dit is wel erg veel zoquote:
Dus laat ze even weten dat jij er ook last van hebt, dan hoop ik dat ze het vrijdag nog overmaken.quote:Door een fout in ons systeem is het salaris nog niet overgemaakt op je rekening. Het zal zo spoedig mogelijk overgemaakt worden.
Thanks, zal ik gelijk even doen!quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:39 schreef DrSnuggle het volgende:
Stuur maar meteen een mailtje naar administratie@easyway.nl
Ik had dit twee maanden geleden ook en ik kreeg dit als reactie:
[..]
Dus laat ze even weten dat jij er ook last van hebt, dan hoop ik dat ze het vrijdag nog overmaken.
Dat nooit, maar wel gewoon een casual shirt aan. En op locatie even gauw overhemd aan, want dat wil abc..z graag... Zometeen voor het eerst in anderhalf jaar EW een ritje naar Zeeland.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:40 schreef johnson555 het volgende:
Waagt iemand zich vandaag in een korte broek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |