SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geo approves thisquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Anyway, terug naar belangrijkere zaken.
[ afbeelding ]
Uh, oké?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
Ik luister niet meer naar de radio ooooh oooh.
Dit is een nummer voor Stijn
Ligt er een beetje aan waarom. Als je een klik met iemand hebt is het niet heel gek dat je elkaar mogelijkerwijs een keer wil zien/contact hebben buiten FOK!. Maar dat zoeken om het zoeken om maar een stok te hebben om mee te slaan is wel treurig jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de drang van mensen op dit forum, om te ontdekken wie wie is in real, ietwat kansloos.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waarom. Als je een klik met iemand hebt is het niet heel gek dat je elkaar mogelijkerwijs een keer wil zien/contact hebben buiten FOK!.
Hier gaat het mij vooral om.quote:Maar dat zoeken om het zoeken om maar een stok te hebben om mee te slaan is wel treurig ja
Bedoel je hiermee RensAjacied? Ik heb nog nooit iets gebruikt van Facebook op FOK!.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waarom. Als je een klik met iemand hebt is het niet heel gek dat je elkaar mogelijkerwijs een keer wil zien/contact hebben buiten FOK!. Maar dat zoeken om het zoeken om maar een stok te hebben om mee te slaan is wel treurig ja
stevenmac bedreigde me ooit mijn fb in de sc te zettenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waarom. Als je een klik met iemand hebt is het niet heel gek dat je elkaar mogelijkerwijs een keer wil zien/contact hebben buiten FOK!. Maar dat zoeken om het zoeken om maar een stok te hebben om mee te slaan is wel treurig ja
Heel de SC altijd haten op meets etc en nu hebben ze elkaar allemaal gemeet en in whatsapp groepjesquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het contact is al niet goed dus ik zal er nooit achterkomenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn altijd ongemakkelijke gesprekken die je misschien liever niet aangaat
Feyenoorders ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heel de SC altijd haten op meets etc en nu hebben ze elkaar allemaal gemeet en in whatsapp groepjes
Nee, ik heb zelfrespect.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij gaat in de toekomt ook naar een meet, weet ik zeker
Voor jou kwam ik bijvoorbeeld helemaal naar Den Haag.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg gister zo ook wat 'aparts' te horen, dat mijn pa bepaalde spuitjes krijgt voor zijn apparatus (vanwege de operatie) om die te laten functionerenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het contact is al niet goed dus ik zal er nooit achterkomen
Jouw nieuwsgierigheid gaat wel ver maar je hebt het zover ik weet nog nooit misbruikt. Nee, niet over jou dusquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee RensAjacied? Ik heb nog nooit iets gebruikt van Facebook op FOK!.
Ik haat niet op meets met een doel hoor. Ik haat wel op grote meets met users die je amper kent. Het enige wat je dan krijgt is mensen die in geforceerde stoerheid tegen elkaar willen opboksenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heel de SC altijd haten op meets etc en nu hebben ze elkaar allemaal gemeet en in whatsapp groepjes
Wat een onzin. Kan volgens mij best leuk zijn. Waarom wel dagen, maanden en jaren lang met dezelfde mensen via internet praten maar het real life contact schuwen?quote:
HMF?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig als je een gezicht bij een user hebt. Soms heb je totale andere verwachtingen van iemands uiterlijk.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kreeg gister zo ook wat 'aparts' te horen, dat mijn pa bepaalde spuitjes krijgt voor zijn apparatus (vanwege de operatie) om die te laten functioneren![]()
Fijn voor hun, maarja hadden ze best achterwegen kunnen laten.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik haat niet op meets hoor met een doel hoor. Ik haat wel op grote meets met users die je amper kent. Het enige wat je dan krijgt is mensen die in geforceerde stoerheid tegen elkaar willen opboksen
Voor je het weet ga je poedersuiker snuiven.
het ligt ook een beetje aan je sociale leven buiten fok1 denk ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kan volgens mij best leuk zijn. Waarom wel dagen, maanden en jaren lang met dezelfde mensen via internet praten maar het real life contact schuwen?
homoquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou best mensen willen meeten, maar ben te paranoide daarvoor.
Gebeurde dat tijdens de legendarische frituur meet of is dat niet het geval?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw nieuwsgierigheid gaat wel ver maar je hebt het zover ik weet nog nooit misbruikt. Nee, niet over jou dus
[..]
Ik haat niet op meets hoor met een doel hoor. Ik haat wel op grote meets met users die je amper kent. Het enige wat je dan krijgt is mensen die in geforceerde stoerheid tegen elkaar willen opboksen
Voor je het weet ga je poedersuiker snuiven.
Kan je vanalles over zeggen.. Veel vrienden -> Je bent sociaal en bent dus makkelijk in de omgang, dus kun je makkelijk meeten omdat je dus snel contact maaktquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
het ligt ook een beetje aan je sociale leven buiten fok1 denk ik
Eerst vond ik dat meeten wel gay maar wie ik sympathiek vind en de kans doet zich toevallig voor, tja, dan is het ook wel leuk om te zien hoe diegene in het echt is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die ziet er ongeveer wel zo uit als hij hier beschreven werd door de Feyenoorders.
Ja. J0rdiii en ik zijn nog altijd in shock.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gebeurde dat tijdens de legendarische frituur meet of is dat niet het geval?
Ik heb HMF per ongeluk gemeetquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die ziet er ongeveer wel zo uit als hij hier beschreven werd door de Feyenoorders.
Jij hebt toch ook nooit gemeet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je vanalles over zeggen.. Veel vrienden -> Je bent sociaal en bent dus makkelijk in de omgang, dus kun je makkelijk meeten omdat je dus snel contact maakt
Geen sociaal leven -> Goed idee om misschien 'soortgenoten' te ontmoeten om leuke contacten op te doen
Maar net hoe je het bekijkt.
http://vocaroo.com/quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik durf alleen voiceberichten te sturen
Daarom.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst vond ik dat meeten wel gay maar wie ik sympathiek vind en de kans doet zich toevallig voor, tja, dan is het ook wel leuk om te zien hoe diegene in het echt is.
heb geen mic hierquote:
wil je met me phoneseksenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb geen mic hier
maar LR kan bevestigen dat mijn voiceberichten van hoog niveau zijn
Geloof me, ik ben niet een persoon dat op verjaardagen of feestjes ongelofelijk debiel staat te doen. Ik ga mezelf licht vergelijken met Derksen. Ik word altijd een beetje misselijk of een schaamtegevoel als ik mensen zich overdreven debiel zie gedragen terwijl je weet dat het in feite heel andere mensen zijn. Op verjaardagen ben ik nooit een vlotte prater. Ik praat met een paar altijd wel over hetzelfde zoals voetbal et cetera. Maar op andere feestjes of co ga ik echt niet popiejopie doen. Ik blijf mezelf, ik heb zelfrespect.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kan volgens mij best leuk zijn. Waarom wel dagen, maanden en jaren lang met dezelfde mensen via internet praten maar het real life contact schuwen?
LR kan bevestigen dat ook mijn wielrenfilmpjes van hoog niveau zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb geen mic hier
maar LR kan bevestigen dat mijn voiceberichten van hoog niveau zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |