Datum van overtreding? Ben benieuwd hoeveel tijd er over heen gaat.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:30 schreef OMGitsSander het volgende:
Eerste bekeuring binnen.. 33 euries, industrieterrein 7 te hard. Ach ja, woensdag voor 3 weken naar Italië!
02/07. Thanks!quote:Op maandag 21 juli 2014 13:36 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Datum van overtreding? Ben benieuwd hoeveel tijd er over heen gaat.
Rij zelf vaak genoeg 160 met flitsmeister op de achtergrond.
Fijne vakantie!
Voor EW/AR?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:30 schreef OMGitsSander het volgende:
Eerste bekeuring binnen.. 33 euries, industrieterrein 7 te hard. Ach ja, woensdag voor 3 weken naar Italië!
Ik ben aan het werk en FOK! dus mobiel. Zit nu in het OV naar Eindje.quote:
Ah, oke! Ik kreeg een mailtje in dit geval.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk en FOK! dus mobiel. Zit nu in het OV naar Eindje.
Krijg je gewoon een mailtje van de administratie of een belletje?
Jij bent de enige hiker die niet per uur betaald wordt?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:36 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Rij zelf vaak genoeg 160 met flitsmeister op de achtergrond.
Misschien wel de enige die de resterende tijd gebruikt om onderweg rustig te gaan eten. De Mac of Kentucky.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:38 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Jij bent de enige hiker die niet per uur betaald wordt?
Totdat je een mooie boete af mag gaan rekenen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Misschien wel de enige die de resterende tijd gebruikt om onderweg rustig te gaan eten. De Mac of Kentucky.
Of je rijdt gewoon normaal en gaat dan eten waar je wil?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Misschien wel de enige die de resterende tijd gebruikt om onderweg rustig te gaan eten. De Mac of Kentucky.
Vaak zit ik gebonden aan tijd. Afleveren voor XX:XX.. Maar als ik ruim de tijd heb dan rijd ik gewoon op normale snelheid.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:00 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Of je rijdt gewoon normaal en gaat dan eten waar je wil?Dat deed ik altijd.
Haha, ik kwam er wel prima omheen. Moest in Heerenveen zelf zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:26 schreef trolley het volgende:
Hier ook file rijden
5 kilometer voor knooppunt Heerenveen. Ik dacht slim te doen door over het industrieterrein IBF Heerenveen te knallen en afslag Tjalleberd te nemen, maar kennelijk was ik niet de enige met die briljante ingeving![]()
Ben nu eindelijk bijna bij de stoplichten waar ik de snelweg weer kan opdraaien
Ultrafout vanwege het petjesimago van Subaru's met luchthappers en spoilers in Nederland (er hangt meestal een halve rioolbuis aan uitlaat onder). Hier worden de Subaru's gebruikt waar ze voor gebouwd zijn, 4WD is hier geen overbodige luxe. De meeste hier hebben net als die van mij een normale uitlaat, de boxermoter klinkt van zichzelf ook al best leukquote:Op maandag 21 juli 2014 10:45 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Hoezo ultrafoute?dit zijn echt bazenauto's, kunnen vrijwel niet kapot, en met 4wd zit je helemaal goed.
Ik had een versie voor deze legacy, gekocht voor 430 euro, in de tijd dat ik hem had (zo'n 7000km) alleen 5 liter olie hoeven bij te vullen. ^^
Maar heel veel plezier daar, een roadtrip langs die steden staat ook nog op mijn lijstje.
Ah ja dat klopt, die tijden waren bij ons minder specifiek.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:01 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Vaak zit ik gebonden aan tijd. Afleveren voor XX:XX.. Maar als ik ruim de tijd heb dan rijd ik gewoon op normale snelheid.
Amateur!!!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel alles per vliegtuig en niet per auto
Ja, dit jaar helaas geen auto kunnen lospeuteren bij m'n oudersquote:
Ah dat is relaxt!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:02 schreef S-RS het volgende:
Morgen een enkeltje. Groningen - Doetinchem, kan hem pas om 2 uur ophalen. Duss 's ochtends tijd om uit te slapen en een rondje te wielrennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |