Dat zou wel moeten. Je kan je leven best laten leiden volgens een bepaalde overtuiging, maar je moet ook je eigen hersenen gebruiken en letterlijk alles overnemen van een sprookjesboek.quote:
Ik heb het er al wel over gehad met iemand in het VI topic.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de link ook even in het VI topic gezet, dan kunnen de andere fans het ook bekijken.
Voor hun is het geen sprookjesboek anders namen ze het niet letterlijk overquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten. Je kan je leven best laten leiden volgens een bepaalde overtuiging, maar je moet ook je eigen hersenen gebruiken en letterlijk alles overnemen van een sprookjesboek.
Johan zou eigenlijk zo'n rubriek moeten krijgen als Max Westerman destijds beetje door de USA reizen en zijn licht laten schijnen over de Amerikanen volgens mij krijg je dan echt prachtige televisie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Adieu God met Johan Derksen was ook geniaal.
Dat is dus het belachelijke.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor hun is het geen sprookjesboek anders namen ze het niet letterlijk over
Valerio van TMF had zo'n programma: Valerio duikt onder. Was hij ooit bij zo'n Hare Krishna gast van een jaar of 25. Echt bizarquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Die waren zondag in Rotterdam er was een of andere feestdag.
Niet helemaal. Want hoe kun je tegen mensen zeggen die daar heilig in geloven dat ze het niet letterlijk moeten nemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is dus het belachelijke.
Snap je mijn punt? Ik ben niet tegen de bijbel maar tegen de mensen die het te letterlijk nemen.
zonde man.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Doen veel goede dingen man vraag maar aan Tjacka alleen je mag niet drinken
Johan gaat dan alleen naar van die obscure platenzaakjes enzoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Johan zou eigenlijk zo'n rubriek moeten krijgen als Max Westerman destijds beetje door de USA reizen en zijn licht laten schijnen over de Amerikanen volgens mij krijg je dan echt prachtige televisie.
Z'n licht laten schijnen op de doodstraf in Texas.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Johan zou eigenlijk zo'n rubriek moeten krijgen als Max Westerman destijds beetje door de USA reizen en zijn licht laten schijnen over de Amerikanen volgens mij krijg je dan echt prachtige televisie.
Ik kan dus niet begrijpen dat je alles gelooft wat erin staat. Het zijn gewoon mooie verhalen *sprookjes* met een allemaal een duidelijke boodschap. In veel boodschappen kan ik mij wel vinden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet helemaal. Want hoe kun je tegen mensen zeggen die daar heilig in geloven dat ze het niet letterlijk moeten nemen.
Ik vind het toch wel een raar verhaal van Johan, dat hij opeens een morele openbaring had dat hij niet ergens wilde gaan wonen waar ze de doodstraf hanteren. Ik bedoel, het was niet iets nieuws ofzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Z'n licht laten schijnen op de doodstraf in Texas.
Daar is hij niet voor best hypocriet eigenlijk want verder is hij superrechts in alles.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Z'n licht laten schijnen op de doodstraf in Texas.
Is voor mij ook een raadsel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een raar verhaal van Johan, dat hij opeens een morele openbaring had dat hij niet ergens wilde gaan wonen waar ze de doodstraf hanteren. Ik bedoel, het was niet iets nieuws ofzo.
Vind jij.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
Het zijn gewoon mooie verhalen *sprookjes* met een allemaal een duidelijke boodschap.
Valt wel mee toch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar is hij niet voor best hypocriet eigenlijk want verder is hij superrechts in alles.
Ik kan dat dus niet begrijpen dat mensen ALLES wat in de bijbel staat geloven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind jij.
Je kan toch niet zeggen tegen mensen die heilig geloven dat de bijbel gods woord is. Dat ze het maar niet zo serieus moeten nemen?
D66 wil tenminste niet zo met de PVV samenwerken zoals VVD, dus daarom heeft hij Mark Rutte verlaten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.
Gewoon d66 stemmer, met alle winden mee.
Oja, ook zoietsquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
D66 wil tenminste niet zo met de PVV samenwerken zoals VVD, dus daarom heeft hij Mark Rutte verlaten.
Was altijd VVD en nogal gekleurd in zijn anti-Marokkanenteksten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.
Deze man weet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.
welke dan, nooit gehoordquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Was altijd VVD en nogal gekleurd in zijn anti-Marokkanenteksten.
In zijn rubriek "Beste Johan geachte hoofdredacteur" in Gouda heeft hij wel eens wat dingen geroepen hoor.quote:
ben je londonquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen naar de Ministry of Sound?
nee man, wel engeland, southamptonquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik was even voor twee nachten in London. Daar woonde jij toch?
Ben echt benieuwd waar De Vrij heen gaat. Lijkt mij heel sterk dat Bruno en Daryl wel een club hebben maar Stefan niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Rustig man even kijken wat Feyenoord gaat doen op de transfermarkt.
Deze videoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
In zijn rubriek "Beste Johan geachte hoofdredacteur" in Gouda heeft hij wel eens wat dingen geroepen hoor.
Al denk ik dat elke blanke in Gouda vanzelf racist zal worden
Aight beest, ben je Faro? Albufeira?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee man, wel engeland, southampton
maar ben nu in portugal weekje
portoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Aight beest, ben je Faro? Albufeira?
Haha baasquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze video
http://www.dumpert.nl/med(...)ksen_over_gouda.html
Ja, maar de Marokkanen pissen gewoon bij hem op de stoep!quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha baasDat is toch gewoon racistisch geneuzel man
Nee man nog niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben je al naar estadio el dragao geweest?
Nu zit Johan Vlaar te dissen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef Elan het volgende:
Maar was ander filmpje Johannes vanuit zijn kantoor in Gouda zonder Wilfred hij werd in die periode ook bedreigd.
*Estadio do Dragaoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben je al naar estadio el dragao geweest?
Moet je ze maar aanspreken zoals deze baas doet:quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar de Marokkanen pissen gewoon bij hem op de stoep!
Maar de meerderheid van de Nederlandse Marokkanen zijn gewoon verkk. Ik geef hem 100% gelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar de Marokkanen pissen gewoon bij hem op de stoep!
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maar de meerderheid van de Nederlandse Marokkanen zijn gewoon verkk. Ik geef hem 100% gelijk.
Niet in Porto, officieel wel in Estadio da Luz. Mijn pa bracht mij op mijn 12de naar Benfica-Sporting. Herinner mij alleen dat een groene gast te midden van de rooien in elkaar werd getrapt en geslagen na de wedstrijd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee man nog niet.
ben jij daar geweest?
je dacht eerst dat ik ook marokaans wasquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maar de meerderheid van de Nederlandse Marokkanen zijn gewoon verkk. Ik geef hem 100% gelijk.
Die verpesten het ook altijd bij de Afrika cup.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nederlandse MarokkanenIn Marokko worden ze al helemaal uitgekotst.
Brengen wel geld dus dat zal meevallenquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nederlandse MarokkanenIn Marokko worden ze al helemaal uitgekotst.
Afrika Cup met gemixt team: helemaal naar de klote.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die verpesten het ook altijd bij de Afrika cup.
DEZE MAN WEETquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
Ben 2 jaar geleden in Marokko geweest fantastisch land.
ben je wel eens polen geweestquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
Ben 2 jaar geleden in Marokko geweest fantastisch land.
Ik zie dat Marokko gastland is dit keer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit voetbalseizoen weer afrika cupje
helemaal niets mis mee
Dorpje bij Berkane heb nog nooit zoveel assie gerookt in een week tijdquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie dat Marokko gastland is dit keer.
Kalisz toch maar op doorreis man was ook niks te doen eerlijk gezegd waren 2 barren eentje met lelijke hoeren en gingen om half 1 dicht.quote:
lekker manquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ben in Warschau geweest, fucking mooie stad.
Shiat, herkenbare verhalenquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dorpje bij Berkane heb nog nooit zoveel assie gerookt in een week tijdWas een man die reed ons rond voor omgerekend 7 euro per dag kwamen op bizar mooie plekjes met een meer en een waterval wat je helemaal niet verwacht van Marokko
In Warschau heb je allesquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Kalisz toch maar op doorreis man was ook niks te doen eerlijk gezegd waren 2 barren eentje met lelijke hoeren en gingen om half 1 dicht.
Nee man helaas niet lijkt me ook een hele mooie stad met al die markten en lekker eten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:36 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Shiat, herkenbare verhalen![]()
Ook onderweg met de auto bij een vaag figuur stoppen. Kon je voor 3 euro sigaretten in hasholie dippen
Ben je weleens in Casablanca geweest?
Same goes for Casablanca. Klinkt stom, maar in Casablanca kan je, naar mijn gevoel, zo veel meer beleven dan in Rotterdam. Ideaal voor op vakanties. Zelfde in Warschau of niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Warschau heb je alles
Wereldstad.
Ik ben daar ook een weekje geweest, was primaquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Warschau heb je alles
Wereldstad.
Als we naar Dven gaan kunnen we door Polen gaan als je wil dan mag je me showen wat je vaderland te bieden heeft.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Warschau heb je alles
Wereldstad.
Sowiesoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:37 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Same goes for Casablanca. Klinkt stom, maar in Casablanca kan je, naar mijn gevoel, zo veel meer beleven dan in Rotterdam. Ideaal voor op vakanties. Zelfde in Warschau of niet?
Dat gevoel heb ik bij elke metropool eigk.
Casablanca al helemaal. Ik was in een cultuurshock toen ik daar voor het laatst kwam. De authentieke cafe dat in ons appartementgebouw zat is vervangen door een Starbucks (quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso
Zeker tegenwoordig.
Echt vooruit gegaan met wat ik nog herinner van toen ik nog klein was 4-5
lijkt me ook leuk om keer naar toe te gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Casablanca al helemaal. Ik was in een cultuurshock toen ik daar voor het laatst kwam. De authentieke cafe dat in ons appartementgebouw zat is vervangen door een Starbucks (), opeens heb je overal malls, blijkbaar hebben we een sneltramhalte in de buurt enz. En in de tussentijd heb ik alleen maar lopen fappen
Mag ik meequote:Op woensdag 16 juli 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als we naar Dven gaan kunnen we door Polen gaan als je wil dan mag je me showen wat je vaderland te bieden heeft.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als we naar Dven gaan kunnen we door Polen gaan als je wil dan mag je me showen wat je vaderland te bieden heeft.
Dan kan je m'n oma zienquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar dat deden jullie gisteren ook al.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi JR
We waren net aan het haten op katten
ja sowiesoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk jij mag altijd mee als Inso het goed vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |