Korporaal en Kingsale uit de A2 moet je ook in de gaten houdenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:07 schreef Lastpost het volgende:
Onze A-selecties voor het komende seizoen. Dat middenveld.![]()
[ afbeelding ]
Past wel goed bij dit Feyenoordquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:53 schreef Dekatria het volgende:
Kingsale, wat een naam. Z'n oudere broer heet Presale?
Lolquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:53 schreef Dekatria het volgende:
Kingsale, wat een naam. Z'n oudere broer heet Presale?
Die de Vos komt ook uit Spijkenisse. Kan wel redelijk voetballen, maar nog nooit zo'n arrogant ventje gezienquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:19 schreef RetRy32 het volgende:
Ik denk echt dat we over 3 jaar gewoon 6-7 van die spelers in de basis gaan zien![]()
Ik verwacht zelf bij Hamer, Schuurman, Gronsveld, Slabbekoorn, De Vos, Idrissi en Verdonk een eckte doorbraak.
Mensen van de A2 heb ik nog nooit gezien en nog nooit wat van gehoord ook dus daar kan ik niet over oordelen
Verdonk is ook arrogant.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:57 schreef XSbig het volgende:
[..]
Die de Vos komt ook uit Spijkenisse. Kan wel redelijk voetballen, maar nog nooit zo'n arrogant ventje gezien
Hoe durft 'ie inderdaad. Met zijn hoofd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:57 schreef XSbig het volgende:
[..]
Die de Vos komt ook uit Spijkenisse. Kan wel redelijk voetballen, maar nog nooit zo'n arrogant ventje gezien
Je wilt het niet zien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:23 schreef PIETR het volgende:
Wordt Emmen - Feyenoord nog ergens uitgezonden vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wat een opstelling.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:32 schreef Caland het volgende:
Opstelling Feyenoord: Hahn; Schaken, Van Beek, Steenvoorden, Nelom; Sleegers, Immers, Goossens; Verhoek, Te Vrede en Achahbar. #emmfey
Schaken weer op rechtsback. Bless.
En Boelderoes natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef Fuszy het volgende:
Dat is toch wel een groot nadeel van al die vertrekkende spelers. Vrees nu al voor de vCL als ik dit zo zie.
Gelukkig heb je vilhena, Boetius, Mathijsen, Kongolo, Clasie en Vormer nog
Met zo'n opstelling zou je niet alleen in de VCL niets te zoeken hebben. Als bovenstaande opstelling onze vaste krachten zouden zijn zouden we ook niets in het linkerrijtje van de Eredivisie te zoeken hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef Fuszy het volgende:
Dat is toch wel een groot nadeel van al die vertrekkende spelers. Vrees nu al voor de vCL als ik dit zo zie.
Gelukkig heb je vilhena, Boetius, Mathijsen, Kongolo, Clasie en Vormer nog
Huh?quote:
Blij dat Vormer genoemd wordt.quote:
Misschien wel ja, maar die jongen is gewoon te klein of hij moet echt heel erg goed zijn. Heb eigenlijk nooit goed op hem gelet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Blij dat Vormer genoemd wordt.
Echt een onderschatte speler
En trouwens, ben ik de enige die Lamprou de beste keeper van Feyenoord vind?
Zowel qua duiken, reflexen en positioneren als meevoetballen is hij superieur aan Hahn en Mulder.
Lengte is niet direct een factor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar die jongen is gewoon te klein of hij moet echt heel erg goed zijn. Heb eigenlijk nooit goed op hem gelet.
Vormer vind ik niet heel erg goed, maar ook nooit slecht. Ik denk dat je hem goed erbij kan hebben. Krijgt natuurlijk ook weinig kansen door Immers, Vilhena en Clasie op het middenveld.
WATquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Lamprou is toch verhuurd aan Willem II?
Nac-uit, twee corners tegen, twee tegendoelpunten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:17 schreef exile79 het volgende:
Volgens mij heeft Lamprou ons nog nooit punten gekost als hij Mulder verving.
Als je als keeper geen lengte hebt moet je wel een clubman zijn om uberhaupt te mogen blijvenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:26 schreef Scrummie het volgende:
Lamprou had 10 CM groter moeten zijn, wereldkeeper in dat geval. Heel jammer zoals hierboven ook al gezegd is, want topgozert, en echte clubman.
Hahaquote:
Was vorig seizoen ook zo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef exile79 het volgende:
Te Vrede heeft er ondertussen toch al 7 in liggen. Zou hij dan toch het licht gezien hebben?
Vorig seizoen had hij toch in de periode dat hij Pellè verving ook een score van 3 doelpunten uit 6 wedstrijden ofzo? maw hij liep 1 op 2.quote:
Inderdaad, hetzelfde geldt voor Dost, of elke andere willekeurige 'afmaker' die minder goed in staat is een speler uit te spelen en zelf zijn kansen te creeëren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef Muto het volgende:
Te Vrede is gewoon ontzettend afhankelijk van de aanvoer. Voetballend is hij niet de sterkste. Dat zag je ook bij Groningen-uit, toen met die 1-5-3-2. Daarom, een goede rechtsbuiten halen.
Naar mijn mening is hij wel een goede afmaker. Niet voor niets is hij A-jeugd topscoorder en bij de beloften twee of drie seizoenen achter elkaar vaak gescoord. Maar hij is voetballend te zwak. Hij zal nooit zichzelf vrijspelen en vervolgens scoren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef exile79 het volgende:
Hij scoort 1 x per 43 minuten tot nu toe. Geen idee van de aanvoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |