SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nee.. dit vind ik echt cornyquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is niet echt mijn ding nee![]()
Doe dan deze maar
Deze dan?quote:
Nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een inspirerende topictitel, hier is lang overnagedacht.
Offspringquote:
Ja.quote:
quote:
De Leeuwenkoningquote:
Zout 'ns op.quote:
Die film met Jan Smitquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik al 1940-1945 keer gezien.
[..]
Ik vroeg om een leuke film.
Tjongejonge
ga gwn rondsurven op imdbquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik al 1940-1945 keer gezien.
[..]
Ik vroeg om een leuke film.
Tjongejonge
Ik ben wel geweest, gelukkig was het binnen en kan je gewoon FOK!ken op je telefoon.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daarvoor moet je naar buiten.
Is dat een McGrath film?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het Geheim van Gert-Jan Verbeek
Je kan ook gewoon die bioscoop naar je huiskamer laten komen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daarvoor moet je naar buiten.
Vond die prequel met Franco best oke.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef hafcfan het volgende:
Morgen komt er ook nog een nieuwe apen film in de bios scoop.
nieuwe planet of the apes schijnt erg goed te zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef hafcfan het volgende:
Ik ga nooit zo vaak naar de bioscoop, ook niet echt eentje in de buurt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel geweest, gelukkig was het binnen en kan je gewoon FOK!ken op je telefoon.
12 years a slave?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef hafcfan het volgende:
Ik wil hem in de beste kwaliteit zien en die is nog niet te downloaden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon die bioscoop naar je huiskamer laten komen.
Ik weet een film die je leuk vindt, Will Smith zit er in, het heet Bed Boys.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga nooit zo vaak naar de bioscoop, ook niet echt eentje in de buurt.
[..]
12 years a slave?
Ja ik ben ook tijdlang fan geweest van the xx, is nu een beetje weggezakt, maar dit vind ik een erg fijne muziekstijl jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ken je ook wel mexicano, is toen een hele lange tijd in TV wereld gebruikt
Ik ben nooit meer over Breaking Bed heen gekomen, dus ik laat dit aan me voorbij gaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet een film die je leuk vindt, Will Smith zit er in, het heet Bed Boys.
Speciaal voor hem moeten we Conte Partiro zingen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem aan dat Hafcfan heeft lopen feesten vandaag.
Mooi nummerquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speciaal voor hem moeten we Conte Partiro zingen.
Ah een mindfuck film met Jake Gyllenhaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
JR: Enemy schijnt goed te zijn, zelf nog niet gekeken.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:30 schreef essnhills het volgende:
Ik ga slapen![]()
Bedankt voor het warme welkom.
Dingen met hem is ook leuk, Source Code, al zal je die vast al gezien hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah een mindfuck film met Jake Gyllenhaal.
Even binnentrekken dan maar.
Ik ben 'm al aan het oefenen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speciaal voor hem moeten we Conte Partiro zingen.
Slaap lekker Ess!quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:30 schreef essnhills het volgende:
Ik ga slapen![]()
Bedankt voor het warme welkom.
Dat was een geniale film.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dingen met hem is ook leuk, Source Code, al zal je die vast al gezien hebben
Heb je al die david lynch films al gezien zoals Mulholland Drive en Lost Highway?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een geniale film.
En Donnie Darko natuurlijk, dat was al helemaal mindfuck
Die man heeft meerdere mooie nummersquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben 'm al aan het oefenen.
[ afbeelding ]
Hmmquote:
Juventus gaat naar de kloten. Let maar op. Bestuur maakt er een tering zooi van. Alegri schijnt nu te komenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem aan dat Hafcfan heeft lopen feesten vandaag.
Alleen Mulholland Drive. Dat was echt een kutfilm ( letterlijk).quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je al die david lynch films al gezien zoals Mulholland Drive en Lost Highway?
Echt te vaag allemaal.
Gewoon Seedorf binnenhengelen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Juventus gaat naar de kloten. Let maar op. Bestuur maakt er een tering zooi van. Alegri schijnt nu te komen![]()
![]()
Vidal en Pogba de deur uit. Bye bye Juvequote:Op woensdag 16 juli 2014 00:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Juventus gaat naar de kloten. Let maar op. Bestuur maakt er een tering zooi van. Alegri schijnt nu te komen![]()
![]()
Ik vind simpele actiefilms echt kut. Actie is alleen leuk als er een goed verhaal achter zit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
JR voor simpele actie is Homefront wel nice
"Her" vond ik zelf ook gaaf, maar is een love it or hate it film
Dan moet je Sabotage met Arnie echt overslaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind simpele actiefilms echt kut. Actie is alleen leuk als er een goed verhaal achter zit.
Nog steeds beter dan Ajax.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vidal en Pogba de deur uit. Bye bye Juve
Wifi in de lobby is stabiel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Nachtsessie in de SC weer begonnen?
Ik join!
ik ben op vakantie nu te FOK!kenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ik join!
Hallo Rens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ik join!
Hoeveel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juve schijnt Locadia te willen kopen.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben op vakantie nu te FOK!ken
ik voel een binding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |