SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Dat is ook geen zooi, maar je hele huis staat toch niet vol met meubels en spelcomputers?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee johMeubels en zo ga ik niet weggooien en mijn spelcomputers.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De jongste zijn is ook kut hoor. Alles heeft zijn voor- en nadelen.
[..]
Als baby werd ik misbruikt als pop door mijn zus
Tussen mijn zus en mij zit 5 jaar, dus ze ging me ook wel eens trollenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar mijn broertje is maar 2 jaar jonger dan ik, dus daar was ik zelf nog een beetje jong voor.
Nee maar er is niet echt heel veel ruimte voor nog meer zooi.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook geen zooi, maar je hele huis staat toch niet vol met meubels en spelcomputers?
Misschien ooit wel weer hoor. Maar ik nu is het sowieso niet handig om verschillende redenenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Karina wil gewoon niet samenwonen zo te horen
samenwonen valt wel beetje tegen op sommige momenten ik zeg eerlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
Misschien ooit wel weer hoor. Maar ik nu is het sowieso niet handig om verschillende redenen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tussen mijn zus en mij zit 5 jaar, dus ze ging me ook wel eens trollen![]()
Ging ik kamperen in de tuin en zei mijn zus dat er een moordenaar met een mes zou langskomen in de nacht
Ik ga als ik broertje krijg hem forceren prof voetballer te worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tussen mijn zus en mij zit 5 jaar, dus ze ging me ook wel eens trollen![]()
Ging ik kamperen in de tuin en zei mijn zus dat er een moordenaar met een mes zou langskomen in de nacht
Weet ik, ik heb jaren samengewoond.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
samenwonen valt wel beetje tegen op sommige momenten ik zeg eerlijk
Nou wel eerlijk in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
Samenwonen, dat lijkt mij zwaar.. ik was vroeger zo'n autist die na 3 uur afspreken zei dat ik er genoeg van had en of ze weer naar huis wilde gaan
Vind je vriend het opwindend als je hem zooi noemt?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar er is niet echt heel veel ruimte voor nog meer zooi.
Wist je al hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat hoor ik, heeft iemand je hart gestolen?jaloers
Hoi
Ja vrouwen zijn gemeen ja.quote:
Moet hij wel het talent hebben hè.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga als ik broertje krijg hem forceren prof voetballer te worden.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je vriend het opwindend als je hem zooi noemt?
Dat doe je nu niet meer?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
Samenwonen, dat lijkt mij zwaar.. ik was vroeger zo'n autist die na 3 uur afspreken zei dat ik er genoeg van had en of ze weer naar huis wilde gaan
Al heb je in Engeland niet echt talent nodig om het profvoetbal te halen. Zeker niet als je een beetje lang bent.quote:
En bedanktquote:
Moest ik geheim houden dus ik deed netalsof ik het niet wist slimpie!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Wist je al he![]()
En ja sorry.. ik ben voor hem gevallen
mijn broertje wordt niet in engeland geborenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al heb je in Engeland niet echt talent nodig om het profvoetbal te halen. Zeker niet als je een beetje lang bent.
Alleen wie hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moest ik geheim houden dus ik deed netalsof ik het niet wist slimpie!
Zelden. Vind gezelschap nu leuker, ben vaak degene die laat weggaat op feestjes en met afspreken blijf ik ook vaak laat.quote:
Voorkant of achterkant?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben ook hun goede kanten hoor.
Van de aanwezigen op dit moment?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen wie heAl gok ik dat de helft hier het al weet inmiddels
Oh, ik dacht alles.. aan mij hebben ze toch niks, sowieso vertel ik het niet maar ik ben alweer vergeten wie het isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn broertje wordt niet in engeland geboren
Zijkant.quote:
Is hij een FOK!ker?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan je ook vakanties met vrienden ofzo uithouden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelden. Vind gezelschap nu leuker, ben vaak degene die laat weggaat op feestjes en met afspreken blijf ik ook vaak laat.
Ja zo schiet het niet op hè?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen ja maar Geo is het al weer vergeten
Dat moet je niet verklappen joh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien ben ik het toch, hiding in plain sight. It's genius.
Dus het is toch nog wat geworden tussen jou en Tongquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja anders kon ik het gewoon zeggen want dan kenden jullie diegene toch niet
Jawelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je ook vakanties met vrienden ofzo uithouden?
Uh nee dat is de laatste.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus het is toch nog wat geworden tussen jou en Tong.
Leuk zeg.
Die is wel supercute hoor met zijn krullenquote:
Eens, bij deze verbied ik LR zijn woeste manen te kortwieken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee dat is de laatste.
[..]
Die is wel supercute hoor met zijn krullen
Ik maak meer kans dan Tong?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
NeeDe laatste die het zou kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
100000x meer kansEn ik val normaal niet op vrouwen, kun je nagaan.
Dan ga ik voor GGMM.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
NeeDe laatste die het zou kunnen zijn.
Cnor.quote:
Ja. Nog een weekje, daarna ga ik op vakantie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel apart om mee te maken. Mijn ouders zijn nooit zo lang achter elkaar weg.
Ben je nu helemaal alleen daar?
Waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Nog een weekje, daarna ga ik op vakantie.
Morgen ga ik bij mijn beppe (oma) op bezoek.
Weet je zeker dat het geen valse informatie betrof?quote:
Daar ben ik van overtuigdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen valse informatie betrof?
Oké.quote:
Schrijf het in je dagboekquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:07 schreef essnhills het volgende:
Willen jullie tussendoor even een vrouwenpost hier?
Oké, komt ie:
"Ik heb m'n nagel gescheurd'
Da's beter dan iets anders gescheurd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:07 schreef essnhills het volgende:
Willen jullie tussendoor even een vrouwenpost hier?
Oké, komt ie:
"Ik heb m'n nagel gescheurd'
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's beter dan iets anders gescheurd.
Mascherano vindt dit niet leuk
[..]
[..]
Wat had die gescheurd?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dat verhaalquote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij ook wel eens uit je anus gescheurd?
Dat vraag je toch niet aan een dame! Foei.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
subtielquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ALS dat al zo was zou ze dat echt niet vertellen hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de Rint op bezoek?quote:
Je oma woont in lemmer?quote:
Manieren, manieren, JR heeft ze niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame! Foei.
Jammer, blijf ik nog met al mijn vragen zitten..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ALS dat al zo was zou ze dat echt niet vertellen hoor
quote:
Een matras geeft je geen klap in je gezicht als je onbeleefd bent, dan leer je het nooit he.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Manieren, manieren, JR heeft ze niet.
Ik vermoed dat het stiekem een verkapte manier was om er achter te komen of vrouwen nou wel of niet poepen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ALS dat al zo was zou ze dat echt niet vertellen hoor
Ah daar weten wij het antwoord op he? Gewoon niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het stiekem een verkapte manier was om er achter te komen of vrouwen nou wel of niet poepen.
Komt voor elkaar, we kunnen ook even kletsen over onze studie aan de RUG.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe EpkeAls je hem ziet, maak maar een foto.
quote:
Epkequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe EpkeAls je hem ziet, maak maar een foto.
Ahja dat is waar. Eigenlijk kunnen we het hem niet echt kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een matras geeft je geen klap in je gezicht als je onbeleefd bent, dan leer je het nooit he.
Precies, wij weten hoe het echt werkt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah daar weten wij het antwoord op he? Gewoon niet natuurlijk.
Halloquote:
Dat lijkt me een toffe stad om eens te bezoekenquote:
Ver weg.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me een toffe stad om eens te bezoeken
Aangenaam, ik ben ess.quote:
Ik heb Riga bezocht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
En, was het een toffe stad om te bezoeken?quote:
Wel gezien na 2-3 dagen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
En, was het een toffe stad om te bezoeken?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
Ik ben echt nog nooit die kant op geweest. Zou wel een keertje leuk zijn denk ik.
Valt wel mee. Maar Riga is vrij klein.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Is met de meeste steden wel eigenlijk.
Goed hoor, ik kwam hier via sherlock en ik ben even blijven hangen bij bekendenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hallo Ess, hoe gaat het in het leven?
Dat is met meer steden zo natuurlijk, als je nog een paar andere dingen erachter aanplakt hartstikke leuk natuurlijkquote:
Mwah Parijs was ik ook na 2-3 dagen wel zat hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar Riga is vrij klein.
Het gaat uitstekend, bedankt voor de interesse.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor, ik kwam hier via sherlock en ik ben even blijven hangen bij bekenden
Hoe gaat het met jou?
Ik herken je, van het WK subforumquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor, ik kwam hier via sherlock en ik ben even blijven hangen bij bekenden
Hoe gaat het met jou?
Daar spreken ze Frans.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah Parijs was ik ook na 2-3 dagen wel zat hoor.
Daar was ik ook ja dat klopt. Daar herken ik jou ook van.quote:
Ja dat spreek ik ook niet hoorquote:
Mij ook, en daarom doe ik hetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook pizza met melk, denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ver weg.
Dan moet ik vele pizza met melk topshows mussen
Heb je nog een tip?quote:
Niet echt. Kan me niet zo goed meer herinneren wat ik heb gedaan.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik al wel gelezen in mijn boekje, tussen de 40-45 procent (true story)
Lol je gelooft het niet hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik al wel gelezen in mijn boekje, tussen de 40-45 procent (true story)
Tja, af en toe is het gewoon echt zoquote:
Bedoelde hij niet rook.. als in ruiktquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Thijs Sunfield rookt 95% van de Chinese mannen
Moderat?quote:
quote:
Moderat = Modeselektor + Apparat.quote:
Ik heb de nieuwe CD / LP van Danny Vera, lekkere muziek en dat zeg ik serieus niet omdat hij bij VI speelt en zo.quote:
Nope, dit vind ik juist wel tofquote:
Dat dacht ik al wel, dat dit iets té rustig was. Ik ga even jouw suggesties luisteren.quote:
Oh, dat is wel mijn straatje.quote:
Nice maar te traag, ben ik te ongeduldig voorquote:
Heel vroegah toen ik nog deed skateboarden haalde ik veel muziek uit skateboard films, altijd goede nummers. Waaronder deze 2.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:31 schreef essnhills het volgende:
Die bovenste vind ik wel lekker klinken
Dit?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice maar te traag, ben ik te ongeduldig voor
Heel Turn on the Bright Lights is briljantquote:
Haha grappigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen zat er een kikker in de keuken
Dit is wel een goede trackquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:32 schreef essnhills het volgende:
Ik ga ondertussen even op de nostalgische tour
Die luisterde ik vandaag nog.quote:
Deze draag ik op aan Corriequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die luisterde ik vandaag nog.
Mijn ultieme guilty pleasure is toch wel dit:
Corrie vindt dit leuk
Pfoe, dát is lang geleden. Vond ik toen best een lekker nummerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
Mexicano, wat vind je van dit? Clip is ontzettend fout
Is de herhaling nu dan? Heb niet gekeken. Met Derksen wil ik wel even zien natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs bij De Slimste Mens doet Derksen een van Gaal-bash
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe, dát is lang geleden. Vond ik toen best een lekker nummer
Neuh, ik kan opnemen met de mediaboxquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Is de herhaling nu dan? Heb niet gekeken. Met Derksen wil ik wel even zien natuurlijk.
Ah ik kijk morgen wel met UG dan. Tijdens het eten of zo. Wist hij wat, Derksen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, ik kan opnemen met de mediabox
Neuh, Derksen zat bij een vraag, niet bij de show zelfquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik kijk morgen wel met UG dan. Tijdens het eten of zo. Wist hij wat, Derksen?
Ow bij zo een filmpje. Jammer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, Derksen zat bij een vraag, niet bij de show zelf
Herkenbaar, dat had ik vanmiddag.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
Weer een hele bak druiven op in 45minachja beter dan chips :p
Ik wil kersen, maar vind ze best duurquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat had ik vanmiddag.
Daarna ben ik overgegaan op pruimen.
Pruimen zijn goed voor de stoelgangquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat had ik vanmiddag.
Daarna ben ik overgegaan op pruimen.
Valt wel mee. Ik had van de week ook een bak gehaald bij de AH. Weet de prijs niet meer maar niet echt heel duur hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil kersen, maar vind ze best duur
Dat nummer ken ik wel, iemand die ik kende was ook wel into dat soort muziek.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
Deze kreeg ik ooit gelinkt, niet echt mijn ding, maar ik vind het toch wel tof eigenlijk.
Ik vind kersen en aardbeien altijd best duurquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik had van de week ook een bak gehaald bij de AH. Weet de prijs niet meer maar niet echt heel duur hoor.
Toen vond ik Limp Bizkit leuk, nu nog steeds.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nightwish, dat vond ik leuk toen ik 13 was
Die waren cultquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen vond ik Limp Bizkit leuk, nu nog steeds.
Kersenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil kersen, maar vind ze best duur
Pruimen zijn daarnaast ook gewoon lekker natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Pruimen zijn goed voor de stoelgangMaar wij vrouwen poepen niet natuurlijk.
Ik heb een bakje in de koelkastquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kersen![]()
maar inderdaad, die zijn zo duur
[..]
Pruimen zijn daarnaast ook gewoon lekker natuurlijk![]()
Ik koop ze eigenlijk nooit, weet niet waarom.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
Pruimen zijn daarnaast ook gewoon lekker natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik koop ze eigenlijk nooit, weet niet waarom.
Hallo Corriequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef essnhills het volgende:
Ik hou van heel veel muziek, maar voornamelijk van muziek die je onder het kopje 'fout' kan scharen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef essnhills het volgende:
Ik hou van heel veel muziek, maar voornamelijk van muziek die je onder het kopje 'fout' kan scharen
Ik ook, waarom denk je dat ik backstreet boys plaatsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef essnhills het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, waarom denk je dat ik backstreet boys plaats
Spice girls kunnen ook hoor!
Hopelijk heb je je reviews al voorbereid, ik ben benieuwd welke nummers dit jaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou voornamelijk van hipstermuziek, maar lekker foute shit in de top 2000 kan ik ook waarderen
Volgens mij meen je dit helemaal nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk heb je je reviews al voorbereid, ik ben benieuwd welke nummers dit jaar![]()
![]()
en
![]()
![]()
scoren.
Dit meen ik welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij meen je dit helemaal niet
Toch jammer, want ik steek altijd weer veel moeite in die posts.
Verdommequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nou ik zal nog iets uit mijn lijstje posten.
Die ken ik dan niet, maar bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
Essnhills, zoiets? Dit vind ik fout maar leuk
max normalquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nou ik zal nog iets uit mijn lijstje posten.
Die is awesomequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ken ik dan niet, maar bijvoorbeeld
Zoals![]()
![]()
Je kan er zo heerlijk mee meeblèrenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hm, dat vind ik dan weer minder.
Nee hoor hoe kom je erbijquote:
quote:
oooh yeahhhhquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan er zo heerlijk mee meeblèren
Ik vind Jagger Sixtyseven wel hun enige echt leuke nummer, verder is alleen Make Mistakes nog wel grappig.quote:
Dan liever dezequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, weet niet, ik keek die clip een beetje en ik dacht: misschien is dit fout.
Heb ze toen live gezien in een tent op pinkpop.. dat was echt tofquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Jagger Sixtyseven wel hun enige echt leuke nummer, verder is alleen Make Mistakes nog wel grappig.
Everybody! Move your feet and feel united, oohoohoohquote:
Sierd de Vos vindt dit leukquote:
I knowquote:
Volgens mij heb je gelijk ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zat die toen in fifa
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Soms houd ik ook wel van een lekker jaren tachtig nummer.
Beetje lang.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vonden jullie van My Bloody Valentine?
Fifa 98 dacht ik net als de fifa hit:quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zat die toen in fifa
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen![]()
Wil morgen nog wat doen en dan de zon in hopelijk
Trustequote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen![]()
Wil morgen nog wat doen en dan de zon in hopelijk
Ik ook maar dat gaat dan over echte new wave/goth en noise popquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef essnhills het volgende:
Oh, en jaren 80 kan ik over het algemeen ook goed waarderen
Oeh hier word ik nerveus van.quote:
die hebben echt zoveel spijt van dat nummerquote:
quote:
En terecht. Dat nummer is echt zo simplistisch tegenover hun latere werk (Everything Countsquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef Adames het volgende:
[..]
die hebben echt zoveel spijt van dat nummer
But she doesn't know who I am!quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]jahoor, dadelijk ook nog nacortico - liquido zeker
Dat is ook weer zo lekker fout.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]jahoor, dadelijk ook nog nacotico - liquido zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
emo bandje toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vonden jullie van My Bloody Valentine?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
En Kristin KreukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tof nummer wel
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja heuj, jij begon met namen opnoemenquote:
Allesquote:
Zoveel.. vooral die unibrowquote:
Niksquote:
Truetrue zal eens gravenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze nummers kan ik wel allemaal dromen, dat is niet spannend
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS heeft meestal ook wel goede nummers, Wir sind helden bijvoorbeeldquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is mijn favoriete nummer aller tijdenquote:
MUZ SC >>> VBL SCquote:
ging er hard aan toe he gvdquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo insy
ja ben nog aan het bijkomen van die meet die we nooit hebben gehad
met jou dan
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete nummer aller tijden
ik hou van jequote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ging er hard aan toe he gvd
ook goed dus
Ja, ik ben sowieso nogal fan van de YYY's. Vooral van die eerste plaat, Fever to Tellquote:
RIP Cavaliersquote:
saai man heb nu week vakantie daarna nog 3 week arbeidersleefquote:
Waar is hij?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RIP Cavaliers
Hij had echt een grote kunnen worden
Verdwenen. Jammerquote:
en danquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
saai man heb nu week vakantie daarna nog 3 week arbeidersleef
dan ontslag
Deze kun je onmogelijk niet kennen.quote:
Niet zo bijzonder, ben ook niet altijd even kapot van electro. Beetje Four Tet meets Franz Ferdinand, maar klinkt niet zo heel geslaagdquote:
quote:
Begin je steeds meer te mogen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Emerge is genot, met die schreeuw aan het eind
Dit is niet echt mijn ding neequote:Op woensdag 16 juli 2014 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Word je hier ook zenuwachtig van?Dit vind ik echt gaaf op zn tijd.
Mexicano kent deze denk ik wel.
Halloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |