SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nee.. dit vind ik echt cornyquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is niet echt mijn ding nee![]()
Doe dan deze maar
Deze dan?quote:
Nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een inspirerende topictitel, hier is lang overnagedacht.
Offspringquote:
Ja.quote:
quote:
De Leeuwenkoningquote:
Zout 'ns op.quote:
Die film met Jan Smitquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik al 1940-1945 keer gezien.
[..]
Ik vroeg om een leuke film.
Tjongejonge
ga gwn rondsurven op imdbquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik al 1940-1945 keer gezien.
[..]
Ik vroeg om een leuke film.
Tjongejonge
Ik ben wel geweest, gelukkig was het binnen en kan je gewoon FOK!ken op je telefoon.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daarvoor moet je naar buiten.
Is dat een McGrath film?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het Geheim van Gert-Jan Verbeek
Je kan ook gewoon die bioscoop naar je huiskamer laten komen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daarvoor moet je naar buiten.
Vond die prequel met Franco best oke.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef hafcfan het volgende:
Morgen komt er ook nog een nieuwe apen film in de bios scoop.
nieuwe planet of the apes schijnt erg goed te zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef hafcfan het volgende:
Ik ga nooit zo vaak naar de bioscoop, ook niet echt eentje in de buurt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel geweest, gelukkig was het binnen en kan je gewoon FOK!ken op je telefoon.
12 years a slave?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef hafcfan het volgende:
Ik wil hem in de beste kwaliteit zien en die is nog niet te downloaden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon die bioscoop naar je huiskamer laten komen.
Ik weet een film die je leuk vindt, Will Smith zit er in, het heet Bed Boys.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga nooit zo vaak naar de bioscoop, ook niet echt eentje in de buurt.
[..]
12 years a slave?
Ja ik ben ook tijdlang fan geweest van the xx, is nu een beetje weggezakt, maar dit vind ik een erg fijne muziekstijl jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ken je ook wel mexicano, is toen een hele lange tijd in TV wereld gebruikt
Ik ben nooit meer over Breaking Bed heen gekomen, dus ik laat dit aan me voorbij gaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet een film die je leuk vindt, Will Smith zit er in, het heet Bed Boys.
Speciaal voor hem moeten we Conte Partiro zingen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem aan dat Hafcfan heeft lopen feesten vandaag.
Mooi nummerquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speciaal voor hem moeten we Conte Partiro zingen.
Ah een mindfuck film met Jake Gyllenhaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
JR: Enemy schijnt goed te zijn, zelf nog niet gekeken.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:30 schreef essnhills het volgende:
Ik ga slapen![]()
Bedankt voor het warme welkom.
Dingen met hem is ook leuk, Source Code, al zal je die vast al gezien hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah een mindfuck film met Jake Gyllenhaal.
Even binnentrekken dan maar.
Ik ben 'm al aan het oefenen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speciaal voor hem moeten we Conte Partiro zingen.
Slaap lekker Ess!quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:30 schreef essnhills het volgende:
Ik ga slapen![]()
Bedankt voor het warme welkom.
Dat was een geniale film.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dingen met hem is ook leuk, Source Code, al zal je die vast al gezien hebben
Heb je al die david lynch films al gezien zoals Mulholland Drive en Lost Highway?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een geniale film.
En Donnie Darko natuurlijk, dat was al helemaal mindfuck
Die man heeft meerdere mooie nummersquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben 'm al aan het oefenen.
[ afbeelding ]
Hmmquote:
Juventus gaat naar de kloten. Let maar op. Bestuur maakt er een tering zooi van. Alegri schijnt nu te komenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem aan dat Hafcfan heeft lopen feesten vandaag.
Alleen Mulholland Drive. Dat was echt een kutfilm ( letterlijk).quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je al die david lynch films al gezien zoals Mulholland Drive en Lost Highway?
Echt te vaag allemaal.
Gewoon Seedorf binnenhengelen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Juventus gaat naar de kloten. Let maar op. Bestuur maakt er een tering zooi van. Alegri schijnt nu te komen![]()
![]()
Vidal en Pogba de deur uit. Bye bye Juvequote:Op woensdag 16 juli 2014 00:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Juventus gaat naar de kloten. Let maar op. Bestuur maakt er een tering zooi van. Alegri schijnt nu te komen![]()
![]()
Ik vind simpele actiefilms echt kut. Actie is alleen leuk als er een goed verhaal achter zit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
JR voor simpele actie is Homefront wel nice
"Her" vond ik zelf ook gaaf, maar is een love it or hate it film
Dan moet je Sabotage met Arnie echt overslaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind simpele actiefilms echt kut. Actie is alleen leuk als er een goed verhaal achter zit.
Nog steeds beter dan Ajax.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vidal en Pogba de deur uit. Bye bye Juve
Wifi in de lobby is stabiel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Nachtsessie in de SC weer begonnen?
Ik join!
ik ben op vakantie nu te FOK!kenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ik join!
Hallo Rens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ik join!
Hoeveel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juve schijnt Locadia te willen kopen.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben op vakantie nu te FOK!ken
ik voel een binding
spa blauwquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barca en Real staan ook voor de stoep.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen er tetten in beeld waren, ah, die scene snapte ik nog.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Mulholland Drive. Dat was echt een kutfilm ( letterlijk).
wie?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht altijd dat Davy wel een goede filmsmaak had, maar hij houdt dus alleen van slechte actiefilmsquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je Sabotage met Arnie echt overslaandie is echt kut, Davy zal hem wel leuk vinden.
Dat mag je hopen met al het geld wat ze uitgeven. Niet te vergeten de omkoping en de doping die ze gebruiken om te winnen.quote:
Doe dit maar niet, Rens. Gewoon niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dag voorzitter Stijn.
Wat is de agenda van deze vergadering?
Net of ze er dan ook niks voor terug zullen kopen en beide gaan nooit weg.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een oneerlijke vergelijking, dat weet je best.
Ik wil weten waar we het over gaan hebben ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe dit maar niet, Rens. Gewoon niet.
Ik denk dat ik op vakantie maar niet ga FOK!kenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Afgelopen vakantie en vorige zomer heb ik niet eens op FOK! gezeten in het buitenland
Daarna werd het echt heel raar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen er tetten in beeld waren, ah, die scene snapte ik nog.
Stijn, ik onthef je bij deze uit je functiequote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe dit maar niet, Rens. Gewoon niet.
Ik raad het je ook af.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op vakantie maar niet ga FOK!ken
Voor het derde elftal he. Een euro.quote:
Niet spoilen graag, moet hem nog zien.. net als Donnie Darko en nog zoveelquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna werd het echt heel raar.
Schijnt ook dat de makers hem zelf niet eens snapten
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik dacht altijd dat Davy wel een goede filmsmaak had, maar hij houdt dus alleen van slechte actiefilms
Johannes wil je de taak van het voorzitterschap overnemen? Davy is de notulist.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn, ik onthef je bij deze uit je functie
Rens, dat ontstaat vanzelf. Je moet onderwerpen niet forceren. Dat gaat ten koste van de spontaniteit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil weten waar we het over gaan hebben ja.
hoe kom je daar zo bij?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Albanië is aids
1. Juist
2. Juist
Kies maar
De serie Twin Peaks is ook van die man. Best geniaal ook al snap je op een gegeven moment niet alles meer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna werd het echt heel raar.
Schijnt ook dat de makers hem zelf niet eens snapten
Vroeger had Inso weleens een stelling waar je op moest reageren, dat ging altijd goed.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens, dat ontstaat vanzelf. Je moet onderwerpen niet forceren. Dat gaat ten koste van de spontaniteit.
Ik spoiler niks voor de rest alleen dat het een vage film is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet spoilen graag, moet hem nog zien.. net als Donnie Darko en nog zoveelzie er altijd zo tegegneop om films van 2 + uur te starten
Ik twijfel nog een beetje tussen 1 en 2.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Albanië is aids
1. Juist
2. Juist
Kies maar
Wat voor stellingen had ik toenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vroeger had Inso weleens een stelling waar je op moest reageren, dat ging altijd goed.
wie is blowjob princess?quote:
gwoon kutvolk, niet europa waardigquote:
Wat dat betreft is Orange is the new black een stuk makkelijker te behappenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De serie Twin Peaks is ook van die man. Best geniaal ook al snap je op een gegeven moment niet alles meer.
Anime?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Davy houdt ook van slechte tekenfilmpjes
Ja, maar dat is niet van het genre mystery en Twin Peaks wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Orange is the new black een stuk makkelijker te behappen
Dan doe mij maar Jada stevensquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet Holly Michaels dit keer.
Je moeder.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Wat ging het toch diep destijds.
Inb4 weet je wie er vannacht ook diep ging.
Is Twin Peaks toevallig gemaakt door een Japanse wielrenner?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet van het genre mystery en Twin Peaks wel.
Knut is het met mij eens.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Twin Peaks toevallig gemaakt door een Japanse wielrenner?
Uh, okéquote:
Mijn suggestie was geniaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn drie suggesties waren het best, natuurlijk.
2019 misschienquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:42 schreef Doublepain het volgende:
PSV kampioen
Iemand in een ontsnapping.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer de Tour. Alleen moet ik om 14:30 schoolboeken inleveren.
[..]
Wie wint er morgen?
Dit lijkt mij schier onmogelijk. De zesde of vijfde plaats is in mijn ogen een reëlere plaats.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:42 schreef Doublepain het volgende:
PSV kampioen
Luukinho topscorer eredivisie dit datquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:42 schreef Doublepain het volgende:
PSV kampioen
Kokkaardquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer de Tour. Alleen moet ik om 14:30 schoolboeken inleveren.
[..]
Wie wint er morgen?
Ik zal even open kaart spelen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand in een ontsnapping.
Slagter bijvoorbeeld.
Dan haak ik af.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vraag af of je 3e stelling komt Stijn. Ik zie graag een bron in DM.
ditquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Luukinho topscorer eredivisie dit dat
Dat zou allemaal kunnen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal even open kaart spelen.
[ afbeelding ]
http://www.wielerflits.nl(...)uwing-etappe-11.htmlquote:
quote:
De doodstraf moet in Albanië worden ingevoerd om de groeiende stroom aan Marokkanen tegen te gaan.quote:
Eensquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De doodstraf moet in Albanië worden ingevoerd om de groeiende stroom aan Marokkanen tegen te gaan.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De doodstraf moet in Albanië worden ingevoerd om de groeiende stroom aan Marokkanen tegen te gaan.
[..]
Tegen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nieuwe stelling:
De doodstraf moet in Albanië worden ingevoerd om de groeiende stroom aan bluesliefhebbers tegen te gaan.
Coquard zou nog wel kunnen overleven. Demare en Kittel zeker niet, Greipel normaal ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.wielerflits.nl(...)uwing-etappe-11.html
Ik moest hard lachen om deze voorbeschouwing.
Toen ook ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker toen je je nichtje mee nam naar je gala
Wie denk jij dat er aan het peloton gaat sleuren dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coquard zou nog wel kunnen overleven. Demare en Kittel zeker niet, Greipel normaal ook niet
Ik ben het hiermee eens. Albanië is een belangrijke schakel in het vervoeringsproces van Marokkanen naar ons gebied dus ik zou graag willen dat deze mensen wat meer in hun potentiële criminele gedragingen beperkt kunnen worden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
puntige knieën ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een kutpose, je ziet amper iets van the goods
Cannondale?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er aan het peloton gaat sleuren dan?
Ik weet niet hoe goed ze zijn, maar ik was een keer in Eindje in zo'n dansclub waar al die negers dansen.. toen was ik wel jaloers, wou dat ik ook die skills hadquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Doublepain het volgende:
Stelling:
- Geo is jaloers op de dansmoves van davy.
wat een kut stellingquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Geweld tegen hulpverleners en gezagdragers moet strenger worden bestraft dan geweld tegen "normale burgers".
Sagan kan beter mee gaan in de ontsnapping als hij dat wil.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cannondale?
Sagan wil nog steeds z'n rit denk ik
- Alle turken moeten terug naar marokkoquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan geen stelling bedenken deze avond.
mooiquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden we van haar hoofd?
daar moet een kogel inquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb ik het idee dat je mij wilt uitlokkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah kleine voldoende.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
en marokko maar antarticaquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
- Alle turken moeten terug naar marokko
Oneens.quote:
Wat doe ik?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat je mij wilt uitlokken
Niemand die met die jongen mee wil rijdenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sagan kan beter mee gaan in de ontsnapping als hij dat wil.
Klopt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand die met die jongen mee wil rijden
Dus Cannondale gaat een vlucht voorkomenquote:
En dat gaat niet lukken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus Cannondale gaat een vlucht voorkomen
Dan ga jij als wigger zeker helemaal los?quote:
Ik ben het hiermee eens. Tevens heb ik geen zin om moderator te zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oneens.
Hoewel GGMM tegenover 2 jaar geleden sterk achteruit is gegaan, raakt hem weinig, A422 is te wispelturig en laat zijn emoties de overhand krijgen.
money in de lucht gooienquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ga jij als wigger zeker helemaal los?
Oneens. Als je ziet hoeveel energie Barney moet leveren om top te zijn dat kunnen alleen de echte.quote:
Hoezo zou dat niet lukken?quote:
Dat is mode.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo heeft zij schijt onder haar navel
6.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zal jullie een vraag stellen.
Hoeveel van jullie zijn atheist
ligt eraan hoe mijn dag isquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Haha jij bent echt een homo. Maar dat wisten we al.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind zulke grote borsten echt lelijk
mag ik dat zeggen?
ja dat mag ik zeggen
toch heeft deze homo meer vrouwen geneukt dan dat dikke lijf van jouquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha jij bent echt een homo. Maar dat wisten we al.
[ afbeelding ]
ohh bra bra powquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
toch heeft deze homo meer vrouwen meer geneukt dan dat dikke lijf van jou
Wat lul je nu weer toch allemaal braquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
toch heeft deze homo meer vrouwen geneukt dan dat dikke lijf van jou
Mannen tellen niet gekkie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:01 schreef Tyron het volgende:
snap je hem, dat betekent dat davy nog maagd is![]()
![]()
zo, die is wel weer even stil.
Wat noem jij vrouwen? Beter 1 knappe dan 10 dikke.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben redelijk kieskeurig dus maak je daar geen zorgen overquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat noem jij vrouwen? Beter 1 knappe dan 10 dikke.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben redelijk kieskeurig dus maak je daar geen zorgen over
quote:
okéquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik geloof niet in een godquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
hij had mijn vraag over de atheisten hier kunnen beantwoorden
Heb je geluk mee. Die mannen die trots zijn wanneer ze van die sletten neuken zijn echtquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben redelijk kieskeurig dus maak je daar geen zorgen over
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je geluk mee. Die mannen die trots zijn wanneer ze van die sletten neuken zijn echt
jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je geluk mee. Die mannen die trots zijn wanneer ze van die sletten neuken zijn echt
nee dan ga je ze opzoeken via mijn fb en vieze berichtjes sturenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
Tyron pics van je chicks die je geneukt hebt.
Smoofie is achtergebleven in een verzonken woonboot.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
Waar is Smoofie eigenlijk? Hij kon goed over chicks praten![]()
![]()
het is er maar 1quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
Tyron pics van je chicks die je geneukt hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee dan ga je ze opzoeken via mijn fb en vieze berichtjes sturen
jongens davy wilt even aandachtquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom vind niemand het tof dat Tyron seks heeft gehad
Omdat wij allemaal te verlamd zijn om te typen. Zoveel indruk maken zijn verhalen op ons.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom vind niemand het tof dat Tyron seks heeft gehad
quote:
okéquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
Wisten jullie wel dat Tyron en Davy vrienden zijn op Facebook?
3 uit 3 van mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit verhaal kende ik nog niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
het aantal loopt opquote:
Mag ik dat niet stoer vinden? Ik zal nooit een vrouw aanrakenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
je moet je wel heel aangesproken voelen als je daar nu nog steeds over doorgaat
Heb je aids dat je dat niet doet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mag ik dat niet stoer vinden? Ik zal nooit een vrouw aanraken
dat geloof ik niet, op elke pot past een dekselquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je wel ooit iemand gezoend?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je wel ooit iemand gezoend?Hij heeft nog nooit een vrouw aangeraakt dus dat lijkt me moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan toch team davyquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: STELLING! Team Davy of Team Tyron?
• #TeamDavy
• #TeamTyron
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
• #TeamDavy
• #TeamTyron
Tussenstand:
[ afbeelding ]
gefeliciteerd insyquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Wisten jullie al dat ik een broertje of zusje krijg
Haha hij doet alsof hij niet op zichzelf heeft gestemd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: #TeamDavy
en nu?
Nee. Ben je er blij mee?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik mis de derde optiequote:Op woensdag 16 juli 2014 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
• #TeamDavy
• #TeamTyron
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nice! *denk ik*quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Pollsquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de derde optie
• Geen van deze twee teringdebielen
en optie 4
• Tyf op met je kutpolls
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel maar vind het wel raar is wel wennen
ja man ben 20 danquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nice! *denk ik*
Wel groot leeftijdsverschil man.
Dit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de drang van mensen op dit forum, om te ontdekken wie wie is in real, ietwat kansloos.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de derde optie
• Geen van deze twee teringdebielen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |