In Warschau heb je allesquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Kalisz toch maar op doorreis man was ook niks te doen eerlijk gezegd waren 2 barren eentje met lelijke hoeren en gingen om half 1 dicht.
Nee man helaas niet lijkt me ook een hele mooie stad met al die markten en lekker eten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:36 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Shiat, herkenbare verhalen![]()
Ook onderweg met de auto bij een vaag figuur stoppen. Kon je voor 3 euro sigaretten in hasholie dippen
Ben je weleens in Casablanca geweest?
Same goes for Casablanca. Klinkt stom, maar in Casablanca kan je, naar mijn gevoel, zo veel meer beleven dan in Rotterdam. Ideaal voor op vakanties. Zelfde in Warschau of niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Warschau heb je alles
Wereldstad.
Ik ben daar ook een weekje geweest, was primaquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Warschau heb je alles
Wereldstad.
Als we naar Dven gaan kunnen we door Polen gaan als je wil dan mag je me showen wat je vaderland te bieden heeft.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Warschau heb je alles
Wereldstad.
Sowiesoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:37 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Same goes for Casablanca. Klinkt stom, maar in Casablanca kan je, naar mijn gevoel, zo veel meer beleven dan in Rotterdam. Ideaal voor op vakanties. Zelfde in Warschau of niet?
Dat gevoel heb ik bij elke metropool eigk.
Casablanca al helemaal. Ik was in een cultuurshock toen ik daar voor het laatst kwam. De authentieke cafe dat in ons appartementgebouw zat is vervangen door een Starbucks (quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso
Zeker tegenwoordig.
Echt vooruit gegaan met wat ik nog herinner van toen ik nog klein was 4-5
lijkt me ook leuk om keer naar toe te gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Casablanca al helemaal. Ik was in een cultuurshock toen ik daar voor het laatst kwam. De authentieke cafe dat in ons appartementgebouw zat is vervangen door een Starbucks (), opeens heb je overal malls, blijkbaar hebben we een sneltramhalte in de buurt enz. En in de tussentijd heb ik alleen maar lopen fappen
Mag ik meequote:Op woensdag 16 juli 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als we naar Dven gaan kunnen we door Polen gaan als je wil dan mag je me showen wat je vaderland te bieden heeft.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als we naar Dven gaan kunnen we door Polen gaan als je wil dan mag je me showen wat je vaderland te bieden heeft.
Dan kan je m'n oma zienquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar dat deden jullie gisteren ook al.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi JR
We waren net aan het haten op katten
ja sowiesoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk jij mag altijd mee als Inso het goed vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |