SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die staat aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja, ik had een WGR topic geopend. Dacht dat je dat wel met succes kon aanvechten, maar nu net nog even die brief gelezen, is inderdaad een EMA. 850 euro en de boete van 350-500 euro zal nog wel komen.
Hij had ook 2x met 140 zondagmiddag door de trajectcontrole op de A2 Maarssen - Holendrecht geknald. Staan die nog aan?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:09 schreef jurgenov het volgende:
Vandaag 2 spoedritten gehad, Amersfoort-Breda in een VW Crafter van Postnl en Rotterdam-Ede. Van die laatste was het kenteken nog niet bekend, maar bleek uiteindelijk een Audi A6 te zijn.
Damn, jaloers. Ik kon vandaag niet werken want ben inpakken voor vakantie. Woon in Ede, er was een kans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg je ook een punt op je rijbewijs als je slechts geflitst bent, of moet je daarvoor aangehouden worden?quote:
Geloof het niet, vet ouderwets ook zo'n los dingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:29 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Hebben je ouders/vrienden/kennissen misschien een navigatiesysteem dat je kunt lenen?
Ik ben geografisch gehandicapt dus 1 verkeerde afslag en ik ben fuckedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Van te voren op Google Maps kijken en het uitprinten?
Gebruik gewoon routebeschrijvingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:35 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Geloof het niet, vet ouderwets ook zo'n los ding
[..]
Ik ben geografisch gehandicapt dus 1 verkeerde afslag en ik ben fucked![]()
Heb trouwens nog wel een navigatie liggen die ik in USA heb gekocht 2 jaar geleden, ff kijken of ik daar ook nederlandse maps op kan krijgen.
Flitsmeister is fucking briljant inderdaad, vanmiddag nog ff flink geld bespaard op kruising van A4 en ring van Amsterdamquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gebruik gewoon routebeschrijvingen.![]()
Ik neem m'n losse navigatie nooit meer mee. Ik heb nu die TomTom 'gekocht' met de nieuwste kaarten van Europa. Nooit gezeik mee, werkt prima. I.c.m. Flitsmeister mijn helden.
Goed voor de uurtjes!quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:13 schreef DrSnuggle het volgende:
Tussen Eindhoven en Hilversum worden de snelwegen A2 en A27 aan het eind van de middag afgesloten. Gaat om het transport van de lichamen van de vliegramp.
Dus mocht je rond die tijd daar langs moeten met de auto, dan succes.
Verdomme jaloersquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:58 schreef trolley het volgende:
[..]
Goed voor de uurtjes!
Ik heb mezelf vandaag een vrije dag gegund. Straks met vrienden met een boot het water op, naar het Skūtsjesilen!
Thanks!quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:04 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Verdomme jaloers. Het lijkt mij heerlijk om nu op een bootje in Friesland te zitten, biertje erbij en gezelligheid.
Veel plezier
Dat systeem deugt niet. Je kunt het beste je saldoverandering bijhouden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:26 schreef kweenie1 het volgende:
Dat transactieoverzicht is toch geupdate om 14:00 de volgende dag? Dus mijn transacties van maandag zouden er al op moeten staan?
Ik heb maandag op de heenweg in 3 bussen gezeten, en op de terugweg in 2, maar hij heeft in totaal maar 2 transacties staan(de 2e bus heen, en de 1e bus terug). Die transacties komen er nu niet ineens bij toch?
EW wil inderdaad een transactieoverzicht. Nu kan ik ook al niet naar zo'n paal toe want ik heb gister ook zeker 5x in en uit gechecktquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat systeem deugt niet. Je kunt het beste je saldoverandering bijhouden.
Ik zat even terug ook al te klagen dat ik twee transacties niet kon zien op dat online transactieoverzicht.
Althans, voor AR: je hoeft geen bewijs te overleggen (tenzij ze daarom eens bellen)
Moet je voor EW een printscreen indienen van je transactieoverzicht?
Vorige week naar Texel, Vlieland en Terschelling gezeild, komend weekend weer naar Vlieland.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:04 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Verdomme jaloers. Het lijkt mij heerlijk om nu op een bootje in Friesland te zitten, biertje erbij en gezelligheid.
Veel plezier
Ik dacht dat je aan het eind van de maand je OV-transactieoverzicht moest opsturen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Althans, voor AR: je hoeft geen bewijs te overleggen (tenzij ze daarom eens bellen)
Moet je voor EW een printscreen indienen van je transactieoverzicht?
Ik heb daar in ieder geval niets over gelezen. Mailden ze daarover?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:53 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het eind van de maand je OV-transactieoverzicht moest opsturen?
Dat heb ik iig in de zomer van 2012 en 2013 gedaan.
Flikker op!quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:36 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Vorige week naar Texel, Vlieland en Terschelling gezeild, komend weekend weer naar Vlieland.
Volgens mij stond dat in het handboek, of heeft dat ooit in een nieuwsbrief gestaan. Overzicht van ov-chipkaart moet uiterlijk 2 weken na het aflopen van de maand worden opgestuurd ivm met eventuele controle door de belastingdienst heb ik ooit eens ergens gelezen in iets van AR.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb daar in ieder geval niets over gelezen. Mailden ze daarover?
16-07-2014: Reiskosten Studentchauffeurs: vanaf vandaag is de StudentenOV een maand lang niet geldig. Reiskosten (incl. korting) kun je declareren. Om de hoogte van de kosten te kunnen teruglezen moet je een account aanmaken/wijzigen op www.ov-chipkaart.nl. LET OP! Doe dit voordat je gaat rijden, anders worden je reizen niet opgeslagen.
That's all.
Haha, tijd voor de iPhone 6 hoor ik alquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:44 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Lang leve iPhones, stuk uit scherm gevallen en accu werkt nog ongeveer 2 uur of valt op willekeurige momenten uit
Dat zou kunnen. Over vergoedingen OV is Autoreset geen belasting verschuldigd, dus als ze te veel 'vergoeding' overmaken is dat gewoon verkapt inkomen en dient AR/hiker daar loonbelasting over te betalen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:34 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Volgens mij stond dat in het handboek, of heeft dat ooit in een nieuwsbrief gestaan. Overzicht van ov-chipkaart moet uiterlijk 2 weken na het aflopen van de maand worden opgestuurd ivm met eventuele controle door de belastingdienst heb ik ooit eens ergens gelezen in iets van AR.
Nog geen spoedje. Alleen maandag een kort ritje gehad.
Jep!quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:55 schreef S-RS het volgende:
Zat er vanmorgen nog een hiker uit regio Groningen in de bus richting Driebond via Kardine? Dat leek me ook een Hiker
[..]
Haha, tijd voor de iPhone 6 hoor ik al
Die navi die je nog hebt liggen uit the USA, is dat een Garmin toevallig?
Je mag mijn oude S3 zolang wel gebruiken. Knal ik die navigatie app er voor je op, kost het je ook geen 40 euro.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:10 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Jep!
Nee is een TomTom. Zie dat je een kaartupdate kan kopen voor 40 euro, dus misschien doe ik dat nog wel ff. Kan ik toch nog ff snel cashen die paar dagen....
Je kan gemakkelijk je TomTom hacken en kaarten downloaden. Scheelt je veel pegels, en kost amper moeite. Beetje ą la Android rooten of iDevices jailbreakenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:10 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Jep!
Nee is een TomTom. Zie dat je een kaartupdate kan kopen voor 40 euro, dus misschien doe ik dat nog wel ff. Kan ik toch nog ff snel cashen die paar dagen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |