Mag ik dat niet stoer vinden? Ik zal nooit een vrouw aanrakenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
je moet je wel heel aangesproken voelen als je daar nu nog steeds over doorgaat
Heb je aids dat je dat niet doet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mag ik dat niet stoer vinden? Ik zal nooit een vrouw aanraken
dat geloof ik niet, op elke pot past een dekselquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je wel ooit iemand gezoend?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
Wisten jullie wel dat Tyron en Davy vrienden zijn op Facebook?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je wel ooit iemand gezoend?Hij heeft nog nooit een vrouw aangeraakt dus dat lijkt me moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan toch team davyquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: STELLING! Team Davy of Team Tyron?
• #TeamDavy
• #TeamTyron
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
• #TeamDavy
• #TeamTyron
Tussenstand:
[ afbeelding ]
gefeliciteerd insyquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Wisten jullie al dat ik een broertje of zusje krijg
Haha hij doet alsof hij niet op zichzelf heeft gestemd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: #TeamDavy
en nu?
Nee. Ben je er blij mee?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik mis de derde optiequote:Op woensdag 16 juli 2014 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
• #TeamDavy
• #TeamTyron
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nice! *denk ik*quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Pollsquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de derde optie
• Geen van deze twee teringdebielen
en optie 4
• Tyf op met je kutpolls
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel maar vind het wel raar is wel wennen
ja man ben 20 danquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nice! *denk ik*
Wel groot leeftijdsverschil man.
Dit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de drang van mensen op dit forum, om te ontdekken wie wie is in real, ietwat kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |