Kom op, wat hij met een lege portemonnee heeft gepresteerd is ongekend. We presteren al jaren beter dan PSV. Natuurlijk is niet iedere aankoop een voltreffer, maar dat is ook onmogelijk in de voetballerij. Een Arsene Wenger of Sir Alex hebben ook een partij miskopen gedaan waar een paard de hik van krijgt. Martin van Geel is wel de laatste persoon binnen Feyenoord die kritiek verdiend.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Op basis waarvan precies?
Hij doet het best aardig, maar de hosannasferen van sommigen hier is onzinnig.
Maak er een mooi lijstje van en zet de minnetjes uit tegen de plusjes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kom op, wat hij met een lege portemonnee heeft gepresteerd is ongekend. We presteren al jaren beter dan PSV. Natuurlijk is niet iedere aankoop een voltreffer, maar dat is ook onmogelijk in de voetballerij. Een Arsene Wenger of Sir Alex hebben ook een partij miskopen gedaan waar een paard de hik van krijgt. Martin van Geel is wel de laatste persoon binnen Feyenoord die kritiek verdiend.
Ja dat had ik vorige week ook maar dan met Henk Vos. Was best goed spul.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:48 schreef PIETR het volgende:
Heb zon raar voorgevoel dat Romeo Castelen naar Feyenoord komt ..
Slechter dan Schaken en Verhoek zal het niet zijn, maar of je daar nou stappen mee gaat zetten...quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:48 schreef PIETR het volgende:
Dat verklaart wel een hoop van je reactiesquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat had ik vorige week ook maar dan met Henk Vos. Was best goed spul.
Neem dan ook maar eens even in ogenschouw dat het heel moeilijk winkelen is met een lege portemonnee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maak er een mooi lijstje van en zet de minnetjes uit tegen de plusjes.
Dan zul je zien dat hij het best heel aardig heeft gedaan, maar door velen hier flink wordt overschat.
Uh, ja, okquote:Excelsior hoopt ook aankomend seizoen over Lucas Woudenberg te beschikken. Bij de Kralingers dwong Woudenberg promotie naar de Eredivisie af. De Rotterdammers zijn tevreden over de linksback en willen hem nog een jaar van Feyenoord huren.
"Wij hopen nog steeds van harte dat we hem opnieuw kunnen huren", vertelt hoofdtrainer Marinus Dijkhuizen aan Voetbal International. "Het is alleen afwachten of en zo ja wanneer Feyenoord groen licht geeft. Bij Feyenoord komen en gaan momenten de nodige spelers, dus wij kunnen voorlopig niks doen dan afwachten."
Vergeet niet dat Martin van Geel met een lege portemonnee heeft moeten shoppen. Dat maakt de kans op succesvolle, waardevolle transfers voor Feyenoord een stuk kleiner dan wanneer je, zoals PSV, met miljoenen kunt smijten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan zul je zien dat hij het best heel aardig heeft gedaan, maar door velen hier flink wordt overschat.
Een technisch directeur waar je een lijstje met louter geslaagde transfers van kan maken bestaat niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
zucht. Die hebben we al een kleine 1940-1945 keer gehoord.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem dan ook maar eens even in ogenschouw dat het heel moeilijk winkelen is met een lege portemonnee.
Castelen > Verhoek + Schaken. Verder niet goed genoeg natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:48 schreef PIETR het volgende:
Sinds zijn komst tweede, derde en tweede geworden terwijl je qua mogelijkheden ergens tussen plek 4 en 6 in de eredivisie hoort. Dan heb je het uiteindelijk gewoon meer dan prima gedaan, de resultaten tellen. Je kan bijvoorbeeld ook zoals in Eindhoven elk jaar een shitload aan geld binnenhalen maar toch keihard falen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
zucht. Die hebben we al een kleine 1940-1945 keer gehoord.
Maak er een mooi lijstje van en je zult het zien.
Bijna alle successen zijn toe te wijzen aan de jeugdopleiding.
De drie topresultaten, Guidetti, Pelle en Janmaat zijn allemaal maar half aan van Geel te danken.
Diverse slechte aankopen, spelers laten lopen, scheve salarissen.
Wijnaldum/Fer goed gedaan, huidige transfers redelijk tot goed.
7/10.
Dat zou ik dus wel een miskoop vinden, zo een flankspeler of zijn retour. Als je het dan toch hebt over een lat hoger neerleggen moet je dit soort waanzin ook direct afschieten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Slechter dan Schaken en Verhoek zal het niet zijn, maar of je daar nou stappen mee gaat zetten...
Sowieso moet je dan eerst die 2 prutsers kwijt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat had ik vorige week ook maar dan met Henk Vos. Was best goed spul.
Graag meer voorgevoelposts van je.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:48 schreef PIETR het volgende:
Beukers wilde ook graag wat bijdragen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:03 schreef Caland het volgende:
Ik vond eigenlijk alleen Singh echt onbegrijpelijk gezien het aantal middenvelders die er toen al rondliepen. Maargoed, die was uitvoerig gescout. Meestal een teken dat je hem juist niet moet halen, maar soit.
Van Geel zat er toen pas een jaar hè, die was nog wat naïef met betrekking tot de scoutingquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:03 schreef Caland het volgende:
Ik vond eigenlijk alleen Singh echt onbegrijpelijk gezien het aantal middenvelders die er toen al rondliepen. Maargoed, die was uitvoerig gescout. Meestal een teken dat je hem juist niet moet halen, maar soit.
Duidelijk een Romeinse tuin. Heeft dus al getekend bij Lazio!!111!111!quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:39 schreef Steinerized het volgende:
Dat ziet er niet uit als een Nederlandse achtertuin.
Precies, en dat vergeten er een hoop, in de vijver waarin Feyenoord vist moet je ook geluk hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem dan ook maar eens even in ogenschouw dat het heel moeilijk winkelen is met een lege portemonnee.
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
zucht. Die hebben we al een kleine 1940-1945 keer gehoord.
Maak er een mooi lijstje van en je zult het zien.
Hij woont bij mij in het dorp en heeft geen tuin.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:39 schreef Steinerized het volgende:
Dat ziet er niet uit als een Nederlandse achtertuin.
Wie zie jij over 2-3 jaar van waarde zijn voor Feyenoord 1?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:07 schreef Lastpost het volgende:
Onze A-selecties voor het komende seizoen. Dat middenveld.![]()
[ afbeelding ]
Sowieso Verdonk en Schuurman. En ook Nieuwkoop en Klooster zijn spelers om in de gaten te houden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:19 schreef RetRy32 het volgende:
Ik denk echt dat we over 3 jaar gewoon 6-7 van die spelers in de basis gaan zien![]()
Ik verwacht zelf bij Hamer, Schuurman, Gronsveld, Slabbekoorn, De Vos, Idrissi en Verdonk een eckte doorbraak.
Mensen van de A2 heb ik nog nooit gezien en nog nooit wat van gehoord ook dus daar kan ik niet over oordelen
Miazek (doelman) is echt een talentje om te volgen, alleen nog niet heel stabiel gebleken, ene wedstrijd geniaal en de volgende pot blundert ie weer, maar heeft zeker potentie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie zie jij over 2-3 jaar van waarde zijn voor Feyenoord 1?
Is Slabbekoorn nog steeds zo boemdik?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Miazek (doelman) is echt een talentje om te volgen, alleen nog niet heel stabiel gebleken, ene wedstrijd geniaal en de volgende pot blundert ie weer, maar heeft zeker potentie.
Schuurman is een echte allrounder en ik hoop echt dat hij het redt, middenveld, achter de spits, in de spits ... Kan praktisch overal uit de voeten.![]()
Slabbekoorn heeft zeker de potentie, maar kwakkelt nogal met z'n gezondheid en heeft al zolang ie op Varkenoord rondloopt constant blessures maar scoort wel heel makkelijk en de mooiste goals. Idrissi en Klooster zijn ook prima voetballers en verdedigend vind ik Verdonk een goede voetballer.
Hamer heeft ook wel de mogelijkheden, werd in het verleden bij Ado nog weggestuurd omdat ie fysiek tekort kwam (Beetje Clasie verhaal) maar pikt het goed op en maakt op mij een prima indruk. Ben dan ook benieuwd hoe het middenveld gevormd gaat worden.
Hij wordt hier gekscherend mini-Zeefuik genoemd, zegt genoeg.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Is Slabbekoorn nog steeds zo boemdik?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:25 schreef Lastpost het volgende:
Maar echt dik is ie trouwens niet hoor, beetje hetzelfde als Vilhena die ook nogal mollig oogt maar gewoon afgetraind is.
Bron: ADquote:Willem van Hanegem gaat niet in een adviserende rol aan de slag bij Feyenoord. Dat heeft het clubicoon maandag laten weten aan technisch directeur Martin van Geel.
Feyenoord benaderde de Kromme in maart, nadat Van Hanegem op zijn zeventigste verjaardag in februari, toen in De Kuip een tribune naar hem werd vernoemd, een balletje had opgegooid. Hij gaf toen aan 'graag nog iets voor de club te willen betekenen'.
Een klein halfjaar later ziet Van Hanegem af van een adviserende rol. 'Ik heb altijd gezegd dat ik niet op het veld hoefde te staan, maar een rol als adviseur zag ik wel zitten. De laatste weken heb ik er echter geen goed gevoel bij. Ik heb niet het idee dat iedereen bij Feyenoord achter dit plan staat. Het werd niet serieus opgepakt. Ik heb meer het idee dat we de voorbije maanden wat visites over en weer hebben gedaan, maar er is dus niets concreet geworden. Zelfs niet dat ik klankbord zou worden.'
Van Hanegem maakt zijn besluit vanavond ook bekend aan Fred Rutten, die hij persoonlijk nog niet heeft gesproken. De opvolger van Ronald Koeman was een groot voorstander van een samenwerking met Van Hanegem, die voor veel Feyenoorders een levende legende is.
Verbaast me weinig. Eigenwijze donder (positieve zin) die alles op gevoel doet en z'n hart laat spreken. Die is ook niet gek, die weet ook wel dat Feyenoord niet op 'm zit te wachten.quote:
Jammer, maar het gevoel van WvH klopt denk ik wel. Was gewoon een zoethoudertje, die functie die hem is aangeboden.quote:
Jariquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:07 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet Van Hanegem langzaam beseffen dat zijn tijd geweest is en hij er niet meer zo toe doet. Dat is moeilijk als je ooit een grootheid was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Verbaast me weinig. Eigenwijze donder (positieve zin) die alles op gevoel doet en z'n hart laat spreken. Die is ook niet gek, die weet ook wel dat Feyenoord niet op 'm zit te wachten.
Weet ie dat? Vandaar dat hij er weken opzichtig naar heeft lopen hengelen in het AD.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Verbaast me weinig. Eigenwijze donder (positieve zin) die alles op gevoel doet en z'n hart laat spreken. Die is ook niet gek, die weet ook wel dat Feyenoord niet op 'm zit te wachten.
Altijd fijn om er tijdens het halen van een koude kroket aan herinnerd te worden dat ons laatste kampioenschap al weer 15 jaar geleden is.quote:
Zal wel één van de vele munten worden die er in de omloop zijn, net als vorig seizoen met al die verschillende shirtjes. Dat hysterische gezoek om maar wat te kankeren te hebben altijdquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Altijd fijn om er tijdens het halen van een koude kroket aan herinnerd te worden dat ons laatste kampioenschap al weer 15 jaar geleden is.
Niks mis met een beetje kankeren op z'n tijd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel één van de vele munten worden die er in de omloop zijn, net als vorig seizoen met al die verschillende shirtjes. Dat hysterische gezoek om maar wat te kankeren te hebben altijd
Liefde maakt blind hé, dit is een prachtig voorbeeld.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet ie dat? Vandaar dat hij er weken opzichtig naar heeft lopen hengelen in het AD.
Korporaal en Kingsale uit de A2 moet je ook in de gaten houdenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:07 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Past wel goed bij dit Feyenoordquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:53 schreef Dekatria het volgende:
Kingsale, wat een naam. Z'n oudere broer heet Presale?
Lolquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:53 schreef Dekatria het volgende:
Kingsale, wat een naam. Z'n oudere broer heet Presale?
Die de Vos komt ook uit Spijkenisse. Kan wel redelijk voetballen, maar nog nooit zo'n arrogant ventje gezienquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:19 schreef RetRy32 het volgende:
Ik denk echt dat we over 3 jaar gewoon 6-7 van die spelers in de basis gaan zien![]()
Ik verwacht zelf bij Hamer, Schuurman, Gronsveld, Slabbekoorn, De Vos, Idrissi en Verdonk een eckte doorbraak.
Mensen van de A2 heb ik nog nooit gezien en nog nooit wat van gehoord ook dus daar kan ik niet over oordelen
Verdonk is ook arrogant.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:57 schreef XSbig het volgende:
[..]
Die de Vos komt ook uit Spijkenisse. Kan wel redelijk voetballen, maar nog nooit zo'n arrogant ventje gezien
Hoe durft 'ie inderdaad. Met zijn hoofd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:57 schreef XSbig het volgende:
[..]
Die de Vos komt ook uit Spijkenisse. Kan wel redelijk voetballen, maar nog nooit zo'n arrogant ventje gezien
Je wilt het niet zien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:23 schreef PIETR het volgende:
Wordt Emmen - Feyenoord nog ergens uitgezonden vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wat een opstelling.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:32 schreef Caland het volgende:
Opstelling Feyenoord: Hahn; Schaken, Van Beek, Steenvoorden, Nelom; Sleegers, Immers, Goossens; Verhoek, Te Vrede en Achahbar. #emmfey
Schaken weer op rechtsback. Bless.
En Boelderoes natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef Fuszy het volgende:
Dat is toch wel een groot nadeel van al die vertrekkende spelers. Vrees nu al voor de vCL als ik dit zo zie.
Gelukkig heb je vilhena, Boetius, Mathijsen, Kongolo, Clasie en Vormer nog
Met zo'n opstelling zou je niet alleen in de VCL niets te zoeken hebben. Als bovenstaande opstelling onze vaste krachten zouden zijn zouden we ook niets in het linkerrijtje van de Eredivisie te zoeken hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef Fuszy het volgende:
Dat is toch wel een groot nadeel van al die vertrekkende spelers. Vrees nu al voor de vCL als ik dit zo zie.
Gelukkig heb je vilhena, Boetius, Mathijsen, Kongolo, Clasie en Vormer nog
Huh?quote:
Blij dat Vormer genoemd wordt.quote:
Misschien wel ja, maar die jongen is gewoon te klein of hij moet echt heel erg goed zijn. Heb eigenlijk nooit goed op hem gelet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Blij dat Vormer genoemd wordt.
Echt een onderschatte speler
En trouwens, ben ik de enige die Lamprou de beste keeper van Feyenoord vind?
Zowel qua duiken, reflexen en positioneren als meevoetballen is hij superieur aan Hahn en Mulder.
Lengte is niet direct een factor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar die jongen is gewoon te klein of hij moet echt heel erg goed zijn. Heb eigenlijk nooit goed op hem gelet.
Vormer vind ik niet heel erg goed, maar ook nooit slecht. Ik denk dat je hem goed erbij kan hebben. Krijgt natuurlijk ook weinig kansen door Immers, Vilhena en Clasie op het middenveld.
WATquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Lamprou is toch verhuurd aan Willem II?
Nac-uit, twee corners tegen, twee tegendoelpunten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:17 schreef exile79 het volgende:
Volgens mij heeft Lamprou ons nog nooit punten gekost als hij Mulder verving.
Als je als keeper geen lengte hebt moet je wel een clubman zijn om uberhaupt te mogen blijvenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:26 schreef Scrummie het volgende:
Lamprou had 10 CM groter moeten zijn, wereldkeeper in dat geval. Heel jammer zoals hierboven ook al gezegd is, want topgozert, en echte clubman.
Hahaquote:
Was vorig seizoen ook zo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef exile79 het volgende:
Te Vrede heeft er ondertussen toch al 7 in liggen. Zou hij dan toch het licht gezien hebben?
Vorig seizoen had hij toch in de periode dat hij Pellè verving ook een score van 3 doelpunten uit 6 wedstrijden ofzo? maw hij liep 1 op 2.quote:
Inderdaad, hetzelfde geldt voor Dost, of elke andere willekeurige 'afmaker' die minder goed in staat is een speler uit te spelen en zelf zijn kansen te creeëren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef Muto het volgende:
Te Vrede is gewoon ontzettend afhankelijk van de aanvoer. Voetballend is hij niet de sterkste. Dat zag je ook bij Groningen-uit, toen met die 1-5-3-2. Daarom, een goede rechtsbuiten halen.
Naar mijn mening is hij wel een goede afmaker. Niet voor niets is hij A-jeugd topscoorder en bij de beloften twee of drie seizoenen achter elkaar vaak gescoord. Maar hij is voetballend te zwak. Hij zal nooit zichzelf vrijspelen en vervolgens scoren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef exile79 het volgende:
Hij scoort 1 x per 43 minuten tot nu toe. Geen idee van de aanvoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |