spa blauwquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juve schijnt Locadia te willen kopen.
Barca en Real staan ook voor de stoep.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen er tetten in beeld waren, ah, die scene snapte ik nog.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Mulholland Drive. Dat was echt een kutfilm ( letterlijk).
wie?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht altijd dat Davy wel een goede filmsmaak had, maar hij houdt dus alleen van slechte actiefilmsquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je Sabotage met Arnie echt overslaandie is echt kut, Davy zal hem wel leuk vinden.
Dat mag je hopen met al het geld wat ze uitgeven. Niet te vergeten de omkoping en de doping die ze gebruiken om te winnen.quote:
Doe dit maar niet, Rens. Gewoon niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dag voorzitter Stijn.
Wat is de agenda van deze vergadering?
Net of ze er dan ook niks voor terug zullen kopen en beide gaan nooit weg.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een oneerlijke vergelijking, dat weet je best.
Ik wil weten waar we het over gaan hebben ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe dit maar niet, Rens. Gewoon niet.
Ik denk dat ik op vakantie maar niet ga FOK!kenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Afgelopen vakantie en vorige zomer heb ik niet eens op FOK! gezeten in het buitenland
Daarna werd het echt heel raar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen er tetten in beeld waren, ah, die scene snapte ik nog.
Stijn, ik onthef je bij deze uit je functiequote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe dit maar niet, Rens. Gewoon niet.
Ik raad het je ook af.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op vakantie maar niet ga FOK!ken
Voor het derde elftal he. Een euro.quote:
Niet spoilen graag, moet hem nog zien.. net als Donnie Darko en nog zoveelquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna werd het echt heel raar.
Schijnt ook dat de makers hem zelf niet eens snapten
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik dacht altijd dat Davy wel een goede filmsmaak had, maar hij houdt dus alleen van slechte actiefilms
Johannes wil je de taak van het voorzitterschap overnemen? Davy is de notulist.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn, ik onthef je bij deze uit je functie
Rens, dat ontstaat vanzelf. Je moet onderwerpen niet forceren. Dat gaat ten koste van de spontaniteit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil weten waar we het over gaan hebben ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |