AR Eindhoven toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:13 schreef Ordinateur het volgende:
Gisteren teruggekomen van 11 dagen in Chersonissos, wat een vakantie!![]()
Vandaag bijkomen, en vanaf dit weekend voor wat dat waard is en heel volgende week weer beschikbaar om te werken. Elke dag een volle dag zal het wel niet worden maar hoop wel dat ik nog wat uren kan maken!
Jep, ik had het al een beetje teruggelezen. Ik heb me sowieso al voorgenomen om zelfs halve dagen locatiewerk met beide handen aan te pakken, hopelijk trekt het werk weer wat aan!quote:
Ik pak alles wat ze aanbieden. Vd week een paar keer de planning gebeld, maar dikke niks man. Maandag maandwissel, als ik dan al niks krijg.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:54 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Jep, ik had het al een beetje teruggelezen. Ik heb me sowieso al voorgenomen om zelfs halve dagen locatiewerk met beide handen aan te pakken, hopelijk trekt het werk weer wat aan!
Maandag al maandwissel? Is dat niet een beetje vroeg?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik pak alles wat ze aanbieden. Vd week een paar keer de planning gebeld, maar dikke niks man. Maandag maandwissel, als ik dan al niks krijg.
28ste toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:03 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Maandag al maandwissel? Is dat niet een beetje vroeg?
Vertel over je afgangquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:45 schreef S-RS het volgende:
Zo, vandaag weer 10 uurtjes gemaakt. Maar ik had wel even de afgang van de eeuw bij de receptioniste van een bedrijf. Werken als je ziek bent is niet slim, je mist enige scherpte en zicht![]()
![]()
![]()
Monday:
Winschoten - Breda --> Focus
Dordrecht - Almere --> Passai
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:45 schreef S-RS het volgende:
Maar ik had wel even de afgang van de eeuw bij de receptioniste van een bedrijf.
Dit inderdaadquote:
Meneer M. wil het formulier dan alsnog op de mail hebben, heb het hem laatst even gevraagd.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:13 schreef trolley het volgende:
Even een vraagje.
Afgelopen vrijdag heb ik een rit gereden voor een LM uit Groningen, die aan de Wismarweg. Nu staat er in de ritinformatie dat ik het transportformulier binnen 3 dagen moet mailen naar *naam CP*. Alleen ik heb die auto daar in Groningen moeten afleveren, waar ze al een kopie van het formulier hebben gemaakt. Moet ik nu alsnog dat formulier mailen, of hoeft dat alleen maar als je voor hen een auto naar elders rijdt?
Thanks. Dan regelen we dat!quote:Op zondag 27 juli 2014 14:45 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Meneer M. wil het formulier dan alsnog op de mail hebben, heb het hem laatst even gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |