Wat kom je stoer doen dan met je lengte.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh 23 cm dan.
En dat is ook niet erg moeilijk ouwe reus.
Ik vind het gewoon grappig. Smoofie is ook een kleine smurf met armen vier keer zo breed.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat kom je stoer doen dan met je lengte.
Ik was bij een .. ja, weet ik het.. 'lezing' van Wim Daniels, de beste man vind de 'als/dan' regel onzin en fout, omdat het logischer klinkt om als te gebruiken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de ''dan ik/dan mij'' kwestie twijfel ik wel vaak, jongen.
Heb je hem gemeet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig. Smoofie is ook een kleine smurf met armen vier keer zo breed.
Zitten ze te haten op de VI HOOLIGANSquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
KLB-topic over hooligans echt heel triest zal m ff opzoeken
Wie is dit?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij wel, davy niet en LR is ook welkom
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was bij een .. ja, weet ik het.. 'lezing' van Wim Daniels, de beste man vind de 'als/dan' regel onzin en fout, omdat het logischer klinkt om als te gebruiken.
KLB / Hooliganisme sterft uitquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zitten ze te haten op de VI HOOLIGANS
Ik doe mijn capuchon alvast op.
Stone Iceland jasje erbijquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zitten ze te haten op de VI HOOLIGANS
Ik doe mijn capuchon alvast op.
Zei Inso over zijn relatie van 6 jaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit 1 keer in m'n leven iemand gemeet van internet.
Toen ik nog jong en onbezonnen was
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zei Inso over zijn relatie van 6 jaar
Stijn ik vind dat jij je niet zo druk moet maken als ik buiten FOK! om ook eens met mensen praat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens, ik vind die drang van je zorgwekkend.
carequote:Op woensdag 16 juli 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik schrijf erg slecht Nederlands.
Maarja, wat doe je eraan.
Nee, dat maak jij ervan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn ik vind dat jij je niet zo druk moet maken als ik buiten FOK! om ook eens met mensen praat.
Mij heel weinig, daarom was ik zo verrast.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taal interesseert me wel. Zolang het maar niet te diepzinnig en te ver gezocht is
Dat jij eens een keer een broodje doner kebab gaat halen bij een Turkse horeca?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat wil je dan bereiken met je post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |