SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geo approves thisquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Anyway, terug naar belangrijkere zaken.
[ afbeelding ]
Uh, oké?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
Ik luister niet meer naar de radio ooooh oooh.
Dit is een nummer voor Stijn
Ligt er een beetje aan waarom. Als je een klik met iemand hebt is het niet heel gek dat je elkaar mogelijkerwijs een keer wil zien/contact hebben buiten FOK!. Maar dat zoeken om het zoeken om maar een stok te hebben om mee te slaan is wel treurig jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de drang van mensen op dit forum, om te ontdekken wie wie is in real, ietwat kansloos.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waarom. Als je een klik met iemand hebt is het niet heel gek dat je elkaar mogelijkerwijs een keer wil zien/contact hebben buiten FOK!.
Hier gaat het mij vooral om.quote:Maar dat zoeken om het zoeken om maar een stok te hebben om mee te slaan is wel treurig ja
Bedoel je hiermee RensAjacied? Ik heb nog nooit iets gebruikt van Facebook op FOK!.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waarom. Als je een klik met iemand hebt is het niet heel gek dat je elkaar mogelijkerwijs een keer wil zien/contact hebben buiten FOK!. Maar dat zoeken om het zoeken om maar een stok te hebben om mee te slaan is wel treurig ja
stevenmac bedreigde me ooit mijn fb in de sc te zettenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waarom. Als je een klik met iemand hebt is het niet heel gek dat je elkaar mogelijkerwijs een keer wil zien/contact hebben buiten FOK!. Maar dat zoeken om het zoeken om maar een stok te hebben om mee te slaan is wel treurig ja
Heel de SC altijd haten op meets etc en nu hebben ze elkaar allemaal gemeet en in whatsapp groepjesquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het contact is al niet goed dus ik zal er nooit achterkomenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn altijd ongemakkelijke gesprekken die je misschien liever niet aangaat
Feyenoorders ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heel de SC altijd haten op meets etc en nu hebben ze elkaar allemaal gemeet en in whatsapp groepjes
Nee, ik heb zelfrespect.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij gaat in de toekomt ook naar een meet, weet ik zeker
Voor jou kwam ik bijvoorbeeld helemaal naar Den Haag.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg gister zo ook wat 'aparts' te horen, dat mijn pa bepaalde spuitjes krijgt voor zijn apparatus (vanwege de operatie) om die te laten functionerenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het contact is al niet goed dus ik zal er nooit achterkomen
Jouw nieuwsgierigheid gaat wel ver maar je hebt het zover ik weet nog nooit misbruikt. Nee, niet over jou dusquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee RensAjacied? Ik heb nog nooit iets gebruikt van Facebook op FOK!.
Ik haat niet op meets met een doel hoor. Ik haat wel op grote meets met users die je amper kent. Het enige wat je dan krijgt is mensen die in geforceerde stoerheid tegen elkaar willen opboksenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heel de SC altijd haten op meets etc en nu hebben ze elkaar allemaal gemeet en in whatsapp groepjes
Wat een onzin. Kan volgens mij best leuk zijn. Waarom wel dagen, maanden en jaren lang met dezelfde mensen via internet praten maar het real life contact schuwen?quote:
HMF?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig als je een gezicht bij een user hebt. Soms heb je totale andere verwachtingen van iemands uiterlijk.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kreeg gister zo ook wat 'aparts' te horen, dat mijn pa bepaalde spuitjes krijgt voor zijn apparatus (vanwege de operatie) om die te laten functioneren![]()
Fijn voor hun, maarja hadden ze best achterwegen kunnen laten.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik haat niet op meets hoor met een doel hoor. Ik haat wel op grote meets met users die je amper kent. Het enige wat je dan krijgt is mensen die in geforceerde stoerheid tegen elkaar willen opboksen
Voor je het weet ga je poedersuiker snuiven.
het ligt ook een beetje aan je sociale leven buiten fok1 denk ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kan volgens mij best leuk zijn. Waarom wel dagen, maanden en jaren lang met dezelfde mensen via internet praten maar het real life contact schuwen?
homoquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou best mensen willen meeten, maar ben te paranoide daarvoor.
Gebeurde dat tijdens de legendarische frituur meet of is dat niet het geval?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw nieuwsgierigheid gaat wel ver maar je hebt het zover ik weet nog nooit misbruikt. Nee, niet over jou dus
[..]
Ik haat niet op meets hoor met een doel hoor. Ik haat wel op grote meets met users die je amper kent. Het enige wat je dan krijgt is mensen die in geforceerde stoerheid tegen elkaar willen opboksen
Voor je het weet ga je poedersuiker snuiven.
Kan je vanalles over zeggen.. Veel vrienden -> Je bent sociaal en bent dus makkelijk in de omgang, dus kun je makkelijk meeten omdat je dus snel contact maaktquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
het ligt ook een beetje aan je sociale leven buiten fok1 denk ik
Eerst vond ik dat meeten wel gay maar wie ik sympathiek vind en de kans doet zich toevallig voor, tja, dan is het ook wel leuk om te zien hoe diegene in het echt is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die ziet er ongeveer wel zo uit als hij hier beschreven werd door de Feyenoorders.
Ja. J0rdiii en ik zijn nog altijd in shock.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gebeurde dat tijdens de legendarische frituur meet of is dat niet het geval?
Ik heb HMF per ongeluk gemeetquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die ziet er ongeveer wel zo uit als hij hier beschreven werd door de Feyenoorders.
Jij hebt toch ook nooit gemeet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je vanalles over zeggen.. Veel vrienden -> Je bent sociaal en bent dus makkelijk in de omgang, dus kun je makkelijk meeten omdat je dus snel contact maakt
Geen sociaal leven -> Goed idee om misschien 'soortgenoten' te ontmoeten om leuke contacten op te doen
Maar net hoe je het bekijkt.
http://vocaroo.com/quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik durf alleen voiceberichten te sturen
Daarom.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst vond ik dat meeten wel gay maar wie ik sympathiek vind en de kans doet zich toevallig voor, tja, dan is het ook wel leuk om te zien hoe diegene in het echt is.
heb geen mic hierquote:
wil je met me phoneseksenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb geen mic hier
maar LR kan bevestigen dat mijn voiceberichten van hoog niveau zijn
Geloof me, ik ben niet een persoon dat op verjaardagen of feestjes ongelofelijk debiel staat te doen. Ik ga mezelf licht vergelijken met Derksen. Ik word altijd een beetje misselijk of een schaamtegevoel als ik mensen zich overdreven debiel zie gedragen terwijl je weet dat het in feite heel andere mensen zijn. Op verjaardagen ben ik nooit een vlotte prater. Ik praat met een paar altijd wel over hetzelfde zoals voetbal et cetera. Maar op andere feestjes of co ga ik echt niet popiejopie doen. Ik blijf mezelf, ik heb zelfrespect.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kan volgens mij best leuk zijn. Waarom wel dagen, maanden en jaren lang met dezelfde mensen via internet praten maar het real life contact schuwen?
LR kan bevestigen dat ook mijn wielrenfilmpjes van hoog niveau zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb geen mic hier
maar LR kan bevestigen dat mijn voiceberichten van hoog niveau zijn
hoezo zou jij je als een debiel moeten gedragen wanneer je sociale contacten legtquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben niet een persoon dat op verjaardagen of feestjes ongelofelijk debiel staat te doen. Ik ga mezelf licht vergelijken met Derksen. Ik word altijd een beetje misselijk of een schaamtegevoel als ik mensen zich overdreven debiel zie gedragen terwijl je weet dat het in feite heel andere mensen zijn. Op verjaardagen ben ik nooit een vlotte prater. Ik praat met een paar altijd wel over hetzelfde zoals voetbal et cetera. Maar op andere feestjes of co ga ik echt niet popiejopie doen. Ik blijf mezelf, ik heb zelfrespect.
deed het pijn?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit 1 keer in m'n leven iemand gemeet van internet.
Toen ik nog jong en onbezonnen was
Gast, dit is het internet.. iedereen doet zich grotendeels anders voor omdat alles makkelijker is. en ook drukkere debiele hebben rustige momentenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben niet een persoon dat op verjaardagen of feestjes ongelofelijk debiel staat te doen. Ik ga mezelf licht vergelijken met Derksen. Ik word altijd een beetje misselijk of een schaamtegevoel als ik mensen zich overdreven debiel zie gedragen terwijl je weet dat het in feite heel andere mensen zijn. Op verjaardagen ben ik nooit een vlotte prater. Ik praat met een paar altijd wel over hetzelfde zoals voetbal et cetera. Maar op andere feestjes of co ga ik echt niet popiejopie doen. Ik blijf mezelf, ik heb zelfrespect.
Maar wel 24/7 op de app met JanCees, Tjacka en Cachet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
nee hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wel 24/7 op de app met JanCees, Tjacka en Cachet.
Ik probeer wel mezelf te zijn op FOK! maar soms laat je je wat meeslepen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast, dit is het internet.. iedereen doet zich grotendeels anders voor omdat alles makkelijker is. en ook drukkere debiele hebben rustige momenten![]()
Het is nooit 1:1 , de gesprekken die je dan zal hebben zijn vaak ook anders dan op fok
Al heel lang niet meerquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een groepsappje?
precies 20cmquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dan ik
maar zou goed kunnen, ik ben 1.72 , maar ik denk dat ik je makkelijk kan hebben vrind.
Oh 23 cm dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dan ik
maar zou goed kunnen, ik ben 1.72 , maar ik denk dat ik je makkelijk kan hebben vrind.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat
Gisteren lulde iemand trouwens over je niet normaal.
Wat kom je stoer doen dan met je lengte.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh 23 cm dan.
En dat is ook niet erg moeilijk ouwe reus.
Ik vind het gewoon grappig. Smoofie is ook een kleine smurf met armen vier keer zo breed.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat kom je stoer doen dan met je lengte.
Ik was bij een .. ja, weet ik het.. 'lezing' van Wim Daniels, de beste man vind de 'als/dan' regel onzin en fout, omdat het logischer klinkt om als te gebruiken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de ''dan ik/dan mij'' kwestie twijfel ik wel vaak, jongen.
Heb je hem gemeet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig. Smoofie is ook een kleine smurf met armen vier keer zo breed.
Zitten ze te haten op de VI HOOLIGANSquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
KLB-topic over hooligans echt heel triest zal m ff opzoeken
Wie is dit?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij wel, davy niet en LR is ook welkom
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was bij een .. ja, weet ik het.. 'lezing' van Wim Daniels, de beste man vind de 'als/dan' regel onzin en fout, omdat het logischer klinkt om als te gebruiken.
KLB / Hooliganisme sterft uitquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zitten ze te haten op de VI HOOLIGANS
Ik doe mijn capuchon alvast op.
Stone Iceland jasje erbijquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zitten ze te haten op de VI HOOLIGANS
Ik doe mijn capuchon alvast op.
Zei Inso over zijn relatie van 6 jaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zei Inso over zijn relatie van 6 jaar
Stijn ik vind dat jij je niet zo druk moet maken als ik buiten FOK! om ook eens met mensen praat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens, ik vind die drang van je zorgwekkend.
carequote:Op woensdag 16 juli 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik schrijf erg slecht Nederlands.
Maarja, wat doe je eraan.
Nee, dat maak jij ervan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn ik vind dat jij je niet zo druk moet maken als ik buiten FOK! om ook eens met mensen praat.
Mij heel weinig, daarom was ik zo verrast.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taal interesseert me wel. Zolang het maar niet te diepzinnig en te ver gezocht is
Dat jij eens een keer een broodje doner kebab gaat halen bij een Turkse horeca?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat wil je dan bereiken met je post?
Hoezo 'wel', we zijn nooit uitgenodigd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komen jullie wel volgende maand op mijn birthday party?
Weet niemand. Hijzelf ook niet.quote:
Volgens HMF onterecht (of coursequote:
Is goed. Al verwacht ik wel een persoonlijke uitnodiging.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komen jullie wel volgende maand op mijn birthday party?
sgoedquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Al verwacht ik wel een persoonlijke uitnodiging.
Nu ga ik slapen
Met LR en GGMM aan de macht weet je t wel weer he.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens HMF onterecht (of course). Schijnt maar een paar notes te hebben en gelijk een ban.
In het Feyenoordtopic leidt elke weg naar GGMM.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
SERIEUS DIE GGMM DOET GEWOON EXPRES 24/7 ALLEEN HMF IN DE GATEN HOUDEN
Die kunnen niet bannen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Met LR en GGMM aan de macht weet je t wel weer he.
Die kicken wel op een bannetje her en der aanvragen.
Man, jij gedroeg je de hele tijd als een wijf wanneer HMF in de buurt was met zijn gedragquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij pro HMF?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:32 schreef Elan het volgende:
HMF is cool toch laatste tijd deed hij niks geks ook
Dit ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, jij gedroeg je de hele tijd als een wijf wanneer HMF in de buurt was met zijn gedrag.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, jij gedroeg je de hele tijd als een wijf wanneer HMF in de buurt was met zijn gedrag.
Laatste tijd deed hij gewoon rustig hoor voor zijn doen die ban slaat nergens op.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2e is alsof Olivia Wilde en Yvonne strajnjkcnjkbehujchofsky samengevoegd zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dan kan ik ze weer combinerenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moeten er weer suggesties komen per DM?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Opschieten, ik ga zo slapen. 2 uur om precies te zijn
ik ook jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Opschieten, ik ga zo slapen. 2 uur om precies te zijn
Meiden op RTL5 of Dames op Veronica?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Na twee uur is het opeens dood hier, want ik ga ook om 2 uur slapen. Nou, slapen niet. Lekker TV kijken
smart hubquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meiden op RTL5 of Dames op Veronica?
Orka'squote:Op woensdag 16 juli 2014 01:46 schreef Elan het volgende:
Vandaag ook vroeg slapen gisteren was beetje laat he Rens
Met die orka's
Eens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stelling: de bijbel is een achterhaald sprookjesboek.
Eens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oneens. De bijbel is het fundament van onze westerse samenleving.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb er voorlopig even geen zin in. Ik merk het verlangen om nu te gaan slapen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je debatteren al gehad op school? Iets beter uitwerken aub.
Dit wordt een onvoldoende.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er voorlopig even geen zin in. Ik merk het verlangen om nu te gaan slapen.
wat danquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
Heb een collega die borderline christengekkie is
Dat het een sprookjesboek is dat klopt. Achterhaald over het algemeen ook maar sommige boodschappen blijven altijd actueel. In sommige normen en waarden die worden beschreven in de bijbel (wat ik verdom met een hoofdletter te schrijven) kan ik me wel vinden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
jammer dat je dit niet meent elanquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:54 schreef Elan het volgende:
Snap niet dat mensen haten Jezus is voor jullie aan het kruis gestorven.
ja, wat dan wat.. vertel het je net toch, borderline christengek, als in.. hele leven in teken van jezus, god, bijbel.. kerk bezoeken, mij willen bekeren etcquote:
goed tochquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ja, wat dan wat.. vertel het je net toch, borderline christengek, als in.. hele leven in teken van jezus, god, bijbel.. kerk bezoeken, mij willen bekeren etc
ging op vakantie ging ze mij zegenen dat god over mij moest waken etc
Ik vind dat niet goed, ik vind dat eng en ongezondquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed toch
alleen bekeren snap ik niet zo goed
je zei laatst dat je atheist wasquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:58 schreef Elan het volgende:
Bepaalde stukken zijn achterhaald dat is iets anders dan complete heiden zijn
Gelovige mensen moeten in sales.. die lullen zich overal uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
Wat mij vaak tegenstaat zijn mensen die gelovig zijn omdat hun ouders dat ook zijn. Zelf vrijwel niks van hun godsdienst weten, zich nooit hebben verdiept in het geloof. En dan wel je de les willen lezen.
Mensen moeten wel weten waar hun geloof voor staat, dat je erin gelooft prima. Maar het is niet verstandig als je alles letterlijk neemt. Het gaat meer om de boodschap.
Alleen Johan, is er ook een aflevering met Hansie?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:55 schreef RensAjacied het volgende:
Johannes heb je Hansie gezien bij Adieu God?
Die aflevering was vandaag op de televisie. Heel mooi. En dat meen ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen Johan, is er ook een aflevering met Hansie?
Dan ga ik het bekijken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die aflevering was vandaag op de televisie. Heel mooi. En dat meen ik.
Wist jij dat de moeder van Hans ernstig ziek was en dat Hans haar (samen met zijn vader) vaak bezoekt? Hans was echt geraakt. Mooie televisie.quote:
wow doe eens rustig johquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is Kishna hem haat ik intens ik hoop dat hij dood gaat dit seizoen
Die waren zondag in Rotterdam er was een of andere feestdag.quote:
kreeg je ook gratis etenquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Die waren zondag in Rotterdam er was een of andere feestdag.
Nee wel folders.quote:
Ik heb de link ook even in het VI topic gezet, dan kunnen de andere fans het ook bekijken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wist jij dat de moeder van Hans ernstig ziek was en dat Hans haar (samen met zijn vader) vaak bezoekt? Hans was echt geraakt. Mooie televisie.
Ik kreeg in berlijn een keer een folder vanquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee wel folders.
Ben gelijk lid geworden volgende week donderdag is er een bijeenkomst.
Dat zou wel moeten. Je kan je leven best laten leiden volgens een bepaalde overtuiging, maar je moet ook je eigen hersenen gebruiken en letterlijk alles overnemen van een sprookjesboek.quote:
Ik heb het er al wel over gehad met iemand in het VI topic.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de link ook even in het VI topic gezet, dan kunnen de andere fans het ook bekijken.
Voor hun is het geen sprookjesboek anders namen ze het niet letterlijk overquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten. Je kan je leven best laten leiden volgens een bepaalde overtuiging, maar je moet ook je eigen hersenen gebruiken en letterlijk alles overnemen van een sprookjesboek.
Johan zou eigenlijk zo'n rubriek moeten krijgen als Max Westerman destijds beetje door de USA reizen en zijn licht laten schijnen over de Amerikanen volgens mij krijg je dan echt prachtige televisie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Adieu God met Johan Derksen was ook geniaal.
Dat is dus het belachelijke.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor hun is het geen sprookjesboek anders namen ze het niet letterlijk over
Valerio van TMF had zo'n programma: Valerio duikt onder. Was hij ooit bij zo'n Hare Krishna gast van een jaar of 25. Echt bizarquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Die waren zondag in Rotterdam er was een of andere feestdag.
Niet helemaal. Want hoe kun je tegen mensen zeggen die daar heilig in geloven dat ze het niet letterlijk moeten nemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is dus het belachelijke.
Snap je mijn punt? Ik ben niet tegen de bijbel maar tegen de mensen die het te letterlijk nemen.
zonde man.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Doen veel goede dingen man vraag maar aan Tjacka alleen je mag niet drinken
Johan gaat dan alleen naar van die obscure platenzaakjes enzoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Johan zou eigenlijk zo'n rubriek moeten krijgen als Max Westerman destijds beetje door de USA reizen en zijn licht laten schijnen over de Amerikanen volgens mij krijg je dan echt prachtige televisie.
Z'n licht laten schijnen op de doodstraf in Texas.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Johan zou eigenlijk zo'n rubriek moeten krijgen als Max Westerman destijds beetje door de USA reizen en zijn licht laten schijnen over de Amerikanen volgens mij krijg je dan echt prachtige televisie.
Ik kan dus niet begrijpen dat je alles gelooft wat erin staat. Het zijn gewoon mooie verhalen *sprookjes* met een allemaal een duidelijke boodschap. In veel boodschappen kan ik mij wel vinden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet helemaal. Want hoe kun je tegen mensen zeggen die daar heilig in geloven dat ze het niet letterlijk moeten nemen.
Ik vind het toch wel een raar verhaal van Johan, dat hij opeens een morele openbaring had dat hij niet ergens wilde gaan wonen waar ze de doodstraf hanteren. Ik bedoel, het was niet iets nieuws ofzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Z'n licht laten schijnen op de doodstraf in Texas.
Daar is hij niet voor best hypocriet eigenlijk want verder is hij superrechts in alles.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Z'n licht laten schijnen op de doodstraf in Texas.
Is voor mij ook een raadsel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een raar verhaal van Johan, dat hij opeens een morele openbaring had dat hij niet ergens wilde gaan wonen waar ze de doodstraf hanteren. Ik bedoel, het was niet iets nieuws ofzo.
Vind jij.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
Het zijn gewoon mooie verhalen *sprookjes* met een allemaal een duidelijke boodschap.
Valt wel mee toch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar is hij niet voor best hypocriet eigenlijk want verder is hij superrechts in alles.
Ik kan dat dus niet begrijpen dat mensen ALLES wat in de bijbel staat geloven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind jij.
Je kan toch niet zeggen tegen mensen die heilig geloven dat de bijbel gods woord is. Dat ze het maar niet zo serieus moeten nemen?
D66 wil tenminste niet zo met de PVV samenwerken zoals VVD, dus daarom heeft hij Mark Rutte verlaten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.
Gewoon d66 stemmer, met alle winden mee.
Oja, ook zoietsquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
D66 wil tenminste niet zo met de PVV samenwerken zoals VVD, dus daarom heeft hij Mark Rutte verlaten.
Was altijd VVD en nogal gekleurd in zijn anti-Marokkanenteksten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.
Deze man weet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.
welke dan, nooit gehoordquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Was altijd VVD en nogal gekleurd in zijn anti-Marokkanenteksten.
In zijn rubriek "Beste Johan geachte hoofdredacteur" in Gouda heeft hij wel eens wat dingen geroepen hoor.quote:
ben je londonquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen naar de Ministry of Sound?
nee man, wel engeland, southamptonquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik was even voor twee nachten in London. Daar woonde jij toch?
Ben echt benieuwd waar De Vrij heen gaat. Lijkt mij heel sterk dat Bruno en Daryl wel een club hebben maar Stefan niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Rustig man even kijken wat Feyenoord gaat doen op de transfermarkt.
Deze videoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
In zijn rubriek "Beste Johan geachte hoofdredacteur" in Gouda heeft hij wel eens wat dingen geroepen hoor.
Al denk ik dat elke blanke in Gouda vanzelf racist zal worden
Aight beest, ben je Faro? Albufeira?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee man, wel engeland, southampton
maar ben nu in portugal weekje
portoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Aight beest, ben je Faro? Albufeira?
Haha baasquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze video
http://www.dumpert.nl/med(...)ksen_over_gouda.html
Ja, maar de Marokkanen pissen gewoon bij hem op de stoep!quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha baasDat is toch gewoon racistisch geneuzel man
Nee man nog niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben je al naar estadio el dragao geweest?
Nu zit Johan Vlaar te dissen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef Elan het volgende:
Maar was ander filmpje Johannes vanuit zijn kantoor in Gouda zonder Wilfred hij werd in die periode ook bedreigd.
*Estadio do Dragaoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben je al naar estadio el dragao geweest?
Moet je ze maar aanspreken zoals deze baas doet:quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar de Marokkanen pissen gewoon bij hem op de stoep!
Maar de meerderheid van de Nederlandse Marokkanen zijn gewoon verkk. Ik geef hem 100% gelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar de Marokkanen pissen gewoon bij hem op de stoep!
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maar de meerderheid van de Nederlandse Marokkanen zijn gewoon verkk. Ik geef hem 100% gelijk.
Niet in Porto, officieel wel in Estadio da Luz. Mijn pa bracht mij op mijn 12de naar Benfica-Sporting. Herinner mij alleen dat een groene gast te midden van de rooien in elkaar werd getrapt en geslagen na de wedstrijd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee man nog niet.
ben jij daar geweest?
je dacht eerst dat ik ook marokaans wasquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maar de meerderheid van de Nederlandse Marokkanen zijn gewoon verkk. Ik geef hem 100% gelijk.
Die verpesten het ook altijd bij de Afrika cup.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nederlandse MarokkanenIn Marokko worden ze al helemaal uitgekotst.
Brengen wel geld dus dat zal meevallenquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nederlandse MarokkanenIn Marokko worden ze al helemaal uitgekotst.
Afrika Cup met gemixt team: helemaal naar de klote.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die verpesten het ook altijd bij de Afrika cup.
DEZE MAN WEETquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
Ben 2 jaar geleden in Marokko geweest fantastisch land.
ben je wel eens polen geweestquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
Ben 2 jaar geleden in Marokko geweest fantastisch land.
Ik zie dat Marokko gastland is dit keer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit voetbalseizoen weer afrika cupje
helemaal niets mis mee
Dorpje bij Berkane heb nog nooit zoveel assie gerookt in een week tijdquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie dat Marokko gastland is dit keer.
Kalisz toch maar op doorreis man was ook niks te doen eerlijk gezegd waren 2 barren eentje met lelijke hoeren en gingen om half 1 dicht.quote:
lekker manquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ben in Warschau geweest, fucking mooie stad.
Shiat, herkenbare verhalenquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dorpje bij Berkane heb nog nooit zoveel assie gerookt in een week tijdWas een man die reed ons rond voor omgerekend 7 euro per dag kwamen op bizar mooie plekjes met een meer en een waterval wat je helemaal niet verwacht van Marokko
In Warschau heb je allesquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Kalisz toch maar op doorreis man was ook niks te doen eerlijk gezegd waren 2 barren eentje met lelijke hoeren en gingen om half 1 dicht.
Nee man helaas niet lijkt me ook een hele mooie stad met al die markten en lekker eten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:36 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Shiat, herkenbare verhalen![]()
Ook onderweg met de auto bij een vaag figuur stoppen. Kon je voor 3 euro sigaretten in hasholie dippen
Ben je weleens in Casablanca geweest?
Same goes for Casablanca. Klinkt stom, maar in Casablanca kan je, naar mijn gevoel, zo veel meer beleven dan in Rotterdam. Ideaal voor op vakanties. Zelfde in Warschau of niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Warschau heb je alles
Wereldstad.
Ik ben daar ook een weekje geweest, was primaquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Warschau heb je alles
Wereldstad.
Als we naar Dven gaan kunnen we door Polen gaan als je wil dan mag je me showen wat je vaderland te bieden heeft.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Warschau heb je alles
Wereldstad.
Sowiesoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:37 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Same goes for Casablanca. Klinkt stom, maar in Casablanca kan je, naar mijn gevoel, zo veel meer beleven dan in Rotterdam. Ideaal voor op vakanties. Zelfde in Warschau of niet?
Dat gevoel heb ik bij elke metropool eigk.
Casablanca al helemaal. Ik was in een cultuurshock toen ik daar voor het laatst kwam. De authentieke cafe dat in ons appartementgebouw zat is vervangen door een Starbucks (quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso
Zeker tegenwoordig.
Echt vooruit gegaan met wat ik nog herinner van toen ik nog klein was 4-5
lijkt me ook leuk om keer naar toe te gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Casablanca al helemaal. Ik was in een cultuurshock toen ik daar voor het laatst kwam. De authentieke cafe dat in ons appartementgebouw zat is vervangen door een Starbucks (), opeens heb je overal malls, blijkbaar hebben we een sneltramhalte in de buurt enz. En in de tussentijd heb ik alleen maar lopen fappen
Mag ik meequote:Op woensdag 16 juli 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als we naar Dven gaan kunnen we door Polen gaan als je wil dan mag je me showen wat je vaderland te bieden heeft.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als we naar Dven gaan kunnen we door Polen gaan als je wil dan mag je me showen wat je vaderland te bieden heeft.
Dan kan je m'n oma zienquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar dat deden jullie gisteren ook al.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi JR
We waren net aan het haten op katten
ja sowiesoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk jij mag altijd mee als Inso het goed vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |