Geinig, Zeeland is de enige provincie waar ik voor EW nog niet ben geweest. Moest wel een keer een auto afleveren in het plaatsje Zeeland, maar dat ligt in Noord-Brabant.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:45 schreef qua111 het volgende:
[..]
Dat nooit, maar wel gewoon een casual shirt aan. En op locatie even gauw overhemd aan, want dat wil abc..z graag... Zometeen voor het eerst in anderhalf jaar EW een ritje naar Zeeland.
Volgens mij heb ik ooit een spoedje naar Vlissingen afgeslagen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:16 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Geinig, Zeeland is de enige provincie waar ik voor EW nog niet ben geweest. Moest wel een keer een auto afleveren in het plaatsje Zeeland, maar dat ligt in Noord-Brabant.
Sowieso! Maar ik ga dan ook naar de intocht van de vierdaagse.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:40 schreef johnson555 het volgende:
Waagt iemand zich vandaag in een korte broek?
Ik heb een keer Zevenaar - Hulst moeten rijden in een Opel Corsa. Erg leuke dag.. Overal file en toen werd ik nog aangehouden voor een controle.. Ik helemaal nerveus omdat ik geen kentekenpapieren had. Uiteindelijk met zoveel vertraging aangekomen.. Bedrijf was niet meer gevestigd in Hulst maar ergens in Koewacht.. Zo laat dat ik mijn 2e rit (starten in Middelharnis) en 3e niet meer kon doen. EW chagrijnig omdat ze mij niet konden bereiken (geen netwerk daar).. Ik nog chagrijniger tegen EW. Kon ik dus vanuit Hulst naar Doetinchem met het OV.. Ik heb nog nooit zo'n lange OV reis gehad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:16 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Geinig, Zeeland is de enige provincie waar ik voor EW nog niet ben geweest. Moest wel een keer een auto afleveren in het plaatsje Zeeland, maar dat ligt in Noord-Brabant.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:05 schreef Amoeba het volgende:
Spijkerbroek, nette patta's en overhemd. Zweet me kapot.
Wel lange reis naar Waddinxveen, ben maar omgereisd via Schiphol omdat die bus niet kwam opdagen.
Maar uiterste aflevertijd is om 17.00, dus tijd zat.
Hierna verwees ik als reden voor de niet doorgegeven uren, volgens de telefoonmevrouw had ik beter moet lezen en ging dit pas per Augustus in.quote:Beste chauffeur,
Hierbij een mededeling over het invullen van de gewerkte uren bij CXX AMERSFOORT. Jullie krijgen de netto uren uitbetaald die bij de diensten horen. Deze staan in het routeboek bij de route. Door een wijziging in de werkwijze hoeven jullie de gewerkte uren bij CXX AMERSFOORT niet meer in my aethon te zetten! Tenzij er bijzonderheden zijn en de dienst langer of korter duurde. In dat geval dien je wel je uren in te vullen en bij opmerkingen het aantal gewerkte netto uren te zetten en wat de reden is van de afwijkende tijden.
Hopelijk is dit allemaal duidelijk, mochten er vragen zijn dan hoor ik deze graag!
Met vriendelijke groet,
Je moet gewoon beter lezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:22 schreef Fiorano het volgende:
Lief dagboek:
Gisteren belde het uitzendbureau, ik was dus gelijk blij want dat zal wel werk betekenen voor vrijdag of zaterdag. Helaas, de mevrouw aan de telefoon vroeg mij of ik zsm mijn uren wilde invullen en of ik daar wel even op wilde letten! Nou wil het geval dat ik een week geleden de volgende mail ontving:
]Beste chauffeur,
Hierbij een mededeling over het invullen van de gewerkte uren bij CXX AMERSFOORT. Jullie krijgen de netto uren uitbetaald die bij de diensten horen. Deze staan in het routeboek bij de route. Door een wijziging in de werkwijze hoeven jullie de gewerkte uren bij CXX AMERSFOORT niet meer in my aethon te zetten! Tenzij er bijzonderheden zijn en de dienst langer of korter duurde. In dat geval dien je wel je uren in te vullen en bij opmerkingen het aantal gewerkte netto uren te zetten en wat de reden is van de afwijkende tijden.
Hopelijk is dit allemaal duidelijk, mochten er vragen zijn dan hoor ik deze graag!
Met vriendelijke groet,
Hierna verwees ik als reden voor de niet doorgegeven uren, volgens de telefoonmevrouw had ik beter moet lezen en ging dit pas per Augustus in.
Klacht: Ik zie nergens staan dat het per Augustus is, en ik heb geen werk.
Anti-klacht: Ik zit in m'n korte broek in de tuin.
AR maakte me net ruim 240 over waarvan 30 euro benzinegeld. Veel gewerkt vorige weekquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Sarasi het volgende:
Beschikbaarheid voor maandag en dinsdag ook maar open gezet. Kan het geld net iets te goed gebruiken...
Omdat mijn ouders daar 300 meter vandaan wonen, en ik daar zometeen langs kom gelopen =pquote:
laat je hem toch in de 1 staan? Doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:00 schreef OMGitsSander het volgende:
Jongen jongen... Die eco auto's mogen ze van mij d'r uit gooien. Sta je bij een stoplicht, slaat tie de motor af. Nja ok.. Zet tie ook de airco uit... Ja eh, 't is 30 graden gek... Elke keer terug naar z'n neutraal schakelen -_-
Maar nu: PILS!
Dit inderdaad, of gewoon start-stop even uitzetten met het knopje...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
laat je hem toch in de 1 staan? Doe ik ook altijd.
Automaat was 't. Als je 'm in drive had staan en op de rem stond en stil stond, ging alles uit..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
laat je hem toch in de 1 staan? Doe ik ook altijd.
En dan moet je terug naar neutraal? Wat voor auto was dat dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef OMGitsSander het volgende:
[..]
Automaat was 't. Als je 'm in drive had staan en op de rem stond en stil stond, ging alles uit..
Ja wel als je de airco aan wilde hebben als je 2 min. voor een stoplicht moest wachten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:17 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
En dan moet je terug naar neutraal? Wat voor auto was dat dan?
Waar dat? Hoop niet dat EW locatiewerk gaat doen ergens in omgeving Groningenquote:
Vogel, geloof ik dat het hier heet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:53 schreef S-RS het volgende:
Maandag weer 2 ritten:
Assen - Lelystad
Aalsmeer - Assen
Hopelijk blijft het de hele vakantie zo een beetje doorrollen
[..]
Waar dat? Hoop niet dat EW locatiewerk gaat doen ergens in omgeving Groningen
Rempedaal even heeel diep intrappen, gaat ie weer aan en blijft ie aan. Tenminste dat werkt bij oa automaten van MBquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef OMGitsSander het volgende:
[..]
Ja wel als je de airco aan wilde hebben als je 2 min. voor een stoplicht moest wachten.
Alles ging weer aan wanneer ik de voet van de rem haalde, maar in drive kan dat natuurlijk niet..
Was een Honda Insight, wil je ook helemaal niet in rijden.. Het display voor de snelheid zat ook achter de bovenkant van 't stuur verstopt. Dus als ik snelheid wilde checken moest ik half overeind komen..
Vogel? Ken ik niet, ook geen idee wat het zou kunnen zijn :pquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:54 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Vogel, geloof ik dat het hier heet.Eerste keer dat ik voor locatiewerk ben gebeld, maar ik mag in T-shirt en zolang het een lange broek is, hoeft 'ie niet netjes te zijn.
Vogel kun je ook best wel in een korte broek doen hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:54 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Vogel, geloof ik dat het hier heet.Eerste keer dat ik voor locatiewerk ben gebeld, maar ik mag in T-shirt en zolang het een lange broek is, hoeft 'ie niet netjes te zijn.
Met De Vogel wordt die Sterngroep bedoeld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:09 schreef S-RS het volgende:
[..]
Vogel? Ken ik niet, ook geen idee wat het zou kunnen zijn :p
Dat is wel chill! Zeker in die hitte, haha
DM.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:09 schreef S-RS het volgende:
[..]
Vogel? Ken ik niet, ook geen idee wat het zou kunnen zijn :p
Dat is wel chill! Zeker in die hitte, haha
Hij is nog steeds niet dik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:27 schreef joppie_saus het volgende:
Nooit geweten dat een VW Up dik kon worden
[ afbeelding ]
Als dat mij ooit passeert zou ik direct met mn pinkie zwaaien maar de eigenaar, wist niet dat een Up nog dieper kon zinken dan de basisversiequote:
damn.. enige wat ik kan zeggen is dat ik dit berichtje lees met een wit biertje in de hand. Hoop dat dat je vrolijker maakt :-P ik proost op een voorspoedige terugreis!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:06 schreef trolley het volgende:
Lief dagboek,
Waar ik vanochtend in Leeuwarden de dag begon met een flinke kater, was de kater en alcohol rond half 4 dusdanig uitgewerkt dat ik mezelf wel in staat achtte om een ritje Leeuwarden - Wijchen uit te voeren.
Laat ik beginnen met het feit dat ik op het moment van schrijven al op station Zwolle had kúnnen zijn. De harde realiteit echter is dat ik net station Nijmegen achter me laat.
Terug naar half 4. Auto in Leeuwarden ingenomen en op weg naar Wijchen. Mocht hij bestaan, thank God voor de airco in de Corsa, én de cc! Vol goede moed vervolgde ik mijn weg.
Bij Heerenveen liep alles al in het honderd. Daar ik de TomTom wou aanzetten, bleef het scherm gitzwart. Ik voelde de bui al hangen en inderdaad, die TomTom was met geen mogelijkheid aan te krijgen. Op 538 had ik inmiddels gehoord dat er tussen Zwolle en Amersfoort een file stond van 7km waarop ik besloot om te keren bij Heerenveen en de geliefde A6 te nemen. In Joure nog snel langs huis gereden voor een geprinte routebeschrijving, zodat ik in ieder geval in Wijchen wist te geraken. Het was 16:35 toen ik de A6 bij Joure opdraaide. De rest van de rit verliep gelukkig zonder problemen.
18:12 ik draai het terrein op in Wijchen om de auto af te leveren. Moet de auto achter het hek parkeren en sleutels afgeven aan de balie.
18:16 ik loop richting de bushalte die op steenworp afstand ligt waar de bus om 18:20 had moeten komen. Gelukkig was het geluk aan mijn zijde, en zag ik de bus om 18:18 al voorbij rijden
19:16 ik kom eindelijk aan opNijmegen CS, en ik had er natuurlijk geen moment bij stilgestaan dat het vandaag de slotdag van de Vierdaagse is
Twee minuten overstaptijd van bus op trein, op station Nijmegen is sowieso al een hele opgave, laat staan met zo'n evenement. Dus inderdaad, ik loop de stationshal binnen en zie de trein wegrijden
Toen heb ik eerst maar voedsel gehaald bij Julia's Pasta. Goede shit is dat trouwens!
Als alles verder vlekkeloos verloopt, en ik zeg áls, ben ik om 22:00 uur weer eens terug in het mooie Friese land.
Bedankt voor het luisterend oor, en tot morgen!
bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Rempedaal even heeel diep intrappen, gaat ie weer aan en blijft ie aan. Tenminste dat werkt bij oa automaten van MB
Ik kan je melden dat ik zojuist mijn tijd heb verknald aan een pilsje pakken met een niet nader te noemen Kevin en daarna de TU/e campus geprobeerd heb blauw te maken, de kleuren van mijn faction op Ingress.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:06 schreef trolley het volgende:
Lief dagboek,
Waar ik vanochtend in Leeuwarden de dag begon met een flinke kater, was de kater en alcohol rond half 4 dusdanig uitgewerkt dat ik mezelf wel in staat achtte om een ritje Leeuwarden - Wijchen uit te voeren.
Laat ik beginnen met het feit dat ik op het moment van schrijven al op station Zwolle had kúnnen zijn. De harde realiteit echter is dat ik net station Nijmegen achter me laat.
Terug naar half 4. Auto in Leeuwarden ingenomen en op weg naar Wijchen. Mocht hij bestaan, thank God voor de airco in de Corsa, én de cc! Vol goede moed vervolgde ik mijn weg.
Bij Heerenveen liep alles al in het honderd. Daar ik de TomTom wou aanzetten, bleef het scherm gitzwart. Ik voelde de bui al hangen en inderdaad, die TomTom was met geen mogelijkheid aan te krijgen. Op 538 had ik inmiddels gehoord dat er tussen Zwolle en Amersfoort een file stond van 7km waarop ik besloot om te keren bij Heerenveen en de geliefde A6 te nemen. In Joure nog snel langs huis gereden voor een geprinte routebeschrijving, zodat ik in ieder geval in Wijchen wist te geraken. Het was 16:35 toen ik de A6 bij Joure opdraaide. De rest van de rit verliep gelukkig zonder problemen.
18:12 ik draai het terrein op in Wijchen om de auto af te leveren. Moet de auto achter het hek parkeren en sleutels afgeven aan de balie.
18:16 ik loop richting de bushalte die op steenworp afstand ligt waar de bus om 18:20 had moeten komen. Gelukkig was het geluk aan mijn zijde, en zag ik de bus om 18:18 al voorbij rijden
19:16 ik kom eindelijk aan opNijmegen CS, en ik had er natuurlijk geen moment bij stilgestaan dat het vandaag de slotdag van de Vierdaagse is
Twee minuten overstaptijd van bus op trein, op station Nijmegen is sowieso al een hele opgave, laat staan met zo'n evenement. Dus inderdaad, ik loop de stationshal binnen en zie de trein wegrijden
Toen heb ik eerst maar voedsel gehaald bij Julia's Pasta. Goede shit is dat trouwens!
Als alles verder vlekkeloos verloopt, en ik zeg áls, ben ik om 22:00 uur weer eens terug in het mooie Friese land.
Bedankt voor het luisterend oor, en tot morgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2014 21:06:34 ]
Toen haakte ik af.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
OT:
Beetje rustig rijden, 80-100 op de teller, achter vrachtwagens hangen, dan hoef ik 't niet voor te schieten he.
Moet je niet inquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:05 schreef Amoeba het volgende:
Spijkerbroek, nette patta's en overhemd. Zweet me kapot.
Wel lange reis naar Waddinxveen, ben maar omgereisd via Schiphol omdat die bus niet kwam opdagen.
Maar uiterste aflevertijd is om 17.00, dus tijd zat.
Ik heb de hele dag zo ongeveer dat overhemd in m'n rugzak gehad. Een effen wit shirt staat niet bepaald boven een pantalon, daarom maar een donkere spijkerbroek aan gedaan. Ik had een ritje tussen twee vestigingen van een car rental en ik moest op een bouwplaat een auto ophalen en afgooien op een kantoor. Kwam nergens thuis, en dat volk op die bouwplaat zijn eerlijke lui. Die zien je liever in een vuile werkbroek komen dan in glimmende schoenen.quote:
Mooi man.quote:
Haal je ooit rechts in?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:09 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben een vrouw. Ik ben per definitie gevaarlijk in het verkeer.
Wedden dat je het hele verhaal hebt gelezenquote:
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:01 schreef Amoeba het volgende:
Ik kan je melden dat ik zojuist mijn tijd heb verknald aan een pilsje pakken met een niet nader te noemen Kevin en daarna de TU/e campus geprobeerd heb blauw te maken, de kleuren van mijn faction op Ingress.
Prachtig voorbeeld van hoe scheef de regels hier in Nederland zijn, waarom bij de ene instantie 90 euro en bij de andere 330. Ergens gaat het toch mis zou je zeggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:01 schreef Amoeba het volgende:
"Niets mee te maken, straks komt er een bus uit en die ramt tegen je wagen en daarvoor ben je niet verzekerd. Als de marechaussee dit ziet gaan ze schrijven en dat kost je 90 euro, en als zij het niet doen doe ik het en ik ben duurder. Dan kost het je 330 euro."
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:01 schreef Amoeba het volgende:
Op dat moment was ik blij dat ik na zijn eerste zin niet had gezegd: "Niet twee maar drie meneer, ik had ook geen gordel om."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |