hoezo zou jij je als een debiel moeten gedragen wanneer je sociale contacten legtquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben niet een persoon dat op verjaardagen of feestjes ongelofelijk debiel staat te doen. Ik ga mezelf licht vergelijken met Derksen. Ik word altijd een beetje misselijk of een schaamtegevoel als ik mensen zich overdreven debiel zie gedragen terwijl je weet dat het in feite heel andere mensen zijn. Op verjaardagen ben ik nooit een vlotte prater. Ik praat met een paar altijd wel over hetzelfde zoals voetbal et cetera. Maar op andere feestjes of co ga ik echt niet popiejopie doen. Ik blijf mezelf, ik heb zelfrespect.
deed het pijn?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit 1 keer in m'n leven iemand gemeet van internet.
Toen ik nog jong en onbezonnen was
Gast, dit is het internet.. iedereen doet zich grotendeels anders voor omdat alles makkelijker is. en ook drukkere debiele hebben rustige momentenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben niet een persoon dat op verjaardagen of feestjes ongelofelijk debiel staat te doen. Ik ga mezelf licht vergelijken met Derksen. Ik word altijd een beetje misselijk of een schaamtegevoel als ik mensen zich overdreven debiel zie gedragen terwijl je weet dat het in feite heel andere mensen zijn. Op verjaardagen ben ik nooit een vlotte prater. Ik praat met een paar altijd wel over hetzelfde zoals voetbal et cetera. Maar op andere feestjes of co ga ik echt niet popiejopie doen. Ik blijf mezelf, ik heb zelfrespect.
Maar wel 24/7 op de app met JanCees, Tjacka en Cachet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit 1 keer in m'n leven iemand gemeet van internet.
Toen ik nog jong en onbezonnen was
nee hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wel 24/7 op de app met JanCees, Tjacka en Cachet.
Ik probeer wel mezelf te zijn op FOK! maar soms laat je je wat meeslepen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast, dit is het internet.. iedereen doet zich grotendeels anders voor omdat alles makkelijker is. en ook drukkere debiele hebben rustige momenten![]()
Het is nooit 1:1 , de gesprekken die je dan zal hebben zijn vaak ook anders dan op fok
Al heel lang niet meerquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een groepsappje?
precies 20cmquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dan ik
maar zou goed kunnen, ik ben 1.72 , maar ik denk dat ik je makkelijk kan hebben vrind.
Oh 23 cm dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dan ik
maar zou goed kunnen, ik ben 1.72 , maar ik denk dat ik je makkelijk kan hebben vrind.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat
Gisteren lulde iemand trouwens over je niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |