Volgens mij meen je dit helemaal nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk heb je je reviews al voorbereid, ik ben benieuwd welke nummers dit jaar![]()
![]()
en
![]()
![]()
scoren.
Dit meen ik welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij meen je dit helemaal niet
Toch jammer, want ik steek altijd weer veel moeite in die posts.
Verdommequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nou ik zal nog iets uit mijn lijstje posten.
Die ken ik dan niet, maar bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
Essnhills, zoiets? Dit vind ik fout maar leuk
max normalquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nou ik zal nog iets uit mijn lijstje posten.
Die is awesomequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ken ik dan niet, maar bijvoorbeeld
Zoals![]()
![]()
Je kan er zo heerlijk mee meeblèrenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hm, dat vind ik dan weer minder.
Nee hoor hoe kom je erbijquote:
quote:
oooh yeahhhhquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan er zo heerlijk mee meeblèren
Ik vind Jagger Sixtyseven wel hun enige echt leuke nummer, verder is alleen Make Mistakes nog wel grappig.quote:
Dan liever dezequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, weet niet, ik keek die clip een beetje en ik dacht: misschien is dit fout.
Heb ze toen live gezien in een tent op pinkpop.. dat was echt tofquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Jagger Sixtyseven wel hun enige echt leuke nummer, verder is alleen Make Mistakes nog wel grappig.
Everybody! Move your feet and feel united, oohoohoohquote:
Sierd de Vos vindt dit leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |