je zei laatst dat je atheist wasquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:58 schreef Elan het volgende:
Bepaalde stukken zijn achterhaald dat is iets anders dan complete heiden zijn
Gelovige mensen moeten in sales.. die lullen zich overal uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
Wat mij vaak tegenstaat zijn mensen die gelovig zijn omdat hun ouders dat ook zijn. Zelf vrijwel niks van hun godsdienst weten, zich nooit hebben verdiept in het geloof. En dan wel je de les willen lezen.
Mensen moeten wel weten waar hun geloof voor staat, dat je erin gelooft prima. Maar het is niet verstandig als je alles letterlijk neemt. Het gaat meer om de boodschap.
Alleen Johan, is er ook een aflevering met Hansie?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:55 schreef RensAjacied het volgende:
Johannes heb je Hansie gezien bij Adieu God?
Die aflevering was vandaag op de televisie. Heel mooi. En dat meen ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen Johan, is er ook een aflevering met Hansie?
Dan ga ik het bekijken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die aflevering was vandaag op de televisie. Heel mooi. En dat meen ik.
Wist jij dat de moeder van Hans ernstig ziek was en dat Hans haar (samen met zijn vader) vaak bezoekt? Hans was echt geraakt. Mooie televisie.quote:
wow doe eens rustig johquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is Kishna hem haat ik intens ik hoop dat hij dood gaat dit seizoen
Die waren zondag in Rotterdam er was een of andere feestdag.quote:
kreeg je ook gratis etenquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Die waren zondag in Rotterdam er was een of andere feestdag.
Nee wel folders.quote:
Ik heb de link ook even in het VI topic gezet, dan kunnen de andere fans het ook bekijken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wist jij dat de moeder van Hans ernstig ziek was en dat Hans haar (samen met zijn vader) vaak bezoekt? Hans was echt geraakt. Mooie televisie.
Ik kreeg in berlijn een keer een folder vanquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee wel folders.
Ben gelijk lid geworden volgende week donderdag is er een bijeenkomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |