Dat zou wel moeten. Je kan je leven best laten leiden volgens een bepaalde overtuiging, maar je moet ook je eigen hersenen gebruiken en letterlijk alles overnemen van een sprookjesboek.quote:
Ik heb het er al wel over gehad met iemand in het VI topic.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de link ook even in het VI topic gezet, dan kunnen de andere fans het ook bekijken.
Voor hun is het geen sprookjesboek anders namen ze het niet letterlijk overquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten. Je kan je leven best laten leiden volgens een bepaalde overtuiging, maar je moet ook je eigen hersenen gebruiken en letterlijk alles overnemen van een sprookjesboek.
Johan zou eigenlijk zo'n rubriek moeten krijgen als Max Westerman destijds beetje door de USA reizen en zijn licht laten schijnen over de Amerikanen volgens mij krijg je dan echt prachtige televisie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Adieu God met Johan Derksen was ook geniaal.
Dat is dus het belachelijke.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor hun is het geen sprookjesboek anders namen ze het niet letterlijk over
Valerio van TMF had zo'n programma: Valerio duikt onder. Was hij ooit bij zo'n Hare Krishna gast van een jaar of 25. Echt bizarquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Die waren zondag in Rotterdam er was een of andere feestdag.
Niet helemaal. Want hoe kun je tegen mensen zeggen die daar heilig in geloven dat ze het niet letterlijk moeten nemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is dus het belachelijke.
Snap je mijn punt? Ik ben niet tegen de bijbel maar tegen de mensen die het te letterlijk nemen.
zonde man.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Doen veel goede dingen man vraag maar aan Tjacka alleen je mag niet drinken
Johan gaat dan alleen naar van die obscure platenzaakjes enzoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Johan zou eigenlijk zo'n rubriek moeten krijgen als Max Westerman destijds beetje door de USA reizen en zijn licht laten schijnen over de Amerikanen volgens mij krijg je dan echt prachtige televisie.
Z'n licht laten schijnen op de doodstraf in Texas.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Johan zou eigenlijk zo'n rubriek moeten krijgen als Max Westerman destijds beetje door de USA reizen en zijn licht laten schijnen over de Amerikanen volgens mij krijg je dan echt prachtige televisie.
Ik kan dus niet begrijpen dat je alles gelooft wat erin staat. Het zijn gewoon mooie verhalen *sprookjes* met een allemaal een duidelijke boodschap. In veel boodschappen kan ik mij wel vinden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet helemaal. Want hoe kun je tegen mensen zeggen die daar heilig in geloven dat ze het niet letterlijk moeten nemen.
Ik vind het toch wel een raar verhaal van Johan, dat hij opeens een morele openbaring had dat hij niet ergens wilde gaan wonen waar ze de doodstraf hanteren. Ik bedoel, het was niet iets nieuws ofzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Z'n licht laten schijnen op de doodstraf in Texas.
Daar is hij niet voor best hypocriet eigenlijk want verder is hij superrechts in alles.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Z'n licht laten schijnen op de doodstraf in Texas.
Is voor mij ook een raadsel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een raar verhaal van Johan, dat hij opeens een morele openbaring had dat hij niet ergens wilde gaan wonen waar ze de doodstraf hanteren. Ik bedoel, het was niet iets nieuws ofzo.
Vind jij.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
Het zijn gewoon mooie verhalen *sprookjes* met een allemaal een duidelijke boodschap.
Valt wel mee toch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar is hij niet voor best hypocriet eigenlijk want verder is hij superrechts in alles.
Ik kan dat dus niet begrijpen dat mensen ALLES wat in de bijbel staat geloven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind jij.
Je kan toch niet zeggen tegen mensen die heilig geloven dat de bijbel gods woord is. Dat ze het maar niet zo serieus moeten nemen?
D66 wil tenminste niet zo met de PVV samenwerken zoals VVD, dus daarom heeft hij Mark Rutte verlaten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.
Gewoon d66 stemmer, met alle winden mee.
Oja, ook zoietsquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
D66 wil tenminste niet zo met de PVV samenwerken zoals VVD, dus daarom heeft hij Mark Rutte verlaten.
Was altijd VVD en nogal gekleurd in zijn anti-Marokkanenteksten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.
Deze man weet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |