Moet je ze maar aanspreken zoals deze baas doet:quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar de Marokkanen pissen gewoon bij hem op de stoep!
Maar de meerderheid van de Nederlandse Marokkanen zijn gewoon verkk. Ik geef hem 100% gelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar de Marokkanen pissen gewoon bij hem op de stoep!
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maar de meerderheid van de Nederlandse Marokkanen zijn gewoon verkk. Ik geef hem 100% gelijk.
Niet in Porto, officieel wel in Estadio da Luz. Mijn pa bracht mij op mijn 12de naar Benfica-Sporting. Herinner mij alleen dat een groene gast te midden van de rooien in elkaar werd getrapt en geslagen na de wedstrijd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee man nog niet.
ben jij daar geweest?
je dacht eerst dat ik ook marokaans wasquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maar de meerderheid van de Nederlandse Marokkanen zijn gewoon verkk. Ik geef hem 100% gelijk.
Die verpesten het ook altijd bij de Afrika cup.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nederlandse MarokkanenIn Marokko worden ze al helemaal uitgekotst.
Brengen wel geld dus dat zal meevallenquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nederlandse MarokkanenIn Marokko worden ze al helemaal uitgekotst.
Afrika Cup met gemixt team: helemaal naar de klote.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die verpesten het ook altijd bij de Afrika cup.
DEZE MAN WEETquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
Ben 2 jaar geleden in Marokko geweest fantastisch land.
ben je wel eens polen geweestquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
Ben 2 jaar geleden in Marokko geweest fantastisch land.
Ik zie dat Marokko gastland is dit keer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit voetbalseizoen weer afrika cupje
helemaal niets mis mee
Dorpje bij Berkane heb nog nooit zoveel assie gerookt in een week tijdquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie dat Marokko gastland is dit keer.
Kalisz toch maar op doorreis man was ook niks te doen eerlijk gezegd waren 2 barren eentje met lelijke hoeren en gingen om half 1 dicht.quote:
lekker manquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ben in Warschau geweest, fucking mooie stad.
Shiat, herkenbare verhalenquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dorpje bij Berkane heb nog nooit zoveel assie gerookt in een week tijdWas een man die reed ons rond voor omgerekend 7 euro per dag kwamen op bizar mooie plekjes met een meer en een waterval wat je helemaal niet verwacht van Marokko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |