Dacht ik ook direct aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
"Heel Europa zit er achteraan"
Nadat Feyenoord hem gescout heeft dus een tweede flinke alarmbel.
Die kwam uit Luik, dus dat blijft een Belg (zelfs 26 interlands gespeeld..)quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:08 schreef Caland het volgende:
Ik heb het niet zo op Franse spelers. Voor je het weet is het een spits die niet gewend is tegen centrale verdedigers te spelen.
Die highlight filmpjes zeggen erg weinig. Als je die van Jerson Cabral ziet zou je ook denken dat het een supertalent isquote:
Ik wacht nog op de mededeling, dat hij 'altijd voorop gaat in de strijd' en daarom perfect bij ons zou passen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
"Heel Europa zit er achteraan"
Nadat Feyenoord hem gescout heeft dus een tweede flinke alarmbel.
Inderdaad. Dus als de highlights al niet erg goed zijn....quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die highlight filmpjes zeggen erg weinig. Als je die van Jerson Cabral ziet zou je ook denken dat het een supertalent is
Amsterdams bier in de Kuipquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:22 schreef Caland het volgende:
Feyenoord stapt over naar Heineken bier
Na een partnerschap van vele jaren met Amstel, wordt er, in de aanloop naar een nieuwe overeenkomst met Heineken, op dit moment in De Kuip hard gewerkt aan de overgang van Amstel bier naar Heineken bier. Dit betekent dat de oplettende bezoeker van de Open Dag aanstaande zondag al diverse Heineken uitingen in en rondom het stadion zal opmerken.
Heineken en Stadion Feijenoord zijn druk bezig met de operationele omzetting van de overgang. De komende tijd zit er bij sommige uitgiftepunten in het stadion nog Amstel bier onder de tap. Zodra de omzettingen helemaal gereed zijn zal overal in De Kuip Heineken geschonken worden.
De switch geldt tevens voor Sportclub Feyenoord, wat betekent dat er binnenkort ook op Varkenoord Heineken geschonken wordt.
Feyenoord en Heineken bespreken op dit moment de verdere invulling van de nieuwe overeenkomst en de switch in het biermerk dat wordt geschonken in De Kuip. Over deze invulling wordt in een later stadium meer bekend.
PARTY HARD
Ik dacht dat je een grap maakte, maar het is echt zo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:22 schreef Caland het volgende:
Feyenoord stapt over naar Heineken bier
Na een partnerschap van vele jaren met Amstel, wordt er, in de aanloop naar een nieuwe overeenkomst met Heineken, op dit moment in De Kuip hard gewerkt aan de overgang van Amstel bier naar Heineken bier. Dit betekent dat de oplettende bezoeker van de Open Dag aanstaande zondag al diverse Heineken uitingen in en rondom het stadion zal opmerken.
Heineken en Stadion Feijenoord zijn druk bezig met de operationele omzetting van de overgang. De komende tijd zit er bij sommige uitgiftepunten in het stadion nog Amstel bier onder de tap. Zodra de omzettingen helemaal gereed zijn zal overal in De Kuip Heineken geschonken worden.
De switch geldt tevens voor Sportclub Feyenoord, wat betekent dat er binnenkort ook op Varkenoord Heineken geschonken wordt.
Feyenoord en Heineken bespreken op dit moment de verdere invulling van de nieuwe overeenkomst en de switch in het biermerk dat wordt geschonken in De Kuip. Over deze invulling wordt in een later stadium meer bekend.
PARTY HARD
Gelukkig was Amstel wel een heerlijk Rotterdams biertje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grap maakte, maar het is echt zo.
Veel Amsterdamser en verder verwijdert van waar Feyenoord voor staat kan het niet zijn. Vind het merk niet bij Feyenoord passen. Maar ik ben vast een zeikerd.
Nou ja, Amstel is ook Amsterdams natuurlijk.quote:
Amstel is toch van oorsprong ook Amsterdams? Daarbij wordt het dusdanig veel aangelengd dat het toch niet te zuipen is, je kan beter voor de wedstrijd comazuipen en zorgen dat iemand je naar het stadion brengt, kan je na de wedstrijd weer verder drinkenquote:
Maar wel wat meer een A-merk dan Amstel. Tevens zijn we nu eindelijk van die spuuglelijke wit-rood-witte reclame af aan de gevel van het Maasgebouw (hopelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, Amstel is ook Amsterdams natuurlijk.
Maar Heineken is in mijn beleving nog véél Amsterdamser. Heineken = Amsterdam.
Ik heb liever Brabants of Belgisch bier in De Kuip.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig was Amstel wel een heerlijk Rotterdams biertje.
Das waar. Ergens ook weer positief dat zo'n groot A merk partner van Feyenoord en stadion Feijenoord wilt worden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wel wat meer een A-merk dan Amstel. Tevens zijn we nu eindelijk van die spuuglelijke wit-rood-witte reclame af aan de gevel van het Maasgebouw (hopelijk)
Dat bedoel ik ook eigenlijk , Heineken doet me meer denken aan Amsterdam dan Amstel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, Amstel is ook Amsterdams natuurlijk.
Maar Heineken is in mijn beleving nog véél Amsterdamser. Heineken = Amsterdam.
True, al heeft deze dan ook nog statistieken van afgelopen seizoen die voor hem spreken. Die van Cabral kan ik zo snel niet terugvinden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die highlight filmpjes zeggen erg weinig. Als je die van Jerson Cabral ziet zou je ook denken dat het een supertalent is
Of Kaapse Brouwers.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook eigenlijk , Heineken doet me meer denken aan Amsterdam dan Amstel.
Alhoewel we ook ook gewoon de Amstel in Amsterdam hebben.
Eigenlijk zouden ze Ketelbink bier moeten voeren in de Kuip
Jij snapt het.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Tomasso het volgende:
Ow, en mensen die een discussie voeren over Amstel - Heineken. Het is allebei van Heineken is gewoon van hetzelfde laken een pak. Nobody cares. Allebei Amsterdamse rotzooi.
Alsof Heineken, of Amstel of wat dan ook nog enige Amsterdamse identiteit heeft en de 80000 bieren die AB/Inbev maken Amerikaans/Vlaams zijn. God zal het boeien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Tomasso het volgende:
Ow, en mensen die een discussie voeren over Amstel - Heineken. Het is allebei van Heineken is gewoon van hetzelfde laken een pak. Nobody cares. Allebei Amsterdamse rotzooi.
Schultenbrau. Voelt Caland zich ook thuis.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef Grifte het volgende:
Gewoon Warsteiner doen ja tog, lekker Duits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |