Kom op, wat hij met een lege portemonnee heeft gepresteerd is ongekend. We presteren al jaren beter dan PSV. Natuurlijk is niet iedere aankoop een voltreffer, maar dat is ook onmogelijk in de voetballerij. Een Arsene Wenger of Sir Alex hebben ook een partij miskopen gedaan waar een paard de hik van krijgt. Martin van Geel is wel de laatste persoon binnen Feyenoord die kritiek verdiend.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Op basis waarvan precies?
Hij doet het best aardig, maar de hosannasferen van sommigen hier is onzinnig.
Maak er een mooi lijstje van en zet de minnetjes uit tegen de plusjes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kom op, wat hij met een lege portemonnee heeft gepresteerd is ongekend. We presteren al jaren beter dan PSV. Natuurlijk is niet iedere aankoop een voltreffer, maar dat is ook onmogelijk in de voetballerij. Een Arsene Wenger of Sir Alex hebben ook een partij miskopen gedaan waar een paard de hik van krijgt. Martin van Geel is wel de laatste persoon binnen Feyenoord die kritiek verdiend.
Ja dat had ik vorige week ook maar dan met Henk Vos. Was best goed spul.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:48 schreef PIETR het volgende:
Heb zon raar voorgevoel dat Romeo Castelen naar Feyenoord komt ..
Slechter dan Schaken en Verhoek zal het niet zijn, maar of je daar nou stappen mee gaat zetten...quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:48 schreef PIETR het volgende:
Dat verklaart wel een hoop van je reactiesquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat had ik vorige week ook maar dan met Henk Vos. Was best goed spul.
Neem dan ook maar eens even in ogenschouw dat het heel moeilijk winkelen is met een lege portemonnee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maak er een mooi lijstje van en zet de minnetjes uit tegen de plusjes.
Dan zul je zien dat hij het best heel aardig heeft gedaan, maar door velen hier flink wordt overschat.
Uh, ja, okquote:Excelsior hoopt ook aankomend seizoen over Lucas Woudenberg te beschikken. Bij de Kralingers dwong Woudenberg promotie naar de Eredivisie af. De Rotterdammers zijn tevreden over de linksback en willen hem nog een jaar van Feyenoord huren.
"Wij hopen nog steeds van harte dat we hem opnieuw kunnen huren", vertelt hoofdtrainer Marinus Dijkhuizen aan Voetbal International. "Het is alleen afwachten of en zo ja wanneer Feyenoord groen licht geeft. Bij Feyenoord komen en gaan momenten de nodige spelers, dus wij kunnen voorlopig niks doen dan afwachten."
Vergeet niet dat Martin van Geel met een lege portemonnee heeft moeten shoppen. Dat maakt de kans op succesvolle, waardevolle transfers voor Feyenoord een stuk kleiner dan wanneer je, zoals PSV, met miljoenen kunt smijten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan zul je zien dat hij het best heel aardig heeft gedaan, maar door velen hier flink wordt overschat.
Een technisch directeur waar je een lijstje met louter geslaagde transfers van kan maken bestaat niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
zucht. Die hebben we al een kleine 1940-1945 keer gehoord.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem dan ook maar eens even in ogenschouw dat het heel moeilijk winkelen is met een lege portemonnee.
Castelen > Verhoek + Schaken. Verder niet goed genoeg natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:48 schreef PIETR het volgende:
Sinds zijn komst tweede, derde en tweede geworden terwijl je qua mogelijkheden ergens tussen plek 4 en 6 in de eredivisie hoort. Dan heb je het uiteindelijk gewoon meer dan prima gedaan, de resultaten tellen. Je kan bijvoorbeeld ook zoals in Eindhoven elk jaar een shitload aan geld binnenhalen maar toch keihard falen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
zucht. Die hebben we al een kleine 1940-1945 keer gehoord.
Maak er een mooi lijstje van en je zult het zien.
Bijna alle successen zijn toe te wijzen aan de jeugdopleiding.
De drie topresultaten, Guidetti, Pelle en Janmaat zijn allemaal maar half aan van Geel te danken.
Diverse slechte aankopen, spelers laten lopen, scheve salarissen.
Wijnaldum/Fer goed gedaan, huidige transfers redelijk tot goed.
7/10.
Dat zou ik dus wel een miskoop vinden, zo een flankspeler of zijn retour. Als je het dan toch hebt over een lat hoger neerleggen moet je dit soort waanzin ook direct afschieten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Slechter dan Schaken en Verhoek zal het niet zijn, maar of je daar nou stappen mee gaat zetten...
Sowieso moet je dan eerst die 2 prutsers kwijt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat had ik vorige week ook maar dan met Henk Vos. Was best goed spul.
Graag meer voorgevoelposts van je.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:48 schreef PIETR het volgende:
Beukers wilde ook graag wat bijdragen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:03 schreef Caland het volgende:
Ik vond eigenlijk alleen Singh echt onbegrijpelijk gezien het aantal middenvelders die er toen al rondliepen. Maargoed, die was uitvoerig gescout. Meestal een teken dat je hem juist niet moet halen, maar soit.
Van Geel zat er toen pas een jaar hè, die was nog wat naïef met betrekking tot de scoutingquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:03 schreef Caland het volgende:
Ik vond eigenlijk alleen Singh echt onbegrijpelijk gezien het aantal middenvelders die er toen al rondliepen. Maargoed, die was uitvoerig gescout. Meestal een teken dat je hem juist niet moet halen, maar soit.
Duidelijk een Romeinse tuin. Heeft dus al getekend bij Lazio!!111!111!quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:39 schreef Steinerized het volgende:
Dat ziet er niet uit als een Nederlandse achtertuin.
Precies, en dat vergeten er een hoop, in de vijver waarin Feyenoord vist moet je ook geluk hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem dan ook maar eens even in ogenschouw dat het heel moeilijk winkelen is met een lege portemonnee.
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
zucht. Die hebben we al een kleine 1940-1945 keer gehoord.
Maak er een mooi lijstje van en je zult het zien.
Hij woont bij mij in het dorp en heeft geen tuin.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:39 schreef Steinerized het volgende:
Dat ziet er niet uit als een Nederlandse achtertuin.
Wie zie jij over 2-3 jaar van waarde zijn voor Feyenoord 1?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:07 schreef Lastpost het volgende:
Onze A-selecties voor het komende seizoen. Dat middenveld.![]()
[ afbeelding ]
Sowieso Verdonk en Schuurman. En ook Nieuwkoop en Klooster zijn spelers om in de gaten te houden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:19 schreef RetRy32 het volgende:
Ik denk echt dat we over 3 jaar gewoon 6-7 van die spelers in de basis gaan zien![]()
Ik verwacht zelf bij Hamer, Schuurman, Gronsveld, Slabbekoorn, De Vos, Idrissi en Verdonk een eckte doorbraak.
Mensen van de A2 heb ik nog nooit gezien en nog nooit wat van gehoord ook dus daar kan ik niet over oordelen
Miazek (doelman) is echt een talentje om te volgen, alleen nog niet heel stabiel gebleken, ene wedstrijd geniaal en de volgende pot blundert ie weer, maar heeft zeker potentie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie zie jij over 2-3 jaar van waarde zijn voor Feyenoord 1?
Is Slabbekoorn nog steeds zo boemdik?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Miazek (doelman) is echt een talentje om te volgen, alleen nog niet heel stabiel gebleken, ene wedstrijd geniaal en de volgende pot blundert ie weer, maar heeft zeker potentie.
Schuurman is een echte allrounder en ik hoop echt dat hij het redt, middenveld, achter de spits, in de spits ... Kan praktisch overal uit de voeten.![]()
Slabbekoorn heeft zeker de potentie, maar kwakkelt nogal met z'n gezondheid en heeft al zolang ie op Varkenoord rondloopt constant blessures maar scoort wel heel makkelijk en de mooiste goals. Idrissi en Klooster zijn ook prima voetballers en verdedigend vind ik Verdonk een goede voetballer.
Hamer heeft ook wel de mogelijkheden, werd in het verleden bij Ado nog weggestuurd omdat ie fysiek tekort kwam (Beetje Clasie verhaal) maar pikt het goed op en maakt op mij een prima indruk. Ben dan ook benieuwd hoe het middenveld gevormd gaat worden.
Hij wordt hier gekscherend mini-Zeefuik genoemd, zegt genoeg.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Is Slabbekoorn nog steeds zo boemdik?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:25 schreef Lastpost het volgende:
Maar echt dik is ie trouwens niet hoor, beetje hetzelfde als Vilhena die ook nogal mollig oogt maar gewoon afgetraind is.
Bron: ADquote:Willem van Hanegem gaat niet in een adviserende rol aan de slag bij Feyenoord. Dat heeft het clubicoon maandag laten weten aan technisch directeur Martin van Geel.
Feyenoord benaderde de Kromme in maart, nadat Van Hanegem op zijn zeventigste verjaardag in februari, toen in De Kuip een tribune naar hem werd vernoemd, een balletje had opgegooid. Hij gaf toen aan 'graag nog iets voor de club te willen betekenen'.
Een klein halfjaar later ziet Van Hanegem af van een adviserende rol. 'Ik heb altijd gezegd dat ik niet op het veld hoefde te staan, maar een rol als adviseur zag ik wel zitten. De laatste weken heb ik er echter geen goed gevoel bij. Ik heb niet het idee dat iedereen bij Feyenoord achter dit plan staat. Het werd niet serieus opgepakt. Ik heb meer het idee dat we de voorbije maanden wat visites over en weer hebben gedaan, maar er is dus niets concreet geworden. Zelfs niet dat ik klankbord zou worden.'
Van Hanegem maakt zijn besluit vanavond ook bekend aan Fred Rutten, die hij persoonlijk nog niet heeft gesproken. De opvolger van Ronald Koeman was een groot voorstander van een samenwerking met Van Hanegem, die voor veel Feyenoorders een levende legende is.
Verbaast me weinig. Eigenwijze donder (positieve zin) die alles op gevoel doet en z'n hart laat spreken. Die is ook niet gek, die weet ook wel dat Feyenoord niet op 'm zit te wachten.quote:
Jammer, maar het gevoel van WvH klopt denk ik wel. Was gewoon een zoethoudertje, die functie die hem is aangeboden.quote:
Jariquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:07 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet Van Hanegem langzaam beseffen dat zijn tijd geweest is en hij er niet meer zo toe doet. Dat is moeilijk als je ooit een grootheid was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Verbaast me weinig. Eigenwijze donder (positieve zin) die alles op gevoel doet en z'n hart laat spreken. Die is ook niet gek, die weet ook wel dat Feyenoord niet op 'm zit te wachten.
Weet ie dat? Vandaar dat hij er weken opzichtig naar heeft lopen hengelen in het AD.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Verbaast me weinig. Eigenwijze donder (positieve zin) die alles op gevoel doet en z'n hart laat spreken. Die is ook niet gek, die weet ook wel dat Feyenoord niet op 'm zit te wachten.
Altijd fijn om er tijdens het halen van een koude kroket aan herinnerd te worden dat ons laatste kampioenschap al weer 15 jaar geleden is.quote:
Zal wel één van de vele munten worden die er in de omloop zijn, net als vorig seizoen met al die verschillende shirtjes. Dat hysterische gezoek om maar wat te kankeren te hebben altijdquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Altijd fijn om er tijdens het halen van een koude kroket aan herinnerd te worden dat ons laatste kampioenschap al weer 15 jaar geleden is.
Niks mis met een beetje kankeren op z'n tijd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel één van de vele munten worden die er in de omloop zijn, net als vorig seizoen met al die verschillende shirtjes. Dat hysterische gezoek om maar wat te kankeren te hebben altijd
Liefde maakt blind hé, dit is een prachtig voorbeeld.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet ie dat? Vandaar dat hij er weken opzichtig naar heeft lopen hengelen in het AD.
Korporaal en Kingsale uit de A2 moet je ook in de gaten houdenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:07 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Past wel goed bij dit Feyenoordquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:53 schreef Dekatria het volgende:
Kingsale, wat een naam. Z'n oudere broer heet Presale?
Lolquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:53 schreef Dekatria het volgende:
Kingsale, wat een naam. Z'n oudere broer heet Presale?
Die de Vos komt ook uit Spijkenisse. Kan wel redelijk voetballen, maar nog nooit zo'n arrogant ventje gezienquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:19 schreef RetRy32 het volgende:
Ik denk echt dat we over 3 jaar gewoon 6-7 van die spelers in de basis gaan zien![]()
Ik verwacht zelf bij Hamer, Schuurman, Gronsveld, Slabbekoorn, De Vos, Idrissi en Verdonk een eckte doorbraak.
Mensen van de A2 heb ik nog nooit gezien en nog nooit wat van gehoord ook dus daar kan ik niet over oordelen
Verdonk is ook arrogant.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:57 schreef XSbig het volgende:
[..]
Die de Vos komt ook uit Spijkenisse. Kan wel redelijk voetballen, maar nog nooit zo'n arrogant ventje gezien
Hoe durft 'ie inderdaad. Met zijn hoofd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:57 schreef XSbig het volgende:
[..]
Die de Vos komt ook uit Spijkenisse. Kan wel redelijk voetballen, maar nog nooit zo'n arrogant ventje gezien
Je wilt het niet zien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:23 schreef PIETR het volgende:
Wordt Emmen - Feyenoord nog ergens uitgezonden vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wat een opstelling.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:32 schreef Caland het volgende:
Opstelling Feyenoord: Hahn; Schaken, Van Beek, Steenvoorden, Nelom; Sleegers, Immers, Goossens; Verhoek, Te Vrede en Achahbar. #emmfey
Schaken weer op rechtsback. Bless.
En Boelderoes natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef Fuszy het volgende:
Dat is toch wel een groot nadeel van al die vertrekkende spelers. Vrees nu al voor de vCL als ik dit zo zie.
Gelukkig heb je vilhena, Boetius, Mathijsen, Kongolo, Clasie en Vormer nog
Met zo'n opstelling zou je niet alleen in de VCL niets te zoeken hebben. Als bovenstaande opstelling onze vaste krachten zouden zijn zouden we ook niets in het linkerrijtje van de Eredivisie te zoeken hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef Fuszy het volgende:
Dat is toch wel een groot nadeel van al die vertrekkende spelers. Vrees nu al voor de vCL als ik dit zo zie.
Gelukkig heb je vilhena, Boetius, Mathijsen, Kongolo, Clasie en Vormer nog
Huh?quote:
Blij dat Vormer genoemd wordt.quote:
Misschien wel ja, maar die jongen is gewoon te klein of hij moet echt heel erg goed zijn. Heb eigenlijk nooit goed op hem gelet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Blij dat Vormer genoemd wordt.
Echt een onderschatte speler
En trouwens, ben ik de enige die Lamprou de beste keeper van Feyenoord vind?
Zowel qua duiken, reflexen en positioneren als meevoetballen is hij superieur aan Hahn en Mulder.
Lengte is niet direct een factor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar die jongen is gewoon te klein of hij moet echt heel erg goed zijn. Heb eigenlijk nooit goed op hem gelet.
Vormer vind ik niet heel erg goed, maar ook nooit slecht. Ik denk dat je hem goed erbij kan hebben. Krijgt natuurlijk ook weinig kansen door Immers, Vilhena en Clasie op het middenveld.
WATquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Lamprou is toch verhuurd aan Willem II?
Nac-uit, twee corners tegen, twee tegendoelpunten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:17 schreef exile79 het volgende:
Volgens mij heeft Lamprou ons nog nooit punten gekost als hij Mulder verving.
Als je als keeper geen lengte hebt moet je wel een clubman zijn om uberhaupt te mogen blijvenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:26 schreef Scrummie het volgende:
Lamprou had 10 CM groter moeten zijn, wereldkeeper in dat geval. Heel jammer zoals hierboven ook al gezegd is, want topgozert, en echte clubman.
Hahaquote:
Was vorig seizoen ook zo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef exile79 het volgende:
Te Vrede heeft er ondertussen toch al 7 in liggen. Zou hij dan toch het licht gezien hebben?
Vorig seizoen had hij toch in de periode dat hij Pellè verving ook een score van 3 doelpunten uit 6 wedstrijden ofzo? maw hij liep 1 op 2.quote:
Inderdaad, hetzelfde geldt voor Dost, of elke andere willekeurige 'afmaker' die minder goed in staat is een speler uit te spelen en zelf zijn kansen te creeëren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef Muto het volgende:
Te Vrede is gewoon ontzettend afhankelijk van de aanvoer. Voetballend is hij niet de sterkste. Dat zag je ook bij Groningen-uit, toen met die 1-5-3-2. Daarom, een goede rechtsbuiten halen.
Naar mijn mening is hij wel een goede afmaker. Niet voor niets is hij A-jeugd topscoorder en bij de beloften twee of drie seizoenen achter elkaar vaak gescoord. Maar hij is voetballend te zwak. Hij zal nooit zichzelf vrijspelen en vervolgens scoren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef exile79 het volgende:
Hij scoort 1 x per 43 minuten tot nu toe. Geen idee van de aanvoer.
Dost ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar hij is voetballend te zwak. Hij zal nooit zichzelf vrijspelen en vervolgens scoren.
Geblesseerd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:58 schreef exile79 het volgende:
Is Lopes Cabral verhuurd? Heeft nog niet één keer meegedaan.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:26 schreef Divje het volgende:
Jammer dat Manu geblesseerd het veld verliet, al bekend wat ie heeft?
Verder: Verhoek![]()
![]()
wat een lamlul. Kon nog geen fatsoenlijke pass over 2 meter af
Valt verder niet veel over te zeggen eigenlijk. Tamme wedstrijd.
Feyenoord-supportersKOM ERBIJ KOM ERBIJ KOM ERBIJ
![]()
Blijkbaar valt het dus mee met Manuquote:Na vier amateurverenigingen was Emmen Feyenoords eerste tegenstander uit het betaalde voetbal. Hoewel de uitslagen van vriendschappelijke wedstrijden niet van het grootste belang zijn, was Rutten content met het feit dat ook het vijfde oefenduel van zijn ploeg een overwinning had opgeleverd. ‘Bovendien is de groep heel gebleven’, sprak hij. ‘Dit kunstgrasveld was voor ons niet ideaal, maar voetballers op dit niveau moeten onder alle omstandigheden kunnen spelen. Het veld was alleen niet bevorderlijk voor het tempo en het ritme van de wedstrijd.’
Waar gaat dat laatste over?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:26 schreef Divje het volgende:
Jammer dat Manu geblesseerd het veld verliet, al bekend wat ie heeft?
Verder: Verhoek![]()
![]()
wat een lamlul. Kon nog geen fatsoenlijke pass over 2 meter af
Valt verder niet veel over te zeggen eigenlijk. Tamme wedstrijd.
Feyenoord-supportersKOM ERBIJ KOM ERBIJ KOM ERBIJ
![]()
Ah, mooiquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:33 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar valt het dus mee met Manu
Werd geroepen zodat de Feyenoorders die op andere plekken zaten ook richting uitvak gingen.quote:
Die jongen heeft toch ook totaal geen toekomst meer bij Feyenoord. Hopelijk is 'ie nog te lozen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:30 schreef Lastpost het volgende:
Spelers als Verhoek zouden getraind moeten worden door supporters. Gewoon een maandje, gezellig zonder camera's ...![]()
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je zo traag bent, geen actie kunt maken en geen voorzet kunt geven als buitenspeler terwijl dat je beroep is. Holy shit, dat verdient krijgt dan nog tonnen ook per jaar.
Het niveau dat FC Emmen nastreeft is nog te hoog gegrepen voor hem. Alhoewel..quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die jongen heeft toch ook totaal geen toekomst meer bij Feyenoord. Hopelijk is 'ie nog te lozen.
Terugswitchen met Cabralquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:36 schreef Caland het volgende:
Die jongen heeft toch ook totaal geen toekomst meer bij Feyenoord. Hopelijk is 'ie nog te lozen.
Ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Blijven er nog spelers over bij Feijenoord? Of mogen we straks tegen Ruud Vormer en Kongolo gaan spelen?
edit: nvmquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:26 schreef Henrys het volgende:
Dus welke spitsen zijn reëel?
Mijn shortlist bestaat uit:
Guidetti
Janko
El Hamdaou
Dost
Anders maar Fernandez weer vastleggen
Guidetti is véél, véél te duur en viesdik. Lijkt bovendien naar Rusland te vliegen. Hammie is een kutmarokkaan die zou ik er gratis nog niet bijwillen. Janko en Dost zullen allebei moeilijk haalbaar zijn, maar zijn nog enigszins een optie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:26 schreef Henrys het volgende:
Dus welke spitsen zijn reëel?
Mijn shortlist bestaat uit:
Guidetti
Janko
El Hamdaou
Dost
Anders maar Fernandez weer vastleggen
Dost te slecht en Janko niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
edit: nvm
Allen zijn in theorie te halen.
Ik vind Dost alleen echt te slecht, ik heb liever een voetballend type.
nee janko ook maar ik had janko als non-optie gezet (salaris) wat ik later editte daarom okquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dost te slecht en Janko niet?
Je hebt er geen kaas van gegeten jij.
quote:Sleegers werkt aan fysiek: 'Ben sterker geworden'
Joey Sleegers kon woensdagavond na afloop van de vriendschappelijke ontmoeting met FC Emmen (0-2) rekenen op de complimenten van zijn trainer. Fred Rutten was te spreken over de prestatie van de aanvallende middenvelder, die zelf ook met een goed gevoel terugkeek op de vijfde wedstrijd van deze voorbereiding. ‘Dit waren mijn eerste negentig minuten in Feyenoord 1. Dat voelt heel goed.’
Het goede gevoel van Sleegers was met name gebaseerd op de inbreng die hij in de JenS Vesting in balbezit had gehad. ‘Vanuit mijn positie kwam ik veel aan de bal en kon ik vaak mijn medespelers bereiken. Ik was balvast. Het liefst had ik als aanvallende middenvelder vaker de spitsen in stelling gebracht, maar helaas ging door het stroeve veld vaak de snelheid uit de aanval. Toch kijk ik al met al tevreden terug op deze avond.’
Dat Sleegers tot dusver sowieso te spreken is over de huidige voorbereiding, is niet los te zien van de komst van trainer Fred Rutten. ‘Hij is een coach die veel persoonlijke aandacht geeft aan spelers en ook aan mij’, vertelde de jonge middenvelder. ‘Daar put ik veel vertrouwen uit.’
Voor Sleegers is dit zijn tweede seizoen bij de eerste selectie van Feyenoord, nadat hij vorig seizoen voor het eerst vast aansloot vanuit de A-junioren. ‘Vorig seizoen heb ik nog niet mijn debuut mogen maken, maar ik heb het wel als een heel leerzaam jaar ervaren. Ik ben bijvoorbeeld veel sterker geworden dan een jaar geleden, dat voelde ik ook vandaag weer. Toen was één helft tegen FC Dordrecht al pittig, terwijl ik vandaag in de laatste minuten nog vol kon gaan. Dat ik nu al langer dan een jaar deel uitmaak van het eerste elftal, is iets waar ik in alle opzichten dus zeker de vruchten van pluk.’
Ik denk niet dat Norwich hun duurste aankoop ooit zomaar even gaat verhuren.quote:
Benieuwd of hij dit seizoen wat leuke dingen kan gaan laten zien. Zo niet: #schuldvanimmersquote:
In theorie wel. In de praktijk heeft hij nog een driejarig contract bij Norwich, waar ze zo'n 10 miljoen voor hem hebben betaald. Volgens mij vangt ie ook een mooie zak poen. Ik denk dat hij nog iets duurder zal uitvallen dan Dost, terwijl ik bij Dost toch een wat positiever gevoel heb. Zal vast wel ergens op een back up lijstje staan maar ik zie het nog niet heel snel gebeuren eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of hij dit seizoen wat leuke dingen kan gaan laten zien. Zo niet: #schuldvanimmers
Zullen ze ook vast wel hebben, maar daarmee is niet meteen gezegd dat onderhandelingen soepel verlopen. Dat valt vooraf niet te plannen, en is een te tactisch spel om daarin te snel te handelen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Cara het volgende:
Waar is dat schaduwlijstje??
Ik mag toch wel hopen dat als je al een jaar weet dat BMI en Janmaat vertrekken dat je toch vervangers klaar hebt staan?
Ik denk eigenlijk niet dat mr. Yellow dat schaduwlijstje openbaar gaat maken. Tevens is het zo dat er over de meeste transfers de laatste tijd vrijwel niks wordt gelekt. Ook wel eens prettig natuurlijk. Geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Cara het volgende:
Waar is dat schaduwlijstje??
Ik mag toch wel hopen dat als je al een jaar weet dat BMI en Janmaat vertrekken dat je toch vervangers klaar hebt staan?
En je vergeet de contacten van Rutten natuurlijk, komt allemaal goedquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Martin van Goud regelt wel wat spelers. Hij heeft contacten.
Wat is goed? De druk is er iig afquote:Op donderdag 17 juli 2014 08:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En je vergeet de contacten van Rutten natuurlijk, komt allemaal goed
Goed is een elftal dat waarschijnlijk minder is dan afgelopen seizoen, maar nog wel representatief voor Feyenoordquote:
In de jeugd altijd wel een redelijk talent. Gescout van Willem II. Niet zo groot talent als bijvoorbeeld Vilhena en Rekik, maar wel groter dan toentertijd De Vrij en Indi. Misschien net als Clasie, net iets beter dan de rest Je hoorde er niet veel over, maar maakt wel een goeie indruk. Scoorde erg veel, speelde op 10 en af en toe ook in de spits.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:15 schreef Scrummie het volgende:
Die Sleegers he. Wat voor talent is dat? Mega talent? Twijfels? Werkelijkwaar geen idee wat ik daar van moet verwachten.
Thanks!quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:31 schreef satecl het volgende:
[..]
In de jeugd altijd wel een redelijk talent. Gescout van Willem II. Niet zo groot talent als bijvoorbeeld Vilhena en Rekik, maar wel groter dan toentertijd De Vrij en Indi. Misschien net als Clasie, net iets beter dan de rest Je hoorde er niet veel over, maar maakt wel een goeie indruk. Scoorde erg veel, speelde op 10 en af en toe ook in de spits.
Probleem is dat hij fysiek gewoon tekort komt. Het schijnt dat hij daar sterker in is geworden. Ik vind het jammer dat hij vorig seizoen tegen AZ bijvoorbeeld geen speelminuten kreeg. Dat soort jongens hebben gewoon ervaring nodig.
BESTUUR TEGEN DE MUUR, Gudde, Van Geel en Koevermans optyfen, Don Leo terughalenquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:26 schreef Lastpost het volgende:
We hadden gewoon Eto'o moeten vastleggen toen het nog kon! Transfervrij! Wanbeleid!
Dat realisme is wel nodig waarschijnlijk ja, wanneer bijna ál je beste spelers verkocht worden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Goed is een elftal dat waarschijnlijk minder is dan afgelopen seizoen, maar nog wel representatief voor Feyenoord
Inderdaad. Gewoon richten op een plek bij de top 4 - 5 dit seizoen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Goed is een elftal dat waarschijnlijk minder is dan afgelopen seizoen, maar nog wel representatief voor Feyenoord
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:26 schreef Lastpost het volgende:
We hadden gewoon Eto'o moeten vastleggen toen het nog kon! Transfervrij! Wanbeleid!
Gelukkig is er nog tijd zat om Vagner Love aan te trekken. Nu hoorde ik dat ie is gesignaleerd in Rotterdam.....quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
BESTUUR TEGEN DE MUUR, Gudde, Van Geel en Koevermans optyfen, Don Leo terughalen
Is toch al officieel beklonken? Zag gister een foto voorbij komen waar ie met zn nieuwe shirt in het stadion staat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:45 schreef PIETR het volgende:
Hoe zit het met die transfer van Janmaat? Is dinsdag al gekeurd daar, maar staat nog steeds niks op de Feyenoord/Newcastle site?
Allemaal leuk en aardig (en plaats 4-5 is ook realistisch imo), maar met welk budget zou Feyenoord volgend seizoen nieuwe mensen aan moeten trekken dan? Er komt geen landen toernooi, dus ook geen Feyenoord spelers die zich in de kijker kunnen spelen. En als je de huidige selectie zo ziet, is de kans op nog zo'n (financieel) goede transfer periode volgend jaar redelijk klein...quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon richten op een plek bij de top 4 - 5 dit seizoen.
Wel belangrijk dat we niet te ver terugvallen, zodat we straks echt aan de top kunnen meedoen zodra de selectie die we straks overhouden stappen gaat maken en gaat doorgroeien in hun ontwikkeling en we met wat doorselecteren en enkele aankopen eenvoudig kunnen aanhaken.
Clasie, Kongolo, Vilhena en Boetius vertegenwoordigen samen nog zon 30 miljoen schat ik ..quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig (en plaats 4-5 is ook realistisch imo), maar met welk budget zou Feyenoord volgend seizoen nieuwe mensen aan moeten trekken dan? Er komt geen landen toernooi, dus ook geen Feyenoord spelers die zich in de kijker kunnen spelen. En als je de huidige selectie zo ziet, is de kans op nog zo'n (financieel) goede transfer periode volgend jaar redelijk klein...
Tenzij er natuurlijk een speler of 2 op gaan staan en zich geniaal ontwikkelen...
Clasie en Boëtius zie ik wel voor goede bedragen gaan, nu. Kongolo en Vilhena heb ik minder vertrouwen in, maar goed. Maar dat ik allemaal op dit moment, met het WK in het achterhoofd van alles en iedereen. Hopelijk blijven deze jongens net zo goed presteren als ze tot nu toe hebben gedaan, liefst beter natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Clasie, Kongolo, Vilhena en Boetius vertegenwoordigen samen nog zon 30 miljoen schat ik ..
Kongolo vind ik veel beter dan BMI.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Clasie en Boëtius zie ik wel voor goede bedragen gaan, nu. Kongolo en Vilhena heb ik minder vertrouwen in, maar goed. Maar dat ik allemaal op dit moment, met het WK in het achterhoofd van alles en iedereen. Hopelijk blijven deze jongens net zo goed presteren als ze tot nu toe hebben gedaan, liefst beter natuurlijk.
Daarbij moet je maar hopen dat Clasie niet alsnog vertrekt.
Hij is nog niet eens 20..quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:36 schreef Aloulou het volgende:
Voor Vilhena wordt dit seizoen heel belangrijk, gaat ie echt doorbreken of blijft het zo'n speler met talent die net niet kan waarmaken.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:40 schreef Caland het volgende:
Fortuna Sittard - Feyenoord van aankomende zaterdag is verboden door de burgemeester van Echt-Susteren. (Via @YelleTieleman) #forfey
Nooit meer naar Limburg
Bedankt @Calandquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:19 schreef Caland het volgende:
Feyenoord heeft nog een week om de selectie rond te krijgen, volgende week uiterste datum om de spelers in te schrijven.
Via @FeyenoordEuropa (gelijk een volgtip trouwens)
Nu ook gewoon pas hèquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:40 schreef Caland het volgende:
Fortuna Sittard - Feyenoord van aankomende zaterdag is verboden door de burgemeester van Echt-Susteren. (Via @YelleTieleman) #forfey
Nooit meer naar Limburg
Denk dat Feyenoord zichzelf via het WK al voldoende op de kaart heeft gezet, men zal de scouts nu enkel nog frequenter hierheen sturen en ik sluit een klapper komende zomer echt niet uit als Clasie, Vilhena of een Böetius zich positief onderscheiden in het team.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er komt geen landen toernooi, dus ook geen Feyenoord spelers die zich in de kijker kunnen spelen.
godverdomme.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:19 schreef Caland het volgende:
Feyenoord heeft nog een week om de selectie rond te krijgen, volgende week uiterste datum om de spelers in te schrijven.
Via @FeyenoordEuropa (gelijk een volgtip trouwens)
quote:'Franse spits in beeld bij Feyenoord'
Gerucht - Feyenoord zou serieuze interesse hebben in Andy Delort, de veel scorende aanvaller van de Franse tweedeklasser Tours, zo meldt Footbal365.fr. Volgens deze bron zou Feyenoord zelfs al officieel hebben geïnformeerd naar de mogelijke vervanger van Graziano Pellè.
De 22-jarige aanvaller had met 24 treffers een belangrijk aandeel in het goede seizoen van Tours. Tours greep pas in de laatste speeldagen naast promotie naar de hoogste Franse voetbalklasse. Delort zou zo'n vier miljoen euro moeten kosten en heeft nog een contract tot 2016.
Almelo 2.0quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:40 schreef Caland het volgende:
Nooit meer naar Limburg
Nog nooit van gehoord (natuurlijk):quote:
Vlug wat YT filmpjes bekeken van deze gozert. Meestal toch de beste momenten van een speler waarin je zelfs Ruben Schaken een wereldtopper kunt laten lijken.quote:
Mooie reden om nog even snel De Broederstrijd in te plannenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:40 schreef Caland het volgende:
Nooit meer naar Limburg
Zitten we weer met Schaken opgescheept.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:50 schreef Caland het volgende:
Oud Feyenoord aanvaller Romeo Castelen verlaat RKC en gaat in Australië spelen voor Western Sydney Wanderers. [Brabants Dagblad]
En Henk Vos komt zeker ook al niet
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:51 schreef Lastpost het volgende:
Lijkt me sowieso sterk dat ze 4 miljoen voor een dergelijke speler zouden neerleggen als Luuk de Jong voor 5 miljoen naar die boeren vertrekt.
PSV kon gelijk handelen. Wij moesten tot een paar dagen geleden wachten totdat er wat geld binnenkwam.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:51 schreef Lastpost het volgende:
Lijkt me sowieso sterk dat ze 4 miljoen voor een dergelijke speler zouden neerleggen als Luuk de Jong voor 5 miljoen naar die boeren vertrekt.
Staan ook wat foto's, maar die krijg ik niet gelinkt hiernaartoequote:Nieuwe schermen onder uitvak
Na de bevrijding van Vak Y wordt momenteel hard gewerkt aan een andere grote wens die we al meermaals bij de club hebben neergelegd: betere spatschermen onder het uitvak. Sinds de verplaatsing van het uitvak naar de tweede ring was het namelijk schering en -af en toe letterlijk- inslag: allerlei voorwerpen en vloeistoffen die vanuit het uitvak in de ondergelegen vakken werden gegooid. Vakken waar vaak kinderen zitten!
En daar wordt nu toch wat aan gedaan. De steigers zijn opgebouwd en het nieuwe spatscherm wordt 4 à 4.5 meter breed. Vergelijkbaar met bijvoorbeeld de schermen onder de uitvakken bij FC Twente en FC Groningen.
Bron
quote:One of France’s most promising attackers’ transfer saga goes on, with new clubs manifesting their interest day after day.
Andy Delort has now been the subject of concrete interest from over five clubs.
In France, Rennes’ offer of ¤4m remains on the table, but the player would prefer to go to Lens if he remains in France. The issue with this currently is that due to the restrictions placed on that club by the French football financial watchdog DNCG, they are unable to sign any players.
Delort has been waiting patiently, but his patience is running out.
In the Premier League, both Southampton and Leicester have indicated their interest, but he remains low down on their list of priorities. Schalke and Gladbach are also supposedly interested, if L’Equipe’s reports are to be believed.
Standard Liege have stepped up this week with serious intent, but Tours have yet to formally accept an offer from any side.
"Heel Europa zit er achteraan"quote:
Veel clubs die interesse hebben zo te zien. Opmerkelijk, zo briljant komt hij niet over in de filmpjes eerlijk gezegd.quote:
Dacht ik ook direct aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
"Heel Europa zit er achteraan"
Nadat Feyenoord hem gescout heeft dus een tweede flinke alarmbel.
Die kwam uit Luik, dus dat blijft een Belg (zelfs 26 interlands gespeeld..)quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:08 schreef Caland het volgende:
Ik heb het niet zo op Franse spelers. Voor je het weet is het een spits die niet gewend is tegen centrale verdedigers te spelen.
Die highlight filmpjes zeggen erg weinig. Als je die van Jerson Cabral ziet zou je ook denken dat het een supertalent isquote:
Ik wacht nog op de mededeling, dat hij 'altijd voorop gaat in de strijd' en daarom perfect bij ons zou passen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
"Heel Europa zit er achteraan"
Nadat Feyenoord hem gescout heeft dus een tweede flinke alarmbel.
Inderdaad. Dus als de highlights al niet erg goed zijn....quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die highlight filmpjes zeggen erg weinig. Als je die van Jerson Cabral ziet zou je ook denken dat het een supertalent is
Amsterdams bier in de Kuipquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:22 schreef Caland het volgende:
Feyenoord stapt over naar Heineken bier
Na een partnerschap van vele jaren met Amstel, wordt er, in de aanloop naar een nieuwe overeenkomst met Heineken, op dit moment in De Kuip hard gewerkt aan de overgang van Amstel bier naar Heineken bier. Dit betekent dat de oplettende bezoeker van de Open Dag aanstaande zondag al diverse Heineken uitingen in en rondom het stadion zal opmerken.
Heineken en Stadion Feijenoord zijn druk bezig met de operationele omzetting van de overgang. De komende tijd zit er bij sommige uitgiftepunten in het stadion nog Amstel bier onder de tap. Zodra de omzettingen helemaal gereed zijn zal overal in De Kuip Heineken geschonken worden.
De switch geldt tevens voor Sportclub Feyenoord, wat betekent dat er binnenkort ook op Varkenoord Heineken geschonken wordt.
Feyenoord en Heineken bespreken op dit moment de verdere invulling van de nieuwe overeenkomst en de switch in het biermerk dat wordt geschonken in De Kuip. Over deze invulling wordt in een later stadium meer bekend.
PARTY HARD
Ik dacht dat je een grap maakte, maar het is echt zo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:22 schreef Caland het volgende:
Feyenoord stapt over naar Heineken bier
Na een partnerschap van vele jaren met Amstel, wordt er, in de aanloop naar een nieuwe overeenkomst met Heineken, op dit moment in De Kuip hard gewerkt aan de overgang van Amstel bier naar Heineken bier. Dit betekent dat de oplettende bezoeker van de Open Dag aanstaande zondag al diverse Heineken uitingen in en rondom het stadion zal opmerken.
Heineken en Stadion Feijenoord zijn druk bezig met de operationele omzetting van de overgang. De komende tijd zit er bij sommige uitgiftepunten in het stadion nog Amstel bier onder de tap. Zodra de omzettingen helemaal gereed zijn zal overal in De Kuip Heineken geschonken worden.
De switch geldt tevens voor Sportclub Feyenoord, wat betekent dat er binnenkort ook op Varkenoord Heineken geschonken wordt.
Feyenoord en Heineken bespreken op dit moment de verdere invulling van de nieuwe overeenkomst en de switch in het biermerk dat wordt geschonken in De Kuip. Over deze invulling wordt in een later stadium meer bekend.
PARTY HARD
Gelukkig was Amstel wel een heerlijk Rotterdams biertje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grap maakte, maar het is echt zo.
Veel Amsterdamser en verder verwijdert van waar Feyenoord voor staat kan het niet zijn. Vind het merk niet bij Feyenoord passen. Maar ik ben vast een zeikerd.
Nou ja, Amstel is ook Amsterdams natuurlijk.quote:
Amstel is toch van oorsprong ook Amsterdams? Daarbij wordt het dusdanig veel aangelengd dat het toch niet te zuipen is, je kan beter voor de wedstrijd comazuipen en zorgen dat iemand je naar het stadion brengt, kan je na de wedstrijd weer verder drinkenquote:
Maar wel wat meer een A-merk dan Amstel. Tevens zijn we nu eindelijk van die spuuglelijke wit-rood-witte reclame af aan de gevel van het Maasgebouw (hopelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, Amstel is ook Amsterdams natuurlijk.
Maar Heineken is in mijn beleving nog véél Amsterdamser. Heineken = Amsterdam.
Ik heb liever Brabants of Belgisch bier in De Kuip.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig was Amstel wel een heerlijk Rotterdams biertje.
Das waar. Ergens ook weer positief dat zo'n groot A merk partner van Feyenoord en stadion Feijenoord wilt worden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wel wat meer een A-merk dan Amstel. Tevens zijn we nu eindelijk van die spuuglelijke wit-rood-witte reclame af aan de gevel van het Maasgebouw (hopelijk)
Dat bedoel ik ook eigenlijk , Heineken doet me meer denken aan Amsterdam dan Amstel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, Amstel is ook Amsterdams natuurlijk.
Maar Heineken is in mijn beleving nog véél Amsterdamser. Heineken = Amsterdam.
True, al heeft deze dan ook nog statistieken van afgelopen seizoen die voor hem spreken. Die van Cabral kan ik zo snel niet terugvinden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die highlight filmpjes zeggen erg weinig. Als je die van Jerson Cabral ziet zou je ook denken dat het een supertalent is
Of Kaapse Brouwers.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook eigenlijk , Heineken doet me meer denken aan Amsterdam dan Amstel.
Alhoewel we ook ook gewoon de Amstel in Amsterdam hebben.
Eigenlijk zouden ze Ketelbink bier moeten voeren in de Kuip
Jij snapt het.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Tomasso het volgende:
Ow, en mensen die een discussie voeren over Amstel - Heineken. Het is allebei van Heineken is gewoon van hetzelfde laken een pak. Nobody cares. Allebei Amsterdamse rotzooi.
Alsof Heineken, of Amstel of wat dan ook nog enige Amsterdamse identiteit heeft en de 80000 bieren die AB/Inbev maken Amerikaans/Vlaams zijn. God zal het boeien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Tomasso het volgende:
Ow, en mensen die een discussie voeren over Amstel - Heineken. Het is allebei van Heineken is gewoon van hetzelfde laken een pak. Nobody cares. Allebei Amsterdamse rotzooi.
Schultenbrau. Voelt Caland zich ook thuis.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef Grifte het volgende:
Gewoon Warsteiner doen ja tog, lekker Duits
En in de arena schenken ze dan weer Grolsch. Om het lekker overzichtelijk te houden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Tomasso het volgende:
Dat stadion lijkt dan ook net op een beugelfles.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
En in de arena schenken ze dan weer Grolsch. Om het lekker overzichtelijk te houden.
Grolsch is echt slootwater.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
En in de arena schenken ze dan weer Grolsch. Om het lekker overzichtelijk te houden.
Ben dan ook een verkapte alcoholist.quote:
Bacardi was het toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ben dan ook een verkapte alcoholist.
There it is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:45 schreef PIETR het volgende:
Hoe zit het met die transfer van Janmaat? Is dinsdag al gekeurd daar, maar staat nog steeds niks op de Feyenoord/Newcastle site?
http://www.feyenoord.nl/n(...)aar-newcastle-unitedquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:45 schreef PIETR het volgende:
Hoeft niet hoor, ligt eraan wat Van Geel binnenhaalt. Verwacht nog wel 2/3 aankopen ..quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch pijnlijk al die vertrokken spelers.
Doen we een paar jaar leuk mee moeten we nu opeens weer waken voor Been achtige jaren.
Arme Fredsj. Zo wint hij nooit een prijs.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doen we een paar jaar leuk mee moeten we nu opeens weer waken voor Been achtige jaren.
Het middenveld is nog intact. Achterin moet naast Boularouz nog een speler aangetrokken worden en er moet uiteraard een nieuw spits komen. Dan ben je al een heel eind toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nieuwe buitenspeler is toch ook wel nodig, een seizoen met Manu/Schaken/Verhoek/Goossens op de flanken zie ik niet zittenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het middenveld is nog intact. Achterin moet naast Boularouz nog een speler aangetrokken worden en er moet uiteraard een nieuw spits komen. Dan ben je al een heel eind toch?
Manu en Schaken kun je erbij hebben, op de bank. Maar Goossens en Verhoek komen echt veel te kort voor Feyenoord. Zitten we helaas nog twee jaar aan vast ..quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nieuwe buitenspeler is toch ook wel nodig, een seizoen met Manu/Schaken/Verhoek/Goossens op de flanken zie ik niet zitten
Voor de bank zijn ze ok, maar niet voor in de basis. Manu wil ik dan nog best wel een kans gunnen, maar daar verwacht ik eerlijk gezegd niet heel veel vanquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Manu en Schaken kun je erbij hebben, op de bank. Maar Goossens en Verhoek komen echt veel te kort voor Feyenoord. Zitten we helaas nog twee jaar aan vast ..
Jupilerquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat de jeugd gewoon constant de kans moet krijgen, ongeacht prestaties.quote:
Als je dan voor eigen jeugd kiest, ga der dan godverdomme voor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:08 schreef Bombvis het volgende:
Manu wil ik dan nog best wel een kans gunnen, maar daar verwacht ik eerlijk gezegd niet heel veel van
Hij speelde ook uitstekend in de pre-season hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Henrys het volgende:
Zelfs van Singh heb je er een waar hij goed lijkt
Jij gaat toch elk jaar naar de Toppers ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Grolsch is echt slootwater.
Vind bier niet snel vies, maar Grolsch vind ik echt niet te zuipen.
Gelukkig kom ik toch nooit in de Arena, alhoewel, 1x geweest voor een concert 7 jaar geleden.
Het enige wat dit filmpje me laat zien is dat er in Schotland genoeg toekomst is voor Nederlandse keepersquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:25 schreef Henrys het volgende:
Anders Stevie May maar uit Schotland halen, is nog jong ook
Wat nou nep? In je volgende zin claim je dat onze Amsterdamse vrienden het goed doen, die doen niet veel anders, alleen kopen ze A- en B-jeugd voor enkele miljoenen, waar wij afgelopen jaren nog niet eens geld voor haddenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:04 schreef RetRy32 het volgende:
Ik vind dat de jeugd gewoon constant de kans moet krijgen, ongeacht prestaties.
Niet kankerspelers halen die iets beter zijn dan de jeugd.
Of je gaat vol voor de jeugd, of je doet het niet.
Ik vind een tussenweg nep.
Zij kopen inderdaad goedkoop in jaquote:Ajax doet het goed, met alleen jeugdspelers (of spelers die op zeer jonge leeftijd gescout zijn) neer te zetten, en eventueel een veteraan op vrije transfer halen.
Achahbar maakte schijnbaar te weinig vorderingen op de training, en kwam fysiek tekort. Hij heeft zelf dus ook aangegeven dat hij daaraan gewerkt heeft bij Bielefeld. Manu heeft genoeg minuten gekregen, maar dan in de verhuur. Door het verhuren van dit soort spelers die (nog) geen kans maken om in het eerste van Feyenoord te spelen, maak je ze juist beter, dan wanneer je ze laat verpieteren op de bank.quote:Maar spelers als Verhoek en Goossens hoor je niet te halen.
Ipv die 2 te halen had je Manu en Achahbar minuten moeten geven.
Hadden ze het slechter gedaan? Nee.
Waren ze beter geworden? Ja.
Mathijsen was een van de sterkhouders achterin, onzin om hem ernaast te zetten. Ik had Kongolo ook liever meer speelminuten zien maken, maar zijn moment komt nu gewoon dit seizoen.quote:En nu scoor ik wel op zeer goedkope wijze door die 2 op te noemen, maar ik vind ook dat Kongolo sowieso de voorkeur had moeten krijgen boven Mathijssen (was er toen al klaar voor, liep bij het 2de een blessure op, maar ok, butterfly effect indien hij in het eerste speelde)
Je reinste onzin dit. Wat als er in de jeugd geen speler zit voor de positie die Feyenoord op dat moment nodig heeft? Spelers die gekocht worden zouden direct beschikbaar moeten zijn voor de basis, dat wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik vind dat de jeugd gewoon constant de kans moet krijgen, ongeacht prestaties.
Niet kankerspelers halen die iets beter zijn dan de jeugd.
Of je gaat vol voor de jeugd, of je doet het niet.
Definieer jeugdspelers? Naar ik weet halen ze heel veel uit het buitenland en stomen ze die klaar in een paar jaar. Dat noem ik geen jeugd.quote:Ajax doet het goed, met alleen jeugdspelers (of spelers die op zeer jonge leeftijd gescout zijn) neer te zetten, en eventueel een veteraan op vrije transfer halen.
In het dagelijks spraakgebruik wordt onder jeugd de levensfase verstaan waarin mensen jong zijn.quote:
Ik heb toch duidelijk voorbeelden gegeven met Verhoek en Goossens, Manu en Achahbar konden die 34 (Goossens) en 36 (Verhoek) wedstrijden bij Feyenoord ook gewoon spelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:30 schreef Happel het volgende:
Je reinste onzin dit. Wat als er in de jeugd geen speler zit voor de positie die Feyenoord op dat moment nodig heeft?
Dan niet, je hoeft van mij niet ineens spelers eruit te gaan halen en mindere spelers op te stellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:30 schreef Happel het volgende:
Wat als er in de jeugd geen speler zit voor de positie die Feyenoord op dat moment nodig heeft?
Ja, om 12:00 las ik? Is dat nog ergens te volgen??quote:
Volgens mij levert de UEFA site altijd een live stream, dus je zou het daar kunnen proberen rond twaalvenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, om 12:00 las ik? Is dat nog ergens te volgen??
Klopt. VI ook meen ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij levert de UEFA site altijd een live stream, dus je zou het daar kunnen proberen rond twaalven
Thanks, ik denk inderdaad dat hier een live-schermpje tevoorschijn komt jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:42 schreef Bombvis het volgende:
Volgens mij levert de UEFA site altijd een live stream, dus je zou het daar kunnen proberen rond twaalven
Goed nieuws. De eerste stappen van de club op de Aziatische markt.quote:FEYENOORD STRATEGISCH PARTNER VAN DELHI DYNAMOS
Feyenoord is officieel als strategisch partner verbonden aan de Delhi Dynamos, een van de acht teams in de nieuw te vormen India Super League. Donderdag werden zowel het nieuwe team als het partnership op grootse wijze gelanceerd in de Indiase hoofdstad. Feyenoord zal als partner Delhi Dynamos bijstaan als technisch adviseur. De bedoeling is dat Feyenoord op termijn ook een ondersteunende rol zal gaan spelen bij de ontwikkeling van Delhi’s eigen voetbalacademie.
Ruim 24 TV-stations en zo’n 140 kranten waren donderdag aanwezig bij de lancering van de Delhi Dynamos in het Jawaharlal Nehru stadion. Dat tekent het enorme potentieel in het op een na meest bevolkte land ter wereld, waar een nationale voetbalcompetitie tot nog toe niet van de grond kwam. Met de India Super League, een megaproject dat nog het best vergelijkbaar is met de MLS in Amerika, moet daar nu verandering in komen. Een aantal grote bedrijven heeft een commitment afgegeven voor tien jaar.
Sameer Manchanda, eigenaar van moederbedrijf DEN Networks en de Delhi Dynamos, sprak de wens uit om samen met Feyenoord aan een leidend team te kunnen bouwen: ‘We willen een team neerzetten dat inspireert en de hoop en ambities van onze stad vertegenwoordigt. Daarom zijn we op zoek gegaan naar de beste partner die er te vinden is. Na het afgelopen WK kan niemand om Feyenoord Rotterdam heen als het om talentontwikkeling gaat, dus de keuze was eenvoudig. Feyenoord zal ons bijstaan bij de overall ontwikkeling van de club en het technisch beleid.‘
Namens Feyenoord was manager internationale relaties Gido Vader aanwezig bij de presentatie. ‘Het is voor Feyenoord een prachtige kans om geassocieerd te worden met de Delhi Dynamos en om dit avontuur in India aan te gaan’, zei hij. ‘De mogelijkheden in dit land zijn onbeperkt en de exposure die we hier voor de club genereren is enorm. Wie weet waar dat allemaal nog toe kan leiden? Voor nu kijken we er naar uit om moederbedrijf DEN Networks te ondersteunen bij het creëren van een team waar de stad trots op kan zijn en om op termijn een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het Indiase voetbal.’
De India Super League zal naar verwachting eind september van start gaan. De eerste editie van de nieuwe nationale competitie duurt slechts drie-en-een-halve maand, maar het is de bedoeling dat met de jaren zowel het aantal clubs als de lengte van het seizoen zal toenemen.
Singh terughalen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Goed nieuws. De eerste stappen van de club op de Aziatische markt.
Haha, no way.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jij gaat toch elk jaar naar de Toppers ?
Ik hoop op Standard Luik.quote:
Te ver.quote:
Combi's zijn er om omzeild te worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:47 schreef Muto het volgende:
Standard Luik en Lille zijn niet tof voor de supporters die daarheen willen ivm met combi-regelingen. Kopenhagen zou dan wel het tofst zijn, ondanks de bierprijzen.
Yepquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:16 schreef Kerftminister het volgende:
Denk dat het voor iedereen al duidelijk is dat we Zenit gaan loten.
Kopenhagen of de Belgen, komt goed heeft Sepp me verzekerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:16 schreef Kerftminister het volgende:
Dit zeggen we elk jaar, het komt niet goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kopenhagen of de Belgen, komt goed heeft Sepp me verzekerd.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Cara het volgende:
Schaken en Te Vrede spelen dat hele Rusland kapot.
Mocht je er nog heen willen gaan: http://www.defeijenoorder(...)-zenit-st-petersburgquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:16 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zou alleen niet gaan vliegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Mocht je er nog heen willen gaan: http://www.defeijenoorder(...)-zenit-st-petersburg
Dan was het leven voor jullie een stuk dragelijker geworden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:00 schreef Caland het volgende:
Bedankt Stijn. Als we jou toch niet hadden.
Champions League hymne.quote:
Als ik nu ga douchen is het natuurlijk toch binnen 5 minutenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:03 schreef Caland het volgende:
Over 20 minuten hoef je pas te kijken. Eerst dat kansloze gelul.
Ik denk dat ze in Frankrijk niet heel erg enthousiast zijn als we Lille loten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Zouden er ook nog clubs zijn die balen als ze Feyenoord loten?
Wellicht vanwege onze reputatie op supportersgebied.
En we hadden natuurlijk een behoorlijke delegatie in Brazilie...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Wellicht vanwege onze reputatie op supportersgebied.
Die allemaal weg zijn. Nee, van Feyenoord worden ze niet bang. Geen van deze clubs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En we hadden natuurlijk een behoorlijke delegatie in Brazilie...
De reputatie van Feyenoord blijft toch nog altijd wel overeind? Met een stadion en thuispubliek waar het een heksenketel kan zijn etc.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Die allemaal weg zijn. Nee, van Feyenoord worden ze niet bang. Geen van deze clubs.
Vast wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Zouden de balletjes van Feyenoord en Zenit al warm zijn?
Nancy. Die reactie van die voorzitter toen toen ze ons voor de tweede keer troffenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Wellicht vanwege onze reputatie op supportersgebied. Maar ik bedoel vooral dat ze ons zien als lastige tegenstander.
MAFIFA MAFIFA KNJB KNJBquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Zouden de balletjes van Feyenoord en Zenit al warm zijn?
Mwah daar kan je iig nog wat lachen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach het is minder irritant dan de gemiddelde KNVB beker-loting met Hans Kraaij.
Dat was wel episch jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nancy. Die reactie van die voorzitter toen toen ze ons voor de tweede keer troffen
Nee dat hoop jequote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik denk dat we Lille gaan loten.
Gr gr Jomanda
Ja, Champions routequote:
Waarom is je BMI UI weg?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, minste stad van de vijf qua zuipen.
okquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, minste stad van de vijf qua zuipen.
Si.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom is je BMI UI weg?
Uit het oog uit het hart?
Zowel mobiel als pcquote:The live streaming will start once the event begins
Ja, dit had ik staan om 11:50quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:15 schreef onlogisch het volgende:
Ben ik dan echt de enige?
[..]
Zowel mobiel als pc
We komen gelukkig wel als eerstequote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, eerst een kansloos verhaal terwijl we toch wel snappen waar het over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |