Ik weet niet hoe goed ze zijn, maar ik was een keer in Eindje in zo'n dansclub waar al die negers dansen.. toen was ik wel jaloers, wou dat ik ook die skills hadquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Doublepain het volgende:
Stelling:
- Geo is jaloers op de dansmoves van davy.
wat een kut stellingquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Geweld tegen hulpverleners en gezagdragers moet strenger worden bestraft dan geweld tegen "normale burgers".
Sagan kan beter mee gaan in de ontsnapping als hij dat wil.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cannondale?
Sagan wil nog steeds z'n rit denk ik
- Alle turken moeten terug naar marokkoquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan geen stelling bedenken deze avond.
mooiquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden we van haar hoofd?
daar moet een kogel inquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb ik het idee dat je mij wilt uitlokkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah kleine voldoende.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
en marokko maar antarticaquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
- Alle turken moeten terug naar marokko
Oneens.quote:
Wat doe ik?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat je mij wilt uitlokken
Niemand die met die jongen mee wil rijdenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sagan kan beter mee gaan in de ontsnapping als hij dat wil.
Klopt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand die met die jongen mee wil rijden
Dus Cannondale gaat een vlucht voorkomenquote:
En dat gaat niet lukken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus Cannondale gaat een vlucht voorkomen
Dan ga jij als wigger zeker helemaal los?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |