Dat zou allemaal kunnen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal even open kaart spelen.
[ afbeelding ]
http://www.wielerflits.nl(...)uwing-etappe-11.htmlquote:
quote:
De doodstraf moet in Albanië worden ingevoerd om de groeiende stroom aan Marokkanen tegen te gaan.quote:
Eensquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De doodstraf moet in Albanië worden ingevoerd om de groeiende stroom aan Marokkanen tegen te gaan.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De doodstraf moet in Albanië worden ingevoerd om de groeiende stroom aan Marokkanen tegen te gaan.
[..]
Tegen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nieuwe stelling:
De doodstraf moet in Albanië worden ingevoerd om de groeiende stroom aan bluesliefhebbers tegen te gaan.
Coquard zou nog wel kunnen overleven. Demare en Kittel zeker niet, Greipel normaal ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.wielerflits.nl(...)uwing-etappe-11.html
Ik moest hard lachen om deze voorbeschouwing.
Toen ook ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker toen je je nichtje mee nam naar je gala
Wie denk jij dat er aan het peloton gaat sleuren dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coquard zou nog wel kunnen overleven. Demare en Kittel zeker niet, Greipel normaal ook niet
Ik ben het hiermee eens. Albanië is een belangrijke schakel in het vervoeringsproces van Marokkanen naar ons gebied dus ik zou graag willen dat deze mensen wat meer in hun potentiële criminele gedragingen beperkt kunnen worden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
puntige knieën ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een kutpose, je ziet amper iets van the goods
Cannondale?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er aan het peloton gaat sleuren dan?
Ik weet niet hoe goed ze zijn, maar ik was een keer in Eindje in zo'n dansclub waar al die negers dansen.. toen was ik wel jaloers, wou dat ik ook die skills hadquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Doublepain het volgende:
Stelling:
- Geo is jaloers op de dansmoves van davy.
wat een kut stellingquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Geweld tegen hulpverleners en gezagdragers moet strenger worden bestraft dan geweld tegen "normale burgers".
Sagan kan beter mee gaan in de ontsnapping als hij dat wil.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cannondale?
Sagan wil nog steeds z'n rit denk ik
- Alle turken moeten terug naar marokkoquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan geen stelling bedenken deze avond.
mooiquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden we van haar hoofd?
daar moet een kogel inquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb ik het idee dat je mij wilt uitlokkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah kleine voldoende.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
en marokko maar antarticaquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
- Alle turken moeten terug naar marokko
Oneens.quote:
Wat doe ik?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat je mij wilt uitlokken
Niemand die met die jongen mee wil rijdenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sagan kan beter mee gaan in de ontsnapping als hij dat wil.
Klopt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand die met die jongen mee wil rijden
Dus Cannondale gaat een vlucht voorkomenquote:
En dat gaat niet lukken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus Cannondale gaat een vlucht voorkomen
Dan ga jij als wigger zeker helemaal los?quote:
Ik ben het hiermee eens. Tevens heb ik geen zin om moderator te zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oneens.
Hoewel GGMM tegenover 2 jaar geleden sterk achteruit is gegaan, raakt hem weinig, A422 is te wispelturig en laat zijn emoties de overhand krijgen.
money in de lucht gooienquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ga jij als wigger zeker helemaal los?
Oneens. Als je ziet hoeveel energie Barney moet leveren om top te zijn dat kunnen alleen de echte.quote:
Hoezo zou dat niet lukken?quote:
Dat is mode.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo heeft zij schijt onder haar navel
6.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zal jullie een vraag stellen.
Hoeveel van jullie zijn atheist
ligt eraan hoe mijn dag isquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zal jullie een vraag stellen.
Hoeveel van jullie zijn atheist
Haha jij bent echt een homo. Maar dat wisten we al.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind zulke grote borsten echt lelijk
mag ik dat zeggen?
ja dat mag ik zeggen
toch heeft deze homo meer vrouwen geneukt dan dat dikke lijf van jouquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha jij bent echt een homo. Maar dat wisten we al.
[ afbeelding ]
ohh bra bra powquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
toch heeft deze homo meer vrouwen meer geneukt dan dat dikke lijf van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |