Hij is nog niet eens 20..quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:36 schreef Aloulou het volgende:
Voor Vilhena wordt dit seizoen heel belangrijk, gaat ie echt doorbreken of blijft het zo'n speler met talent die net niet kan waarmaken.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:40 schreef Caland het volgende:
Fortuna Sittard - Feyenoord van aankomende zaterdag is verboden door de burgemeester van Echt-Susteren. (Via @YelleTieleman) #forfey
Nooit meer naar Limburg
Bedankt @Calandquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:19 schreef Caland het volgende:
Feyenoord heeft nog een week om de selectie rond te krijgen, volgende week uiterste datum om de spelers in te schrijven.
Via @FeyenoordEuropa (gelijk een volgtip trouwens)
Nu ook gewoon pas hèquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:40 schreef Caland het volgende:
Fortuna Sittard - Feyenoord van aankomende zaterdag is verboden door de burgemeester van Echt-Susteren. (Via @YelleTieleman) #forfey
Nooit meer naar Limburg
Denk dat Feyenoord zichzelf via het WK al voldoende op de kaart heeft gezet, men zal de scouts nu enkel nog frequenter hierheen sturen en ik sluit een klapper komende zomer echt niet uit als Clasie, Vilhena of een Böetius zich positief onderscheiden in het team.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er komt geen landen toernooi, dus ook geen Feyenoord spelers die zich in de kijker kunnen spelen.
godverdomme.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:19 schreef Caland het volgende:
Feyenoord heeft nog een week om de selectie rond te krijgen, volgende week uiterste datum om de spelers in te schrijven.
Via @FeyenoordEuropa (gelijk een volgtip trouwens)
quote:'Franse spits in beeld bij Feyenoord'
Gerucht - Feyenoord zou serieuze interesse hebben in Andy Delort, de veel scorende aanvaller van de Franse tweedeklasser Tours, zo meldt Footbal365.fr. Volgens deze bron zou Feyenoord zelfs al officieel hebben geïnformeerd naar de mogelijke vervanger van Graziano Pellè.
De 22-jarige aanvaller had met 24 treffers een belangrijk aandeel in het goede seizoen van Tours. Tours greep pas in de laatste speeldagen naast promotie naar de hoogste Franse voetbalklasse. Delort zou zo'n vier miljoen euro moeten kosten en heeft nog een contract tot 2016.
Almelo 2.0quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:40 schreef Caland het volgende:
Nooit meer naar Limburg
Nog nooit van gehoord (natuurlijk):quote:
Vlug wat YT filmpjes bekeken van deze gozert. Meestal toch de beste momenten van een speler waarin je zelfs Ruben Schaken een wereldtopper kunt laten lijken.quote:
Mooie reden om nog even snel De Broederstrijd in te plannenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:40 schreef Caland het volgende:
Nooit meer naar Limburg
Zitten we weer met Schaken opgescheept.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:50 schreef Caland het volgende:
Oud Feyenoord aanvaller Romeo Castelen verlaat RKC en gaat in Australië spelen voor Western Sydney Wanderers. [Brabants Dagblad]
En Henk Vos komt zeker ook al niet
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:51 schreef Lastpost het volgende:
Lijkt me sowieso sterk dat ze 4 miljoen voor een dergelijke speler zouden neerleggen als Luuk de Jong voor 5 miljoen naar die boeren vertrekt.
PSV kon gelijk handelen. Wij moesten tot een paar dagen geleden wachten totdat er wat geld binnenkwam.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:51 schreef Lastpost het volgende:
Lijkt me sowieso sterk dat ze 4 miljoen voor een dergelijke speler zouden neerleggen als Luuk de Jong voor 5 miljoen naar die boeren vertrekt.
Staan ook wat foto's, maar die krijg ik niet gelinkt hiernaartoequote:Nieuwe schermen onder uitvak
Na de bevrijding van Vak Y wordt momenteel hard gewerkt aan een andere grote wens die we al meermaals bij de club hebben neergelegd: betere spatschermen onder het uitvak. Sinds de verplaatsing van het uitvak naar de tweede ring was het namelijk schering en -af en toe letterlijk- inslag: allerlei voorwerpen en vloeistoffen die vanuit het uitvak in de ondergelegen vakken werden gegooid. Vakken waar vaak kinderen zitten!
En daar wordt nu toch wat aan gedaan. De steigers zijn opgebouwd en het nieuwe spatscherm wordt 4 à 4.5 meter breed. Vergelijkbaar met bijvoorbeeld de schermen onder de uitvakken bij FC Twente en FC Groningen.
Bron
quote:One of France’s most promising attackers’ transfer saga goes on, with new clubs manifesting their interest day after day.
Andy Delort has now been the subject of concrete interest from over five clubs.
In France, Rennes’ offer of ¤4m remains on the table, but the player would prefer to go to Lens if he remains in France. The issue with this currently is that due to the restrictions placed on that club by the French football financial watchdog DNCG, they are unable to sign any players.
Delort has been waiting patiently, but his patience is running out.
In the Premier League, both Southampton and Leicester have indicated their interest, but he remains low down on their list of priorities. Schalke and Gladbach are also supposedly interested, if L’Equipe’s reports are to be believed.
Standard Liege have stepped up this week with serious intent, but Tours have yet to formally accept an offer from any side.
"Heel Europa zit er achteraan"quote:
Veel clubs die interesse hebben zo te zien. Opmerkelijk, zo briljant komt hij niet over in de filmpjes eerlijk gezegd.quote:
Dacht ik ook direct aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
"Heel Europa zit er achteraan"
Nadat Feyenoord hem gescout heeft dus een tweede flinke alarmbel.
Die kwam uit Luik, dus dat blijft een Belg (zelfs 26 interlands gespeeld..)quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:08 schreef Caland het volgende:
Ik heb het niet zo op Franse spelers. Voor je het weet is het een spits die niet gewend is tegen centrale verdedigers te spelen.
Die highlight filmpjes zeggen erg weinig. Als je die van Jerson Cabral ziet zou je ook denken dat het een supertalent isquote:
Ik wacht nog op de mededeling, dat hij 'altijd voorop gaat in de strijd' en daarom perfect bij ons zou passen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
"Heel Europa zit er achteraan"
Nadat Feyenoord hem gescout heeft dus een tweede flinke alarmbel.
Inderdaad. Dus als de highlights al niet erg goed zijn....quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die highlight filmpjes zeggen erg weinig. Als je die van Jerson Cabral ziet zou je ook denken dat het een supertalent is
Amsterdams bier in de Kuipquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:22 schreef Caland het volgende:
Feyenoord stapt over naar Heineken bier
Na een partnerschap van vele jaren met Amstel, wordt er, in de aanloop naar een nieuwe overeenkomst met Heineken, op dit moment in De Kuip hard gewerkt aan de overgang van Amstel bier naar Heineken bier. Dit betekent dat de oplettende bezoeker van de Open Dag aanstaande zondag al diverse Heineken uitingen in en rondom het stadion zal opmerken.
Heineken en Stadion Feijenoord zijn druk bezig met de operationele omzetting van de overgang. De komende tijd zit er bij sommige uitgiftepunten in het stadion nog Amstel bier onder de tap. Zodra de omzettingen helemaal gereed zijn zal overal in De Kuip Heineken geschonken worden.
De switch geldt tevens voor Sportclub Feyenoord, wat betekent dat er binnenkort ook op Varkenoord Heineken geschonken wordt.
Feyenoord en Heineken bespreken op dit moment de verdere invulling van de nieuwe overeenkomst en de switch in het biermerk dat wordt geschonken in De Kuip. Over deze invulling wordt in een later stadium meer bekend.
PARTY HARD
Ik dacht dat je een grap maakte, maar het is echt zo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:22 schreef Caland het volgende:
Feyenoord stapt over naar Heineken bier
Na een partnerschap van vele jaren met Amstel, wordt er, in de aanloop naar een nieuwe overeenkomst met Heineken, op dit moment in De Kuip hard gewerkt aan de overgang van Amstel bier naar Heineken bier. Dit betekent dat de oplettende bezoeker van de Open Dag aanstaande zondag al diverse Heineken uitingen in en rondom het stadion zal opmerken.
Heineken en Stadion Feijenoord zijn druk bezig met de operationele omzetting van de overgang. De komende tijd zit er bij sommige uitgiftepunten in het stadion nog Amstel bier onder de tap. Zodra de omzettingen helemaal gereed zijn zal overal in De Kuip Heineken geschonken worden.
De switch geldt tevens voor Sportclub Feyenoord, wat betekent dat er binnenkort ook op Varkenoord Heineken geschonken wordt.
Feyenoord en Heineken bespreken op dit moment de verdere invulling van de nieuwe overeenkomst en de switch in het biermerk dat wordt geschonken in De Kuip. Over deze invulling wordt in een later stadium meer bekend.
PARTY HARD
Gelukkig was Amstel wel een heerlijk Rotterdams biertje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grap maakte, maar het is echt zo.
Veel Amsterdamser en verder verwijdert van waar Feyenoord voor staat kan het niet zijn. Vind het merk niet bij Feyenoord passen. Maar ik ben vast een zeikerd.
Nou ja, Amstel is ook Amsterdams natuurlijk.quote:
Amstel is toch van oorsprong ook Amsterdams? Daarbij wordt het dusdanig veel aangelengd dat het toch niet te zuipen is, je kan beter voor de wedstrijd comazuipen en zorgen dat iemand je naar het stadion brengt, kan je na de wedstrijd weer verder drinkenquote:
Maar wel wat meer een A-merk dan Amstel. Tevens zijn we nu eindelijk van die spuuglelijke wit-rood-witte reclame af aan de gevel van het Maasgebouw (hopelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, Amstel is ook Amsterdams natuurlijk.
Maar Heineken is in mijn beleving nog véél Amsterdamser. Heineken = Amsterdam.
Ik heb liever Brabants of Belgisch bier in De Kuip.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig was Amstel wel een heerlijk Rotterdams biertje.
Das waar. Ergens ook weer positief dat zo'n groot A merk partner van Feyenoord en stadion Feijenoord wilt worden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wel wat meer een A-merk dan Amstel. Tevens zijn we nu eindelijk van die spuuglelijke wit-rood-witte reclame af aan de gevel van het Maasgebouw (hopelijk)
Dat bedoel ik ook eigenlijk , Heineken doet me meer denken aan Amsterdam dan Amstel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, Amstel is ook Amsterdams natuurlijk.
Maar Heineken is in mijn beleving nog véél Amsterdamser. Heineken = Amsterdam.
True, al heeft deze dan ook nog statistieken van afgelopen seizoen die voor hem spreken. Die van Cabral kan ik zo snel niet terugvinden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die highlight filmpjes zeggen erg weinig. Als je die van Jerson Cabral ziet zou je ook denken dat het een supertalent is
Of Kaapse Brouwers.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook eigenlijk , Heineken doet me meer denken aan Amsterdam dan Amstel.
Alhoewel we ook ook gewoon de Amstel in Amsterdam hebben.
Eigenlijk zouden ze Ketelbink bier moeten voeren in de Kuip
Jij snapt het.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Tomasso het volgende:
Ow, en mensen die een discussie voeren over Amstel - Heineken. Het is allebei van Heineken is gewoon van hetzelfde laken een pak. Nobody cares. Allebei Amsterdamse rotzooi.
Alsof Heineken, of Amstel of wat dan ook nog enige Amsterdamse identiteit heeft en de 80000 bieren die AB/Inbev maken Amerikaans/Vlaams zijn. God zal het boeien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Tomasso het volgende:
Ow, en mensen die een discussie voeren over Amstel - Heineken. Het is allebei van Heineken is gewoon van hetzelfde laken een pak. Nobody cares. Allebei Amsterdamse rotzooi.
Schultenbrau. Voelt Caland zich ook thuis.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef Grifte het volgende:
Gewoon Warsteiner doen ja tog, lekker Duits
En in de arena schenken ze dan weer Grolsch. Om het lekker overzichtelijk te houden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Tomasso het volgende:
Dat stadion lijkt dan ook net op een beugelfles.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
En in de arena schenken ze dan weer Grolsch. Om het lekker overzichtelijk te houden.
Grolsch is echt slootwater.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
En in de arena schenken ze dan weer Grolsch. Om het lekker overzichtelijk te houden.
Ben dan ook een verkapte alcoholist.quote:
Bacardi was het toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ben dan ook een verkapte alcoholist.
There it is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:45 schreef PIETR het volgende:
Hoe zit het met die transfer van Janmaat? Is dinsdag al gekeurd daar, maar staat nog steeds niks op de Feyenoord/Newcastle site?
http://www.feyenoord.nl/n(...)aar-newcastle-unitedquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:45 schreef PIETR het volgende:
Hoe zit het met die transfer van Janmaat? Is dinsdag al gekeurd daar, maar staat nog steeds niks op de Feyenoord/Newcastle site?
Hoeft niet hoor, ligt eraan wat Van Geel binnenhaalt. Verwacht nog wel 2/3 aankopen ..quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch pijnlijk al die vertrokken spelers.
Doen we een paar jaar leuk mee moeten we nu opeens weer waken voor Been achtige jaren.
Arme Fredsj. Zo wint hij nooit een prijs.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doen we een paar jaar leuk mee moeten we nu opeens weer waken voor Been achtige jaren.
Het middenveld is nog intact. Achterin moet naast Boularouz nog een speler aangetrokken worden en er moet uiteraard een nieuw spits komen. Dan ben je al een heel eind toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nieuwe buitenspeler is toch ook wel nodig, een seizoen met Manu/Schaken/Verhoek/Goossens op de flanken zie ik niet zittenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het middenveld is nog intact. Achterin moet naast Boularouz nog een speler aangetrokken worden en er moet uiteraard een nieuw spits komen. Dan ben je al een heel eind toch?
Manu en Schaken kun je erbij hebben, op de bank. Maar Goossens en Verhoek komen echt veel te kort voor Feyenoord. Zitten we helaas nog twee jaar aan vast ..quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nieuwe buitenspeler is toch ook wel nodig, een seizoen met Manu/Schaken/Verhoek/Goossens op de flanken zie ik niet zitten
Voor de bank zijn ze ok, maar niet voor in de basis. Manu wil ik dan nog best wel een kans gunnen, maar daar verwacht ik eerlijk gezegd niet heel veel vanquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Manu en Schaken kun je erbij hebben, op de bank. Maar Goossens en Verhoek komen echt veel te kort voor Feyenoord. Zitten we helaas nog twee jaar aan vast ..
Jupilerquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat de jeugd gewoon constant de kans moet krijgen, ongeacht prestaties.quote:
Als je dan voor eigen jeugd kiest, ga der dan godverdomme voor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:08 schreef Bombvis het volgende:
Manu wil ik dan nog best wel een kans gunnen, maar daar verwacht ik eerlijk gezegd niet heel veel van
Hij speelde ook uitstekend in de pre-season hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Henrys het volgende:
Zelfs van Singh heb je er een waar hij goed lijkt
Jij gaat toch elk jaar naar de Toppers ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Grolsch is echt slootwater.
Vind bier niet snel vies, maar Grolsch vind ik echt niet te zuipen.
Gelukkig kom ik toch nooit in de Arena, alhoewel, 1x geweest voor een concert 7 jaar geleden.
Het enige wat dit filmpje me laat zien is dat er in Schotland genoeg toekomst is voor Nederlandse keepersquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:25 schreef Henrys het volgende:
Anders Stevie May maar uit Schotland halen, is nog jong ook
Wat nou nep? In je volgende zin claim je dat onze Amsterdamse vrienden het goed doen, die doen niet veel anders, alleen kopen ze A- en B-jeugd voor enkele miljoenen, waar wij afgelopen jaren nog niet eens geld voor haddenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:04 schreef RetRy32 het volgende:
Ik vind dat de jeugd gewoon constant de kans moet krijgen, ongeacht prestaties.
Niet kankerspelers halen die iets beter zijn dan de jeugd.
Of je gaat vol voor de jeugd, of je doet het niet.
Ik vind een tussenweg nep.
Zij kopen inderdaad goedkoop in jaquote:Ajax doet het goed, met alleen jeugdspelers (of spelers die op zeer jonge leeftijd gescout zijn) neer te zetten, en eventueel een veteraan op vrije transfer halen.
Achahbar maakte schijnbaar te weinig vorderingen op de training, en kwam fysiek tekort. Hij heeft zelf dus ook aangegeven dat hij daaraan gewerkt heeft bij Bielefeld. Manu heeft genoeg minuten gekregen, maar dan in de verhuur. Door het verhuren van dit soort spelers die (nog) geen kans maken om in het eerste van Feyenoord te spelen, maak je ze juist beter, dan wanneer je ze laat verpieteren op de bank.quote:Maar spelers als Verhoek en Goossens hoor je niet te halen.
Ipv die 2 te halen had je Manu en Achahbar minuten moeten geven.
Hadden ze het slechter gedaan? Nee.
Waren ze beter geworden? Ja.
Mathijsen was een van de sterkhouders achterin, onzin om hem ernaast te zetten. Ik had Kongolo ook liever meer speelminuten zien maken, maar zijn moment komt nu gewoon dit seizoen.quote:En nu scoor ik wel op zeer goedkope wijze door die 2 op te noemen, maar ik vind ook dat Kongolo sowieso de voorkeur had moeten krijgen boven Mathijssen (was er toen al klaar voor, liep bij het 2de een blessure op, maar ok, butterfly effect indien hij in het eerste speelde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |