hoe kom je daar zo bij?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Albanië is aids
1. Juist
2. Juist
Kies maar
De serie Twin Peaks is ook van die man. Best geniaal ook al snap je op een gegeven moment niet alles meer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna werd het echt heel raar.
Schijnt ook dat de makers hem zelf niet eens snapten
Vroeger had Inso weleens een stelling waar je op moest reageren, dat ging altijd goed.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens, dat ontstaat vanzelf. Je moet onderwerpen niet forceren. Dat gaat ten koste van de spontaniteit.
Ik spoiler niks voor de rest alleen dat het een vage film is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet spoilen graag, moet hem nog zien.. net als Donnie Darko en nog zoveelzie er altijd zo tegegneop om films van 2 + uur te starten
Ik twijfel nog een beetje tussen 1 en 2.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Albanië is aids
1. Juist
2. Juist
Kies maar
Wat voor stellingen had ik toenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vroeger had Inso weleens een stelling waar je op moest reageren, dat ging altijd goed.
wie is blowjob princess?quote:
gwoon kutvolk, niet europa waardigquote:
Wat dat betreft is Orange is the new black een stuk makkelijker te behappenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De serie Twin Peaks is ook van die man. Best geniaal ook al snap je op een gegeven moment niet alles meer.
Anime?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Davy houdt ook van slechte tekenfilmpjes
Ja, maar dat is niet van het genre mystery en Twin Peaks wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Orange is the new black een stuk makkelijker te behappen
Dan doe mij maar Jada stevensquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet Holly Michaels dit keer.
Je moeder.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Wat ging het toch diep destijds.
Inb4 weet je wie er vannacht ook diep ging.
Is Twin Peaks toevallig gemaakt door een Japanse wielrenner?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet van het genre mystery en Twin Peaks wel.
Knut is het met mij eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |