Eens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stelling: de bijbel is een achterhaald sprookjesboek.
Oneens. De bijbel is het fundament van onze westerse samenleving.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb er voorlopig even geen zin in. Ik merk het verlangen om nu te gaan slapen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je debatteren al gehad op school? Iets beter uitwerken aub.
Dit wordt een onvoldoende.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er voorlopig even geen zin in. Ik merk het verlangen om nu te gaan slapen.
wat danquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
Heb een collega die borderline christengekkie is
Dat het een sprookjesboek is dat klopt. Achterhaald over het algemeen ook maar sommige boodschappen blijven altijd actueel. In sommige normen en waarden die worden beschreven in de bijbel (wat ik verdom met een hoofdletter te schrijven) kan ik me wel vinden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
jammer dat je dit niet meent elanquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:54 schreef Elan het volgende:
Snap niet dat mensen haten Jezus is voor jullie aan het kruis gestorven.
ja, wat dan wat.. vertel het je net toch, borderline christengek, als in.. hele leven in teken van jezus, god, bijbel.. kerk bezoeken, mij willen bekeren etcquote:
goed tochquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ja, wat dan wat.. vertel het je net toch, borderline christengek, als in.. hele leven in teken van jezus, god, bijbel.. kerk bezoeken, mij willen bekeren etc
ging op vakantie ging ze mij zegenen dat god over mij moest waken etc
Ik vind dat niet goed, ik vind dat eng en ongezondquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed toch
alleen bekeren snap ik niet zo goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |