En in de arena schenken ze dan weer Grolsch. Om het lekker overzichtelijk te houden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Tomasso het volgende:
Ow, en mensen die een discussie voeren over Amstel - Heineken. Het is allebei van Heineken is gewoon van hetzelfde laken een pak. Nobody cares. Allebei Amsterdamse rotzooi.
Dat stadion lijkt dan ook net op een beugelfles.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
En in de arena schenken ze dan weer Grolsch. Om het lekker overzichtelijk te houden.
Grolsch is echt slootwater.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
En in de arena schenken ze dan weer Grolsch. Om het lekker overzichtelijk te houden.
Ben dan ook een verkapte alcoholist.quote:
Bacardi was het toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ben dan ook een verkapte alcoholist.
There it is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:45 schreef PIETR het volgende:
Hoe zit het met die transfer van Janmaat? Is dinsdag al gekeurd daar, maar staat nog steeds niks op de Feyenoord/Newcastle site?
http://www.feyenoord.nl/n(...)aar-newcastle-unitedquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:45 schreef PIETR het volgende:
Hoe zit het met die transfer van Janmaat? Is dinsdag al gekeurd daar, maar staat nog steeds niks op de Feyenoord/Newcastle site?
Hoeft niet hoor, ligt eraan wat Van Geel binnenhaalt. Verwacht nog wel 2/3 aankopen ..quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch pijnlijk al die vertrokken spelers.
Doen we een paar jaar leuk mee moeten we nu opeens weer waken voor Been achtige jaren.
Arme Fredsj. Zo wint hij nooit een prijs.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doen we een paar jaar leuk mee moeten we nu opeens weer waken voor Been achtige jaren.
Het middenveld is nog intact. Achterin moet naast Boularouz nog een speler aangetrokken worden en er moet uiteraard een nieuw spits komen. Dan ben je al een heel eind toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nieuwe buitenspeler is toch ook wel nodig, een seizoen met Manu/Schaken/Verhoek/Goossens op de flanken zie ik niet zittenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het middenveld is nog intact. Achterin moet naast Boularouz nog een speler aangetrokken worden en er moet uiteraard een nieuw spits komen. Dan ben je al een heel eind toch?
Manu en Schaken kun je erbij hebben, op de bank. Maar Goossens en Verhoek komen echt veel te kort voor Feyenoord. Zitten we helaas nog twee jaar aan vast ..quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nieuwe buitenspeler is toch ook wel nodig, een seizoen met Manu/Schaken/Verhoek/Goossens op de flanken zie ik niet zitten
Voor de bank zijn ze ok, maar niet voor in de basis. Manu wil ik dan nog best wel een kans gunnen, maar daar verwacht ik eerlijk gezegd niet heel veel vanquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Manu en Schaken kun je erbij hebben, op de bank. Maar Goossens en Verhoek komen echt veel te kort voor Feyenoord. Zitten we helaas nog twee jaar aan vast ..
Jupilerquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat de jeugd gewoon constant de kans moet krijgen, ongeacht prestaties.quote:
Als je dan voor eigen jeugd kiest, ga der dan godverdomme voor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:08 schreef Bombvis het volgende:
Manu wil ik dan nog best wel een kans gunnen, maar daar verwacht ik eerlijk gezegd niet heel veel van
Hij speelde ook uitstekend in de pre-season hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Henrys het volgende:
Zelfs van Singh heb je er een waar hij goed lijkt
Jij gaat toch elk jaar naar de Toppers ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Grolsch is echt slootwater.
Vind bier niet snel vies, maar Grolsch vind ik echt niet te zuipen.
Gelukkig kom ik toch nooit in de Arena, alhoewel, 1x geweest voor een concert 7 jaar geleden.
Het enige wat dit filmpje me laat zien is dat er in Schotland genoeg toekomst is voor Nederlandse keepersquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:25 schreef Henrys het volgende:
Anders Stevie May maar uit Schotland halen, is nog jong ook
Wat nou nep? In je volgende zin claim je dat onze Amsterdamse vrienden het goed doen, die doen niet veel anders, alleen kopen ze A- en B-jeugd voor enkele miljoenen, waar wij afgelopen jaren nog niet eens geld voor haddenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:04 schreef RetRy32 het volgende:
Ik vind dat de jeugd gewoon constant de kans moet krijgen, ongeacht prestaties.
Niet kankerspelers halen die iets beter zijn dan de jeugd.
Of je gaat vol voor de jeugd, of je doet het niet.
Ik vind een tussenweg nep.
Zij kopen inderdaad goedkoop in jaquote:Ajax doet het goed, met alleen jeugdspelers (of spelers die op zeer jonge leeftijd gescout zijn) neer te zetten, en eventueel een veteraan op vrije transfer halen.
Achahbar maakte schijnbaar te weinig vorderingen op de training, en kwam fysiek tekort. Hij heeft zelf dus ook aangegeven dat hij daaraan gewerkt heeft bij Bielefeld. Manu heeft genoeg minuten gekregen, maar dan in de verhuur. Door het verhuren van dit soort spelers die (nog) geen kans maken om in het eerste van Feyenoord te spelen, maak je ze juist beter, dan wanneer je ze laat verpieteren op de bank.quote:Maar spelers als Verhoek en Goossens hoor je niet te halen.
Ipv die 2 te halen had je Manu en Achahbar minuten moeten geven.
Hadden ze het slechter gedaan? Nee.
Waren ze beter geworden? Ja.
Mathijsen was een van de sterkhouders achterin, onzin om hem ernaast te zetten. Ik had Kongolo ook liever meer speelminuten zien maken, maar zijn moment komt nu gewoon dit seizoen.quote:En nu scoor ik wel op zeer goedkope wijze door die 2 op te noemen, maar ik vind ook dat Kongolo sowieso de voorkeur had moeten krijgen boven Mathijssen (was er toen al klaar voor, liep bij het 2de een blessure op, maar ok, butterfly effect indien hij in het eerste speelde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |