Nancy. Die reactie van die voorzitter toen toen ze ons voor de tweede keer troffenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Zouden er ook nog clubs zijn die balen als ze Feyenoord loten?
Wellicht vanwege onze reputatie op supportersgebied. Maar ik bedoel vooral dat ze ons zien als lastige tegenstander.
MAFIFA MAFIFA KNJB KNJBquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Zouden de balletjes van Feyenoord en Zenit al warm zijn?
Mwah daar kan je iig nog wat lachen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach het is minder irritant dan de gemiddelde KNVB beker-loting met Hans Kraaij.
Dat was wel episch jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nancy. Die reactie van die voorzitter toen toen ze ons voor de tweede keer troffen
Nee dat hoop jequote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik denk dat we Lille gaan loten.
Gr gr Jomanda
Ja, Champions routequote:
Waarom is je BMI UI weg?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, minste stad van de vijf qua zuipen.
okquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, minste stad van de vijf qua zuipen.
Si.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom is je BMI UI weg?
Uit het oog uit het hart?
Zowel mobiel als pcquote:The live streaming will start once the event begins
Ja, dit had ik staan om 11:50quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:15 schreef onlogisch het volgende:
Ben ik dan echt de enige?
[..]
Zowel mobiel als pc
We komen gelukkig wel als eerstequote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, eerst een kansloos verhaal terwijl we toch wel snappen waar het over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |