welke dan, nooit gehoordquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Was altijd VVD en nogal gekleurd in zijn anti-Marokkanenteksten.
In zijn rubriek "Beste Johan geachte hoofdredacteur" in Gouda heeft hij wel eens wat dingen geroepen hoor.quote:
ben je londonquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen naar de Ministry of Sound?
nee man, wel engeland, southamptonquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik was even voor twee nachten in London. Daar woonde jij toch?
Ben echt benieuwd waar De Vrij heen gaat. Lijkt mij heel sterk dat Bruno en Daryl wel een club hebben maar Stefan niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Rustig man even kijken wat Feyenoord gaat doen op de transfermarkt.
Deze videoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
In zijn rubriek "Beste Johan geachte hoofdredacteur" in Gouda heeft hij wel eens wat dingen geroepen hoor.
Al denk ik dat elke blanke in Gouda vanzelf racist zal worden
Aight beest, ben je Faro? Albufeira?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee man, wel engeland, southampton
maar ben nu in portugal weekje
portoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Aight beest, ben je Faro? Albufeira?
Haha baasquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze video
http://www.dumpert.nl/med(...)ksen_over_gouda.html
Ja, maar de Marokkanen pissen gewoon bij hem op de stoep!quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha baasDat is toch gewoon racistisch geneuzel man
Nee man nog niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben je al naar estadio el dragao geweest?
Nu zit Johan Vlaar te dissen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef Elan het volgende:
Maar was ander filmpje Johannes vanuit zijn kantoor in Gouda zonder Wilfred hij werd in die periode ook bedreigd.
*Estadio do Dragaoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben je al naar estadio el dragao geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |