Ik ben wel geweest, gelukkig was het binnen en kan je gewoon FOK!ken op je telefoon.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daarvoor moet je naar buiten.
Is dat een McGrath film?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het Geheim van Gert-Jan Verbeek
Je kan ook gewoon die bioscoop naar je huiskamer laten komen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daarvoor moet je naar buiten.
Vond die prequel met Franco best oke.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef hafcfan het volgende:
Morgen komt er ook nog een nieuwe apen film in de bios scoop.
nieuwe planet of the apes schijnt erg goed te zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef hafcfan het volgende:
Ik ga nooit zo vaak naar de bioscoop, ook niet echt eentje in de buurt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel geweest, gelukkig was het binnen en kan je gewoon FOK!ken op je telefoon.
12 years a slave?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef hafcfan het volgende:
Ik wil hem in de beste kwaliteit zien en die is nog niet te downloaden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon die bioscoop naar je huiskamer laten komen.
Ik weet een film die je leuk vindt, Will Smith zit er in, het heet Bed Boys.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga nooit zo vaak naar de bioscoop, ook niet echt eentje in de buurt.
[..]
12 years a slave?
Ja ik ben ook tijdlang fan geweest van the xx, is nu een beetje weggezakt, maar dit vind ik een erg fijne muziekstijl jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ken je ook wel mexicano, is toen een hele lange tijd in TV wereld gebruikt
Ik ben nooit meer over Breaking Bed heen gekomen, dus ik laat dit aan me voorbij gaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet een film die je leuk vindt, Will Smith zit er in, het heet Bed Boys.
Speciaal voor hem moeten we Conte Partiro zingen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem aan dat Hafcfan heeft lopen feesten vandaag.
Mooi nummerquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speciaal voor hem moeten we Conte Partiro zingen.
Ah een mindfuck film met Jake Gyllenhaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
JR: Enemy schijnt goed te zijn, zelf nog niet gekeken.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:30 schreef essnhills het volgende:
Ik ga slapen![]()
Bedankt voor het warme welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |